Παρασκευή, 14 Οκτωβρίου 2016

Η ΕΡΤ, οι διαφημίσεις και οι κοριοί...

Τον αγώνα μπάσκετ του Ολυμπιακού με τη Ρεάλ στη Μαδρίτη τον είδαμε από το κανάλι της ΕΡΤ προς ενίσχυση της δημόσιας τηλεόρασης. Την οποία ως καλοί συνειδητοποιημένοι πολίτες την προτιμάμε πάντα – με οποιαδήποτε κυβέρνηση. Ακολουθούμε τα συνδρομητικά μόνο όταν έχουν την αποκλειστικότητα. Και την Ευρωλίγκα την έχει πάρει, εδώ και μια δεκαετία, η
Nova, αλλά έναν αγώνα την εβδομάδα που αφορά ελληνική ομάδα τον δίνει και στην ΕΡΤ. Τι προσέξαμε;
Στο Ρεάλ-Ολυμπιακός δεν ήταν λίγες οι διαφημίσεις που προβλήθηκαν, αλλά δεν σου γέμιζαν και το μάτι. Αν δεν μας ξέφυγε κάτι, δεν είδαμε εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, τράπεζες, αυτοκίνητα, σούπερ μάρκετ και άλλες συναφείς που είναι βαριά διαφημιστικά χαρτιά και κατακλύζουν τα ιδιωτικά κανάλια. Είδαμε πολλές μικρών επιχειρήσεων και εν πολλοίς άγνωστων προϊόντων, μεταξύ των οποίων και ένα σπρέι για την καταπολέμηση των κοριών! Των φυσικών κοριών, όχι των ηλεκτρονικών. Διδακτικό το τρέιλερ, γιατί μάθαμε ότι υπάρχουν ακόμα κορέοι. Ενώ νομίζαμε ότι είναι είδος προς εξαφάνιση.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ HARDDOG: Γιατί η παράδοξη φωτογραφία στο θέμα; Πρώτον, γιατί μας αρέσει εικαστικά (και θα μπορούσε να είχε μπει στη - νομίζουμ ωραία - σειρά του μπλογκ «γυναίκας πόδια». Δεύτερον γιατί δεν είναι ξεκούδουνη. Τη βρήκαμε σε θέμα για τους κοριούς! Το οποίο συνιστούσε να αποφεύγουμε τα κόκκινα και τα μαύρα σεντόνια, επειδή είναι σε χρώματα που προτιμούν οι κοριοί για να φωλιάζουν. Υποθέτουμ, περισσότερο οι έκφυλοι οι θηλυκοί.