Παρασκευή, 24 Μαΐου 2019

Πανζουρλισμός πρωτοσέλιδων διαφημίσεων

Από τα «καλά» των εκλογών είναι ότι ρέει το διαφημιστικό χρήμα προς εφημερίδες, τηλεοπτικά κανάλια και ραδιοφωνικούς σταθμούς. Ίσως τα
ποσά που εισπράττονται για προεκλογικές διαφημίσεις να είναι δυσανάλογα με την έκταση και το χρόνο που τους διατίθενται, αλλά αυτό διευκολύνει το κρεσέντο διαφημιστικών προβολών.

Ιδιαίτερα στον τοπικό Τύπο επικρατεί διαφημιστικός πανζουρλισμός, καθώς τα φύλλα είναι γεμάτα από ρεκλάμες συνδυασμών και, κυρίως, υποψηφίων συμβούλων. Σε πολλές περιπτώσεις υπάρχει μόνο ένα βασικό θέμα (συνήθως εκλογικό κι αυτό, που μπορεί να κινείται προς συγκεκριμένη κατεύθυνση) και ο υπόλοιπος χώρος (το 80% ή το 90%) καλύπτεται από διαφημίσεις! Σε μία περίπτωση μετρήσαμε πάνω από είκοσι προεκλογικές ρεκλάμες στην πρώτη σελίδα..

Με τη βοήθεια του, καλά ενημερωμένου frontpages.gr (που κρεμάει στα ηλεκτρονικά μανταλάκια του τον Τύπο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και πάρα πολλές εφημερίδες της Περιφέρειας), παρουσιάζουμε μερικά από τα πρωτοσέλιδα.
** Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook εφόσον σας αρέσει το μπλογκ.