Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2012

Το ξεβράκωμα της αισθητικής τού Νότη

Το διαδίκτυο (και αυτό που λέμε, «κοινωνικά δίκτυα») έχει τα κακά του: τον εύκολο προπαγαν- δισμό, τις πιο γρήγορες προπέλες ανεμι- στήρα για τον εκσφεν- δονισμό λάσπης, τη δήθεν ενημέρωση κάποιων σάιτ και μπλογκ πλάι στην πραγματική ενημέρωση άλλων, την αναπα- ραγωγή αφέλειας από (ποιους άλλους;) αφελείς αποδέκτες κάθε παπαριάς, την αναγόρευση της Αυτής Υψηλότητος Φήμης σε αυτοκρατορική Είδηση κλπ. Έχει ΟΜΩΣ και τα πολλά καλά του. Ένα από αυτά, ότι ξεβρακώνει πολύ γρήγορα αυτούς που το τραβάει ο πισινός τους να αεριστεί. Έτσι, λοιπόν, δεν υπάρχει πιο γρήγορο, έξυπνο, εύστοχο και… ξεβρακωτικό σχόλιο στη δήλωση του Σφακιανάκη για την… ακαλαισθησία των Πακιστανών των φαναριών, από παλιότερη φωτογραφία του – δολοφονικής αισθητικής – που αναρτήθηκε με τη λεζάντα «Μου χαλάνε την αισθητική οι Πακιστανοί στα φανάρια». Αυτό, μόνο αυτό, και τίποτε άλλο. Η φωτογραφία, που ταξιδεύει σαν βολίδα στα κοινωνικά δίκτυα, έδειρε, έφτυσε, τσαλάκωσε αντιλήψεις σαν κι αυτές που έχει ο (και ζηλωτής της Χρυσής Αυγής) Νότης. Βέβαια, «παίζει» στο διαδίκτυο μια ακόμα φωτογραφία απαράμιλλου αισθητικού κάλλους, με λιγότερη διάδοση αυτή, που θα δείτε πιο κάτω μαζί με μια δήλωση-δηλητήριο: +/- Δείτε τη συνέχεια

Είναι της Ναταλίας Ρασούλη, που απάντησε με ένα μεγαλοπρεπές «χέσε μας» στον αηδιασμένο (μόνο) από τα ελληνικά φανάρια και το κατάντημά τους, καλλιτέχνη. Έγραψε λοιπόν στο facebook η κόρη του αξέχαστου Μανώλη Ρασούλη:

«Σφακιανάκη, χ… μας κι εσύ. Εσύ που ‘‘βιάζεις’’ την Ιερά Οδό του Σωκράτη και του Πλάτωνα τραγουδώντας αρλούμπες; Και αφού μιλάμε και για αισθητική, τράβα βγάλε το γυαλί και τον Morrison, γιατί η αισθητική μας παραζορίζεται τα τελευταία χρόνια».

Και για τους ανενημέρωτους, ένα μέρος από όσα είπα ο Σφακιανάκης σε συνέντευξή του στην εκπομπή τής Τατιάνας Στεφανίδου:

«Η είσοδος της Χρυσής Αυγής στη Βουλή είναι απόφαση του ελληνικού λαού και πρέπει να τη σεβαστείτε. Η Χρυσή Αυγή δεν σπάει κανένα στο ξύλο. Σπάνε τους πάγκους σε όποιον δεν έχει άδεια, Μπορεί να πάρουν τα προϊόντα και να τα δώσουν σε φτωχές οικογένειες. Μια χαρά… ».

22 σχόλια:

  1. Είπε μια μαλακία η άγνωστη στο κοινό Ναταλία Ρασούλη και με γνώμονα την ιδιότητα της κόρης του επώνυμου μπαμπά της και την κάνατε είδηση. Πόσο θα ξεπέσει ακόμα αυτή η δημοσιογραφία ; Σε επόμενο άρθρο να μας πείτε τι είπε για την Χρυσή Αυγή και τον Σφακιανάκη η κόρη ή ο κανακάρης κάποιου άλλου επώνυμου, μη μας λείψει κι αυτή η σοβαρή ενημέρωση. Γνωρίζετε να μας πληροφορήσετε επιπλέον τι δουλειά κάνει η κόρη του Ρασούλη ; Δουλεύει κάπου κι αμείβεται για την δουλειά που κάνει ή επιβιώνει τρώγοντας τα πνευματικά δικαιώματα του μπαμπά της κάνοντας αντιφασιστικά σχόλια στο τουίτερ ; Να σας πληροφορήσω επίσης πως η κυρά Μαριγώ από τα Πετράλωνα, που ήταν γειτόνισσα της πεθεράς του μπατζανάκη του Σφακιανάκη και καθάριζε τις σκάλες της πολυκατοικίας που έμενε ο Καζαντζίδης, δικαιώνει με συνέντευξή της τις δηλώσεις Σφακιανάκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γνωστέ "Άγνωστε" καλώς (ξανα)ήρθες, έστω και ως Ανώνυμος σχολιογράφος - αυτή τη φορά όχι με γκρικλίς. Καλοδεχούμενος πάντα - επωνύμως ή ανωνύμως. Αν και ξέρεις πολύ καλά τι είναι "είδηση", προσποιείσαι ότι δεν καταλαβαίνεις ότι δεν κάναμε είδηση τη δήλωση της Ναταλίας Ρασούλη, αλλά τη δυναμική που είχε η φωτογραφία-κιτς τού Σφακιανάκη με τη λιτή λεζάντα. Η δήλωση Ρασούλη ήρθε συμπληρωματικά. Την καταχωρίσαμε γιατί μας άρεσε και γιατί, πράγματι, το όνομα που κουβαλάει η κοπέλα είναι σημαντικό και "σημαίνον" (που υπογραμμίζει περισσότερο το "σημαινόμενο" – δηλαδή την αθλιότητα μιας άποψης). Η ειρωνεία σου για την "ασημαντότητά" της (και τη "ασημαντότητα" κάθε ανθρώπου) δείχνει όψιμη ρατσιστική μετάλλαξη. Μας φαίνεται απίστευτο! Για τον ξεπεσμό της δημοσιογραφίας συμφωνούμε (μέσα στις πολλές διαφωνίες μας). Και θα πρέπει να κοιταχτούμε όλοι στον καθρέφτη - και εσύ φυσικά. Εμείς δεν νιώθουμε ότι συντελέσαμε στον ξεπεσμό και τον εκχυδαϊσμό της, τουλάχιστον στον βαθμό που περιγράφει η αποστροφή σου.

    Υγ.1: Χαιρόμαστε που μας παρακολουθείς αδιάλειπτα χωρίς να... χαίρεσαι για ό,τι διαβάζεις εδώ. Είναι κάπως μαζοχιστικό αυτό, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα.
    Υγ.2: Όχι πως μας ενδιαφέρει, πλέον, η άποψή σου για τον ρατσισμό, αλλά δεν είδαμε να σχολιάζεις την ουσία του θέματος: α) Τη δήλωση δηλαδή για τους Πακιστανούς στα φανάρια και β) εκείνη για τη Χρυσή Αυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει κάτι πολύ απλό : όποιος το λέει είναι.
    Είναι γνώση μαθητή δημοτικού, κανόνας βγαλμένος από τη ζωή των έτσι κι αλλιώς βολεμένων μαθητών, που τρώνε τα λεφτά του μπαμπά τους αντί να ψάξουν μια δουλειά τίμια να δουλέψουνε. Τόσε γενιές μεγαλώσανε έτσι. Ο Σφακιανάκης σας πείραξε; Τα μαμόθρεφτα γεννημένα από λάθος απόληξη δε σας πειράζουνε; Ο κανόνας επιβεβαιώνεται αλλά γνωστό είναι πως κάθε κανόνας έχει εξαιρέσεις.

    karnik μου λείπεις.

    Υ.Γ.: Ελπίζω (με μια δόση αριστερής υστερίας για τους κορμοράνους) να καλύπτω άνετα το κενό της λογικής που έχεις αφήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κοινό του Σφακιανάκη είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα βολεμένα κωλόπαιδα της ΔΑΠ και της ΠΑΣΠ, που αντί να στρώσουν κώλο να σπουδάσουν ξημεροβραδιάζονται στα σκυλάδικα και λιγουρεύονται τον χρυσαύγουλο μπράβο του κωλομάγαζου.

      Αυτός είναι ο "πολιτισμός" του Notis. Και ο δικός σου.

      Διαγραφή
  4. Αν δε με γελάνε τα μάτια μου κι αυτό που βλέπω στην φωτογραφία, να φοράει ως μπλουζάκι ο κύριος με το μουστάκι… πέρα από το ότι δεν καταλαβαίνω ποια ακριβώς είναι η διαφορά του στην εικόνα από έναν original πακιστανό… (σημειώστε ως άκρως ρατσιστικό αυτό που είπα)… είναι μπλουζάκι με σχέδιο ση-θρού στο στέρνο… με κάτι σαν δαντέλα που καλύπτει με θηλυκές καμπύλες τις θηλές… που ίσως κλείνει με κουμπάκια κουμπάκια μέχρι τον αφαλό… παραπέμποντας σε αισθησιακό κορμάκι… τότε δεν ξέρω αν η διατύπωση «δολοφονική αισθητική» μπορεί να αποδώσει επακριβώς, αυτό που χοροπηδάει ανεξέλεγκτα σαν καλλικάντζαρος μπροστά στα αθώα μου μάτια…

    Ο συνδυασμός αυτός με το πακιστανικό μουστάκι… με φέρνει σε μια κατάσταση αιώρησης σ΄ ένα πνευματικό κενό, ενός νεφελώδους σχηματισμού απροσδιοριστίας και σύγχυσης και με αφήνει άναυδο να χάνομαι μέσα σε περίεργες σκέψεις… έως οριστικής εγκατάλειψης των εγκοσμίων… φυγής και σκληρής ασκητικής, σε κάποια από τις σπηλιές στα Καρούλια του Αγίου Όρους., εκεί που για να φτάσεις χρειάζεσαι εξειδικευμένες γνώσεις αλπινιστή. Ίσως μόνον εκεί να υπήρχε περίπτωση να σωθεί κάποιος, αν έμενε εκτεθειμένος πολύ ώρα σ΄ αυτήν την εικόνα… με το μουστάκι που σκοτώνει μέχρι και κατσαρίδα στα τρία μέτρα…

    Αυτή η δολοφονική τριπλέτα… (από πάνω προς τα κάτω).. μουστάκι… μπλουζάκι… μοκασινάκι…σε στέλνει κυριολεκτικά στο διάολο, να ψάχνεις απαντήσεις στις έννοιες του Καλού και του Κακού και σε πολλά άλλα αναπάντητα ηθικά διλλήματα… Αυτή η κορυφαία αισθητική σύλληψη, κυριολεκτικά συλλαμβάνει την Αισθητική και της ρίχνει ισόβια…

    Όχι. Δεν είναι απλά μια δολοφονική αισθητική. Είναι κάτι πέρα από την αισθητική… πέρα από αυτό που μπορεί να συλλάβει ο μέσος κι ανώτερος νους. Είναι πέρα κι από τον Σαλβατόρ Νταλί…

    Είναι Περαδώθε - Μετά - Υπερρεαλισμός.!

    Κι αυτό συζητήσιμο… γιατί πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο, να μπορεί να είναι κάτι, ασύλληπτο για τον ανθρώπινο νου. Κάτι που μόνον ένας θεός μπορεί να καταλάβει…

    ΥΓ) Σαν λεζάντα κάτω από την φωτογραφία θα μπορούσα να έγραφα… “Πακιστανός θαυμαστής του Notis”… Τέτοια η ομοιότης… με πλήρη επίγνωση του ρατσισμού που υποκρύπτεται στην διατύπωση…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ας μην ξεχνάμε πως για πολύ κόσμο (Ζουν ανάμεσά μας…) ο ΣφακιανάΚιτς (ωραία η έκφραση) είναι θεός… κι ως λαός έχουμε μια ιδιαίτερη έφεση στις θεοποιήσεις…

    Κάποιοι έχουν τον Notis… κάποιοι τον Θρύλο… άλλοι το ΚΚΕ… ,άλλοι τον Βελουχιώτη…άλλοι το ΕΑΜ… (συνήθως οι ίδιοι που έχουν και τον Βελουχιώτη) άλλοι τον Εθνάρχη… άλλοι τον ανηψιό του Εθνάρχη… κάποιοι άλλοι είχαν τον Αντρέα που τον ήθελε κι όλη η χώρα… πριν είχαν τον Γέρο - πατέρα του Αντρέα για μια Ελλάδα νέα… και μετά τον γιόκα του, για την επιστροφή εκ νέου στην παλιά καλή Ελλάδα… περίπου απ΄ εκεί που ξεκινήσαμε με τον παππού του… στο χειρότερο. Άλλοι πάλι είχαν τον Γκάλη (κι εγώ ανάμεσά τους)… άλλοι τον Παύλο, που έπαιρνε κάθε λίγο την ΠΑΕ… άλλοι τον πράκτορα που σάρωνε τα πρωταθλήματα του ποδοσφαιρικού υπαρκτού σουρρεαλισμού… κάποιοι παλιότερα τον γκαπετάνιο το μπιστολά… Κάποιοι άλλοι σπεύδουν τώρα να θεοποιήσουν Τσίπρες και Σαμαράδες και πάει λέγοντας και τελειωμό δεν έχει… στη θεοποίηση. Πήξαμε στους θεούς !

    Το μόνο σίγουρο είναι ότι όλοι ζούμε (σ)τον μύθο μας, στην χώρα που γεννήθηκε ο Μύθος.

    Ζούμε στην χώρα των Προέδρων, των Μεγάλων και των Θεών… που περιέργως όλοι ή σχεδόν όλοι, μόλις πεθαίνουν γίνονται αθάνατοι…

    ΥΓ) Συμφωνώ απόλυτα με την δήλωση του Notis, περί απόφασης του ελληνικού λαού, για την είσοδο στην Βουλή της Χρυσής Αυγής και του σεβασμού που απαιτεί αυτή η απόφαση. Όσον αφορά το ξύλο από χρυσαυγίτες στα πανηγύρια… Αν θυμάμαι καλά, ούτε τα ΚΝΑΤ δέρνουν, ούτε το ΠΑΜΕ… Επίσης ούτε οι αντιφάδες, ούτε οι αντιεξουσιαστές, ούτε οι αναρχοαυτόνομοι πετάνε βόμβες μολότωφ. Όλοι τους κι ο καθένας με τον δικό του παραδοσιακό τρόπο… απλά προστατεύουν τους θεσμικούς πάγκους, εις την μεγάλην εμποροπανήγυριν της δημοκρατίας, …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω μύθο. :(
      Ή ζω σε άλλη χώρα ή είμαι μετανάστης.
      Πρέπει να φύγω;

      Διαγραφή
    2. karnik δεν έγινες τόσο σούργελο όπως παλιά. Σε παρακαλώ γίνε ο γνωστός καραγκιόζης που όλοι ξέρουμε.

      Διαγραφή
  6. Να υποθέσω ότι έγινε κάποιο τεχνικό λάθος ή μήπως απαγορεύεται και λογοκρίνεται ακόμα και η υποβολή ερωτήματος στο συντάκτη. Να ξέρουμε δηλαδή αν επιτρέπεται εδώ η ελεύθερη έκφραση απόψεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nictor, καλημέρα. Προφανώς, ως παλιός φίλος του μπλογκ και του άλλοτε sportdog, ξέρεις καλά ότι εδώ «επιτρέπεται η ελεύθερη έκφραση απόψεων» - για να μη σου πω ότι... επιβάλλεται! Κατά τα άλλα, για ποιο τεχνικό λάθος ή «λάθος» μιλάς και για ποιο ερώτημα;

      Διαγραφή
    2. Έκανα μια ερώτηση, ανέβηκε και μετά εξαφανίστηκε. Δεν μπορώ να καταλάβω τί έγινε. Θα την επαναλάβω αργότερα που θα έχω χρόνο.

      Διαγραφή
  7. Oloi sthn dekaetia tou 80 san karagkiozhdes ntynontousan....den mou leei tipota h fwto..eidika otan prospa8eis na e3iswseis ton Ellhna tou 1980 (akoma k an einai o gyfto-Notis) me ton pakistano tou 2010.

    Opws den mou leei tipota h dhlwsh ths korhs tou XYZ diashmou...

    Opws den mou leei tipota k h dhlwsh Sfakianakh auth ka8'auth...Tragoudisths einai, 1 skali panw apo ton ekastote organopaikth, me afhnei adiaforo h apopsh tou...

    Opws k na exei, kala kanei k exei skata sto kefali o Notis dikaiwma tou einai, den fwna3e tous dhmosiografous na bgalei anakoinwsh typou....autoi ton fwna3an na tou paroun synenteu3h.

    -EKEI EINAI OLO TO ZOUMI-

    Who gives a fuck what Notis thinks? pou lene k oi amerikanoi...poios einai o Notis k mas ton tribete sthn mapa k auton k tis apopseis tou? Me poia logikh kapoios pou exei ws mono proswn to na mhn faltsarei...kaleite na kanei kritikh gia to otidhpote ektos fwnhtikhs?

    Oi ftaixtes k katakriteoi einai ta MME pou anagagoun ton ka8e amorfwto se koinwniko krith, ta idia MME pou ton katakrinoun argotera gia na poulhsoun akoma perissotero...


    Auta 8a eprepe na analyei to ar8ro...k oxi malakies opws anelyse, apla gia na einai epikairo.

    (sas eleipsa?)



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σεβαστές (και ενδιαφέρουσες) οι απόψεις σου – εμείς δεν θα τις πούμε «μαλακίες». Δεν συμφωνούμε με τον «μανταϊνισμό» των καλλιτεχνών (ή «καλλιτεχνών») στα Μέσα. Για ποιο λόγο τραγουδιστές, ηθοποιοί κλπ να περιλαμβάνονται στα πάνελ που συζητιούνται τα εκλογικά αποτελέσματα, η οικονομική κρίση και λοιπά; Αλλά είναι μια πραγματικότητα. Αυτό πουλάει, αυτό μας πουλάνε. Κι από εκεί και πέρα τι; Δεν θα σχολιάζουμε ό,τι βγαίνει από το στόμα τους – θα το αφήνουμε να περνάει επειδή δεν τα είπαν σε συνέντευξη Τύπου αλλά τους το ζήτησαν τα Μίντια;

    Υγ.: Με το «σας έλειψα» τι εννοείς; Βοήθησέ μας να σε θυμηθούμε αν σε ξέρουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3erw oti o xarakthrismos "malakies" den ka8ete kala sto auti (h' to mati) otan milane gia thn douleia sou..alla peri autwn prokeite otan asxoliomaste me to ti eipe o ka8e Notis kai h ka8e Paola.

      O anagnwsths kaleite na krinei thn poiothta k oxi thn emporikothta ths eidhshs/tou sxoliou pou diabazei. Ws ektoutou oso k an poulane tetoiou eidous eidhseis/sxolia, den exoun kamia idiaiterh a3ia otan lene ta autonohta (oti o Notis den exei gousto & oti einai ektos pragmatikothtas [oxi mono oso anafora thn XA]).

      Safws kai na sxoliasete auto pou leei o ka8e trabadouros...se mia mikrh paren8esh mesa sto katebato pou sxoliazei to dasos omws k oxi to dentro...

      Afou diafwneite opws lete me ton "maintanismo", isws anti na sxoliazete tis kotsanes pou petaei o ka8e Notis (san allos enas krikos ths en logo alysidas) 8a prepe na arpazete thn eukairia wste na sxoliasete to giati auth h pragmatikothta, opws thn apokaleite, exei edraiw8ei ws exei....k poion e3yphretei autos o bombardismos apopsewn apo atoma pou den exoun to paramikro ypoba8ro na sxoliasoun ta 8emata pou tous 8etonte.

      Me ta legomena mou, den prospa8w na sas peisw na ginete dhmosiografikos ereunhths h' na eiste pio dektikos se sygkekrimenes politikes ideologies...alla na metatopisete ligo to focus sas otan erxete h wra na sxoliasete ena paromoio "erisma" (den apotelei oute neo, oute eidhsh to ti koubalaei sto myalo tou o Notis).


      PS. To "(sas eleipsa?)" phgaine se kapoia paidia ta opoia gnwrizw apo otan to Sportdog htan akoma site a8lhtikhs enhmerwshs, den 8a eixa pote thn apaithsh na me 8ymatai kapoios ar8rografos. :)

      Διαγραφή
    2. κητα ...αδελφε...μας τα αναληει ο καρκιν αυτα :Ρ:Ρ
      καλως ειρθες πισω !!
      ρε ντογκι...ειχαν πολοι παλιοι κινεζικα στο αβαταρ;;
      ευκολο ειναι

      Διαγραφή
    3. 1. Πίστεψέ με, ο αρθρογράφος αυτός θυμάται.

      2. Δεν πιστεύω ότι ο Νότης είναι το θέμα συζήτησης εδώ αλλά αυτή η κατάσταση της οποίας ο Νότης είναι ένα μέρος. Τα ξέκωλα, οι τραγουδιάρηδες αμόρφωτοι κλπ. δεν είναι τωρινό φαινόμενο και σε αυτό το blog δεν υπάρχουν καν διαφημίσεις, οπότε δε στέκει αυτό που λες περί εμπορικότητας.

      Κάποια κολλήματα έχω δει κι εγώ. Ο Λοβέρδος για παράδειγμα ταυτίζεται από το Διονύση με τις αλλαγές στον ΕΣΥ και τα ταμεία ή τουλάχιστον αναφέρεται συχνά σε αυτό, αλλά η άποψή μου είναι ότι ήτανε μόνο ο εκτελεστής κι η απόφαση ήτανε των σκοτεινών εωσφοριστικών κέντρων της Ε.Ε. Είναι σατανισταί. Πώς να το κάνουμε;

      Για να καταλήξω, είμαστε καμιά 10 άντε 15αριά που σχολιάζουμε κι άλλοι το πολύ 50 (μάλλον λέω πολλούς) κι έτσι δεν έχει τέτοια κολλήματα, να κάτσει να σκεφτεί τί θα γράψει.
      Και για το ΠΑΣΟΚ γράφει πολλά αλλά με τόση σιχασιά που έχουμε δεν πολυσχολιάζουμε.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ (επανελθόντα ή περαστικέ) φίλε, δεν μπορείς και δεν πρέπει να αγνοείς μια δήλωση που δεν αναφέρεται σε, ας πούμε, ανώδυνες καταστάσεις (ροζ ιστορίες ή ό,τι άλλο υπάρχει στη μιντιακή σαβούρα) αλλά σε πολύ σοβαρά θέματα. Μια δήλωση (όπως του Σφακιανάκη) που καταφέρεται εναντίον ΑΝΘΡΩΠΩΝ με τέτοια αποστροφή, πρέπει να απαντηθεί. Κυρίως όταν προέρχεται από προβεβλημένους που επηρεάζουν κόσμο (και κοσμάκη...) με την επίσης προβεβλημένη γνώμη τους.

      Και μια καθυστερημένη απάντηση στο "σας έλειψα;": Όλη η παλιά παρέα του παλιού sportdog μας έχει λείψει.

      Να είσαι καλά. Και όποτε ξαναπεράσεις και δεις φως αναμμένο, ξαναχτύπα και ανέβα!

      Διαγραφή
    5. mpenoVgeno, είτε εκτελεστής είτε ηθικός και φυσικός αυτουργός ο Λοβέρδος, ισοπέδωσε την Υγεία και ως τέτοιον τον αντιμετωπίζουμε. Αύριο θα είναι αρχηγός κόμματος (τρομάρα μας!) και όσο περισσότερο τον αποδομούμε, τόσο καλύτερα. Αν και έχει αποδειχτεί ότι μικρή ζημιά του κάνουμε.

      Κατά τα άλλα, είναι αυτονόητο - όπως αναφέρεις κι εσύ - ότι ποτέ δεν γράφουμε για λόγους εμπορικότητας και αναγνωσιμότητας. Έχουμε ένα βήμα για να εκφραζόμαστε κι όχι έναν βατήρα για να βουτάμε στα χαμηλά.

      Διαγραφή
  9. Επανέρχομαι λοιπόν. Χρυσαυγίτης δεν ήμουν και ούτε θα γίνω. Θεωρεί ωστόσο ο συντάκτης δημοκρατικό, το να κράζεται και να λοιδωρείται οποιοσδήποτε τολμάει να αρθρώσει λόγο υπέρ της Χρυσής Αυγής; Ειδικά το γεγονός ότι αντί να αντιπαρατάσσονται σοβαρά επιχειρήματα, ξεθάβονται από το μπαούλο σκελετοί που ουδεμία σχέση έχουν με την παρούσα συζήτηση, μάλλον ολίγη σχέση έχει με τη δημοκρατία, όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι εγώ.
    Βεβαίως είναι δεδομένο ότι η έλλειψη αισθητικής στη φωτογραφία είναι παροιμιώδης, ακόμα και υπό το πρίσμα των '80s.
    Ως προς το θέμα της προβολής των απόψεων των καλλιτεχνών επί παντός επιστητού, συμφωνώ ότι είναι λάθος. Δεν θεωρώ αξιολογότερη τη γνώμη του Σφακιανάκη, του Γαϊτάνου αλλά και της Μποφίλιου από τη γνώμη του Harddog αλλά και του Karnik, ή των φίλων μου. Δυστυχώς στο σύγχρονο μιντιακό σύστημα οι καλλιτέχνες προβάλλονται ως εξέχουσες προσωπικότητες, ενώ μόνο τέτοιοι δεν είναι πλην ελάχιστων εξαιρέσεων. Το θέμα είναι ότι κάποιοι εξανίστανται για την προβολή απόψεων καλλιτεχνών μόνο όταν αυτές δεν τους είναι άρεστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ nictor, αυτός που εκφράζεται πολιτικά με κραυγές αντιμετωπίζεται (και) με κρώξιμο και κράξιμο. Μια ηλίθια ρατσιστική δήλωση για την "αισθητική" σχετικά με τους Πακιστανούς των φαναριών, βρίσκει εξαιρετική απάντηση με ανάλογης αισθητικής φωτογραφία. Δεν μπορεί να μιλάει για προσβολή της αισθητικής ο Σφακιανάκης όταν είναι αυτής της αισθητικής - ενδυματολογικά, εκφραστικά, πνευματικά - που απεικονίζεται στο φωτογραφικό «κάντρο». Στην οποία δεν φταίει, φυσικά, η μόδα των ΄80s. Αν ψάξουμε και νεότερες φωτογραφίες του θα δούμε ανάλογη νοοτροπία. Η οποία εκφράζεται για τον ίδιο λόγο που έγινε η άθλια δήλωσή του: για να προκαλέσει και να στρέψει το φως πάνω του. Δηλαδή ποιο σοβαρό επιχείρημα θα μπορούσε να αντιπαραταχθεί στον αφορισμό του «μου χαλάνε την αισθητική οι Πακιστανοί των φαναριών»; Εμείς εδώ (και άλλοι φυσικά) δεν εξανιστάμεθα (δόκιμο;) μόνο όταν λένε κάτι πολιτικό ή πολιτικίζον και μη αρεστό οι καλλιτέχνες. Εκφράζουμε την αντίθεσή μας για ό,τι μας βρίσκει αντίθετους.

      Κατά τα άλλα συμφωνούμε για αυτό που γράφεις σχετικά με το «μιντιακό σύστημα». Για το οποίο, όμως, έχει ευθύνη και ο κόσμος – αλλά αυτό είναι μιας άλλης ώρας συζήτηση.

      Υγ.: Σου ζητώ συγγνώμη για τη καθυστερημένη απάντηση, αλλά τα τρεχάματα –όσο έχουμε τη δυνατότητα να τρέχουμε– δεν μας επιτρέπουν να είμαστε όλην την ώρα (και για όση ώρα χρειάζεται κατά περίπτωση) πάνω από το μπλογκ.
      Υγ.2: Δεν μπορώ να καταλάβω βάσει ποιου (...λογοκτιτικού) προηγούμενου από την πορεία του μπλογκ διατύπωσες στην πρώτη ανάρτησή σου την απορία «(…) μήπως απαγορεύεται και λογοκρίνεται ακόμα και η υποβολή ερωτήματος στο συντάκτη. Να ξέρουμε δηλαδή αν επιτρέπεται εδώ η ελεύθερη έκφραση απόψεων»;

      Διαγραφή
    2. Μια χαρά είναι το να κράζεις τραμπούκους, ναζιστές, φονιάδες και τον υπόκοσμο. Άντε, γιατί δυο αιώνες τώρα εσείς τα κουτσαβάκια, το δυνατό χέρι του κάθε Μαυρογυαλούρου και του κάθε προεστού, μας είχατε κάτσει στο σβέρκο. Σιχάματα της κοινωνίας...

      Διαγραφή