Τετάρτη, 21 Ιουνίου 2017

«Το ρόστερ της SportDay είναι το καλύτερο που υπάρχει»

ΤΟ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ FB ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΜΑΝΩΛΙΔΗ

Αποχαιρέτησε και διαδικτυακά τους συνεργάτες του στην SportDay ο Γεράσιμος Μανωλίδης, αρχισυντάκτης της εφημερίδας επί ημερών Περικλή Γκιόλια και διευθυντής σύνταξης όταν ανέλαβε ως εκδότης ο Τάσος Μπούρας. Στο φορτισμένο συγκινησιακά μήνυμά του, αναφέρεται στο «τωρινό ρόστερ» της SD που είναι
«το καλύτερο που υπάρχει κατά την προσωπική μου άποψη». Η ανάρτηση του Γ.Μ. (ο οποίος αποχωρεί για να αναλάβει επιτελική θέση στο υπό έκδοση νέο Sportime του Π. Γκιόλια), είναι η εξής:

«Ιούνιος 2008 - Ιούνιος 2017. Εννέα χρόνια ακριβώς! Δεν πίστευα ποτέ ότι το ταξίδι "SportDay" θα τελείωνε. Αυθόρμητα το μυαλό μου πάει πρώτα στους έξι συναδέλφους στα διεθνή με τους οποίους ξεκίνησα. Το... όταν έρχεται το Σάββατο με έχει σημαδέψει. Αυτοί έβαλαν τις (όποιες) βάσεις.
Αδυνατώ να θυμηθώ μια πραγματικά κακή στιγμή με τους ανθρώπους που συνεργάστηκα. Μία άσχημη μέρα που κουβάλησα στο σπίτι. Αντιθέτως από καλές άλλο τίποτε. Με νοσταλγία μου έρχονται στο μυαλό και οι συνάδελφοι με τους οποίους διαφωνήσαμε όταν χώρισαν οι δρόμοι. Φυσικά η σκέψη μου είναι και στο τωρινό ρόστερ. Το καλύτερο που υπάρχει κατά την προσωπική μου άποψη. Αυτούς με τους οποίους κάναμε καθημερινή επαγγελματική υπέρβαση, φτάνοντας την εφημερίδα κοντά στα 10.000 φύλλα, Ιούνιο, αυτή την εποχή και την επιχείρηση να γράφει κέρδη με τάση για νούμερα που δεν μπορούσε ουδείς να φανταστεί δύο χρόνια πριν. 
Σε αυτή τη ζωή ομως όλα κάνουν κύκλους και ο δικός μου έκλεισε. Κι όταν κάτι τελειώνει, νομοτελειακά, κάτι καινούργιο ξεκινά...»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ HARDDOG:
1) Ο Χάρης Ξύδης τοποθετείται για την επανέκδοση του Sportime
2) Γιώργος Μαζιάς: Προέχει το Goal και ο Πήγασος, όπου υποφέρουν εκατοντάδες