Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017

Μαμά, εσύ αγαπούσες όλους τους άντρες που κάνατε σεξ;

Η ΣΥΖΉΤΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΔΕΔΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΙΚΡΗ ΛΑΟΥΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ ΕΡΩΤΗΣΗ

- Μαμά, βγάζεις λίγο τ'
ακουστικά να σε ρωτήσω κάτι; (Ωχ, το βλέπω να ‘ρχεται)
- Τι παιδί μου;
- Μαμά, εσύ αγαπούσες όλους τους άντρες που κάνατε σεξ; (Ορθώς το είδα να ‘ρχεται)
- Φυσικά και όχι. Που σου ‘ρθε αυτό; (Να τσεκάρουμε τι μαλακία έχει παίξει)
- Η φίλη μου η τάδε μου είπε ότι η μαμά της τής λέει ότι το σεξ το κάνουν μόνο δύο άνθρωποι που αγαπιούνται και παντρεύονται. (Να την η μαλακία).
- Κι εσύ τι της είπες παιδί μου; Αφού τα χουμε πει αυτά.
- Ότι δεν είναι έτσι.
- Καλά της είπες. (Πάω να ξαναβάλω ακουστικά, να κάνω γκραν εσκέιπ)
- Ναι, αλλά το μπαμπά τον αγαπούσες. (Πριτς, που θα ξεφύγεις)
- Ναι.
- Και τον τάδε τον αγαπούσες. (Άμα σας ξαναγνωρίσω εγώ γκόμενο να μου τρυπήσετε τη μύτη)
- Ναι.
- Τέλος πάντων, δεν με νοιάζει, το σεξ είναι ίου. (Σαν τον πόλεμο...)
- Δεν είναι ίου το σεξ παιδί μου, αντιθέτως. Κι αυτά τα 'χουμε πει. Απλά δεν είναι της ηλικίας σου.
- Εγώ θα κάνω σεξ μετά τα 15. (Μετά τα 15 πήγαινε και στη Λεγεώνα των Ξένων)
- Μπράβο, καλά θα κάνεις.
- Κι άμα τον αγαπάω θα τον παντρευτώ (ΟΧΙ)
- Τι είσαι, παιδί μου, Ινδή πριγκίπισσα να παντρευτείς από τα 15;
- Η μαμά της φίλης μου της τάδε, πάντως, λέει ότι οι άνθρωποι αγαπάνε μόνο έναν άνθρωπο, τον παντρεύονται και μένουν μαζί για πάντα. Αλλά εγώ της είπα ότι δεν είναι έτσι. (...)

Λοιπόν, πάω να ολοκληρώσω την κουβέντα και να ταπώσω και κάτι μολότωφ γιατί ΞΕΡΩ που μένει η μαμά της φίλης μας της τάδε, αν με χάσετε στη ΓΑΔΑ θα είμαι.