Πέμπτη, 11 Ιουνίου 2020

Ατυχία ή τύχη για την Espresso

Από τις 21 Μαΐου μέχρι σήμερα, η Espresso πραγματοποίησε 18 εκδόσεις. Σε αυτό το διάστημα, κατά το οποίο ψηλά στην επικαιρότητα διατηρείται η παρανοϊκή επίθεση με βιτριόλι, μόνο δύο πρωτοσέλιδά της
δεν είχαν οποιαδήποτε αναφορά, μικρή ή μεγάλη, στο θέμα. Ένα ήταν στις 6 Μαΐου και ένα σήμερα, 11 Μαΐου, οπότε νωρίς το πρωί «βγήκε» η σύλληψη της γυναίκας που φέρεται να είναι η δράστις της επίθεσης. Στις υπόλοιπες 16 πρώτες σελίδες το γεγονός «έπαιξε» εννέα φορές ως βασικό θέμα, τρεις ως δεύτερο –δηλαδή αρκετά έντονα– και τέσσερις με μικρότερα «χτυπήματα».

Τη μη αναφορά στο θέμα στην έκδοση της Πέμπτης, την ημέρα που αποκαλύφθηκε η πιθανολογούμενη (ή σίγουρη) ένοχος, μπορείς να την πεις και «ατυχία» για την Espresso. Αλλά από μια άποψη ενδεχομένως  να είναι και τύχη. Γιατί, λόγου χάρη, αν έβγαινε σήμερα με τον χθεσινό τίτλο της (σε δεύτερο θέμα), δηλαδή «Θρίλερ δίχως τέλος», ή το προ αρκετών ημερών «Πότε θα τη πιάσουν;», το πρωτοσέλιδό της θα φάνταζε ανεπίκαιρο για μια ολόκληρη ημέρα.

Πάντως, η Espresso από το πρώτο φύλλο τής σειράς (21 Μαΐου) έγραψε αυτό που γράφεται με βεβαιότητα και σήμερα: «Τυφλό ερωτικό πάθος το κίνητρο», ανέφερε στον υπέρτιτλο και στον τίτλο: «Αρρωστημένη επίθεση με βιτριόλι από… αντίζηλο» (φανταζόμαστε ότι τα αποσιωπητικά ήταν για να «τετραγωνίσει» ο τίτλος, γιατί το «αντίζηλος» προφανώς ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα και δεν ήταν σχήμα λόγου). Από τότε, η εφημερίδα πολλές φορές μπήκε βαθιά στην ιδιωτικότητα του τραγικού θύματος με την κατεστραμμένη ζωή. Τίτλοι όπως «Ιστορία μου αμαρτία μου - Το θυελλώδες παρελθόν της Ιωάννας», «Η ολέθρια ‘‘αμαρτία’’ της Ιωάννας», «Τα μυστικά δύο αντρών - Οι ‘‘ψίθυροι’’ για την επίθεση με βιτριόλι», μαζί με προσωπικές φωτογραφίας από ευτυχισμένες στιγμές της, θα έκαναν εντονότερο τον πόνο τής Ιωάννας αν μπορούσε να τους/τις δει.

Από σήμερα, πάντως, η μπάλα περνάει στην πλευρά της γυναίκας που φέρεται να έκανε την επίθεση. Ήδη τα σάιτ και τα κανάλια έχουν κάνει βουτιά στο διαδικτυακό «άλμπουμ» των φωτογραφιών της και αρχίζει το δικό της ξεσκέπασμα. Αρχικά, οι φωτογραφίες του προσώπου της είχαν το ηλεκτρονικό πλέγμα, αλλά με την πάροδο της ώρας κάποιοι τόλμησαν να το δημοσιεύσουν χωρίς οπτικά εμπόδια. Και έπεται συνέχεια…