Σάββατο, 19 Ιουλίου 2014

Έξυπνα σουβλάκια, τυλιγμένα με πτυχία

Έρευνα δείχνει ότι οι επιχειρήσεις που αυξάνονται στην Ελλάδα της κρίσης είναι τα καφέ και τα σουβλατζίδικα – ιδιαίτερα τα δεύτερα. Τα είδη ένδυσης μειώνονται και στα μαγαζιά που κλείνουν φτιάχνονται καταστήματα εστίασης. Ακόμα και στο Κολωνάκι, στη Μέκκα της υψηλού επιπέδου αγοράς, οι βιτρίνες ρούχων και παπουτσιών μειώνονται και τα φαγάδικα θριαμβεύουν. Ο Έλληνας προοδεύει και κάνει βαριά βιομηχανία το σουβλάκι. +/- Δείτε τη συνέχεια

Οι υψικάμινοι και οι μηχανές στα εργοστάσια παγώνουν, αλλά οι σχάρες καίνε. Εκεί οι τσιμινιέρες ποτέ δεν παγώνουν Όλη η Ελλάδα μια τσίκνα. Πρώτα από τα σκάνδαλα, ύστερα από τα σουβλάκια. Το μέλλον των νέων περνάει από τις θέσεις του σερβιτόρου και του ψήστη. Ένας απόφοιτος Πανεπιστημίου, και με μεταπτυχιακό, άνοιξε σουβλατζίδικο και φτιάχνει σουβλάκι πανεπιστημιακό: έχει βγάλει φωτοτυπία τα διπλώματά του και τυλίγει με αυτά τα σουβλάκια. Είναι τα έξυπνα σουβλάκια, με τον πιο μορφωμένο γύρο και το εξειδικευμένο καλαμάκι.