Σάββατο, 15 Σεπτεμβρίου 2012

Καζαντζίδης ή… Μαραντόνα;

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΨΗΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ. Η... ΣΙΧΑΣΙΑ ΓΑ ΤΟ «ΥΠΑΡΧΩ» ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ-ΥΜΝΟΙ  

Γράφει ο BADDOG 

Μεγάλωσα σ’ ένα σπίτι όπου δεν ακούγονταν ορατόρια του Μπαχ και μπαρόκ μουσική του Βιβάλντι, αλλά λαϊκά και, προπάντων, Καζαντζίδης. Και σ’ εκείνες τις μπατάλες κασέτες του πρώτου κασετοφώνου του πρώτου πατρικού αυτοκινήτου, o «Στελάρας» δέσποζε. Θυμάμαι, επίσης, ένα ταξίδι με το ΚΤΕΛ: ο οδηγός να έχει στη διαπασών «Έκλεισε μια ιστορία θλιβερή, μια ιστορία πονεμένη…» και το λεωφορείο-κινητό μπουζουκσίδικο να έχει ντουμανιάσει από τα «Παλάς», τα «Άστορ», τα «22» και τα «Καρέλια». To λένε, άλλωστε, ότι η όσφρηση συνδέεται με τη μνήμη περισσότερο από κάθε άλλη αίσθηση… +/- Δείτε τη συνέχεια

Σε τέτοιες συνθήκες, λοιπόν, ή που μπορείς να λατρέψεις μέχρι υστερίας τον Καζαντζίδη, να εγγραφείς σε συλλόγους φίλων Στέλιου και να τους ακολουθείς σε τρισάγια στο μνήμα του στην φτωχομάνα Ελευσίνα, ή να τον μισήσεις θανάσιμα ως καλλιτέχνη, αυτόν και την… κλάψα του. Δεν με βάζω ούτε στη μία κατηγορία ούτε στην άλλη. Υπάρχουν αμέτρητα τραγούδια του Καζαντζίδη που σιχαίνομαι, με πρώτο και… χειρότερο το «Υπάρχω». Που μέχρι και… μάρκα ούζου έγινε κάποτε. Θα απορώ μια ζωή πώς το συγκεκριμένο τραγούδι έκανε τόση θραύση.

Υπάρχουν και άλλα, που τα θεωρώ «ύμνους». Άλλωστε, με τέτοιο όγκο παραγωγής –έχει τραγουδήσει από Μπάμπη Μπακάλη μέχρι Χρήστο Λεοντή, από Βασίλη Τσιτσάνη μέχρι Μάνο Χατζηδάκι, από Μίκη Θεοδωράκη μέχρι ποντιακά- θα υπάρχουν και τα μεν και τα δε. Όπως ποικίλα –δακρύβρεχτα και μη- είναι και όσα έχουν γραφτεί για τον Καζαντζίδη και θα γραφτούν και τώρα, υποθέτω, που συμπληρώθηκαν (χθες) 11 χρόνια από το θάνατό του.

Απ’ όλη αυτή την ντάνα του υλικού για το «φαινόμενο», κορφολογώ δύο «καταθέσεις». Η πρώτη είναι κάτι που είχα διαβάσει παλιά (δεν θυμάμαι πού), όπου ο συντάκτης παρέθετε τη μαρτυρία του Λάζαρου Κουλαξίζη, του ακορντεονίστα του Καζαντζίδη: ότι σε μια ηχογράφηση ήρθαν οι άνθρωποι της εταιρίας από το εξωτερικό κι έπαθαν πλάκα, βλέποντας τη… βελόνα στην κονσόλα! Η δεύτερη είναι η δήλωση του Χατζηδάκι, ότι φωνές σαν του Καζαντζίδη βγαίνουν κάθε διακόσια χρόνια!

Ανεξάρτητα, πάντως, από το πού κατατάσσω τον αείμνηστο, αυτό που προσωπικά θα ήθελα, που μ’ εξιτάρει, είναι κάποια στιγμή ν’ αναλάβει ένας φορέας με επαρκή δείκτη αξιοπιστίας να διοργανώσει ψηφοφορία για τον κορυφαίο Έλληνα τραγουδιστή-ίστρια των τελευταίων 50 ετών. Όπως πριν από μερικά χρόνια, επί παραδείγματι, είχε διοργανώσει η ΕΠΟ για τον τοπ ποδοσφαιριστή και είχε πρωτεύσει ο Βασίλης Χατζηπαναγής. Κάτι ανάλογο. Μάλιστα, το τραγούδι διαθέτει ένα πλεονέκτημα σε σύγκριση με την μπάλα: δεν θα έχει αδικημένους «θρύλους». Σταρ της εποχής τους, των οποίων τα χαρίσματα και τα κατορθώματα δεν μεταλαμπάδευσε στις επόμενες γενιές η τεχνολογία. Να βλέπαμε και όλο το ranking έτσι όπως θα το διαμόρφωνε ο κόσμος. Τι εκπλήξεις θα μας προέκυπταν, αν θα προέκυπταν...

45 σχόλια:

  1. Συμφωνώ (ως συνήθως, όχι πάντα)με το άρθρο σου, διαφωνώ με το "Υπάρχω". Σιχασιά; Βαριά κουβέντα. Το θεωρώ από τα καλύτερά του. Καψουροτράγουδο που βγαίνει επιθετικά. Δεν κλαψουρίζει. Με έναν αντρικό εγωισμό βαρύ - όχι βαρυμαγκίστικο. Εντάξει, υπάρχει υπερβολή στον στίχο αλλά αυτήν την υπερβολή τη σηκώνει το είδος. Και η εποχή. Ίσως το "Υπάρχω" (λέω, τώρα) να είχε στο μυαλό του ο Ζαμπέτας όταν έλεγε - περίπου - ότι οι δίσκοι του Καζαντζίδη ήταν σαν το ψωμί, σαν τα τρόφιμα από τον μπακάλη. Πηγαίναμε και λέγαμε κάθε τόσο "δώσε τον δίσκο του Στέλιου, ο άλλος έλιωσε από το πολύ παίξιμο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To υπάρχω βγάζει στους στίχους όπως είπες επιθετικότητα και αρχιδοεγωισμό (αυτό δεν το είπες) , σχεδόν μίσος και γι' αυτό μου αρέσει περισσότερο η ερμηνεία του Πουλικάκου που βγάζει όλη του την τρέλα είναι αυτή που μου αρέσει.
      http://www.youtube.com/watch?v=W5uKXXVkTGA


      Τώρα ο Καζαντζίδης έχει πει πολύ χειρότερα τραγούδια από το υπάρχω... υπερβολικά χειρότερα.
      ΟΥΙΣΚΙ ΤΖΙΝ ΚΑΙ ΦΡΟΥΜΕΛ

      http://www.youtube.com/watch?v=nryt5fj-wXo

      Διαγραφή
    2. Κατ' αρχήν, όλα είναι υποκειμενικά, θέμα γούστου. Κι επειδή ούτε μουσικές γνώσεις διαθέτω, κοινός ακροατής είμαι, δεν έχω να προβάλλω επιχείρημα. Από τα καλύτερά του δεν το θεωρώ με τίποτα! Ούτε το χειρότερό του είναι, ωστόσο το θεωρώ κακό, το χειρότερο υπό την έννοια της σχέσης ποιότητα-απήχηση (δεν το διευκρίνισα, προφανώς, στο άρθρο). Μπορεί και να το πήρα εξαρχής στραβά. Σαφώς και δεν κλαψουρίζει το συγκεκριμένο (αν και δεν είναι στο 100% των τραγουδιών κακή η κλάψα...), τα περί κλάψας δεν πήγαιναν σ' αυτό.
      Δεν μου είχε περάσει, πάντως, από το μυαλό να γίνει και μια ψηφοφορία για τα καλύτερα τραγούδια.... Περίμενα μόνο ότι το κοινό του μπλογκ θα εξελάμβανε το μπλογκ ως το αξιόπιστο «προπονητήριο» μιας ψηφοφορίας για τον κορυφαίο τραγουδιστή :)

      Διαγραφή
    3. @MpenoVgeno, πράγματι το τραγούδι που αναφέρεις... Πού το θυμήθηκες;

      Διαγραφή
    4. Τί πού το θυμήθηκα; Εφηβικό τραύμα είναι. Πας πρώτη φορά στα 11-12 να ακούσεις με προσοχή μία ηχογράφηση από "την πιο μεγάλη φωνή του λαϊκού τραγουδιού" και μέσα στα τραγούδια που ακούς είναι και το φρούμελ κι η μπανάνα.

      Μην έσωνα ποτέ κι αγόραζα το "δώρο CD τα καλύτερα τραγούδια του Καζαντζίδη". Ήτανε πολύ της μοδός για μια πενταετία το "δώρο CD" και μερικά από αυτά ήτανε διαμαντάκια.

      Διαγραφή
  2. Α : Νταλάρας
    Ω : Νταλάρας

    Ουσιαστικά ο Καζαντζίδης έγινε γνωστός μέσα από τον Νταλάρα και τη ζήλεια του γι' αυτόν.
    Αν βγαίνει φωνή σαν του Καζαντζίδη μια φορά στα 200 χρόνια τότε ψυχή και φωνή σαν του Νταλάρα βγαίνουνε μια φορά στα 1.000 χρόνια... ίσως και στα 2.000.
    Ο Νταλάρας επίσης, ανέδειξε όσο κανείς άλλος, καλλιτέχνες που με σκληρή δουλειά, αν και δεν ήτανε ταλαντούχοι όσο ο ίδιος, φτάσανε ψηλά, καθιερώθηκαν στη συνείδηση των Ελλήνων και κάνανε μεγάλη καριέρα, όπως ο Θεοδωράκης, ο Τσιτσάνης, ο Παπακωνσταντίνου και άλλοι που κρεμάστηκαν από τον Γεώργιο Νταλάρα για να πάρουνε λίγο από το δέντρο με τους πολλούς καρπούς. (νταλαριά είναι το δέντρο και νταλαράκια οι καρποί)

    Όχι μόνο είναι ο Νο1 αντικειμενικά αλλά όπως είπα στην εισαγωγή το Α και το Ω του ελληνικού τραγουδιού.
    Σ' ευχαριστούμε Γεώργιε Νταλάρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΕΖΕΙΣ ΡΕ ΝΤΑΛΑΡΑ !

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχα.. καλό. Δεν ξέρω πόσους ανέδειξε ο Νταλάρας, ξέρω πόσες χιλιάδες εκολαπτόμενοι τραγουδιστές προσπαθούσαν να "κλάψουν" σαν τον Στελλάρα... Δεν μας χέζεις ρε Νταλάρα !

      Διαγραφή
    3. Και μια και μιλάμε για φωνές μια σύγκριση "επί της πίστας" για να δούμε τις "φωνές" και τις "φωνίτσες"...
      Από το 0.54 και πέρα ένα νιαούρισμα ακούγετε κάτω από τη φωνή του Στέλιου... ή μου φαίνεται?

      Διαγραφή
    4. Μα τι βρήκες βρε ringo! "Νιαούρισμα"! Μέχρι να το ανοίξω και να δω τι εννοούσες με είχε φάει η περιέργεια. Μετά έσκασα στα γέλια. Πάντως εδώ που τα λέμε δεύτερη φωνή έκανε. Μην τον συγκρίνουμε "στα ίσα"

      Διαγραφή
    5. Δεν άκουσα κανένα νιαούρισμα. Τίποτα δεν ακούγεται. Ακούς ξεκάθαρα Στέλιο, βλέπεις δίπλα του το Νταλάρα ν΄ ανοιγοκλείνει με πάθος κι αγωνία το στόμα του κι ακούγεται κάτι σαν κλάμα μωρού... τρία οικοδομικά τετράγωνα μακρύτερα. Πάντως δεν ενοχλεί καθόλου...

      Διαγραφή
    6. ... τώρα που το ξανάκουσα, μου φαίνεται πως ακούγεται κάτι σαν βογγητό κάποιου δυσκοίλιου που βρίσκεται δίπλα στο διαμέρισμα των μωρών... Με βοηθάνε κι οι εκφράσεις του Νταλάρα...

      Διαγραφή
  3. Aν και ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης είναι η λατρεία του φίλου μου Kostas Follas και θα μπορούσαμε μια φορά να συμφωνήσουμε σε κάτι, αν και ο Γιώργος Νταλάρας έχει τραγουδήσει μέχρι και στους Κουβανούς κουβανέζικα, αν και ο Στράτος Διονυσίου έχει διατελέσει γενικός αρχηγός του Αθηναϊκού το 1971, αν και με τον Γιάννη Πάριο έχω περάσει ωραία κάποτε στα μπουζούκια, αν και τον Δημήτρη Μητροπάνο τον ήξερε η μαμά μου, αν και ο Πέτρος Γαϊτάνος είναι ο μοναδικός κοκκινοτρίχης τραγουδιστής στα Βαλκάνια και έχει μονοπώλιο τη Μ. Εβδομάδα (άρα είναι ο ευνοούμενος του Θεού), αν και ο Σάκης Ρουβάς έχει διακριθεί στη Γιουροβίζιον, αν και ο Πασχάλης συζ. Αλίκης Αρβανιτίδη είναι αειθαλής και καρπερός, αν και ο Σπύρος Ζαγοραίος έχει όλη μου τη συμπάθεια επειδή εδώ και καμιά εξηνταριά χρόνια κρατάει με το ίδιο χέρι το μικρόφωνο, αν και ο Ρόμπερτ Ουίλιαμς με Τα τραγούδια της Γαλάζιας Γενιάς ενέπνευσε μια ολόκληρη γενιά (όχι και πολύ έξυπνων)... εντούτοις ψηφίζω Καζαντζίδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλός, πολύ καψούρα, πολύ πόνος και συναίσθημα, πολύ μεγάλη απήχηση και προσωπικά πιστεύω υπερεκτιμημένος.

    Αυτό με τον ''κορυφαίο Έλληνα τραγουδιστή-ίστρια των τελευταίων 50 ετών'' σίγουρα δεν γράφηκε για πλάκα? Είναι λίγο άκυρο, απλά δε γίνεται να είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα. Δεν μπορείς να συγκρίνεις έτσι απλά, τι θα εκτιμήσεις? Ταλέντο? Χροιά? Τεχνική? Συναίσθημα? Αυτά είναι λίγα μόνο από τα άκρως υποκειμενικά κριτήρια που και ειδικοί θα έχουν διαφορές μεγάλες μεταξύ τους στην αξιολόγηση.. Αλλά και τα χειροπιαστά.. Απήχηση? Επιτυχίες? Εύρος φωνής?
    Δεν είναι ποδόσφαιρο το τραγούδι, μη τρελαθούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπότε οποιαδήποτε προσπάθεια θα γίνει σε επίπεδα ''Γκάλοπ της γειτονιάς'' και το αποτέλεσμα θα είναι άκρως ανούσιο. Όσο ανούσιο είναι το ''Οι περισσότεροι φίλαθλοι στην Ελλάδα είναι Ολυμπιακοί.'' Άσε που φοβάμαι πως με την μουσική παιδεία μας θα βγει και η Πάολα στο top ten και θα γελάσει και το παρδαλό... Σκυλί.....

      Διαγραφή
    2. Με κάλυψε σε όλα, πλην μιας μικρής ανακρίβειας, ο σύντροφος Rider.
      Οι περισσότεροι ΦΙΛΑΘΛΟΙ στην Ελλάδα δεν είναι ολυμπιακοί.
      Οι περισσότεροι ΟΠΑΔΟΙ στην Ελλάδα είναι ολυμπιακοί.
      Οι περισσότεροι ΦΙΛΑΘΛΟΙ στην Ελλάδα είναι αντι-ολυμπιακοί.

      Η Παόλα είναι εκείνο το ψηλό ξανθό ντόπερμαν με τα μακριά πόδια, που μοιάζει με τραβέλι ;

      Διαγραφή
    3. Ναι, αυτό ακριβώς είναι.. (Η Πάολα)
      Για το άλλο (Φίλαθλοι-Οπαδοί) δεν θα τοποθετηθώ, δεν αξίζει μία σοβαρή τοποθέτηση το ποδόσφαιρο μας ούτως ή άλλως...

      Διαγραφή
  5. Μετά τους αδελφούς Κατσάμπα... το χάος...

    ΥΓ) Δε μας χέζει ο Νταλάρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν νομίζω ότι υπάρχει "κορυφαίος τραγουδιστής-ίστρια των τελευταίων 50 ετών". Για μένα υπάρχει ένα τοπ 10-15 που απλά είναι ένα επίπεδο που χιλιάδες άλλοι όλα τα χρόνια προσπαθούν να φτάσουν αλλά σπάνια μπορούν λίιιιγο να το πλησιάσουν. Κάτι σαν τον Άγιαξ του Κρόϊφ, την Λίβερπουλ του Ιαν Ρας, τη Μίλαν του Γκούλιτ, τη Μπάρτσα του Μέσι,τη Βραζιλία του Πελέ ή του Σώκρατες, την Αργεντινή του Μαραντόνα.. Σ΄ αυτό το τοπ 10 εγώ βάζω ένα όνομα κι οι υπόλοιποι ας συμπληρώσουν τα άλλα... Στέλιος Καζαντζίδης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δύσκολα βάζετε... Πώς να διαλέξεις τον πρώτο μεταξύ ίσων; Καζαντζίδης, Στράτος, Μπιθικώτσης αλλά ΚΑΙ Μητροπάνο; Μην τον αφήνουμε απέξω τον Μητροπάνο. Μεγάλη φωνή και μεγάλος ερμηνευτής...... Με την ευκαιρία θέλω να υπογραμμίσω την πολύ καλή ύλη του blog. Εξαιρετική θεματολογία και γραφή. Η βελτίωσή του σε σχέση με την προηγούμενη πορεία του πριν διακόψει προσωρινά, είναι αλματώδης. Συνεχίστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. _Σας πιανω αδιαβαστους.! Ισως κορυφαιο το Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ και φυσικα του κορυφαιου των κορυφαιων ΑΚΗ ΠΑΝΟΥ.!! Δεν τον μνημονευσατε καθολου.!

    Διαγωνισμος σημερα ισως και να εβγαζε τον Πλουταρχο η τον Καρρα η τον τσιριζολαιμη τον αγνωστο, ετσι τα τελευταια χρονια εμαθαν τους νεους.

    Καζαντζιδης, Μπιθικωτσης, Αγγελοπουλος, Γαβαλας, Διονυσιου, Τσετινης είναι οι κορυφες των πυραμιδων, υπαρχουν και παλιοτεροι όπως ο μεγας Στατος Παγιουμτζης…. Αν επιανε κοκκινο η βελονα στο στουντιο με Καζαντζιδη, με Στρατο Παγιουμτζη ΕΣΠΑΓΕ το τζαμι.!!

    Το Υπαρχω είναι από τα πολύ νεα τραγουδια του σε στιχους Νικολοπουλου, αρα δεν διεκδικει δαφνες. Αλλα μην ξεχναμε και τον «Εθνικο υμνο» της Ευτυχιας Παπαγιαννοπουλου….. ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ «Δεν θα ‘ξαναγαπησω» ο Τιτλος. Και τοσα πολλα ακομα, όπως του Μικη Θεοδορακη ΒΡΑΧΟ ΒΡΑΧΟ ΤΟΝ ΚΑΥΜΟ ΜΟΥ.

    Όταν θελεις να μειωσεις έναν Θρυλο απλα βρισκεις και ένα ποσοστο της ταξης του 5% για να υπενθυμισεις πως τραγουδησε και μερικα που είναι για κλαματα. Όπως η Μεγάλη ΡΙΤΑ ΣΑΚΕΛΑΡΙΟΥ με τον Κοντο με την Γραβατα. Είναι από τα τραγουδια που τους ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ οι δισκογραφικες εταιρειες.!! Και μην ξεχνάμε.

    http://www.you tube.com/watch?v=2CAL8jet_ad&feature=related

    Όσο για τον Νταλάρα , ναι είναι από τους κορυφαίους, αλλά της σημερινης γενιας και πολύ νεοτερος του Στέλιου, όμως σε καμια περιπτωση δεν μπορουν να συγκριθουν. Το εχει δηλωσει και ο ίδιος ο Νταλάρας. ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ. Όσο δε φωνητικά …. Αστα να πανε.!!

    Όταν το χρήμα είναι ο θεός σου τραγουδάς καντάδες στο Αιγαίο αλλά για τους Τούρκους !

    Αναρωτηθήκατε που χάθηκε ο Γιώργαρος; Θυμάστε τα γιαούρτια και τα σχετικά, έτσι; Πικράθηκε ο Γιώργος από τη συμπεριφορά των Ελλήνων. Αλλά βρήκε παρηγοριά. Πού αλλού; Δείτε:

    Ε, τώρα θα πουν κάποιοι "μα δεν ντρέπεται, να δίνει συναυλία στη Σμύρνη, την ώρα που πενθούμε για τα 90χρόνια της καταστροφής της τον Σεπτέμβριο;" Και την άλλη μέρα, 25 Σεπτεμβρίου, στην ...Istanbul ;
    Βρε καλά κάνει! Όταν τον γιαουρτώνατε ήταν καλά; Το κράτησε ο άνθρωπος, παλιοέλληνες...
    (δεν σας λέμε το χειρότερο απ΄όλα! Στα πλαίσια ποιάς διοργάνωσης δίνει αυτές τις συναυλίες.....
    γιατί θα εκνευριστείτε πολύ!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλα τα λες, αλλα εισαι κι εσυ αδιαβαστος. το ΥΠΑΡΧΩ ειναι σε στιχους Πυθαγορα και το ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΑΠΗΣΩ του Λευτερη Παπαδοπουλου...

      Διαγραφή
    2. _ΝΑΙ φιλε εχεις δίκιο.!! Το ΔΥΟ ΠΟΡΤΕΣ ΕΧΕΙ Η ΖΩΗ ειναι της ΕΥΤΥΧΙΑΣ.!!! Αυτο ηθελα να γράψω, ως "Εθνικο ύμνο", αλά η σκέψη της στιγμής με πήγε αλλού.!

      όσο για το υπάρχω εχεις δίκιο. όμως για τον ΑΚΗ ΠΑΝΟΥ το Η ΖΩΗ ΜΟΥ ΟΛΗ είναι το σωστό.

      Διαγραφή
  9. _Λαθος η διευθυνση , διορθωστε

    http://www.youtube.com/watch?v=2QCKL8ej_dA

    ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ για Εβραίους, δηλαδή Μινως Μάτσας και ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΣ... ΤΣ... ΤΣ... ΠΟΙΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΡΕ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΚΑ ΚΛΑΨΟΜΟΥΝΙΑ? ΤΡΑΒΑΤΕ ΡΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΝΑ ΜΗ ΜΑΣ ΛΕΡΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΣΑΣ -!!!!! ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΜΠΟΫΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΝΕ ΣΤΕΡΕΟΦΩΝΙΚΑ !!!!! http://www.youtube.com/watch?v=pijEskq8M80&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ήρθε η ώρα να γράψω την αποψάρα μου με πολύ σοβαρό ύφος.

    Καζαντζίδης : Είχε μοναδική φωνή αλλά πιστεύω την χαράμισε. Τα τραγούδια που ακούγονται είναι όλα στα ίδια μοτίβα, στις ίδιες ενορχηστρώσεις, είναι τυποποιημένα και τέλος πάντων έχουνε ένα ύφος που δεν μπορείς να τα ακούς συνέχεια. Πραγματικά θα μπορούσε να έχει ευρύτερο ρεπερτόριο. Δεν ξέρω ιστορίες γύρω από το πώς δούλευε αλλά με αυτά που έχω ακούσει πιστεύω πως στις ηχογραφήσεις που έκανε δεν είχε προσωπικό λόγο για τους μουσικούς που θα διαλέξει και τί ύφος θα έχει το κομμάτι... μα είναι όλα σχεδόν ίδια γαμώ τις δισκογραφικέ μου!!!

    Αυτά που έγραψα για το νταλαρόδεντρο είναι πολύ σωστά, όπως πολύ σωστό είναι πως δεν είναι τίποτα παραπάνω από μέτριος. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί εκτιμούνε τόσο πολύ τη φωνή του. Γούστα είναι αυτά.

    Προσωπικά γούστα(ρω περισσότερο από Καζαντίδη) : Ξυλούρης, Παπακωνσταντίνου, Μάλαμας, Μπιθικώτσης.
    Από πιο νέους (χωρίς να τίθεται θέμα σύγκρισης με κανέναν από αυτούς που έγραψα πλην Νταλάρα) : Γιάννης Χαρούλη και Ζαχαρίας Καρούνη. Τον Καρούνη τον είχα ακούσει εντελώς συμπτωματικά πριν χρόνια ζωντανά και είχα μείνει μαλάκας. Στο youtube δεν έχω βρει κάτι να μου αρέσει τόσο πολύ όσο μου άρεσε τότε που τον πρωτοάκουσα.

    Και πάνω από όλους NiVo και Μαζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στα περί Καζαντζίδη κλπ προς πληροφόρηση των συντρόφων της Κ.Ο.Β. Harddog, μετά από προσωπική μου έρευνα, ευπειθώς αναφέρω ότι :

    ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΜΠΕΚΙ.

    Την εποχή που ο Άκης Πάνου μετρούσε μέρες στη φυλακή καταδικασμένος για φόνο που διέπραξε σε βρασμό ψυχής, γιατί ο Άκης εγκληματίας δεν ήτανε, λένε πως η μόνη χάρη που ζήτησε ήτανε, σε κάποια από τις μεταφορές του από τις φυλακές Κορυδαλλού στα δικαστήρια, να συναντήσει για λίγο, αυτόν για τον οποίο είχε πει ότι:

    Οι τέσσερεις μεγάλοι τραγουδιστές...
    είναι τρεις...
    οι εξής δύο...

    Ο Καζαντζίδης!

    ........................................................

    Την συνέχεια διαβάστε την εδώ...
    http://vissiniclubnogate.blogspot.gr/2008/07/blog-post_12.html


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για τον Τόλη μου δεν έχει κανείς να πει τίποτα? Γιατί ρε παιδιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. _ΤΟΛΗΣ μορφή.!! Αν και πολύ "ζαχαρη" εν τούτοις ορισμένα κατα πλειοψηφία άσματα είναι φανταστικά. Δεν διεκδικεί όμως δάφνες για την φωνή του. Π.Χ. μόνον ελαφρύ λαϊκο και ερωτικό , δεν τον εχω ακούσει σε άλλες εκτελέσεις τραγουδιών συναδέλφων του.! Όπως ο Νταλάρας και ο ΠΑΡΙΟΣ.!

      Πάντως εχει πολλά τραγούδια που κάτω από "δύσκολες συνθήκες" κάνεις "χαρακίρι".!

      Διαγραφή
  14. εκτος απο κανα δυο τραγουδια(αγριολουλουδο + αλα 1να-2υο..που μου διαφευγουν)....ο τυπος ειταν 1να σκατοψυχο....ψονιο...το οποιο στα τελευτεα του εγεινε ..+ 1να σκατοψυχο γεροντιδιο!!
    που ξανακουστηκε καλητεχνης...να λεει οτι οι ρεμπετες....ειταν πρεζακια..αλητες..+ παλιοχασηκλιδες...+ να αυτοπροσδιοριζεται...σαν την φωνη του λαου + της εργατιας!!
    ναι αγαπητιμου φυλοι...το'χει πει καθαρα + ξαστερα...σε εκπομπη της ερα..την 10καετια του 90νηντα.....
    υγ:να βαζει + τον τσιτσανη μεσα σ'αυτους αραγες;;
    υγ:ψαξτετο...δεν τρολαρω...ουτε εχω κατι αντι-καζαντζιδιακο..μεσα μου....
    αληθεια....να'χει γραψει κανα δικοτου τραγουδι..ποτε στην ιντρικαδορικη ζωη του;;...παλιοκρεας :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιοκρέας ναί... αλλά με φωνή... φωνάρα.

      Διαγραφή
    2. χμμ... Λαμπρο, δεν το ξερα οτι οι ρεμπετες ηταν του κατηχητικου. Αν ειπε αυτα ετσι απλα δεν βλεπω που ειχε αδικο. ΑΝ λεω, γιατι με το ''ακουσα οτι ειπε, μου ειπαν οτι ακουσαν να λεει'' κτλ δεν βγαζεις ακρη. Ουτε και ακουσα καποιον να λεει ποτε οτι οι ρεμπετες ηταν καλοπαιδα. Ολοι ξερουμε τι ηταν, αυτο δεν αλλαζει ουτε την προσφορα τους ουτε την τεραστια συμβολη τους στο ελληνικο τραγουδι ουτε τις μουσικαρες που εγραφαν. Οσον αφορα το ψωνιο... ψωνιο ο Στελιος? Στα παπαρια του τους εγραφε ολους. Πιπες του κανανε για μια συνεντευξη. Κι ομως, σε ενα κωλοσπιτο με τσιμεντολιθα περνουσε τις μερες του. Ξερεις πολλους να εχουν περασει ετσι την ζωη τους? Ακομη κι εμεις εδω μεσα κρυφοζηταμε καποια μικρη προβολη γραφοντας εδω... σκεψου το λιγο. Και λες οτι ''αυτοπροσδιοριζετε'' η φωνη του λαου? Δεν ξερω ποιος θα εβγαινε πρωτος στο ερωτημα κορυφαιος τραγουδιστης, αλλα στο ποιος ηταν η φωνη του λαου μαλλον θα πλησιαζε το 100% η απαντηση ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ. Αρα ακυρο το αυτοπροσδιοριζετε. Μαλλον εισαι αντικαζαντζιδικος... και μαλλον επειδη ακουσες οτι ειπε αυτα για τους ρεμπετες. Γνωμη μου ετσι? Το ξερεις οτι σαγαπαω, παλιορεμαλι...

      Διαγραφή
    3. Νίκο, πάω στοίχημα πως ακούς και Παντελή Παντελίδη ρε παλιοκουφάλα.

      Διαγραφή
  15. Γατα εισαι!!
    ποιος ειναι αυτος ρε μλκ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ρε, ο παπάρας πρώην εποπ που έφαγε ένα κέρατο από τη γκόμενα και ξεκίνησε να γράφει ''κλαψομούνικα/κόβω φλέβες και γράφω το όνομά σου με το αίμα μου'' τραγούδια. Σε όλα του τα βίντεο είναι με την κιθάρα του, κουνάει την κεφάλα του σαν αυτιστικό σε κάμπριο με σπασμένο παρπριζ, πονάει και λέει κάτι ασυναρτησίες που τις ακούνε τα ερωτοχτυπημένα 12χρονα και χαίρονται. Μαζεύει εκατομμύρια Views και πλέον τον πήραν και σε μαγαζί. Με λίγα λόγια => http://www.youtube.com/watch?v=hcMStiF_pN8

      Μόλις σου έδωσα τον επόμενο αγαπημένο σου καλλιτέχνη...!!

      Διαγραφή
    2. ααχχααχααχαχαχα....μην γαματε γκατζολες ...γεννουνε επι.....αχχαχααχαχαχαχχαχαχαχααχααχαχχααχ
      ωρεος ο μαηκλ

      Διαγραφή
  16. βρε βρε βρε....τη μπορει να κανει 1νας καζαντιδης....βρε βρε βρε καλος τα παιδια!!!!
    ειδη ψαχνω απομαγνητοφωνιση της σειγκεκριμενης εκπομπης........ελπιζω οι με γκουστα καζαντζιδη...νΑ μην χαλαστουν με την αναιδεια του :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. + Α''.....νικο ...δεν με τοπαν...τα'κουσα με τα ειδια τα 'φτιαμου...1ιας + τοτε ειμουν μουσικος στην -πλατεια στα θυμαρακια(αγιος νικολαος)
    οργανο...κρουστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Λαμπρο...αδερφε μου. ξαναδιαβασε τι γραφω πιο πανω ρε συ... μην φορτωνεις τζαπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ωπα ρε συγα...χαλιουντε οι φυλοι για 1αν...καζντιδη ;;
    ολα καλα βρε...απλα θα το βρω +θα στο στηλω....+απε κι + περα κρινεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η συνέντευξη που έδωσε ο Γιώργος Νταλάρας στο περιοδικό Down Town της Κύπρου ήταν η αφορμή να ξεσπάσει μια θύελλα αντιδράσεων και σχολίων για τα όσα δήλωσε ο ερμηνευτής. Μεταξύ άλλων, ο τραγουδιστής είχε δηλώσει όταν ερωτήθηκε για τις αριστερές καταβολές του: «Αισθάνομαι συνεχώς ενοχές για τα λεφτά που κέρδισα από την δουλειά μου και δεν το έκρυψα ποτέ. Αμείφθηκα από τη δουλειά μου έντιμα και καθαρά. Δυστυχώς, ποτέ δεν τα κατάφερα να ταυτιστώ με τον σύγχρονο τίτλο του πετυχημένου, ώστε να μην αισθάνομαι ενοχές. Δεν ισοπεδώθηκα».

    Φαίνεται ότι οι δηλώσεις αυτές έφτασαν στα αυτιά του Γιάννη Αγγελάκα, ο οποίος μέσα από μια δημόσια επιστολή με παραλήπτη τον Γιώργο Νταλάρα, θέλησε να του απαντήσει.

    «ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΓΙΩΡΓΟ ΝΤΑΛΑΡΑ

    Αγαπητέ κύριε Νταλάρα, όλοι γνωρίζουν πως οι ενοχές είναι το βασικό ψυχολογικό υπόβαθρο κάθε μεγάλης δημιουργικής καλλιτεχνικής ψυχής και πως είναι φυσιολογικό, όσο ο καλλιτέχνης γιγαντώνεται πνευματικά να γιγαντώνεται παράλληλα και η υλική του περιουσία, πράγμα που μπορεί να τον οδηγήσει σε ψυχολογικό ηθικό και δημιουργικό αδιέξοδο. Κατανοώντας, λοιπόν, το δράμα που βιώνετε σαν τέτοιος καλλιτέχνης αυτό το καιρό, παράλληλα με το άλλο μεγάλο εθνικό μας δράμα, έχω να σας προτείνω (απορώ πως δεν το σκεφτήκατε μόνος σας) να κρατήσετε για σας και την οικογένεια σας το απολύτως απαραίτητο κομμάτι της περιουσίας σας και να προσφέρετε την υπόλοιπη για να απαλύνετε τον πόνο μερικών έστω από τους εκατομμύρια αναξιοπαθούντες συμπολίτες μας. Προχωρήστε άφοβα στην προσωπική και καλλιτεχνική σας απελευθέρωση και ενταχθείτε σιγά σιγά στο κίνημα του συναισθηματικού κομμουνισμού που γιγαντώνεται και αυτό τελευταία στους κύκλους των καλλιτεχνών και των διανοούμενων της πατρίδας μας.

    Γιάννης Αγγελάκας»

    ΠΗΓΗ :www.protothema.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή