Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2020

Πέρασε η γερμανική ταυτότητα...

Είδε ανοικτή πόρτα, που δεν υπάρχει, και μπήκε. Προφανώς κάπως έτσι λειτούργησε για λογαριασμό τής Μερσεντές Μερτσέντες ή Mercedes, ό,τι θέλετε πάρτε) το συνεργείο που έκανε τη διαφήμιση με τον Σάκη Ρουβά μπροστά στο Ηρώδειο. Το έκανε ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Πολιτισμού. Έτσι, αυθαίρετα, ανέβηκαν τα σκαλιά  τού θεάτρου όσοι χρειάζονταν για να γίνει η διαφήμιση, κουβάλησαν και ολόκληρο τζιπ και ουδείς τους εμπόδισε, ουδείς αναρωτήθηκε «τι δουλειά έχουν εδώ;» 
Πριν μερικά χρόνια ο οίκος Gucci ζήτησε άδεια να οργανώσει, έναντι υψηλής αμοιβής, επίδειξη φορεμάτων με μοντέλα στον χώρο της Ακρόπολης. Δεν της δόθηκε. Τώρα η Μερσεντές, προφανώς με τη γερμανική της ταυτότητα (απείρως ισχυρότερη της ιταλικής), πέταξε ένα «bitte» («παρακαλώ») και μπήκε. 

ΥΓ. 1: Στα σοβαρά τώρα. Αναμένονται εξηγήσεις από τη Μερσεντές, από τους υπεύθυνους του Θεάτρου, από το ΚΑΣ, ακόμα και περαιτέρω πληροφορίες για το «πώς» και το «γιατί» από το υπουργείο. Αν θέλει, λέει και κάτι ο Σάκης· ότι δεν ήξερε, ότι δεν ρώτησε, ότι δεν του είπαν. Κάτι, τέλος πάντων.
ΥΓ.2: Η αντιδιαφήμιση είναι η καλύτερη διαφήμιση. Απείρως περισσότεροι πληροφορήθηκαν τώρα, με τον θόρυβο, το διαφημιζόμενο προϊόν, από όσους το είδαν στο fb και στο instgram, όπου αναρτήθηκε (και κατόπιν αποσύρθηκε) η διαφήμιση.