Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

O Τράγκας… ωσεί παρών στον Real fm

ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗΣ: «ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΔΕΞΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ»

Για έναν μήνα ακούγαμε στον Real fm Γιώργο Τράγκα και εκείνος βρισκόταν στην Αμερική! Μπορεί να ήταν γνωστό, να είχε ειπωθεί, αλλά εμείς το μάθαμε και το καταλάβαμε το πρωί της Δευτέρας, όταν ο Γ.Τ. άρχισε να μοιράζει από μικροφώνου τα «καλή χρόνια και από κοντά» και ας έδειχνε το ημερολόγιο 16 Ιανουαρίου.

«Μετά από πολύ καιρό, ζωντανά πάλι στο μικρόφωνο του Real», είπε στο ξεκίνημα της εκπομπής και μετά αποκάλυψε –για όσους δεν ξέραμε– πόσος ήταν ο «πολύς καιρός»:

Χάρη σε έναν έμπειρο

«Τον τελευταίο μήνα ήμουν ωσεί παρών» είπε για τα πρωινά του στον Real και διευκρίνισε ότι αφού η τεχνολογία έχει προχωρήσει, οι εκπομπές του σε αυτό το διάστημα ήταν είτε μαγνητοφωνημένες «είτε στο εξωτερικό». Ο Γ.Τ. έδωσε τα εύσημα στους συνεργάτες του για ό,τι έγινε στον μήνα της απουσίας του και ιδιαίτερα στον Ιωσήφ Καλαμαράκη «χάρη στην εμπειρία του οποίου είμαστε κοντά σας τα πρωινά». 
Ο Γιώργος Τράγκας βρέθηκε στη Νέα Υόρκη όπου έκανε και εκπομπή σε ελληνικό ραδιόφωνο.

Καμπουράκης: Μακάρι να μπορούσα...

Ακροατής της εκπομπής του Δημήτρη Καμπουράκη στον Real fm, αφού απαρίθμησε με μήνυμά του την ευεργετική επίδραση της ρακής στους φίλους της, έγραψε για τον παρουσιαστή: «Μπορεί να είσαι δεξιός, αλλά σε γουστάρω γιατί δεν είσαι τραμπούκος, είσαι δεξιός με ιδεολογία».
Η απάντηση του Δ.Κ. ήταν σιβυλλική: «Μακάρι να μπορούσα να πω ότι είμαι δεξιός και να έχω καθαρίσει. Αλλά δεν μπορώ, αν με καταλαβαίνεις».
Εμείς, δεν…

Αν σας αρέσει το μπλογκ του Harddog δείξτε το στο facebook πατώντας εδώ