Σάββατο, 4 Απριλίου 2020

Απάντηση (;) από Αρναούτογλου στη σφοδρή επίθεση του Κανάκη για «ξεδιάντροπη αντιγραφή»

Η προσπάθεια δεν είναι ποιοτικά καλή για τα νορμάλ τηλεοπτικά δεδομένα• είναι όμως επιτυχημένη και, τουλάχιστον, προσαρμοσμένη στα πλαίσιο που επιτρέπουν οι μέρες και η εποχή. Το νυχτερινό Live Tonihgt που ετοίμασε άρον άρον ο Αντένα για να καλύψει αυτήν τη ζώνη, τη ζώνη των ξενύχτηδων, έρχεται μετά από τους καταρράκτες και τις καταιγίδες όλης της μέρας με ψυχοπλακωτικές πληροφορίες για κρούσματα, νεκρούς,
οικονομικές καθιζήσεις και δυσοίωνες προβλέψεις. Είναι ένα  περίπου δίωρο με αστειάκια, πλακίτσα, βάιραλ που έχουμε ή δεν έχουμε δει, τηλεφωνήματα, διαδικτυακές συνδέσεις και συνομιλίες. Μια εκπομπή που  έρχεται να μερεμετίσει κάπως τις ψυχολογικές καταρρεύσεις που έχουμε υποστεί, σχεδόν καταναγκαστικά, έγκλειστοι όντες λόγω πανδημίας. Και εκεί ακριβώς υπάρχει η όποια αξία της. Δεν της δίνεις βραβείο –σε καμιά περίπτωση– αλλά ούτε την καταδικάζεις.

Όμως ο Αντώνης Κανάκης παρεξηγήθηκε. Γιατί δεν είδε απλώς στη νέα εκπομπή ομοιότητες (υπάρχουν, πράγματι) με τις δικές του «Αρβύλες». Είδε «ξεδιάντροπη αντιγραφή». Ο Αρναούτογλου στην εκπομπή της Παρασκευής (προς το ξημέρωμα του Σαββάτου) απάντησε… χωρίς να απαντήσει, προφανώς στον Κανάκη –ή όπου αλλού. Χωρίς να ονομάσει σε ποιον αναφερόταν (αλλά όσοι ήξεραν, ήξεραν), είπε ότι το Live Tonihgt είναι κάτι που του ζητήθηκε εσπευσμένα από τον διευθυντή προγράμματος του Αντένα, τον Τζώρτζη Ποφάντη, και δέχτηκε για να προσφέρει στη διασκέδαση του κόσμου («ενώ θα μπορούσα να ήμουν σπίτι μου»). Δεν απάντησε επί της ουσίας, λέγοντας ότι δεν είναι ώρα, με τις συνθήκες που υπάρχουν, για ξεκατίνιασμα αλλά  υποσχέθηκε –έτσι ακριβώς: υποσχέθηκε– ότι όταν περάσει όλο αυτό που ζούμε, τότε θα απαντήσει δεόντως.

Ο Αντώνης Κανάκης, στη διαδικτυακή εκπομπή του είχε προβάλει βίντεο που, όπως είπε, του έστειλε θεατής από την Καβάλα, το οποίο παρουσίαζε μονταρισμένα παράλληλα αποσπάσματα παλιότερων δικών του εκπομπών (με ατάκες, ιδέες κ.λπ.) με αποσπάσματα της νέας εκπομπής τού Γρηγόρη Αρναούτογλου. Ήταν ένα άψογα μονταρισμένο βίντεο (πολύ άψογο για ερασιτέχνη), μετά το οποίο ο Κανάκης σχολίασε: «Δεν μπορείς να κάνεις πιο ξενδιάντροπη αντιγραφή στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, με το θράσος να περάσει σαν δική του σκέψη, πρωτοβουλία και πάει λέγοντας».

Είναι αντιγραφή; 

Όπως το είπε ο Αντώνης Κανάκης, όχι δεν ήταν. Ομοιότητες υπάρχουν. Απλώς ομοιότητες. Όπως μπορεί να υπάρχουν ομοιότητες, μόνο αποσπασματικά, δικών του εκπομπών με εκείνες τις παλιές του Μαστοράκη ή του Κωστόπουλου.
Κατά τα άλλα, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, μόνος στο στούντιο με τον συνεργάτη του, τον Νίκο Ράπτη (πολύ καλύτερος εδώ, από τις μπουφόνε πλάκες που έκανε στην προηγούμενη εκπομπή συνεντεύξεων του Αρναούτογλου που διακόπηκε αναγκαστικά) διασυνδέεται μέσω skype με άλλους συνεργάτες, έκτακτους «καλεσμένους», πρωταγωνιστές διαφόρων βάιραλ που τους έχουν βρει και τους βγάζουν στον αέρα κ.λπ.

Η εκπομπή ετοιμάστηκε μέσα σε τέσσερις ημέρες, όπως επαναλαμβάνεται πολλές φορές από τον Αρναούτογλου, και οι δύο παρουσιαστές είναι μόνοι στο στούντιο, χωρίς εικονολήπτες, ενώ η εικόνα λαμβάνετε με ρομποτικές κάμερες.

Εκεί που πραγματικά αντέγραψε 

Προσωπικά δεν βλέπαμε πιο ευχάριστα τις αμέσως προηγούμενες νυχτερινές εκπομπές του Αρναούτογλου (δεν τις βλέπαμε σχεδόν καθόλου δηλαδή), με τις συνεντεύξεις, τις ενίοτε ροζ ερωτήσεις, τα όχι και πολύ έξυπνα παιχνίδια –ή, μάλλον, καθόλου έξυπνα για τηλεόραση. Και στις οποίες εκπομπές πραγματικά υπήρχαν καραμπινάτες αντιγραφές. Μία ήταν οι μουσικές εισαγωγές από συγκρότημα όταν έμπαιναν στο πλατό οι καλεσμένοι (ιδέα Κωστόπουλου), δεύτερη τα παιχνίδια με τους καλεσμένους (επίσης Κωστόπουλος) και τρίτη τα τηλεοπτικά στιγμιότυπα που σατιρίζονταν στο «Όλα» του Θέμου Αναστασιάδη και αντιγράφηκαν απόλυτα! Τι θα έλεγε ο Κανάκης αν ήταν τόσο απόλυτες και οι ομοιότητες με τις δικές του εκπομπές που επικαλείται;

Η σφοδρή επίθεσή του δείχνει νευρικότητα –ίσως και παλιές διαφορές. Διαφορές τηλεαστέρων με κατά καιρούς αμφιλεγόμενες δουλειές. Ας τις λύσουν, μεγάλα παιδιά είναι...