Δευτέρα, 22 Απριλίου 2019

«Άδειες απολύσεων» σε αθλητική εφημερίδα

ΤΑ ΑΘΗΝΑΪΚΑ ΦΥΛΛΑ ΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟΝ ΠΑΟΚ 

Σε «άδεια απόλυσης» βρίσκονται (τις ολοκληρώνουν οσονούπω ή τις ολοκλήρωσαν) τέσσερις συντάκτες αθλητικής εφημερίδας που έχει αποδυθεί εδώ καιρό σε αγώνα δραστικής περιστολής των εξόδων έκδοσης. Το κακό είναι ότι οι απολύσεις έρχονται μετά από ένα διάστημα ηρεμίας και νέας αρχής, κατά το οποίο οι εργαζόμενοι ένιωθαν σιγουριά αφήνοντας πίσω προηγούμενες ταλαιπωρίες. Στους τέσσερις
συντάκτες περιλαμβάνεται κορυφαίο διευθυντικό στέλεχος που είχε αλλάξει θέση, προς τα κάτω, στη διευθυντική ιεραρχία. Ένας τουλάχιστον από τους υπόλοιπους τρεις είχε δεχτεί τη μείωση του μισθού που του προτάθηκε, αλλά τελικά δεν παρέμεινε.

Επειδή το συντακτικό προσωπικό της εφημερίδας έχει μειωθεί σε μεγάλο βαθμό, οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι θα επιχειρηθεί η πλαισίωση του δυναμικού της με νέους συνεργάτες που θα αμείβονται με δελτίο παροχής υπηρεσιών ή με ειδικές συμβάσεις και χαμηλότερους μισθούς από εκείνους που απομακρύνθηκαν.

Πρωτοσέλιδα με πολύ ΠΑΟΚ 

Και μια που βρισκόμαστε στο χώρο των αθλητικών εφημερίδων, να πούμε κάτι που πρέπει να επισημανθεί: Τα βασικά αθλητικά φύλλα της Αθήνας –βασικά ως προς την σχετική ή την απόλυτη πολυφωνία τους και την εμβέλειά τους στο κοινό– πρόβαλαν με έμφαση την κατάκτηση του τίτλου από τον ΠΑΟΚ, όπως πρόβαλαν και τις επιτυχίες του στη διάρκεια της χρονιάς. Οι Sportday, Live Sport, Sportime έχουν βασικό θέμα τους (περίπου μονοθεματικό όλες) τη μεγάλη επιτυχία του πρωταθλητή 2019.

Οι οπαδικές (Πρωταθλητής, Πράσινη, Ώρα για Σπορ) ήταν αναμενόμενο να μην έχουν το γεγονός στο πρωτοσέλιδό τους, ενώ στο Φως δεν το αγνόησε και είχε χτύπημα στην πρώτη σελίδα, όπως κατά παράδοση κάνει πάντα η ιστορική εφημερίδα από την εποχή του Θ. Νικολαΐδη για θέματα που δεν αφορούν τον Ολυμπιακό.

Αντίθετα, οι αθλητικές εφημερίδες της Θεσσαλονίκης ουδέποτε κάνουν πρώτο θέμα επιτυχία ομάδας του Κέντρου, ακόμα κι αν πρόκειται για κάτι εξαιρετικό σε διεθνές παιχνίδι –κι αυτό συμβαίνει από την εποχή του Γουέμπλεϊ. Προφανώς, έτσι γίνεται γιατί τα αθλητικά φύλλα της Θεσσαλονίκης νιώθουν (κι έτσι είναι) ότι απευθύνονται σε ένα συγκεκριμένο γεωγραφικά αναγνωστικό κοινό. Δύσκολο -τολμηρό και δονκιχωτικό- να φτιάξουν μια έκδοση με πανελλαδική απήχηση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ HARDDOG:
Γιατί είδα ΠΑΟΚ, μόνο ΠΑΟΚ

** Αν βρίσκετε ενδιαφέρον το μπλογκ και θέλετε να εμφανίζονται στον τοίχο σας λίγα από τα θέματά του ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ και κάντε like (φυσικά μόνο αν σας αρέσει.)