Η 17η του Νοέμβρη έρχεται, οι μνήμες ανεβαίνουν στην επιφάνεια, η τελευταία φάση του καθεστώτος Παπαδόπουλου ζωντανεύει και ο πρωθυπουργός-μαριονέτα, ο Σπύρος Μαρκεζίνης, παρουσιάζεται σε ένα θέμα
του
pasatempo. wordpress.com που φρεσκάρει δημοσιογραφικά τη συνάντησή του, τέτοιες ημέρες του ’73, με δύο μεγάλες γυναικείες μορφές του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου. Ήταν η εποχή που οι θεατράνθρωποι του τόπου πίστεψαν ότι ήταν δυνατόν να λυθούν καυτά προβλήματα του κλάδου. Ανάμεσα στις κινήσεις τους ήταν η συνάντηση μιας μεγάλης επιτροπής κορυφαίων ηθοποιών με τον δοτό πρωθυπουργό της... εκδημοκρατισμένης χούντας. Πέρα από τις Αλίκη Βουγιουκλάκη και Τζένη Καρέζη στην επιτροπή μετείχαν ο Δημήτρης Μυράτ, ο Κώστας Μουσούρης, ο Κώστας Καζάκος, ο Νίκος Κούρκουλος και ο θεατρικός επιχειρηματίας Θεόδωρος Κρίτας.
Ρεπορτάζ της Απογευματινής, που ξεσκόνιζε τον «δοτό», ανέφερε τι ζήτησαν οι ηθοποιοί, αλλά ο τίτλος του θέματος ήταν άσχετος με τα προβλήματα: «Και ο κ. Μαρκεζίνης εφωτογραφήθη με τις ωραίες του Θεάτρου», έγραφε.
Στο μπλογκ Πασατέμπος, του Άγγελου Μενδρινού, υπάρχουν πολλά ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία, σκαναρισμένα κείμενα του Τύπου της εποχής και η φωτογραφία του Μαρκεζίνη που χαμογελάει πλατιά, αντίθετα με τις «ωραίες του θεάτρου», που έχουν σκοτεινό ύφος!
** Δείτε εδώ τη φωτογραφία και το κείμενο με ρεπορτάζ και σχόλια.
του
pasatempo. wordpress.com που φρεσκάρει δημοσιογραφικά τη συνάντησή του, τέτοιες ημέρες του ’73, με δύο μεγάλες γυναικείες μορφές του ελληνικού θεάτρου και κινηματογράφου. Ήταν η εποχή που οι θεατράνθρωποι του τόπου πίστεψαν ότι ήταν δυνατόν να λυθούν καυτά προβλήματα του κλάδου. Ανάμεσα στις κινήσεις τους ήταν η συνάντηση μιας μεγάλης επιτροπής κορυφαίων ηθοποιών με τον δοτό πρωθυπουργό της... εκδημοκρατισμένης χούντας. Πέρα από τις Αλίκη Βουγιουκλάκη και Τζένη Καρέζη στην επιτροπή μετείχαν ο Δημήτρης Μυράτ, ο Κώστας Μουσούρης, ο Κώστας Καζάκος, ο Νίκος Κούρκουλος και ο θεατρικός επιχειρηματίας Θεόδωρος Κρίτας.
Ρεπορτάζ της Απογευματινής, που ξεσκόνιζε τον «δοτό», ανέφερε τι ζήτησαν οι ηθοποιοί, αλλά ο τίτλος του θέματος ήταν άσχετος με τα προβλήματα: «Και ο κ. Μαρκεζίνης εφωτογραφήθη με τις ωραίες του Θεάτρου», έγραφε.
Στο μπλογκ Πασατέμπος, του Άγγελου Μενδρινού, υπάρχουν πολλά ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία, σκαναρισμένα κείμενα του Τύπου της εποχής και η φωτογραφία του Μαρκεζίνη που χαμογελάει πλατιά, αντίθετα με τις «ωραίες του θεάτρου», που έχουν σκοτεινό ύφος!
** Δείτε εδώ τη φωτογραφία και το κείμενο με ρεπορτάζ και σχόλια.