Δευτέρα, 27 Νοεμβρίου 2017

Αλλάζουν οι Zoornalistas

Οι (άγνωστοι μας) φίλοι και συν-μπλόγκερ, οι Zoornalistas, αλλάζουν! Φυσικά όχι σε γραμμή, ύφος και δημοσιογραφικό τρόπο λειτουργίας, αλλά σε σχεδιασμό. Πριν να γίνει αυτό, όμως, κάνουν μια άλλη αλλαγή Μετά από διαδικτυακή παρουσία που ξεπερνά κατά πολύ τη δεκαετία, και μετά από χιλιάδες μιντιακές ειδήσεις για άλλα Μέσα, αποφάσισαν να αναρτήσουν και μια πληροφορία για το δικό τους μπλογκ. Ότι, δηλαδή, ύστερα από «από
πολλή (περί)σκεψη», όπως αναφέρουν, υπέκυψαν στον εμπορικό πειρασμό («Τελικά υποκύψαμε» ο τίτλος τού θέματος) και θα καταχωρούν πλέον διαφημίσεις, ιδιαιτέρως της Google.
Βέβαια με δεδομένο το τιμολόγιο της μεγάλης εταιρίας διαδικτυακών προϊόντων, δεν πρόκειται οι Zoornalistas να πλουτίσουν από τα διαφημιστικά έσοδα. Γιατί η Google πληρώνει ανάλογα με τον αριθμό κτυπημάτων κάθε διαφήμισης (αρχίζοντας από ένα σχετικά υψηλό όριο) και αυτός δεν μπορεί να είναι ιδιαίτερα μεγάλος, αν υπολογίσουμε ότι οι ίδιες διαφημίσεις (όπως λόγου χάρη εκείνες για τον προστάτη, των συμπληρωμάτων διατροφής κ.λπ.) είναι αναρτημένες σε πολλά σάιτ και μπλογκ και τις έχει δει πολύς κόσμος –άρα τα κτυπήματα μοιράζονται.
Όπως και να έχει, όμως, οι Zoornalistas είναι ένα δημοφιλές μπλογκ, με συχνή ανανέωση στην ύλη του, ιδιαιτέρως ενδιαφέροντα θέματα (είτε επιλεγμένα είτε δικά του) και, συγκριτικά για μπλογκ, με σημαντική επισκεψιμότητα. Γι αυτό δικαιούνται να αξιοποιήσουν για πρώτη φορά διαφημιστικά τη μεγάλη αποδοχή τους γιατί, όπως λένε (δείτε εδώ) «πενία διαφημίσεις κατεργάζεται». Στην ίδια ανάρτηση, το μπλογκ ανακοινώνει ότι θα ανανεωθεί σύντομα και συνιστά: «Μείνετε συντονισμένοι».