Τρίτη, 24 Ιανουαρίου 2017

Ο Πανάκης στην ξύλινη κολόνα της ΔΕΗ

Πιτσιρίκος, βγαίνοντας από το σπίτι, είδα στην ξύλινη κολόνα της ΔΕΗ στη γωνία, τρεις νέους άνδρες, που διόρθωναν κάποια βλάβη. Αυτός, που κράταγε τη σκάλα, μου φάνηκε γνωστός. Μάλλον από φωτογραφίες των ποδοσφαιριστών, που μαζεύαμε. Πήγα και του μίλησα. Τον ρώτησα αν είναι αυτός, που νομίζω. Χαμογέλασε και μου είπε «ναι». Χάρηκα, που είδα από κοντά το Βαγγέλη Πανάκη. Μου έδειξε τον άλλο, που στη σκάλα έκανε δουλειά. «Αυτός είναι
ο Μανταλόζης» μου είπε. Πέταξα από τη χαρά μου. Ποιος ήταν ο τρίτος δε θυμάμαι, αλλά νομίζω ότι και εκείνος ήταν ποδοσφαιριστής. Αυτοί οι άσοι των γηπέδων, όπως τους βάφτισε στη ταινία του ο Γεωργιάδης, δουλεύανε κανονικά κάθε μέρα και τις Κυριακές έκαναν τα θαύματα τους. Καλό του ταξίδι.

Σταύρος Αβδούλος 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο καλός μας φίλος Σταύρος Αβδούλος, σεναριογράφος μεγάλων τηλεοπτικών επιτυχιών που έγραψε μαζί με την Ειρήνη Ριτσώνη, συμπλήρωσε με αυτήν την όμορφη εικόνα το άρθρο του Διονύση Βραϊμάκη που δημοσιεύτηκε στη Live Sport της Τρίτης και στο μπλογκ του Harddog (δείτε εδώ). Το σχόλιο είχε και μια συμπληρωματική ανάρτηση-απάντηση. Ήταν του ξάδελφου του Σταύρου, του Αντώνη Αβδούλου, που βεβαίωνε με μια λεπτομέρεια το περιστατικό. «Ήταν στην ξύλινη κολόνα, δίπλα από την τσιμεντένια, μπροστά από το σπίτι» έγραψε ο Αντώνης. Ήταν η εποχή που η Ελλάδα έκανε τα πρώτα αργά, μουδιασμένα, βήματα προόδου. Ναι, με την αλλαγή των στύλων της ΔΕΗ από ξύλινους σε τσιμεντένιους! Αλλού άργησε να έρθει η πρόοδος. 

Αν σας αρέσει το μπλογκ του Harddog δείξτε το στο facebook πατώντας εδώ