Τετάρτη, 26 Αυγούστου 2020

Προς τιτλάδες...

Το «επακούμβηση», τον «επακούμβησε» κ.λπ., δεν είναι πλέον εύρημα, είναι last year, που έλεγε στην παλιά διαφήμιση η Natasha (φωτο). Πολυπαίχτηκε, πολυξοδεύτηκε –έγινε στερεότυπο, ένα προβλέψιμο κλισέ. Είναι κάτι που ίσως στην πρώτη, ή στις πρώτες χρήσεις, υπήρξε έξυπνο, αλλά
πλέον είναι εξυπνακίστικο. Κανείς δεν θα το χειροκροτήσει σε τίτλο, σε περιγραφή, σε σχόλιο, σε σκίτσο. Μια μασημένη και ξαναμασημένη μπουκιά που έχει χάσει τη γεύση της και έγινε πολτός.