Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020

Ποιες αθλητικές εφημερίδες και ιστοσελίδες πήραν τα περισσότερα...

...ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ - Η ΕΝΤΟΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΓΙΑ ΜΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ - ΠΟΙΕΣ ΠΑΤΗΣΑΝ ΠΟΔΙ

Ο αθλητικός Τύπος, που αρχικά είχε αποκλειστεί από τη διαφημιστική καμπάνια του «Μένουμε Σπίτι», διαμαρτυρήθηκε έντονα για να συμπεριληφθεί σε αυτήν (διαβάστε εδώ το θέμα του Harddog, στις 6 Απριλίου, με τίτλο «Συμμαχία οργής πέντε εφημερίδων»). Τελικά, οι αθλητικές εφημερίδες (μία από
τις οποίες, η Sportime, είχε τη διαμαρτυρία βασικό πρωτοσέλιδο θέμα) επιδοτήθηκαν με ποσά από 3.750 ευρώ έως 8.800 ευρώ, ενώ τα ποσά που έλαβαν τα αθλητικά σάιτ αρχίζουν από 5.000 και φτάνουν στις 40.00. Πρόκειται για ποσά που θεωρείται ότι είναι «ίσως και πολύ λίγα μπροστά στα χρήματα που εισέπραξαν ανύπαρκτα Μέσα με μηδενική επιρροή», όπως σχολιάζει το sdna.gr, που αποδελτίωσε τη λίστα Πέτσα και παρουσίασε αυτά που πήραν οι εφημερίδες και τα σάιτ με αθλητικό περιεχόμενο.

Τα χρήματα που δόθηκαν σε κάθε αθλητικό Μέσο δεν ήταν, σε όλα, ανάλογα με την κυκλοφορία τους ή την επισκεψιμότητά τους. Εφημερίδες που βρίσκονται χαμηλότερα στη λίστα κυκλοφοριών του Τύπου εισέπραξαν περισσότερα από άλλες που κινούνται ψηλότερα, ενώ ανάλογο φαινόμενο παρατηρείται και με τα αθλητικά σάιτ. Από τα στοιχεία του sdan.gr αναγράφουμε:

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ
sport24: 40.000
gazzetta: 37.000
sport-fm: 20.000
onsports: 25.000
novasports: 20.000
sdna: 5000

ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
Κόκκινος πρωταθλητής: 8800
Metrosport: 8000
Sportday: 7000
Sportime: 7000
ΦΩΣ: 6600
Πράσινη: 5000
Live Sport: 4.000
Ώρα για Σπορ: 3750

Σε μακροσκελές και επιθετικό σχόλιό του (ολόκληρο εδώ) το sdna.gr γράφει ανάμεσα σε άλλα:

«(…) Πριν από αυτό, επιτρέψτε μας μια μικρή εισαγωγή: άπαντες γνωρίζουν, ή, τουλάχιστον, όσοι ασχολούνται με τα αθλητικά στην Ελλάδα, πως τα τρία μεγαλύτερα ηλεκτρονικά Μέσα είναι το gazzetta.gr, το sdna.gr και το sport24.gr (βάλτε τα με όποια σειρά θέλετε, ανάλογα με την προτίμησή σας).
» Επίσης, είναι παγκοίνως γνωστά τα νούμερα που ''γράφει'' το κάθε ένα από αυτά, η επιρροή που ασκούν, οι μοναδικοί αναγνώστες και τα pageviews τους μηνιαίως και ούτω καθεξής.
Και η παρακάτω σύγκριση δεν έχει καμία διάθεση αντιδικίας με τα Μέσα, που καλώς εισέπραξαν όσα εισέπραξαν (ίσως και πολύ λίγα μπροστά στα χρήματα που εισέπραξαν ανύπαρκτα Μέσα με μηδενική επιρροή), ούτε φυσικά οφείλουν εκείνα να δώσουν εξηγήσεις. Μόνο η κυβέρνηση εγκαλείται και μόνο οι κρατικοί φορείς οφείλουν να εξηγήσουν ποια είναι τα αδιαφανή κριτήρια επιλογής (…)».