Σάββατο, 2 Μαρτίου 2019

Αναστάτωση με τη Nova

Με την κατάληξη «Ζητάμε συγγνώμη για την αναστάτωση» η Nova ενημέρωσε τους συνδρομητές της για λάθος ειδοποίηση που είχε προηγηθεί, με την οποία υπενθύμιζε ότι «ο λογαριασμός της κάρτας πρόσβασης (...) λήγει στις 04/03». Αυτό εστάλη για λογαριασμούς που είχαν εξοφληθεί, πράγμα που προκάλεσε πραγματική αναστάτωση χιλιάδων συνδρομητών που τηλεφωνούσαν στο συνδρομητικό
κανάλι ή έσπευδαν στα κατά τόπους συνεργαζόμενα καταστήματα για να διαμαρτυρηθούν. Η ειδοποίηση για την ανύπαρκτη οφειλή εστάλη το μεσημέρι του Σαββάτου, γύρω στις 12, και η διόρθωση με την αναφορά ότι «Εκ παραδρομής λάβατε SMS ενημέρωσης για την οφειλή του λογαριασμού σας» έφτασε στα κινητά των συνδρομητών περίπου τέσσερις ώρες αργότερα.