Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017

-Πιάσε έναν Χατζηνικολάου…

Η ΠΡΩΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ «ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ»

Το άκουσα και αυτό: να ζητούν εφημερίδα με το όνομα του εκδότη. «-Δώσε μου την εφημερίδα του Χατζηνικολάου» είπε ο πελάτης στον περιπτεριούχο περιπτερούχο όπως επιμένουν, σωστά, οι γλωσσολόγοι) της γειτονιάς μου. Αλλά οι «(Αληθινές) Ειδήσεις» είχαν τελειώσει –φυσικά και για εμένα που ήμουν ο επόμενος. Ήταν περίπου 1:30 μεσημέρι και το τελευταίο φύλλο είχε πωληθεί μια ώρα πριν, όπως μου είπε ο ιδιοκτήτης του περιπτέρου. Στο επόμενο που πήγα βρήκε το τελευταίο. Και στα δύο περίπτερα είχαν δώσει από
δέκα φύλλα, νομίζω λίγα για εκδοτική πρεμιέρα. Θυμάμαι ότι στο πρώτο Documento στο ίδιο (το πρώτο) περίπτερο της γειτονιάς μου είχαν διανείμει είκοσι φύλλα. Υποθέτω ότι το τιράζ ήταν χωρίς γαλαντομίες, όπως άλλωστε και ο αριθμός των σελίδων, δηλαδή μικρός  για πρώτη ημέρα (40).

Πώς φάνηκε

Εντυπώσεις για τις νέα «Ειδήσεις»; Ας μην τις κρίνουμε από σήμερα, θα γίνουμε αυστηροί. Η αίσθηση του υπερεπείγοντος υπάρχει με το απλό ξεφύλλισμα. Μου θύμισε κυριακάτικο φύλλο, λίγο περιοδικίστικο, αλλά όχι στο πλούσιό του. Ας περιμένουμε τη συνέχεια. Έχουν περάσει χρόνια από τότε που το πρώτο φύλλο μιας νέες εφημερίδας ήταν πολύ δουλεμένο, πολύ έτοιμο για να εντυπωσιάσει και να διεκδικήσει με το «καλημέρα» καλό μερίδιο στην αγορά.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Κάτι ακόμα που ενδεχομένως δείχνει το κατεπείγον της έκδοσης, είναι ότι το καλά οργανωμένο διαφημιστικό τμήμα του Real Group είχε μόνο δύο ρεκλάμες. Ολοσέλιδη στην 3η σελίδα (Goody's) και μία επίσης ολοσέλιδη στο οπισθόφυλλο (Δωδώνη, στραγγιστό). 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ HARDDOG:
Κάποιες άλλες «Ειδήσεις» πριν από τις νέες του Νίκου Χατζηνικολάου

Αν σας αρέσει το μπλογκ του Harddog δείξτε το στο facebook πατώντας εδώ