Σάββατο, 22 Ιουνίου 2019

Μια εφημερίδα που συναγωνιζόταν κυκλοφοριακά ΔΟΛ και Μπότση

ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΩΖΩΣ ΣΑΠΟΥΝΤΖΑΚΗ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΧΩΡΟ ΣΤΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Το Εμπρός υπήρξε μία από τις δημοφιλείς και δυνατές εφημερίδες  –κυρίως προδικτατορικά. Ήταν εβδομαδιαία, πολυσέλιδη –κάτι σαν τις σημερινές κυριακάτικες, τηρουμένων των χρονικών αναλογιών–, διέθετε δικά της τυπογραφεία με σύγχρονες για την εποχή λινοτυπικές μηχανές και ιδιόκτητο πιεστήριο, εκεί όπου αργότερα έγινε το ομώνυμο Θέατρο. Στα τυπογραφεία της έβγαιναν με
ενοίκιο και άλλες εβδομαδιαίες εφημερίδες, διαφορετικής ιδιοκτησίας, ενώ και στο πιεστήριο του Εμπρός (κυλινδρικό) τυπώνονταν διάφορες εκδόσεις.

Το pasatempo.wordpress, του Άγγελου Μενδρινού, με αφορμή την μοναδική γυμνή φωτογράφιση που έχει κάνει στην καριέρα της η Ζωζώ Σαπουντζάκη, αναφέρεται στην εφημερίδα για την οποία έγινε η φωτογράφιση, δηλαδή το Εμπρός, και μας πληροφορεί ότι συναγωνιζόταν σε κυκλοφορία τον Ταχυδρόμο του ΔΟΛ (ένα από τα ιδιαίτερα επιτυχημένα περιοδικά στην ιστορία του ελληνικού Τύπου) και το Πρώτο του Μπότση (Απογευματινή-Ακρόπολη.)

Πέρα από τις (ημί)γυμνες φωτογραφίες της Ζωζώς, ο Πασατέμπος παρουσιάζει απόσπασμα συνέντευξης που είχε δώσει η καλλιτέχνιδα στο Εμπρός και την απίθανη απάντησή της στην επίσης απίθανη ερώτηση «τι φοράτε το βράδυ όταν κοιμάσθε». Η Σαπουντζάκη αποκρίθηκε με έξυπνο και γαργαλιστικό τρόπο, που έδινε χώρο στη φαντασία τού αναγνώστη.

Δείτε, εδώ, στο pasatempo.wordpress, την απάντησή της, όπως υπάρχει σε δημοσιευόμενο απόκομμα της εφημερίδας, και μαζί διαβάστε για το Εμπρός, αλλά και άλλα στοιχεία για το σύμβολο του σεξ μιας δεκαετίας στην οποία αναζητούσε διεξόδους η σεξουαλική απελευθέρωση.

ΔΗΛΩΣΤΕ ΕΔΩ «Μου αρέσει», αν πράγματι σας αρέσει το μπλογκ του Harddog και θέλετε να βλέπετε κάποιες από τις αναρτήσεις του στον λογαριασμό σας.