Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016

Η σιχαμένη άνεση της apple και...

...ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ

Έχω τρομάξει -εις μάτην εννοείται- να πείσω τη μαμά μου να μην αγοράζει στα παιδιά cd και dvd. Δεν μπορώ να της εξηγήσω επαρκώς ότι στο σπίτι δεν έχω κανένα μέσο αναπαραγωγής τέτοιων πραγμάτων. Όλα είναι στριμ ή κλάουντ ή στους τιτανοτεράστιους σκληρούς δίσκους που όλοι κρατάμε σπίτια μας, διότι
πιστεύουμε ότι αν γίνει κάτι τόσο κοσμοϊστορικό ώστε να πέσει για καιρό το ίντερνετ, θα επιζήσουμε εμείς για να παίξουμε τα βαφτίσια του γιαννάκη σε dvd.

Τέλος πάντων, το μόνο που μου 'χει ξεφύγει είναι τα βιβλία, θα μπορούσα, όμως, αν ήμουν λίγο πιο μοντέρνος άνθρωπος απ' όσο νομίζω ότι είμαι, να μην έχω κανένα βιβλίο και να τα έχω όλα. Ναι, less δεν ξέρω αν είναι more, αλλά είναι πιο σύγχρονα.

Η apple έχει απόλυτο δίκιο που καταργεί τρύπες, τρυπούλες, usb, lightning, κανονικά όλα πρέπει να καταργηθούν, αυτό είναι το νόημα της γουάιρλες εποχής που ζει ο υπόλοιπος κόσμος, όσο στην πανέμορφη χώρα μας είμαστε εμπλοκή καλωδιωμένοι με τη βαλκανική μας απομόνωση και το σαρβάιβορ της κρίσης.

Η apple περνάει μεν τη φάση που κονομάει γιατί έγινε τρεντιά, από την άλλη όμως παραμένει με σιχαμένη άνεση ο μόνος πραγματικός pioneer σε όλα τα επίπεδα, και στην τιμή φυσικά. Το επόμενο λογικό βήμα είναι η συσκευή που θα φορτίζει ασύρματα και δεν θα έχει ούτε μισή τρύπα επάνω της. Και, ναι, θα τρώμε ακτινοβολία, η πρώτη είναι;

Μαρία Δεδούση