Σάββατο, 8 Ιουλίου 2017

Οι αντιδράσεις για μια συνέντευξη

ΚΑΙ Η ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ «YOU»

Λίγες μέρες πριν γνώρισα έναν άνθρωπο που μου άνοιξε την καρδιά του και κατέθεσε στο περιοδικό YOU όλα όσα πέρασε στην ζωή του και στην σχέση του με μια γυναίκα που - έτυχε- να είναι η Έλενα Παπαρίζου, σταρ, υπέροχη τραγουδίστρια και όλα αυτά... Η ειλικρίνειά του
δυστυχώς πόνεσε και ενόχλησε μερικούς που από το πουθενά- που δεν έχω καταλάβει γιατί- έγιναν δικαστές, δικηγόροι και εισαγγελείς εκφράζοντας μάλιστα την άποψή τους με απίστευτα χυδαίο τρόπο και με χαρακτηρισμούς τέτοιους που μου έκαναν φοβερή εντύπωση... Πραγματικά, πόσο κατακριτέο είναι ένας άνθρωπος να ανοίγει την καρδιά του και εσείς να τον πυροβολείτε από την μια, αλλά από την άλλη να τον παίρνετε κιόλας τηλέφωνο για να σας κάνει δηλώσεις και να ξεκαθαρίσει το τοπίο...

Πόση υποκρισία! Για να μην μιλήσω για τα blogs και τα sites που ούτε καν μπήκανε- μερικά από αυτά- επίσης στον κόπο να διαβάσουν την συνέντευξη, αλλά έτσι απλά πήραν ένα κομμάτι το παραποίησαν και το έβαλαν... Καλέ πώς το καταφέρατε αυτό; Ούτε εγώ αναγνώριζα την συνέντευξή μου... Άλλα αντ' άλλα... Μπράβο σας...

Επειδή στα 30 χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά έχω δει πολλές κυρίες και κυρίους, λοιπόν, από αυτούς που σήμερα κουνάνε το δάχτυλο να εξευτελίζουν συντρόφους τους στον Τύπο και μετά να τα παίρνουν πίσω και να αρνούνται ότι τα είπαν... ζήστε στο ψέμα γιατί η αλήθεια πονάει και μόνο οι μάγκες την λένε στα μούτρα του άλλου χωρίς να τους νοιάζουν οι συνέπειες...

Τζώρτζια Συρίχα 
(Η διευθύντρια του «YOU» για τις αντιδράσεις που προκάλεσε η -εκ βαθέων- συνέντευξη του Τόνι Μαυρίδη, άλλοτε συντρόφου και  της Έλενας Παπαρίζου. Τα έντονα μαύρα γράμματα είναι τού Harddog)