Τρίτη, 9 Φεβρουαρίου 2021

Διάλογοι και εικόνες από τη σκηνή παρενόχλησης που έκοψε ο Αντένα

Μια σκηνή ερωτικής παρενόχλησης, από τις κορυφαίες της σειράς, έκοψε ο Αντένα στο τελευταίο επεισόδιο του Καφέ της Χαράς, την περασμένη Παρασκευή. Ήταν η καταληκτική σκηνή του επεισοδίου, όταν ο σύντροφος της Χαράς Χάσκα (Ρέινα Λοϊζίδου), ο Ιάσονας (Νίκος Ψαρράς), προσπαθεί να παγιδεύσει μέσα στο σπίτι της τη νεαρή Βάλια (Έφη Ρασσιά), κόρη της Χαράς. Προβλήθηκε ως το σημείο που η κοπέλα ξεφεύγει, βγαίνει από το σπίτι και τρέχει στον διάδρομο του κήπου. Το υπόλοιπο, το κομμένο κομμάτι, δεν το είδαμε

Αυτό έγινε ερήμην της σεναριογράφου, της Άννας Χατζησοφιά (αλλά και του Χάρη Ρώμα), που αντέδρασε με ανάρτησή της στο fb: «Τι έγινε παιδιά εκεί στον ΑΝΤ1. Γιατί “ξαφρίστηκαν” χθες οι σκηνές Βάλιας – Ιάσονα; Για να μην σοκαριστεί το κοινό από την ωμότητα της σεξουαλικής παρενόχλησης; Στις μέρες μας, που γίνεται ο κακός χαμούλης;Haris Romas Nikos Psarras Efie Rassia #metoo». 

Στη συνέχεια της σκηνής που δεν ολοκληρώθηκε, ο Ιάσονας προλαβαίνει τη Βάλια με ολοφάνερα επιθετικές διαθέσεις. Ακολουθεί ο απομαγνητοφωνημένος διάλογος  :   

ΒΑΛΙΑ: Η ανάμνηση εκείνου του αγγίγματος μου καίει ακόμα το στήθος σαν... σαν πυρωμένο σίδερο. Υποφέρω…
ΙΑΣΟΝΑΣ: Μήπως αυτό που κάνει το στήθος σου να καίει δεν είναι η ανάμνηση του αγγίγματος, αλλά η έλλειψη του;
ΒΑΛΙΑ: Τι;
ΙΑΣΟΝΑΣ: Όταν στερούμαστε κάτι που το πάθουμε πολύ... τρελαινόμαστε
ΒΑΛΙΑ: Μείνε μακριά μου! (Τρέχει και βγαίνει από το σπίτι)
ΙΑΣΟΝΑΣ: Έλα εδώ, έλα εδώ είπα. Βάλια! Βάλια! Για που το ΄βαλες κοριτσάκι ; Δεν είναι εύκολο να μου ξεφεύγεις
ΒΑΛΙΑ: Είσαι διεστραμμένος...
ΙΑΣΟΝΑΣ: Γιατί; Επειδή κατάλαβα την αλήθεια; Εσύ τη φοβάσαι, εγώ δεν τη φοβάμαι. Είναι σπάνιο, αλλά έχει συμβεί  στο παρελθόν, μάνα και κόρη να ποθούν τον ίδιο άνδρα. Τα ’θελες. Αν δεν τα ’θελες δεν θα εμφανίζουν έτσι μπροστά μου. Με το σορτσάκι σου... και το κολλητό μπλουζάκι που διαγράφει το στήθος σου.
ΒΑΛΙΑ: Άσε με, άσε με να φύγω.
ΙΑΣΟΝΑΣ: Βάλια τα 'θελες, παραδέξου το. 

Παρακάτω, μερικές εικόνες από τη σκηνή που απομονώσαμε με σκρινσότ. Τις παραθέτουμε με τη σειρά που έχουν στα πλάνα.