Κυριακή, 12 Αυγούστου 2018

Η τοσοδούλα δημοσιογραφική αντίληψη

Τα δολώματα στην αλίευση αναγνωστών βρίσκονται στους τίτλους των σάιτ. Οι οποίοι συχνά –όλο και πιο συχνά με τόσο συναγωνισμό– γίνονται παραπλανητικοί και αδίστακτα κουτοπόνηροι. Όπως αυτός που αναγγέλλει για την Ευαγγελία Αραβανή φωτογραφία με «σούπερ τοσοδούλι ροζ μπικίνι». Ο
αναγνώστης-ψάρι ορέγεται φύλλο συκής σε έκδοση μπανιερού. Τσιμπάει και βλέπει αυτό που βλέπετε: ένα μαγιό με το περισσότερο ύφασμα που έχει δει σε μαγιό τις τελευταίες τρεις δεκαετίες.

Χώρια που στο κείμενο (αφού έχει ανοίξει και ο στόχος έχει επιτευχθεί) δεν γίνεται αναφορά για «σούπερ τοσοδούλι» αλλά απλώς για «ροζ μπικίνι (...) που σκανδαλίζει το instagram». Δηλαδή η μόνο αλήθεια του τίτλου είναι το «ροζ». Μιλάμε για τοσοδούλα δημοσιογραφική αντίληψη και τακτική.