Τρίτη, 31 Ιανουαρίου 2017

Άλμα του Αντέννα με Χατζηνικολάου, πού πήγαν τα ποσοστά και πού έχασε

ΚΑΠΟΥ ΝΙΚΗΣΕ, ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΚΑΙ Ο ΣΡΟΪΤΕΡ – ΔΕΥΤΕΡΟΣ Ο STAR - ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΘΕΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 

Ο Νίκος Χατζηνικολάου είναι, ίσως, ο μοναδικός άνθρωπος στην ελληνική τηλεόραση που μπορεί –κυριολεκτικά– από τη μια μέρα στην άλλη να εκτοξεύσει τις τηλεοπτικές θεαματικότητες. Σαν να πατά ένα κουμπί, σαν να γυρίζει έναν διακόπτη. Το
έκανε παλιότερα με το Alter, το επανέλαβε αργότερα με τον Star, το ξανακάνει τώρα με τον Αντέννα, το δελτίο του οποίου από καιρό φυλλορροούσε. Αλλά χθες, στην πρώτη εμφάνιση του Ν.Χ. οι Ειδήσεις στο κανάλι του Κυριακού έπιασαν ποσοστό 24,1%, αφήνοντας στην τρίτη θέση τον Alpha με τον Αντώνη Σρόιτερ 17,6%.

Κατά τα άλλα το δελτίο του Star στις 8 το βράδυ είχε ποσοστό 19,6% (δεύτερο) και του ΣΚΑΪ 10,9. Το Epsilon κινήθηκε αρκετά πιο κάτω (6,8%) και η ΕΡΤ χαμηλά, στο 3,4%.

Πού έχασε

Πάντως, τις επόμενες ημέρες αναμένεται ντέρμπι ανάμεσα σε Χατζηνικολάου-Σρόιτερ (χωρίς να μένει έξω από τη μάχη η Μάρα Ζαχαρέα του Star), αν υπολογίσουμε ότι ο πρώτος κάπου έχασε χθες. Ήταν στο λεγόμενο δυναμικό (νεανικό) κοινό, όπου ο ΑΝΤ1 είχε μόνο 11,4% και ο Alpha 24%. 

Τι συνέβη μια εβδομάδα πριν 

Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης των αλλαγών στις τηλεθεάσεις, να θυμηθούμε τι είχε καταγράψει η AGB πριν από μία εβδομάδα στα δελτία ειδήσεων. Τη Δευτέρα, 14 Ιανουαρίου, ο ΑΝΤ1 ήταν τρίτος με 18,5%, ενώ στην κορυφή βρισκόταν ο Star με 20,9 και στη δεύτερη θέση o Alpha με 19,6%. Τα άλλα στοιχεία της προπερασμένης Δευτέρας ήταν: ΣΚΑΪ 12,5%, Epsilon 7,8% και ΕΡΤ1 3,7%.

Αν σας αρέσει το μπλογκ του Harddog δείξτε το στο facebook πατώντας εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟΝ HARDDOG: 
1) Ποια δημοσιογραφικά Μέσα πήραν τη μεγαλύτερη διαφήμιση από τις τράπεζες, ποια «ρίχτηκαν».
2) «Ο Τράγκας έφυγε με τις καλύτερες προϋποθέσεις από τον Real».