Τρίτη, 23 Αυγούστου 2016

Η Ζωή Ρηγοπούλου για τον («Αγάπη μου Ουάουα») Ανδρέα Μπάρκουλη

Τον Αντρέα τον γνώρισα όταν έπαιζε με τη μαμά στο σινεμά κι εγώ ήμουν πιτσιρίκι. Όταν αντικατέστησε τον μπαμπά στο "Αγάπη μου Ουάουα", έγινε πια μέλος της οικογένειας. Αυτός, η Μπεάτα κι ο υπόλοιπος θίασος ταυτίστηκαν με τα εφηβικά μου χρόνια. Με την τότε γυναίκα του, την γλυκύτατη Άντζελα, κάναμε παρέα όταν οι άλλοι έδιναν παράσταση. Τη βραδιά που πέθανε ο παππούς και όλος ο θίασος συνόδευσε τη μαμά στο σπίτι
μετά την παράσταση, ο Αντρέας με πήρε και πήγαμε μια μεγάλη βόλτα με το αμάξι, για να μην είμαι μπροστά στις δύσκολες ώρες. Όταν μεγάλωσα, είχα την χαρά να παίξω μαζί του και να κάνω την κόρη του. Τα καλύτερα μας χρόνια!

Ζωή Ρηγοπούλου 
(Είναι η ανάρτηση στο fb της καλής μας φίλης για τον Ανδρέα Μπάρκουλη, λίγη ώρα αφότου έγινε γνωστός ο θάνατός του)