Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Γκάφα των «Νέων» με non paper;

Σε γκάφα ολκής των «Νέων», που δημοσίευσαν αυτούσιο ένα non paper ως επίσημη ανακοίνωση του Ολυμπιακού, αναφέρεται σημερινή ανάρτηση του sdna.gr. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το 2013, όταν ο Ολυμπιακός ήθελε να αποκτήσει στις μεταγραφές του Ιανουαρίου τον (πρώην «πράσινο») Λουκά Βύντρα και υπήρχαν έντονες αντιδράσεις από πλευράς οπαδών του, η ΠΑΕ έστειλε στους ρεπόρτερ τις θέσεις της με non paper, όχι ως ανακοίνωση αλλά ως
άποψη που επικρατεί, γενικώς, στον Ολυμπιακό για τον παίκτη και η οποία κάθε άλλο παρά αρνητική ήταν. Τα «Νέα», σύμφωνα με το sdna, δημοσίευσαν από παρανόηση αυτούσιο το non paper απαριθμώντας μία προς μία τις υποδείξεις για το τι θα έπρεπε να γραφτεί. Μεταξύ άλλων αναφερόταν ότι «Ο Ολυμπιακός με την απόκτησή του (σημ.: του Βύντρα) κάνει πλάκα στον Παναθηναϊκό» και ότι «Τώρα, σε εποχή που ο Παναθηναϊκός κάνει συμβόλαια πείνας, ο Αλαφούζος θα πληρώνει 600.000 ευρώ τον χρόνο τον Κατσουράνη για να παίζει στον ΠΑΟΚ και 500.000 ευρώ τον Βύντρα για να παίζει στον Ολυμπιακό».
Χθες, εξάλλου, ο Sport FM είχε δημοσιοποιήσει άλλο non paper, σχετικό με τα γεγονότα στο ντέρμπι ΑΕΚ-Ολυμπιακός. Μάλιστα, παρέθετε μήνυμα γραμμένο με greeklish υποστηρίζοντας ότι απεστάλη σε κινητά τηλέφωνα ρεπόρτερ. Στο θέμα, πάντως, έδωσε διάσταση όχι το σάιτ του ίδιου του Σπορ FM, αλλά το sdna.gr. Το οποίο και άλλες φορές ανέβασε τους τόνους σε θέματα που αφορούν τον Σπορ FM (όπως είναι η απαγόρευση ραδιοφωνικών μεταδόσεων από το Καραϊσκάκη) και τα οποία το σάιτ του σταθμού απέφυγε να «ανοίξει» ή, ακόμα, και τα αγνόησε. Το δημοσίευμα sdna.gr εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ HARDDOG:
H SportDay κατηγορεί τα άλλα αθλητικά ΜΜΕ: «Βλάπτουν σοβαρά την υγεία»