Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

Περήφανος για τα μετάλλια; Γιατί; Ο γιατρός του 4ου έφυγε για την Αμερική

ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΘΥΣΙΑΣΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΙΟΤΑΨΑ, Ο ΠΕΤΡΟΥΝΙΑΣ ΕΦΤΥΣΕ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ 

Περηφάνια ή ντροπή; Διαβάζω πόσο περήφανοι νιώθουν οι περισσότεροι Έλληνες, για το χρυσό μετάλλιο του Πετρούνια! Γιατί ρε παιδιά; Μαζί το πήραμε; Πού ακριβώς κοπιάσαμε εμείς; Πού
ακριβώς θυσιαστήκαμε μαζί του; Περήφανη να είναι η μάνα του, ο προπονητής του, όσοι επηρεάζουν την καθημερινότητά του! Περήφανος εγώ γιατί ακριβώς να νιώσω; Αντίθετα ντρέπομαι, που όταν εγώ χρειάστηκε να θυσιάσω πράγματα από τη ζωή μου, κιότεψα! Όσοι νιώθουμε περήφανοι για τον Πετρούνια και τη φυλή μας, δεν είμαστε οι ίδιοι που λέμε πόσο άχρηστοι είναι οι Έλληνες; Δεν ταιριάζει, δεν κολλάει...

Κοιμήθηκα χαρούμενος για το παλικάρι, αλλά με προσγείωσαν ανώμαλα τα πρωινά μαντάτα... Μετακόμισε μόνιμα στην Αμερική ο γιατρός του 4ου ορόφου. Ένας επιστήμονας και δύο παιδικές φωνές λιγότερες. Και γιος φίλου έφυγε για μεταπτυχιακό και δουλειά στη Σουηδία! Ένας παραγωγικός και φιλόδοξος άνδρας λιγότερος...

Ο Πετρούνιας έφτυσε αίμα για να φτάσει στην κορυφή, δίνει μάθημα ζωής και εμείς για τη ζωή που χάνεται γύρω μας κάνουμε τα κορόιδα, παρακολουθούμε απαθείς! Πότε θα πάρουμε την τύχη στα χέρια μας, πότε θα θυσιάσουμε κι εμείς κάτι; Αυτό που πετυχαίνει κάθε Πετρούνιας, κοίτα να το μιμηθείς, μην το πανηγυρίζεις. Δεν είναι σωτήρας σου, δεν σε εκπροσωπεί, φωτεινό παράδειγμα είναι! Αλλά τελικά θα τον ψηφίσεις, όπως ψήφισες τον Δήμα, την Πατουλίδου, τον Φασούλα και τον Ανατολάκη, για να σε σώσουν! Δεν καταλαβαίνεις ότι αυτό που έκαναν το έκαναν για τον εαυτό τους και το μόνο κέρδος σου είναι να παραδειγματιστείς!

Σωτήρες ΤΕΛΟΣ! Μόνο εσύ σε σώζεις πια! ΔΕΝ νιώθω περήφανος για τον Πετρούνια! ΔΕΝ αξίζω να με εκπροσωπεί, ντρέπομαι!

(Σημείωση: Αν κάποιοι θεωρούν αιρετική την άποψή μου, θυμίζω ότι είναι και προ-αιρετική η φιλία μας... Έχω πάψει να σχολιάζω ό,τι θεωρώ ανόητο, παρακαλώ κάνετε κι εσείς το ίδιο).

Δημήτρης Τσακίρης 
(Το σχόλιο του συναδέλφου γράφτηκε πριν από τα μετάλλια που ακολούθησαν εκείνα του Πετρούνια και γι' αυτό δεν γίνεται σχετική αναφορά).