Κυριακή, 14 Οκτωβρίου 2012

Το «Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ», το «Χυτήριο» και οι... μουτζαχεντίν

Τη σεζόν 2010-2011, στην πρεμιέρα του έργου «Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ μια ιστορία του Σταθμού Λαρίσης» στο Θέατρο Τέχνης στην Πλάκα, είχαν μπουκάρει καμιά σαρανταριά οπαδοί του Ολυμπιακού και είχαν σπείρει τον τρόμο. Φωνάζοντας «Εδώ είναι Πειραιάς!», έσπασαν τζάμια, πέταξαν μολότοφ, χτύπησαν κόσμο και ώσπου να έρθει η βραδύπορη αστυνομία είχαν γίνει μπουχός. «Τέτοια φαινόμενα φασιστικής έμπνευσης έχουν να παρουσιαστούν από την περίοδο του Εμφυλίου», τόνιζε, τότε, στην ανακοίνωσή του το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών. +/- Δείτε τη συνέχεια

Επομένως, επεισόδια σαν κι αυτά της Χρυσής Αυγής στο «Χυτήριο» δεν έχουν να εμφανιστούν από την περίοδο του Εμφυλίου, όπως κάποιοι έσπευσαν να πουν, αλλά από την περίοδο 2010-11. Η μόνη διαφορά τού τότε με το τώρα είναι ότι οι «γαύροι» χουλιγκάνοι είχαν πάει μόνοι τους, χωρίς να πάρουν μαζί τους τον... Σάββα Θεοδωρίδη, τον Κώστα Μπαρμπή και άλλους γηραλέους «μουτζαχεντίν» τής ομάδας - «θρησκείας», για να ψάλλουν τον ύμνο του Ολυμπιακού και τα κόκκινα «Υπερμάχω».

Εν αντιθέσει με τη Χ.Α. που κουβάλησε και τις θεούσες. Αλλά, τα φασιστοειδή δεν θα κόψουν το θέατρο στο λαό. Ας είναι καλά ο σύντροφος και επιφανής ποδοσφαιράνθρωπος Αχιλλέας Μπέος, τον οποίο τόσο εύκολα κατακρίνετε όλοι. Είναι ο μοναδικός θεατρώνης (το νυχτερινό του κέντρο, το οποίο θα φιλοξενεί φέτος τους παγκοσμίου κλάσεως Καρρά, Πάολα, Παντελίδη, ονομάζεται «Teatro»!), που παρέχει ασφάλεια στον κόσμο που θα μπει στον κόπο να το επισκεφτεί. Όποιος τολμήσει να κάνει φασαρία στην πόρτα ή μέσα, θα υποστεί τα επίχειρα της βλακώδους απόπειράς του...

Baddog

** To κείμενο είναι τοποθέτηση του Baddog στα σχόλια για τις δηλώσεις Μπέου που δημοσίευσε ο Harddog

53 σχόλια:

  1. Με πρόστιμο 40.000 ευρώ τιμωρήθηκε ο Ολυμπιακός για την ανακοίνωση της «Θύρας 7» που έκανε επίθεση στον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού, αφού η Πειθαρχική επιτροπή της ΕΠΟ έκρινε την ερυθρόλευκη ΠΑΕ ελεγκτέα, για δυσμενείς κρίσεις κατά του Πάνου Μπιτσαξης.

    Ο Ολυμπιακός είχε απολογηθεί στην Πειθαρχική Επιτροπή της ΕΠΟ στις 31 Μαρτίου, μετά από πειθαρχική δίωξη που είχε ασκήσει ο αναπληρωτής ποδοσφαιρικός εισαγγελέας Μανώλης Αντωνακάκης, ο όποιος είχε θεωρήσει συνυπεύθυνη της ΠΑΕ για την ανακοίνωση που είχε εκδώσει η Θύρα 7, με αφορμή την τοποθέτηση του Γενικού Γραμματέα Αθλητισμού για την επίθεση που είχε γίνει από αγνώστους στις αρχές Φλεβάρη στο Θέατρο τέχνης οπού παιζόταν το έργο «Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ». Τότε ο Πάνος Μπιτσαξής σε δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό είχε ζητήσει από τον Ολυμπιακό να βγάλει ανακοίνωση καταδίκης των επεισοδίων στο Θέατρο παρόλο που δεν είχαν γίνει συλλήψεις για να αποδειχτεί ότι σε αυτό το περιστατικό συμμετείχαν οπαδοί των ερυθρόλευκων.

    Μάλιστα η συγκεκριμένη τοποθέτηση του γενικού γραμματέα είχε ενοχλήσει ιδιαίτερα την ΠΑΕ Ολυμπιακός η οποία με την σειρά της εξέδωσε ανακοίνωση απάντηση στην οποία μεταξύ άλλων ανέφερε πως ο κ. Μπιτσαξής, οφείλει να μην ασκεί εξουσία με δύο μέτρα και δύο σταθμά ούτε να παρασύρεται τόσο εύκολα, ενώ παράλληλα αναρωτιόταν πως αποκλείει ο γγΑ την οποιαδήποτε μορφή προβοκάτσιας και βγάζει το συμπέρασμα ότι οπαδοί του Ολυμπιακού προκάλεσαν τα επεισόδια, όταν δεν υπάρχει η παραμικρή ουσιαστική ένδειξη ή απόδειξη για αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την "Ελένη" την ξεχνάμε συστηματικά βλέπω όλοι οι έχοντες στραβισμό προς τα αριστερά....Επιλεκτική μνήμη σε όλα τελικά,εκεί δεν ήταν η Χ.Α. κια δημοσιογράφοι κλείνοντας προς τα αριστερά να γίνει πρωτοσέλιδο και να εμφανίζεται ο Τσατσόπουλος να λέει τις ασυναρτησίες και το κακό δεν είναι ότι λέει μαλακίες αλλά ότι κάποιοι τις αντιγράφουν και τις αναπαράγουν κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1. Προφυλακιστέος ο 63χρονος που κακοποιούσε σεξουαλικά 9χρονη
      http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_17/08/2012_457174


      2. Ταξιτζής κακοποίησε σεξουαλικά 12ΧΡΟΝΗ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ
      http://www.iefimerida.gr/news/38853/%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CF%84%CE%B6%CE%AE%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%AF%CE%B7%CF%83%CE%B5-%CF%83%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%AC-12%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CE%BD%CE%BF%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7


      3. 2 Έλληνες, 3 Ελληνίδες και 2 Αλβανοί βίαζαν και εξέδιδαν 13χρονη
      http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=55332950


      4.Συνελήφθη ΚΥΠΡΙΟΣ ύποπτος για το βιασμό 10ΧΡΟΝΟΥ ΑΓΟΡΙΟΥ στη Λάρνακα
      http://www.newsnow.gr/article/175657/synelifthi-ypoptos-gia-to-viasmo-10xronou-agoriou-sti-larnaka.html


      5. Ηλικιωμένος στο Αγρίνιο έδινε χαρτζιλίκι σε ανήλικα κορίτσια για να τα χαϊδεύει.
      http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=149543&catid=6

      Καταδικάστηκε ο 57χρονος που «πλησίαζε» ανήλικα
      http://www.newsbeast.gr/society/arthro/385642/katadikastike-o-57hronos-pou-plisiaze-anilika/


      6. Συνελήφθη 56χρονος ΡΟΔΙΤΗΣ που εξέδιδε ανήλικη ΒΟΥΛΓΑΡΑ
      http://news.princeoliver.com/2012/03/26/greece/495527/sinelifthi-56xronos-roditis-pou-exedide-aniliki-voulgara/


      7. Σοκ – Προπονητής βίαζε ανήλικα αγόρια και τραβούσε βίντεο
      Φαίνεται μαιστα πως η δράση του δεν σταματούσε εκεί, αφού διακινούσε το υλικό στο διαδίκτυο μέσω chat rooms
      http://www.iefimerida.gr/news/56988/%CF%83%CE%BF%CE%BA-%E2%80%93-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%B2%CE%AF%CE%B1%CE%B6%CE%B5-%CE%B1%CE%BD%CE%AE%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CE%B1-%CE%B1%CE%B3%CF%8C%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CF%83%CE%B5-%CE%B2%CE%AF%CE%BD%CF%84%CE%B5%CE%BF


      8. Έλληνες εξέδιδαν επί χρήμασι μια ανήλικη κοπέλα
      http://www.insterea.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=9056:-----12------&catid=34:2010-07-26-14-51-04&Itemid=71


      9. Δύο γιατροί στη φυλακή για ασέλγεια σε 15χρονη
      http://espressonews.gr/default.asp?pid=79&catID=1&artID=1450541


      10. 31χρονος Έλληνας απήγαγε 17χρονη και την έθισε στην ηρωίνη. ο 31χρονος υποστηρίζει ότι δεν την εξέδιδε και θέλει να την παντρευτεί.
      http://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=127633&artTitle=rodos_31chronos_apigage_17chroni_kai_tin_ethise_stin_iroini


      11. 22χρονος ΕΛΛΗΝΑΣ έγινε μαστροπός στη 19χρονη ΑΔΕΛΦΗ του!
      http://www.inews.gr/162/egine-mastropos-stin-adelfi-tou.htm


      12. Σύλληψη οργάνωσης σωματέμπορων ΕΛΛΗΝΩΝ και ενός ΑΛΒΑΝΟΥ . ΕΞΕΔΙΔΑΝ 5 ΑΝΗΛΙΚΕΣ.
      http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/106368/syllipsi-organosis-somatemporon

      13. Στον ανακριτή ο άνδρας που κατηγορείται για ασέλγεια εις βάρος 12χρονου
      http://www.zougla.gr/greece/article/patra-ston-anakriti-o-andras-pou-katigorite-gia-aselgia-se-varos-12-xronou

      Διαγραφή
    2. Πράγματι, υπήρχαν αντιδράσεις τότε για την «Ελένη», ήταν και το κλίμα της εποχής τέτοιο (βγήκε στις αίθουσες εν μέσω Εθνικής Συμφιλίωσης), αν και δεν θυμάμαι -μπορεί και να μην θυμάμαι καλά- «πουστράκια», «κωλοτρυπίδες» και «πουτανάκια», ούτε τετ α τετ των αντιδρώντων με συντελεστές του φιλμ (πού να τους βρουν, άλλωστε;). Το βιβλίο, πάντως, κυκλοφορούσε ανεμπόδιστα, χρόνια αργότερα υπήρξε κι ανεμπόδιστη επανέκδοσή του με ανεμπόδιστη παρουσίαση σε... λαμπρή τελετή (παρόντος και του Παγκάλου!), ενώ πριν κάνα δυο χρόνια ο Αμερικανός πρέσβης πήγε ανεμπόδιστα σε εκδήλωση στο χωριό της Ελένης Γκατζογιάννη. Ανεμπόδιστα, επίσης, μία δεξιά εφημερίδα πρόσφατα διένειμε dvd με το... έπος «Γράμμος». Όπως ανεμπόδιστα εδώ και χρόνια κυκλοφορούν, εκατέρωθεν, διαφορετικές προσεγγίσεις για τον Εμφύλιο και τις περιόδους πριν και μετά απ' αυτόν.
      Είναι αξιοθαύμαστο, βεβαίως, ότι όλα τα ακροδεξιά «μέσα» τροφοδότησαν το κοινό τους αυτές τις ημέρες μ' ένα, ομοούσιο, αδιαίρετο και μοναδικό επιχείρημα: την «Ελένη». Γύρισαν 25-30 χρόνια πίσω για να βρουν... μια σφαίρα ν' αμυνθούν στις βολές που δέχονται με αφορμή το «Χυτήριο» (και όχι μόνον). Σε κάθε περίπτωση δεν έχω κανένα πρόβλημα να πω ότι κακώς εμποδίστηκε η προβολή της «Ελένης» εκείνο τον καιρό, όμως η ελληνική ακροδεξιά ας αποφασίσει αν είναι σωστό ή λάθος ν' αντιδρά δυναμικά (έως τραμπούκικα) κάποιος σε παρόμοιες περιπτώσεις. Σωστό όταν αντιδρούν οι φασίστες, λάθος όταν αντιδρούν οι αριστεροί; (Ρητορικό το ερώτημα, αδύνατον να συζητήσεις με καμμένα -ναζιστικά- μυαλά). Και για να προλάβω τυχόν παρερμηνείες της θέσης μου για την «Ελένη», μακριά από εμένα η «θεωρία των δύο άκρων», όπως μακριά από εμένα οποιοδήποτε άγχος να πείσω αόματους ότι δεν πάσχω από «αριστερό στραβισμό». Εξάλλου, μία «Ελένη» δεν μπορεί να ισοφαρίσει τα αμέτρητα «κατορθώματα» του ακροδεξιού-ελληνοχριστιανικού συνονθυλεύματος σε αυτά τα 25-30 χρόνια. Ενδεικτικά αναφέρω: «πεσίματα» σε ταινίες (Τελευταίος Πειρασμός, Το μετέωρο βήμα του Πελαργού κλπ.), σε επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια, σε κάψιμο βιβλίων (λεξικό Μπαμπινιώτη), σε εικαστικές εκθέσεις. Και, φυσικά, δεν αναφέρομαι και στα υπόλοιπα «πεσίματα» της Χρυσής Αυγής, των συνοδοιπόρων της, των φιλικά διακείμενων και των προπατόρων αυτών. Αμήν! Που θα 'λεγε και κάποιος από τον εσμό των εικονομάχων της Ιεράς Οδού...
      ΥΓ.: Όσο για τον «Τσατσόπουλο» που γράφεις, Ανώνυμε, να εύχεσαι να μην διαβάζει ο Τατσόπουλος το μπλογκ, διότι θα σου απαντήσει κι εσένα όπως στον Παναγιώταρο: «Τσατσόπουλο να πεις τον πατέρα σου».

      Διαγραφή
    3. Η Ελένη ήταν το 1985 επί εποχής της ελεύθερης και σοσιαλιστικής Ελλάδας του Ανδρέα Παπανδρέου και του Χαρίλαου Φλωράκη.
      Τα γυρίσματα της ταινίας απαγορεύτηκαν από την δημοκρατική κυβέρνηση Παπανδρέου και η ταινία γυρίστηκε στην Ισπανία.
      Η ταινία προβλήθηκε μόνο για λίγες ημέρες στην Ελλάδα λόγω 'δημοκρατικών' απειλών , βομβιστικών επιθέσεων, ξυλοδαρμών και προπηλακισμών των θεατών από τους οργανωμένους οπαδούς του ΚΚΕ, τελικά η προβολή της διεκόπη με εντολή της κυβέρνησης του "σοσιαλιστή" Ανδρέα Παπανδρέου.
      Κάθε περιστατικό που αναγράφεται στο βιβλίο είναι πραγματικό και όχι μυθοπλασία συγκεντρωμένα μετά από έρευνα και με μαρτυρίες προσώπων που συμμετείχαν.
      Η ταινία τελεί υπό καθεστώς ημι-απαγόρευσης και δεν έχει ποτέ προβληθεί από κανέναν τηλεοπτικό σταθμό.

      Διαγραφή
    4. Βομβιστικές επιθέσεις κατά την προβολή της «Ελένης»; Χμ... Υποθέτω ότι τα ακροδεξιά σάιτ που το γράφουν (ακριβώς το ίδιο πράγμα), δεν αναφέρουν πού, πότε και σε ποιο σινεμά. Για θύμισέ μου, λοιπόν. Χωρίς να θέλω να σου χαλάσω το όνειρο, ο μοναδικός πολιτικός που στην ιστορία του ελληνικού κράτους έχει πάει φυλακή για συμμετοχή σε βομβιστική επίθεση σε κινηματογράφο είναι ο φύρερ Νίκος Μιχαλολιάκος.

      Διαγραφή
    5. αυτος ο ανωνημος ....κατη μου θυμηζει!!
      δεν ενοω εσενα ρε...αμεσως να πεταχτεις!

      Διαγραφή
    6. pane ole ισύουν όσα έγραψα και στον Λήσταρχο Νταβέλη, αν κι έξυπνα δε με αναφέρεις άμεσα, αλλά εννοείς έμμεσα... καλλιεργώντας βέβαια και τις ανάλογες εντυπώσεις... Θέλει μεγάλη προσπάθεια φίλε μου, για ν΄ απαλλαχτούμε από τις αρχές του γκαιμπελισμού, που μας διδάχτηκαν παιδιόθεν... στους δεξιούς κι αριστερούς πολιτικούς σταύλους, που φάγαμε το πολιτικό μας ψωμάκι κι ανδρωθήκαμε...

      Διαγραφή
    7. αφου σε ειπα ρε..οτι δεν λεω σε σενα τη πεταγεσαι;;
      ειπαρχουν + αλοι που λενε τετειες ξυναδες..
      τουλαχιστον δεν ψυφισαν τα 'βγα!!
      κατη ειναι + αφτο :)

      Διαγραφή
  3. _ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘEΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
    Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΤΑΙΝΙΑ "ΕΛΕΝΗ" ΤΟΥ ΓΚΑΤΖΟΓΙΑΝΝΗ. ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ !!! ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΙ ΠΑΛΑΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ...

    Η ταινία του 1985 που πολεμήθηκε από τη μεγαλύτερη μερίδα του τύπου στην "σοσιαλιστική" Ελλάδα του Ανδρέα Παπανδρέου και του Χαρίλαου Φλωράκη και αγαπήθηκε από την πλειοψηφία του τύπου στο εξωτερικό.

    Στις 28 Αυγούστου 1948 η Ελένη Γκατζογιάννη, σαρανταενός ετών, με την γυναικαδέλφη της Αλέξω, πενήνταέξι ετών, τουφεκίστηκαν από τους κομμουνιστοσυμμορίτες ύστερα από καταδίκη τους σε θάνατο από το ανταρτοδικείο, με την κατηγορία ότι ''κατέστρωσε την απόδραση από το χωριό τεσσάρων παιδιών της (καθώς και της μάνας της, της αδελφής της) και της ανιψιάς της'' για να γλυτώσουν από το παιδομάζωμα των κομμουνιστοσυμμοριτών.

    Γυρίστηκε και ταινία η οποία προβλήθηκε μόνο για λίγες ημέρες στην Ελλάδα αλλά λόγω 'δημοκρατικών' απειλών , βομβιστικών επιθέσεων, ξυλοδαρμών και προπηλακισμών των θεατών από τους οργανωμένους οπαδούς του ΚΚΕ, τελικώς η προβολή της διεκόπη με εντολή της κυβέρνησης του "σοσιαλιστή" Ανδρέα Παπανδρέου....
    Το γύρισμα των κυρίων σκηνών του έργου στο χωριό Λιά της Ηπείρου, όπου διεδραματίσθησαν τα δραματικά γεγονότα της εκτελέσεως της μητέρας του Ελένης και της Θείας του Αλέξως από τους κομμουνιστές και που περιγράφονται στο βιβλίο ''Ελένη'' του Νίκου Γκατζογιάννη, απαγορεύτηκαν υπό της κυβερνήσεως του ΠΑΣΟΚ και τελικά η ταινία γυρίστηκε στην.... Ισπανία!!!!!
    Σημείωμα του συγγραφέα:..........

    Ο κόσμος όπου έζησε και πέθανε η Ελένη αναπλάστηκε στο βιβλίο αυτό όχι μόνον από τις δικές μου αναμνήσεις και των αδερφάδων μου, αλλά και από τις θύμησες πάμπολλων ανθρώπων που ζουν τώρα σκορπισμένοι σε καμιά δεκαριά χώρες.

    Όλα τα ονόματα, οι τόποι και οι ημερομηνίες είναι πραγματικά.
    Κάθε περιστατικό που περιγράφεται στο βιβλίο και που δεν το είδα με τα μάτια μου, μου το έχουν περιγράψει τουλάχιστον δύο μάρτυρες με τους οποίους μίλησα χωριστά. Όλες οι συνομιλίες έχουν μαγνητοφωνηθεί — κρυφά στην περίπτωση δύστροπων μαρτύρων.

    Οι απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες και τα ντοκουμέντα που συγκέντρωσα — εφημερίδες, ημερολόγια, επιστολές, στρατιωτικές εκθέσεις, φωτογραφίες, χάρτες επιχειρήσεων — γεμίζουν ένα τοίχο με φακέλους στο σπίτι μου.
    Νίκος Γκατζογιάννης
    http://ygro-pyr.blogspot.gr/2012/10/blog-post_14.html

    @@@Η ταινία «Ελένη» (1985), βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Νίκου Γκατζογιάννη, το οποίο αναφέρεται στην περίοδο του εμφυλίου, όταν ο συγγραφέας-δημοσιογράφος ζούσε -παιδί ακόμα- στο χωριό του, τον Λια Θεσπρωτίας. Τα γεγονότα και τα πρόσωπα της «Ελένης» είναι πραγματικά (είναι μερικώς διασκευασμένα σε κάποια σημεία για τις ανάγκες της ταινίας) και εξιστορούν το παιδομάζωμα που επέβαλλαν οι αντάρτες του ΕΛΑΣ (αρχικά) και του ΔΣΕ στα χωριά που καταλάμβαναν. Η Ελένη Γκατζογιάννη, μητέρα του Νίκου Γκατζογιάννη, θα πληρώσει με την ζωή της, την προσπάθειά της να γλυτώσει τα παιδιά της, βοηθώντας τα να δραπετεύσουν για να μην πέσουν στα χέρια των ανταρτών. Ο Νίκος Γκατζογιάννης, θα επιστρέψει, χρόνιααργότερα, στην Ελλάδα σαν ανταποκριτής των Νιου Γιορκ Τάιμς και θα προσπαθήσει ν' αναζητήσει τους υπαίτιους του θανάτου της μητέρας του.

    Η ταινία, ουσιαστικά τελεί υπό καθεστώς (ημι)απαγόρευσης προβολής στην Ελλάδα. Δεν έχει προβληθεί ποτέ από κρατικό ή δημοτικό τηλεοπτικό σταθμό (διατίθεται μόνο σε βιντεοκλάμπς). Η κυβέρνηση Παπανδρέου είχε αρνηθεί να γίνουν τα γυρίσματα στην Ελλάδα και τους αυθεντικούς χώρους (η ταινία γυρίστηκε στην Ισπανία), ενώ η προβολή της στους ελληνικούς κινηματογράφους διακόπηκε μετά από λίγες ημέρες, όταν υπήρξαν αντιδράσεις από το ΚΚΕ και οπαδοί του προπηλάκιζαν τους θεατές που πήγαιναν να την δουν. ΖΗΤΩ ΤΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΛΑΧΑΝΑ.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λήσταρχος Νταβέλης14 Οκτωβρίου 2012 - 10:20 μ.μ.

      Ανωνυμος Karnik......

      Διαγραφή
    2. Πάλι άρχισες τις παιδικότητες Λήσταρχε Νταβέλη... Ουδεμία σχέση έχω με το παραπάνω κείμενο. Αν ήσουν λίγο πιο προσεκτικός, θα είχες προσέξει πως ο συγκεκριμμένος χρήστης συμμετέχει στους διαλόγους βάζοντας ένα συγκεκριμμένο σημαδάκι, μάλλον για να ξεχωρίζει από τους άλλους ανώνυμους. Το μόνο κοινό μας είναι ότι μου άρεσε ιδιαίτερα η έκφραση ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΛΑΧΑΝΑ... την οποία δανείστηκα και την χρησιμοποίησα στον λόγο μου ως ... ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΑ... Ίσως αυτό να σε μπέρδεψε οδηγώντας σε σε λανθασμένα συμπεράσματα.

      Διαγραφή
  4. Φίλε μου Karnik, θέλω να ανταποκριθώ στο αίτημα σου (από τα σχόλια σου στο άρθρο - “Οι αρχάγγελοι με τη σπάθη”) να τοποθετηθώ επί των πολιτικών πραγμάτων. Το δέχομαι γιατί πιστεύω ότι η συζήτηση στο Harddog έχει ξεφύγει και κινδυνεύει να εκτροχιαστεί σ' ένα ατελείωτο υβρεολόγιο. Θα σου ζητήσω λοιπόν να μιλήσουμε για το μέλλον. Να κάνουμε ειλικρινή διάλογο για το κοινωνικό, οικονομικό και πολιτικό μοντέλο που φιλοδοξεί να εφαρμόσει στην Ελλάδα η χρυσή αυγή. Ας αφήσουμε στην άκρη τον καταγγελτικό λόγο, τους μετανάστες, την εγκληματικότητα, τους ελληνόφωνους εθνοπροδότες, τα Corpus Cristi και τις Ελένες. Όλα αυτά, όσο ενοχλητικά κι αν είναι, μπορούν να τακτοποιηθούν μέσα σε 30 μέρες από τη στιγμή που η χρυσή αυγή έλθει στην εξουσία. Ας αφήσουμε επίσης την προδοτική αριστερά και τα διεθαρμένα δημοκρατικά κόμματα. Για τις πράξεις και τις παραλείψεις τους θα κριθούν από την ιστορία. Στο λέω εγώ: όλοι τους έχουν καταδικαστεί στη συνείδηση του ελληνικού λαού ο οποίος ψάχνει για κάτι διαφορετικό. Πιθανώς αυτό θα είναι η χρυσή αυγή, πιθανώς κάτι άλλο. Στο βαθμό που θα είναι η χρυσή αυγή δεν θα πρέπει να ξέρουμε τι θέλουν αυτοί οι άνθρωποι; Πώς θα ζούμε στην Ελλάδα της χρυσής αυγής; Ας σταματήσουμε, επιτέλους, να στιγματίζουμε το αμαρτωλό παρελθόν και το βρώμικο παρόν κι ας ακούσουμε μια θετική πρόταση για το μέλλον.

    Θα μπορούσαμε, για παράδειγμα, να ξεκινήσουμε από τις μελέτες που ήδη έχει κάνει το επιστημονικό επιτελείο της χρυσής αυγής για την ελληνική οικονομία, για το πολιτικό εποικοδόμημα, για τις κοινωνικές σχέσεις που θα υπάρχουν στην αυριανή Ελλάδα. Κάθε κόμμα που φιλοδοξεί να πάρει την εξουσία ασφαλώς έχει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που τεκμηριώνεται από τις εργασίες επιστημονικών επιτελείων και ομάδων μελετητών. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν αρκετές τέτοιες μελέτες και θεωρητικές επεξεργασίες, γι' αυτό θα ήθελα να μου δώσεις μια ενδεικτική βιβλιογραφία, έτσι, ώστε να μπορέσω να τις διαβάσω και να τοποθετηθώ με πολιτισμένο τρόπο, χωρίς ακρότητες και χαρακτηρισμούς. Και το εννοώ. Και δεν ειρωνεύομαι καθόλου. Να κάνουμε διάλογο, αυτό δε θέλουμε όλοι μας; Να μάθουμε ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι, τι θέλουν σε τελική ανάλυση.

    Εάν για τους δικούς σου λόγους θεωρείς ότι δεν εκφράζεσαι (ή, έστω, δεν εκφράζεσαι απόλυτα) από τις θέσεις της χρυσής αυγής ή αν δεν έχεις επαρκή γνώση για τις επιστημονικές μελέτες του συγκεκριμένου πολιτικού κόμματος, τότε ας βοηθήσει κάποιος από τους “ανώνυμους” που πιθανόν να βρίσκεται πιο κοντά σ' αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στη περίπτωση του "Χυτηρίου" έχουμε δυο διαφορετικά θέματα που εγείρονται και κάποιοι τα μπλέκουν είτε από βλακεία είτε τεχνηέντως, προκειμένου να περάσουν τις αποψεις που θέλουν. Έχουμε κατ' αρχήν την εμπλοκή της Χρυσής Αυγής και κατά δεύτερο το θέμα ουσίας. Ως προς τη Χρυσή Αυγή είναι αλήθεια ότι μας προέκυψαν όψιμοι υπερασπιστές της χριστιανικής πίστης, ενώ μέχρι πρότινος μάλλον προς τον παγανισμό και τη σατανολατρεία έρρεπαν. Προφανώς η πολιτική τους ανάδειξη και ο ερχομός τους στο προσκήνιο τους υποχρεώνει να γίνουν πιο mainstream και να προσπαθούν να κουκουλώσουν θέσεις απωθητικές για μεγάλο μέρος της πιθανής εκλογικής τους πελατείας. Οι νεόκοποι υπερασπιστές της θρησκείας δεν μπορούν να πείσουν τους γνωρίζοντες και μη έχοντες μνήμη χρυσόψαρου. Μπορεί ωστόσο να προσελκύσει άτομα κύριως μεγαλύτερης ηλικίας που δεν έχουν ασχοληθεί με τον πρότερο βίο της Χρυσής Αυγής, και τα οποία αγανακτισμένα και αηδιασμένα από την υπάρχουσα κατάσταση, ψάχνουν απεγνωσμένα για ένα αποκούμπι.
    Αυτό όμως που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι το θέμα ουσίας. Και η ουσία είναι αν η τέχνη ή αυτό που κάποιοι ονομάζουν τέχνη έχει όρια ή μπορεί να πραγματεύεται οποιοδήποτε θέμα, να εκφράζει οποιαδήποτε θεώρηση χωρίς κανένα περιορισμό. Για μένα τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Η θρησκευτική πίστη είναι κάτι το ιερό και δεν έχει κανένας δικαίωμα να το προσβάλλει. Βέβαια στην σημερινή εποχή της "γνώσεως", η πλειοψηφία των ανθρώπων,ειδικά στις ανεπτυγμένες χώρες, θεωρεί την πίστη στο θείο ως κάτι το παρωχημένο και οπισθοδρομικό, και στην πραγματικότητα η πίστη έχει διοχετευθεί προς τη δύναμη του ανθρώπινου πνεύματος ή της ανθρώπινης θέλησης. Τώρα για το αν αυτό είναι σωστό θα πω μόνο ότι ο άνθρωπος με όλη την προόδο του κατάφερε να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής του για 20-30 χρόνια, τα οποία μόνο ως σταγόνα στον ωκεανό μπορούν να λογιστούν μέσα στην ανθρώπινη ιστορία.
    Η πίστη λοιπόν για όποιον πιστεύει στο Θεό είναι κάτι το ιερό. Για όποιον όμως δεν πιστεύει είναι ένα αγκάθι στα πλευρά του, ειδικά όταν αυτός έχει εφαρμόσει έναν τρόπο ζωής σε πλήρη αντίθεση με όσα πρεσβεύει η θρησκεία. Έτσι βρίσκει την οδό της λοιδωρίας, προκειμένου αφ' ενός να ικανοποιήσει το εγώ του, αφ' ετέρου δε να καταστείλει κάτι που τον ελέγχει.
    Έτσι έγινε και εδώ. Ο συγγραφέας και όποιοι προωθούν το έργο, τους προκαλεί απέχθεια ο Χριστός και η διδασκαλία του. Διαστρεβλώνουν λοιπόν τη ζωή του και προβάλουν ως επιχείρημα την ελευθερία της τέχνης προκειμένου να μπορούν να σπιλώνουν ανεξέλεγκτα. Δεν είναι όμως έτσι. Μπορείς να πιστεύεις ή να μην πιστεύεις. Δεν μπορείς όμως να προσβάλλεις την πίστη του άλλου. Αν θεωρείται ανεπίτρεπτο να ανεβαίνει ένα έργο που να προσβάλλει π.χ. τον Ελευθέριο Βενιζέλο, πολύ περισσότερο δεν μπορεί κάθε αρνητής ή επιτήδειος να συκοφαντεί το πρόσωπο που πιστεύω.
    Τώρα αν η δια της βιας παρεμπόδιση τέτοιων παραστάσεων είναι ορθός χριστιανικός τρόπος αντιμετώπισης τέτοιων πρακτικών αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Ωστόσο εχει πολύ θράσος η παρ' ολίγον ηθική αυτούργός σε ανθρωποκτονία για να κάνει μαθήματα ηθικής και προάσπισης των ατομικών ελευθεριών.











































    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συνήθως κάποιοι "καλλιτέχνες" πάσχοντες από βαρείας μορφής ψυχολογικές και άλλες παθήσεις, υπεραναλύουν αυτό που τους βασανίζει και το βγάζουν προς τα έξω, σε μια προσπάθεια να συμφιλιωθούν με το πάθος τους και την αδυναμία τους, προσπαθώντας να ισοσκελίσουν την αίσθηση μειονεκτικότητας, που έχουν έναντι του κοινωνικού συνόλου, εξ αιτίας του πάθους τους και της προσωπικής τους διαστροφής, που τους καθιστά ένοχους, πρωβτίστως στην δική τους συνείδηση.

      Μέσα σ΄ αυτά τα πλαίσια της διαστροφής λοιπόν κι ο συγκεκριμμένος κύριος συγγραφέας και σκηνοθέτης του έργου, που προκάλεσε αυτές τις αντιδράσεις στο Χυτήριο, προσπαθεί να βγάλει προς τα έξω αυτό που τον βασανίζει. Ο ίδιος είναι προφανώς ομοφυλόφιλος, δεν το αντέχει αυτό, δε μπορεί να συμφιλιωθεί με την αδυναμία του και μέσω της Τέχνης προσπαθεί να διασκεδάσει τις αμφιβολίες που του κατατρώγουν την ψυχή, για το προσωπικό του πάθος από το οποίο δε μπορεί ν΄ απαλλαχτεί κι αισθάνεται πως θα ήταν καλύτερα για τον ίδιο να αντιλαμβάνεται όλους τους γύρω του κι όλους όσους προυπήρξαν αυτού, ως ομοφυλόφιλους. Αυτό τον βολεύει ψυχικά κι αυτό τον κάνει να αισθάνεται καλύτερα.

      Ίσως κι αν εγώ είχα το πάθος να κάνω ληστείες, σε μια προσπάθεια καλλιτεχνικής έκφρασης και σφοδρής εσωτερικής επιθυμίας ν΄ αποτινάξω αυτό που με βαραίνει ψυχικά… συνέγραφα και σκηνοθετούσα ένα θεατρικό έργο, με θέμα τον Χριστό ή τον Μωάμεθ ως αρχιληστή, σε μια υποσυνείδητη προσπάθεια να μεταφέρω την δική μου υπαρξιακή αγωνία, ως υστερία στους υπόλοιπους, μέσω της αποδόμησης των ιερών τους συμβόλων, βρίσκοντας προσωπική ανακούφιση στην οργή που θα προκαλούσα, παίρνοντας εκδίκηση για το προσωπικό μου ελάττωμα.

      Έτσι γίνεται συνήθως με αυτούς τους προβληματικούς ανθρώπους, που συνήθως η ψυχιατρική επιστήμη αδυνατεί να δώσει λύση στο προσωπικό τους πρόβλημα κι αυτοί με την σειρά τους καταφεύγουν στην Τέχνη, προκειμένου να ικανοποιήσουν και να εκτονώσουν, όσα τους συσσώρευσε στην ψυχή η κακούργα κοινωνία εξ αιτίας του προσωπικού τους πάθους, βγάζοντάς τα σε κοινή θέα προκαλώντας το κοινωνικό σύνολο.

      Δυστυχώς στην θολούρα της εποχής μας κάποιοι τέτοιοι ανωμαλάρες, εκθειάζονται ως μεγάλοι καλλιτέχνες, από ομοιοπαθούντες και συμπάσχοντες ανωμαλάρες, που νομίζουν πως με την εξύβριση ιερών συμβόλων κάνουν τέχνη. Σημεία των καιρών, ανάξιων λόγου όμως, στην μακραίωνη ιστορία της ανθρωπότητας και της Τέχνης…

      ΥΓ) Δεν είμαι ψυχολόγος κι απλά προσπάθησα να κάνω μια ψυχολογική προσέγγιση του»καλλιτέχνη» και του έργου του.. Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα επ΄ αυτού, ας με διαψεύσει ή ας με συμπληρώσει.

      Διαγραφή
    2. Από την στιγμή που είσαι ένθεος, αντιλαμβανόμενος την έννοια του θείου και του ιερού, αδυνατείς να λοιδορήσεις και να προσβάλεις τα ιερά και τα θεία οποιασδήποτε θρησκείας στον κόσμο, αδιαφόρως της δικής σου προσωπικής αντίληψης περί Θεού. Αυτοί που προκαλούν και προσβάλουν αποτελούν περισσότερο αντικείμενο έρευνας της ψυχιατρικής επιστήμης, παρά ως σοβαρά κοινωνικά φαινόμενα. Κατά 99% έχουμε να κάνουμε με ψυχιατρικά διαταραγμένες προσωπικότητες, που δεν βρίσκονται κλεισμένες στα ανάλογα ψυχιατρικά καταστήματα, ως ακίνδυνες για την δημόσια ασφάλεια. Με τα επεισόδια όμως που είδαμε στο Χυτήριο, ίσως θα πρέπει ν΄ αναθεωρήσουμε ως κοινωνία, το τι θεωρούμε επικίνδυνο για την δημόσια ασφάλεια…

      Διαγραφή
  6. <<Ευχαριστούμε όλους αυτούς του ανθέλληνες που έκαναν ν' ανέβει τόσο η Χρυσή Αυγή και να μιλάει όλη η Ελλάδα για μας».
    tade efh ...το φυλαρακιμου ..ο παναγιωταρος!!
    τουλαχιστον υπαρχει 1ια καποια αυτογνωσια!..θετικο βημα._
    αλλα + παλη...επιδης τελικα..."ΟΛΟΥΣ" μας βολευει..η υπαρξιτης...+ πολη φοβαμε ...περσοτερο τον κυριο αλεξη...το μονο που μπορω να πω εινα οτι εσθανομε πολη μεγαλη ντροπη..σαν κατοικος αφτης της δολιας της χωρας...που ετυχε να ειμε υπηκοος
    η λογοι;;ασ γελασω καλητερα...δεν ειμαστε μικρα παιδια!!ευκολο ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατ΄ αρχήν να διευκρινίσω ακόμα μία φορά πως δεν έχω σχέση με όσους ανώνυμους έχουν τοποθετηθεί μέχρι στιγμής.. Δεν έχω κανένα λόγο να το κάνω, γράφοντας ως ανώνυμος και δεν ντρέπομαι να γράψω αυτά που θέλω, με το δικό μου ψευδώνυμο, όπως θα έχετε διαπιστώσει οι παλαιότεροι, από την πολύχρονη παρουσία μου εδώ. Άλλοι είναι που καταφεύγουν σε αυτήν την μέθοδο...
    Αυτά... για να κλείσουμε με αυτό το θέμα και τις ανάλογες παιδικότητες που παράγουν ανόητα και παιδαριώδη σχόλια…

    Φίλε μου Versus ευχαριστώ για την σχεδόν άμεση ανταπόκριση στο αίτημά μου. Χρειάζεται να σου διευκρινίσω κάτι όμως, εκτός από το ότι απόλαυσα μέχρι τελείας το κείμενό σου.

    Πέρα κι από το γεγονός ότι ξεκαρδίστηκα στα γέλια με την αποστροφή του λόγου σου, που αναφέρεται σε επιστημονικά επιτελεία και ομάδες επιστημονικών μελετών… που ασφαλώς ΔΕΝ υπάρχουν ούτε κατά διάνοια… είμαι ο τελευταίος που θα μπορούσα να παίξω τον ρόλο του θεωρητικού της Χρυσής Αυγής, αφού ούτε ιδεολογικά πρόσκειμαι εκεί, ούτε μέλος είμαι, ούτε έχω σκοπό ν΄ ανακαλύψω τώρα παρόμοιες ιδεολογίες, εντρυφώντας εμπεριστατωμένα στο αντικείμενο. Ακόμα κι αν προσπαθούσα να το κάνω για να κρατήσω συνειδητά μια αντίθετη θέση χάριν του διαλόγου, θα κατέφευγα σε copy paste και το όλο εγχείρημα θα κατέληγε στην γελοιότητα. Επίσης θα έπρεπε να διαβάσω πολλά σχετικά με τον χώρο και δεν έχω διάθεση στην ηλικία που είμαι να προβώ σε κάτι τέτοιο, προς προστασία του θυμικού μου και της γενικότερης υγείας μου…

    Προφανώς δεν υπάρχουν επιστημονικά επιτελεία και ομάδες μελετών, στο κόμμα της Χρυσής Αυγής, όπως δεν υπήρξαν ουδέποτε σε ΚΑΝΕΝΑ κόμμα στην Ελλάδα, ακόμα και σε αυτά που καλούνταν παραδοσιακά να κυβερνήσουν. Κάποιοι στα κόμματα που παριστάνουν τους ιδεολόγους επιστήμονες, που συμμετέχουν σε σχετικές επιστημονικές επιτροπές και ειδικά επιστημονικά επιτελεία, συνήθως είναι κάποιοι τιποτένιοι έως μέτριοι, με πλήρη επίγνωση της μετριότητάς τους, η οποία τους αναγκάζει να βρίσκονται σε κομματικούς μηχανισμούς ώστε ν΄ αναρριχώνται ευκολότερα… συνήθως ανάξιοι να φέρουν τον τίτλο του επιστήμονα και παντελώς αποτυχημένοι στον καθημερινό στίβο, που μέσω των κομματικών επιτροπών προσπαθούν να θεμελιώσουν ένα δήθεν επιστημονικό προφίλ, το οποίο συνήθως είναι για γέλια και για κλάματα. Τα κόμματα στην Ελλάδα, από την ίδια τους την φύση σιχαίνονται βάναυσα τους πραγματικούς επιστήμονες και τους φοβούνται. Θέλουν ταλιμπάν – προπαγανδιστές κι όχι ερευνητές της αλήθειας.

    (συνέχεια στο επόμενο σχόλιο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι οι πραγματικοί επιστήμονες, ακριβώς επειδή είναι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ κι όχι αγύρτες… σιχαίνονται τους κομματικούς σχηματισμούς και το μάντρωμά τους σε αυτούς, για να μπορούν να συνεχίσουν να είναι επιστήμονες κι όχι επιστημονικοί ταλιμπάν των ιδεολογιών των κομμάτων. Επιστήμονας και κόμμα, κατ΄ εμέ, είναι ασύμβατες έννοιες. Ο επιστήμονας από την ίδια την φύση της επιστήμης ως έννοιας, δε μπορεί να περιοριστεί μέσα στην στενότητα των κομματικών πειθαρχιών και των κομματικών στερεοτύπων. Όταν το κάνει, παύει να φέρει την ιδιότητα του επιστήμονα και κλείνει τα παράθυρα της αντιληπτικότητάς του, στρατευόμενος ίσως σε κάτι που πιστεύει δογματικά. Κομματικό δόγμα και επιστήμη επίσης, είναι δύο έννοιες ασύμβατες Ή επιστήμονας θα είσαι ή κομματόσκυλο με επιστημονικές γνώσεις…

    Ένας επιστήμονας μπορεί κι είναι φυσικό να πρόσκειται κάπου ιδεολογικά, αλλά αποφεύγει να κλείνεται στους ασφυκτικούς ιδεολογικούς χώρους των κομματικών ιδεολογικών περιορισμών. Επιστήμονας που περιορίζει συνειδητά το πεδίο της έρευνάς του μέσα σε στενά κομματικά πλαίσια, παύει αυτόματα να είναι επιστήμονας και μετατρέπεται σε επιστημονικό προπαγανδιστή.

    Όπως και να έχει πάντως, αδυνατώ να ανταποκριθώ στον ρόλο που θα ήθελες, για την παραγωγή διαλόγου. Ίσως αν κάποιος από τους ανώνυμους χρήστες που γνωρίζει και μπορεί να μας διαφωτίσει, ας το κάνει. Όχι όμως με copy paste, σαν αυτά του λαμπρότατου επιστήμονος του Μαρξισμού, του mpenoVgeno, σύμφωνα με τα οποία μάθαμε τους καουτσκιστές και άλλες φυλές μαρξιστών ινδιάνων και χαθήκαμε στην θολούρα και την ομίχλη των ατελείωτων ιδεολογικών τους διαφορών, των οποίων οι περισσότερες, συνήθως έχουν αφετηρία το γεγονός, ότι ο ένας πήδησε την γυναίκα του άλλου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λήσταρχος Νταβέλης15 Οκτωβρίου 2012 - 1:18 μ.μ.

      Νταξει δεν εισαι κανεις απο τους ανωνυμους αλλα δεν διαφωνεις παντως σε αυτα που λενε πιο πανω? Διαφωνεις?

      Διαγραφή
    2. Όταν διαφωνώ σε κάτι, το λέω και το δείχνω. Δεν συμφωνώ με όλους τους ανώνυμους ούτε διαφωνώ με όλους επίσης. Δεν είναι φυσικό αυτό...; Ακόμα και γι αυτό θα πρέπει ν΄ απολογηθώ ; Τι ψύχωση είναι αυτή που σας έχει κατακυριεύσει τελικά μερικούς ;

      Διαγραφή
    3. Δεν συνηθίζεις να μην σχολιάζεις ή να μην κριτικάρεις ανεξαρτήτως αν διαφωνείς ή όχι με τα λεγόμενα του οποιουδήποτε επωνυμου ή ανώνυμου. Παράξενο ....

      Διαγραφή
    4. Καλώς τον και τον λαλίστατο και πολυγραφότατο No name... Ξέχασες να μας ανακοινώσεις ποιανού το σχόλιο σε κάλυψε σήμερα...

      Διαγραφή
  9. Θεωρώ ότι η τοποθέτηση του nictor με εκφράζει απόλυτα,το θέμα είναι τα όρια της τέχνης και ποία είναι αυτά.
    Αν τα όρια της τέχνης είμαστε εμείς με τις επιλογές μας τότε μια παράσταση που θα την έβλεπαν καμία 10 αρία θεατές όλοι και όλοι που δε θα ήταν συγγενείς των συντελεστών όπως τις σχολικές παραστάσεις που ,τώρα απόκτησε φανατικό κοινό από τους δήθεν και κάπως ψευτο-κουλτουριάρηδες.
    Η πίστη είναι κάτι ιερό και δεν νομίζω ότι είναι τέχνη να βρίζεις να λοιδορείς και να γελοιοποιείς τον Θεό μου και το Θεό κανενός, όπως και να λέγεται αυτός.
    Διαφωνώ κάθετα με τις βιαιότητες που έγιναν έξω από το Χυτήριο ,όπως και διαφώνησα και με τις βιαιότητες που έγιναν απο το ΚΚΕ στο Ελένη και τις βιαιότητες από κάποιους ανεγκέφαλους στο Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ ,μόνο που στο Ελένη αναφέρονται πραγματικά γεγονότα,το Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ είναι μια ιστοριούλα και τίποτα παραπάνω ,ενώ η παράσταση στο Χυτήριο είναι κάποια γεγονότα από τη ζωή του Χριστού που τον παρουσιάζει σαν ομοφυλόφιλο,η λογική των επεισοδίων είναι διαφορετική και για τις 3 ιστορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Επιτέλους διάλογοι κι όχι ξεράσματα... Ευχαριστώ τους θετικά και δημιουργικά συμμετέχοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λαίστατα πάντως βλέπω τα ευαίσθητα οπωροκηπευτικά, όσον αφορά την ελευθερία καλλιτεχνικής έκφρασης, ενός προβληματικού και συμπλεγματικού, ομοφυλόφιλου αλβανού καλλιτέχνη, που προσβάλει βάναυσα το θρησκευτικό συναίσθημα της πλειοψηφία των πολιτών της χώρας... και σιωπηλούς μέχρι σκασμού... σε άλλα πολύ σοβαρότερα σημάδια παγκόσμιας επέκτασης κι εξάπλωσης του ισλαμοφασισμού. Καμμία απολύτως ευαισθησία δεν έχουν τα ευαίσθητα αυτά οπωροκηπευτικά, γι αυτά που γίνονται αλλού και σταδιακά επεκτείνονται και στην χώρα μας. Γιατί άραγε...;

    Διαβάστε για την σιγή των δήθεν αντιρατσιστών και θα καταλάβετε όλοι τι εννοώ...

    http://karnik1.blogspot.gr/2012/10/blog-post_15.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @nictor

    Άποψή μου είναι πως η θρησκεία είναι για τους θρησκευόμενους, οι τέχνες για τους φιλότεχνους και η μαλακία για τους μαλάκες.
    Θέλεις να πας να ακούσεις το χότζα; Πήγαινε. Θέλεις να πας να γίνεις γιόγκι; Πρόβλημά σου. Θέλεις να γίνεις μοναχός ή να προσεύχεσαι στον άη Γιάννη; Πρόβλημα δικό σου. Σου αρέσει να βλέπεις θέατρο; Κλασικές παραστάσεις; Διασκευές; Αντίχριστες παραστάσεις; Προκλητικές; Αισχρές; Πήγαινε και δες τες.

    Έρχεται ο μαλάκας και τα μπλέκει. Πού κολλάει ο ένας χώρος με τον άλλο χώρο; Ο καθένας να καθήσει στα αυγά του.
    Και πραγματικά, ουσιαστικά ο καθένας κάθεται στα αυγά του. Το μεγαλύτερο μέρος των πιστών απλά πάει και κάνει αυτό που πιστεύει ότι τον εκφράζει κι οι θεατρόφιλοι συνεχίζουν να πάνε στις παραστάσεις που θέλουνε.

    ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ (λέγε με και χρυσαυγίτη ψηφοθήρα) , προσπαθούνε να τα μπλέξουνε και παρασέρνουνε κόσμο που αν οι μαλάκες δεν το κάνανε θέμα , αυτός ο κόσμος θα καθότανε στα αυγουλάκια του. Θέατρο είναι, αν θες το πληρώνεις κι αν θέλεις όχι. Κι εκκλησία είναι. Αν θες πληρώνεις το παγκάρι αν θέλεις όχι. Δεν καταλαβαίνω καθόλου τη διαμαρτυρία.

    .
    .
    .

    Τώρα αν αρχίσουμε τις επιχορηγήσεις κλπ. ας κοιτάξουμε λίγο τί δείχνει η ΕΤ στα παιδάκια ή τί ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ και "ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΕΙΣ" παρέχονται στην εκκλησία και στους υπαλλήλους της που ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ , κι ας αφήσουμε τις πενταροδεκάρες που δίνοται σε 2-3 "βλάσφημες" παραστάσεις.
    Και για μένα είναι ο παπάς άχρηστος αλλά τον πληρώνω. Και ακριβά.

    .
    .
    .

    Όσο για το ότι "δεν μπορείς να βρίζεις τα θεία" στις τέχνες... Αν έρθω μέσα στον τόπο λατρείας ή μέσα στο σπίτι σου και γαμωσταυρίσω τα πάντα, προφανώς είμαι προβληματικός. Αν έρθεις όμως εσύ και αγοράσεις τη μουσική μου, που γρατζουνάω μια κιθάρα και ΞΕΡΕΙΣ ότι βρίζω τα θεία, και διαμαρτύρεσαι που βρίζω τα θεία, είσαι εντελώς προβληματικός. ... και σπας γαμώ τα σιντάκια ενώ μπορούσες να τα χαρίσεις. :P


    Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το πόσο ηλίθιο είναι να ασχολείσαι με πράγματα που ξέρεις ότι θα σε προσβάλουνε, είναι αυτό το τραγούδι :

    http://www.youtube.com/watch?v=1Uz8g2AVRYg

    Αγρύπνια του Θανάση Παπακωνσταντίνου. Έχει μία εισαγωγή που είναι προσβλητική για τους Μουσουλμάνους. Νομίζω είναι από το Κοράνι το οποίο ΠΟΤΕ δεν πρέπει να τραγουδιέται....

    Χρειάζεται να εξηγήσω ότι πάντα είχαμε μουσουλμάνους στην Ελλάδα κι ότι δεν πήγανε να διαμαρτυρηθούνε στον Παπακωνσταντίνου;

    .
    .
    .

    Πού θέλω να καταλήξω. Αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι όχι γιατί κάποιος είναι Χριστός ή Μουσουλμάνος κι ο άλλος αντίχριστος ή άθρησκος κλπ..... αυτό που πρέπει να μας απασχολεί είναι ότι τα ΜΜΕ και η ΧΑ μας κάνουνε πλακίτσα. Η ΧΑ ψηφοθηρεί κι εμείς χάφτουμε ότι είναι σοβαρό ζήτημα τί παίζει κάθε θέατρο.

    Ελεύθερος χώρος είναι το θέατρο με τους δικούς του κανόνες που μόνοι τους οι άνθρωποι που ασχολούνται με αυτό τους βάζουνε. Αντίστοιχα και με την εκκλησία.

    Μην τρελαινόμαστε με τα φασιστόπουλα και τις "ιδέες" τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος κομμάτι έβαλα. Αυτή η έκδοση έχει μέσα το χότζα. Σε μουσουλανικό κράτος τον είχανε πάρει με τις πέτρες.
      Εδώ έφτιαξε κομματάρα.

      www.youtube.com/watch?v=u70wsZ5BpEQ

      Διαγραφή
    2. Κρατάω στα θετικά ότι αποφάσισες να γράψεις σαν άνθρωπος και στ΄ αρνητικά ότι βλέπεις μονόπλευρα τον φασισμό, παραβλέποντας, ότι είναι πιθανό να μάχεσαι από ένα φασιστικό μετερίζι πολλαπλάσιας φασιστικής νοοτρπίας, από αυτήν που μάχεσαι. Όταν καταφέρεις να το συνειδητοποιήσεις αυτό, θα έχεις κάνει ένα σημαντικό βήμα στην προσωπική σου ολοκλήρωση.

      Διαγραφή
    3. Κι επειδή δεν σου διευκρίνησα ακριβώς τι εννοώ μονόπλευρα, αναφέρομαι στο ότι αναφέρεσαι στην παρουσία της Χρυσής Αυγής και των βουλευτών ως ψοφοθηρική στο επεισόδιο του Χυτήριου, ενώ την αγνοείς από μεριάς ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ... με την παρουσία των φασιστόμουτρων βουλευτών της απέναντι πλευράς, που κι αυτοί το ίδιο ψηφοθηρικά έσπευσαν να εμφανιστούν εκεί...

      Διαγραφή
    4. Το γιατί... το εξηγεί περίφημα και γλαφυρά ο Τάσος Σχίζας εδώ...

      http://karnik1.blogspot.gr/2012/10/celebrities.html

      Διαγραφή
    5. Στο τελος του αρθρου του αυτος ο Τάσος Σχίζας συστηνεται ως '"Ο Τάσος Σχίζας είναι Πολιτικός Μηχανικός από την όμορφη Πάτρα"". Μαλλον πολιτικος αναλυτης ηθελε να γραψει και μπερδευτηκε

      Διαγραφή
    6. 1. "συνασπισμός "ρισοσπαστικής" "αριστεράς"" + ""δημοκρατική" "αριστερά"" .......... έχω ρίξει κράξιμο σε θέματα που τους αφορούν...... περιττό και εδώ..... αλλού έθεσα το θέμα και προφανώς δε θα σε ρωτήσω για το τί θα πω

      2. Τα υπόλοιπα είναι copy paste. Ό,τι έχεις πει έρχεται να σε βρει.

      Διαγραφή
  13. Είναι κωμικοτραγικό αλλά απόλυτα αληθινό. Ένας χώρος/κόμμα/σύνδεσμος (όπως θέλετε πείτε το) καταφέρνει να επιβάλλει τη δική του ατζέντα σε μια κατά τα άλλα ανούσια αντιπαράθεση χωρίς να λέει τίποτα δικό του (έτσι κι αλλοιώς δεν έχει τίποτα να πει), παρά μόνο το τι κάνουν ή τι έκαναν ή το τι δεν κάνουν ή τι δεν έκαναν οι άλλοι.

    Να ρωτήσω κάτι: εάν η χρυσή αυγή έλθει στην εξουσία θα έχουμε πολυκομματικό σύστημα; Θα υπάρχουν ελεύθερα πολιτικά κόμματα; Θα γίνονται εκλογές; Ξέρω βέβαια ότι η απάντηση θα είναι για τον Σταλινισμό και τις ελευθερίες στη Σοβιετική Ένωση και τη Β. Κορέα, για τα διεφθαρμένα κόμματα και τους προδότες πολιτικούς στην Ελλάδα.

    Αλλά δεν πειράζει. Απλά ρωτάω για να επιβεβαιώσω τον παραπάνω συλλογισμό μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πρώτη παράγραφος με βρίσκει σύμφωνο. Είναι γενικόλογη αλλά ουσιαστικά περιλαμβάνει και όσα αναλύω παραπάνω.
      Η δεύτερη παράγραφος, με τους σαφείς και ευγενικούς υπαινιγμούς για την ανιστόρητη θεωρία των άκρων και για τό ότι η ΧΑ είναι μια φασιστική οργάνωση, με βρίσκει επίσης σύμφωνο. Δλδ. έχω την ίδια απορία : Πώς το κόβετε; Έχετε σκοπό να υποστηρίξετε ΧΑ μέχρι "να φύγουν οι προδότες πολιτικοί"; Και ποιοι θα έρθουνε; Αυτό δε σας απασχολεί;

      Διαγραφή
    2. Εαν έλθει η Χρυσή Αυγή στην εξουσία και παραμείνει όσα χρόνια παρέμεινε ο σοσιαλισμός... αλώνοντας το ελληνικό κράτος και τοποθετώντας τα στελέχη της παντού, όπως ακριβώς έπραξαν κι οι σοσιαλιστές, ασφαλώς θα μιλάμε για μια δικτατορία, ανάλογη αυτής που ζήσαμε στα χρόνια της μεταπολίτευσης από το ΠΑΣΟΚ, όπου τα υπόλοιπα κόμματα έπαιζαν τον εξαίσιο ρόλο του δημοκρατικού μαϊντανού... Για να γίνει αυτό, χρειάζεται να παίρνει κατ΄ επανάληψη την ψήφο των πολιτών με ποικίλες "δημοκρατικές" μεθόδους, ανάλογες των σοσιαλιστικών και δημοκρατικών μεθόδων που εφηρμόσθησαν στην Ελλάδα. Βλέπε εκλογικούς νόμους...

      Διαγραφή
    3. Προσωπικά mpenoVgeno έχω σκοπό να στηρίξω την Χρυσή Αυγή, μέχρι ν΄ ανατραπεί πλήρως το πολιτικό σύστημα που διαπλέκεται σε όλα τα μήκη και όλα τα πλάτη της "δημοκρατικής" ζωής του τόπου. Όταν θα ξεμπλέξω με τους υποκριτές, τα λαμόγια και τους επαγγελματίες της πολιτικής ζωής, τότε θα δω πως θα απαλλαγώ από τον βραχνά του άκρατου εθνικισμού της Χρυσής Αυγής. Τώρα όμως τον έχω ανάγκη, ως αντίβαρο στον συστηματικά καλλιεργούμενο εθνομηδενισμό της άλλης πλευράς... που τον θεωρώ σημαντικά πιο επικίνδυνο για τα συμφέροντά μου και την ύπαρξή μου από τον εθνικισμό ή φασισμό (αν θέλεις) της Χρυσής Αυγής. Ο φασισμός των άλλων έχει ήδη εγκατασταθεί για τα καλά στην πολιτική ζωή της χώρας και δεν θεωρώ δόκιμο να μάχομαι κατά κάποιου υποτιθέμενου κινδύνου, αλλά να μάχομαι κατά αυτού που με καταπιέζει, με πνίγει και με στραγγαλίζει ΤΩΡΑ.

      Διαγραφή
    4. Εδώ όμως υπάρχει κάτι να σχολιάσω.
      Μπράβο και πάλι μπράβο. Από τους αλήτες με γραβάτες διαλέγεις τους αλήτες με ξυρισμένα κεφάλια και φάτσα μπράβου. Από τους αλήτες που κρατάνε τα προσχήματα στους αλήτες που προσπαθούν να κρατήσουνε κι αυτοί αλλά το μόνο παιχνίδι που ξέρουνε να παίζουν είναι οι μπουνιές.

      ΜΠΡΑΒΟ! ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΦΕΣ!

      Διαγραφή
    5. Περίπου... αν και περιορίζεις την οπτική σου αντί να την ξανοίγεις... (όπως λένε κι οι κρητικοί).
      Δεν είναι μόνον αυτό, αλλά αφού το έθεσες τόσο περιορισμένα, ας υποθέσουμε πως είναι κι έτσι...

      Από τους αλήτες με τις γραβάτες οι οποίοι μαζί με τους κάζουαλ αγραβάτωτους... συνέθεσαν ένα φαύλο σύστημα που το συντηρούν μ΄ ευλάβεια, παίζοντας ο καθένας τον ρόλο που του καθορίζεται στα πλαίσια των θεατρικών παραστάσεων του συστήματος, ΔΕΝ προτιμώ τους αλήτες με τα ξυρισμένα κεφάλια, αλλά βάζω μία καρφίτσα ανάμεσα σε πολλές καρφιτσούλες που βάζουν κι άλλοι, σε σταθερά σημεία, πέρα από τα οποία θα σκάσει το μπαλόνι του εθνομηδενισμού που τείνει να κατακυριεύσει την χώρα.

      Οι καρφιτσούλες αυτές είναι τα ξυρισμένα κεφάλια. Τα αντίδοτα στα δηλητήρια κατσκευάζονται από μικρότερες ποσότητες των ίδιων δηλητηρίων...

      Φοβάμαι δε, πως επειδή το μπαλόνι αυτό έχει ξεχειλώσει επικίνδυνα, ο ελληνικός λαός παρακινούμενος από το ένστικτο της εθνικής επιβίωσης, θα βάλει πολλές ακόμα καρφιτσούλες στον χώρο και σταδικά θ΄ αρχίζει να τις πιέζει, μέχρι το ξεχειλωμένο εθνομηδενιστικό μπλόνι να έρθει στα μέτρα του.

      Αν οι ευρισκόμενοι εντός του μπαλονιού δεν αντιληφθούν τον κίνδυνο που διατρέχουν από τυχόν σκάσιμο... (ΜΠΑΜ)...
      Κακό του κεφαλιού τους...

      ΥΓ) Η Εξοδος της Ιερής Πόλης του Μεσολογγίου ΔΕΝ ήταν... ούτε κομματική, ούτε ταξική...

      Διαγραφή
    6. Μην πλαντάζεις και χαλιέσαι mpenoVgeno. Τα πράγματα είναι απλούστερα. Τον χώρο της αλήτείας στον κοινωνικό ακτιβισμό, το μονοπώλούσε η αριστερά κι ο λαός το ανεχόταν επειδή επί πολλά χρόνια είχε καταπιεσθεί από αυτό που ονομάστηκε μαύρη δεξιά. Έτσι απεκαθίστατο η ισορροπία κι απεδίδετο δικαιοσύνη.

      Επειδή όμως η κατάσταση ξέφυγε από το γνωστό αριστοτελικό μέτρο, ο λαός με την σοφία που του δίνει το ισχυρό του ένστικτο επιβίωσης, αποκαθιστά διαταραγμένες ισορροπίες, γέρνοντας προς την κατάλληλη πλευρά. Αντιπαρατάσσει μια ισοδύναμη αλητεία, που ΔΕΝ εμφορείται από εθνομηδενιστικές απόψεις και ΔΕΝ υιοθετεί αντεθνικές δράσεις και πρακτικές.

      Για ένα πράγμα να είσαι απόλυτα βέβαιος. Όσο θα κορυφώνεται ο εθνομηδενιστικός λόγος με τις ανάλογες δράσεις, τόσο αντίστοιχα θα μεγαλώνει ο αριθμός των πολιτών, που θα αποφασίζουν να στηρίξουν την Χρυσή Αυγή, ώστε ν΄αντιτάξουν ισχυρό αντίβαρο, ειδικά όσον αφορά τον τρόμο που προκαλεί ένα πιθανό σιδερένιο εθνικά καθεστώς... σε πολλούς... μα πάρα πλολούς...

      Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, βλέπω μέσα σ΄ ένα χρόνο την εθνικιστική τάση να έχει κατοχυρώσει ένα σταθερό 30% στο σώμα των ψηφοφόρων.

      Στο χέρι της αριστεράς είναι να το κάνει ακόμα μεγαλύτερο...

      Διαγραφή
    7. Στο χέρι της αριστεράς είναι να το κάνει ακόμα μεγαλύτερο...

      λεει + σωστες ατακες ομος μπενε ;)

      Διαγραφή
  14. Είδες που σου λέω πως είσαι γαμάτος;
    Έγραψες αυτό που έγραψες 1:19, δεν πήρες και απάντηση μες στα μεσάνυχτα και επέστρεψες 1:53 για να γράψεις σχόλιο ξεκινώντας με τη φράση "μην πλαντάζεις mpenoVgeno".

    Έκανες κακάκια και χάρηκες; Φταίω εγώ που εννοώ ότι είσαι κολλημένος στο πρωκτικό στάδιο; Ε, ισχυρογνώμωνα Κάρνικ που κάνεις το αντίθετο από αυτό που θα έπρεπε; Κακάκια πάλι;

    Πρωκτικό στάδιο (2ο και 3ο έτος
    ηλικίας) : το παιδί πρέπει να αποκτήσει τον
    έλεγχο των σφιγκτήρων (ενούρηση,
    εγκόπρηση) και ο πρωκτός αποτελεί την
    εστία της ψυχικής έντασης και
    ικανοποίησης. Στο στάδιο αυτό κυριαρχεί η
    τάση για αυτονομία και ο αρνητισμός. Η
    αποβολή των περιττωμάτων θεωρείται ότι
    φέρνει ανακούφιση από την ένταση και
    ευχαρίστηση από τον ερεθισμό των
    βλεννογόνων μεμβρανών σ΄ αυτήν την
    περιοχή. Η ηδονή που σχετίζεται με αυτήν
    την ερωτογενή ζώνη βάζει τον οργανισμό
    σε σύγκρουση. Υπάρχει σύγκρουση
    ανάμεσα στην αποβολή και την
    κατακράτηση, ανάμεσα στην ευχαρίστηση
    της ανακούφισης και την ευχαρίστηση της
    κατακράτησης, ανάμεσα στην επιθυμία για
    ευχαρίστηση από την κένωση και τις
    απαιτήσεις του εξωτερικού κόσμου για
    καθυστέρηση. Έτσι επέρχεται η πρώτη
    κρίσιμη σύγκρουση ανάμεσα στο άτομο
    και την κοινωνία. Η έντονη πίεση του
    περιβάλλοντος σε αυτό το στάδιο για
    έλεγχο των σφιγκτήρων μπορεί να
    δημιουργήσει μια σειρά από αντιδράσεις.
    Το παιδί ενδέχεται να αρχίσει να εκβάλλει
    σκόπιμα τα περιττώματά του (διάρροια),
    ενδέχεται να συνδέσει αυτήν τη διαδικασία
    με απώλεια κάποιου σημαντικού
    πράγματος και έτσι είτε να οδηγηθεί σε
    κατάθλιψη είτε στην ενήλικη ζωή του να
    αναπτύξει συμπεριφορές τσιγκουνιάς ή
    φιλαργυρίας. Επιπλέον, ενδέχεται να
    συνδέσει αυτή τη διαδικασία με την
    προσφορά κάποιου βραβείου ή δώρου
    στους άλλους, και αυτό να το συνδέσει με
    αισθήματα δύναμης ή ελέγχου.
    Η καθήλωση στο στάδιο αυτό μπορεί να
    οδηγήσει σε υπερβολική αγάπη για την
    τάξη και την καθαριότητα, ενδιαφέρον για
    την οικονομία και τη φιλαργυρία καθώς
    και υπερβολική ισχυρογνωμοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχχαχααχ...τη μλκας χαχχαχα...το βαλα + στο σκυλο χαχαχαχαχαχα..σε 1 να ποστ του δικα ..για το μνημονιο χαχαχαχ

      Διαγραφή
    2. Σε καταλαβαίνω απόλυτα mpenoVgeno. Μετά από ένα καταιγισμό όμορφων κειμένων αξιόλογων σχολιαστών, σ΄ έβγαλε από τις ψευδαισθήσεις σου, δεν άντεξες και παραορμητικά ως συνήθως, παρακινούμενος από τον συμπλεγματικό σου χαρακτήρα, αισθάνθηκες την ανάγκη για μία ακόμα φορά να κοπρίσεις δημόσια, λες κι υποφέρεις από ακράτεια του συσφικτήρα...

      Έπρεπε βλέπεις κι εσύ να γράψεις κάτι μεγάλο... ως κομπλεξικός που είσαι, προσπαθώντας ενδόμυχα να καταταχτείς σε μιά ομάδα σκεπτόμενων και μορφωμένων... Αφού στο πρώτο σου σχόλιο ξεκίνησες δειλά μια προσπάθεια, μ΄ ένα κειμενάκι βάζοντας τα αποσιωπητικά και τις τελείες σε κάθετη στοίχιση ώστε το κείμενο ν΄ απλώνεται και να φαίνεται μεγάλο... σου τελείωσε η δυνατότητα περαιτέρω παραγωγής λόγου, κυρίως λόγω έλλειψης γνώσεων κι επιχειρημάτων και το ξαναγύρισες στα υβριστικά copy paste, κοπρίζοντας ακατάπαυστα, φωνάζοντας και κραυγάζοντας για την ακράτεια του συσφικτήρα σου.

      Δυστυχώς μικρέ μου ανόητε πιτσιρικούλη, δεν έκανες τίποτα περισσότερο μ΄ αυτό το γελοίο copy paste, παρά να εκτονώσεις προς τα έξω την φυσική πίεση που σου προκαλούν τα σκατά, που είναι συσσωρευμένα στο κρανίο σου, τα οποία αντικαθιστούν την εγκεφαλική σου ουσία, παίζοντας τον ρόλο του μυελού.

      Απέδειξες σε όλους πως το κέντρο της συναρμογής σου ευρίσκεται εις το ορθόν σου... την γνωστή απόληξη του παχέος εντέρου σου, εντός της οποίας βρίσκεται το κέντρο επιχειρήσεων της προσωπικότητάς σου.

      Είσαι για γέλια και για κλάματα μαζί... Ένας θλιβερός κλαυσίγελως...

      ΥΓ) Ελπίζω να μην εξαφανιστείς και πάλι, όπως εξαφανίστηκες στο προηγούμενο άρθρο με τίτλο " Οι αρχάγγελοι με τη σπάθη"... κι αρχίσουν να εμφανίζονται ένα ένα τα φιλικά ψευδώνυμα...ξέρεις εσύ... που συνήθως συνεχίζουν το κόπρισμα που πάντα εσύ αρχίζεις... Συνέχισε έτσι κι εγώ εδώ είμαι, με μεγάλη μου χαρά να σε γλεντάω και κάθε φορά να σου κατεβάζω γλυκά κι αισθησιακά τα αντιφασιστικά σου παντελονάκια... Χαρά μου κι υποχρέωσή μου...

      Διαγραφή
    3. Διαπιστώνοντας, όπως πολλές φορές έχεις γράψει, πως έχεις προσωπικό πρόβλημα με την ισχυρογνωμοσύνη μου, σε πληροφορώ πως αισθάνεσαι έτσι επειδή ακόμα δεν έχεις απογαλακτιστεί, αναγκαζόμενος να χαρτζηλικώνεσαι από τον επίσης ισχυρογνώμονα μπαμπά σου... Αυτό είναι φυσικό να σου προκαλεί κάποιους ανάλογους συνειρμούς,οδηγώντας στο να με ταυτίζεις μέσα σου ενδόμυχα με το μπαμπά κι αυτό σε αναγκάζει να κατφεύγεις στις γνωστές παιδαριώδεις σου αντιδράσεις, όπως κάθε παιδί που αντιστέκεται στην πατρική εξουσία... Όταν μεγαλώσεις κι αναλάβεις ευθύνες και βάρη σαν άντρας, τότε θα μεγαλώσει αυτόματα κι ο βαθμός ευθύνης σου έναντι των τρίτων και τότε θα δεις πόσο εύκολα μερικά πράγματα αλλάζουν. Όταν ενηλικιωθείς και διαβάσεις αυτά που γράφεις κι εσύ ο ίδιος θα γελάς με την εφηβική σου ανωριμότητα. ΣΑχεδόν όλοι έχουμε περάσει από το στάδιο που βρίσκεσαι και καταλαβαίνουμε τις τρικυμιώδεις εν κρανίω συνθήκες... υπό τις οποίες γράφεις πολλές φορές.

      Διαγραφή
    4. Όλα αυτά εγώ θα τα έλεγα με τρεις λέξεις : ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΣΑΙ

      Πώς έκανες τέχνη τη συμπεριφορά ενός παιδιού δημοτικού, μόνο εσύ ξέρεις.

      Διαγραφή
    5. Ξαναδιαβάζω το δικό μου κείμενο, προσπαθώντας να καταλάβω τι ήταν εκείνο που σε τσίγκλισε αναγκάζοντάς σε να εκτεθείς για μία ακόμα φορά...

      Τελικά πρέπει να ήταν εκείνο το... "Τα αντίδοτα στα δηλητήρια κατσκευάζονται από μικρότερες ποσότητες των ίδιων δηλητηρίων... " που σ΄ έκανε να τιναχτείς σαν να σε χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα, προκαλώντας την ακαμψία του συσφικτήρα σου... που έχασε την προηγούμενη ελαστικότητά του παραμένοντας ξεχειλωμένος και άκαμπτος στο ΟΝ... μη δυνάμενος να περιέλθει στην προτέρα κατάσταση.

      Διαγραφή
    6. Εννοείται ότι όλα αυτά θα τα έλεγες με τρεις λέξεις... Άλλωστε δεν μπορείς να τα πεις με περισσότερες... Με περισσότερες κάθετες τελείες, κάτι γίνεται...

      Διαγραφή
    7. "Συνέχισε έτσι κι εγώ εδώ είμαι, με μεγάλη μου χαρά να σε γλεντάω και κάθε φορά να σου κατεβάζω γλυκά κι αισθησιακά τα αντιφασιστικά σου παντελονάκια... Χαρά μου κι υποχρέωσή μου..."

      Ωπ! Αυτό τώρα το είδα... τί είπες πάλι ρε παιχτούρα;
      Ρε, σοβαρά τώρα, ο μπαμπάς σε βαρούσε στο σπίτι; Σε έβαζε να τον αγγίζεις;

      Διαγραφή
    8. Μπράβο mpenoVgeno. Πήγαινε τώρα να παίξεις με τα κουβαδάκια γιατί σε άλλο άρθρο έχουμε σοβαρότερη συζήτηση που δεν είναι για σένα...

      Διαγραφή
    9. ρε παλιοπαιδα...τη βραμαει ετσι ρε;;;...καΛΤΣΕς ΦΑΓΑΤΕ
      ντογκι...ανηξε κανα παραθηρο..+ σταματα να λογοκρινεις τον καρκιν
      ασταδιαλα....+ μην ξανα δω σκατογραμες στα πλακακια
      ΡΑΟΥΖ

      Διαγραφή