Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2016

Το καλοκαίρι της Μαρίας (3): Ο πολλά βαρύς τύπος της διπλανής ξαπλώστρας

ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ

Εδώ, ο σημερινός της διπλανής ξαπλώστρας, 30-35, αξυρισιά και αγριάδα φουλ, μαγιό Ραλφ Λόρεν με το αλογάκι και γυαλί Πράντα (δεν έχουν βγει εκτός νόμου αυτά;), σκάει στην παραλία με ύφος πολλά βαρύ και όχι, μου τραβάει μια έμπειρη αξονική πατόκορφα, αποφαίνεται άμεσα "ξένη είναι αυτή ρε μαλάκα, δεν τη βλέπεις;" και αρχίζει να μας λέει επί μισάωρο και αρκετά δυνατά ώστε να ακούει και η βραχονησίδα απέναντι, πόσα κιλά γουρούνι έφαγε χτες στο
πανηγύρι, πόσα ευρώ αφήνει κάθε μέρα στα μαγαΖΑ και πρέπει να τον σέβονται, τι να πάει να κάνει στην Αθήνα, ρε, με τους φλώρους, εδώ είναι τα ωραία, πόσο μουνάρα είναι η γκόμενα του τάδε (υποθέτουμε ότι θέλει να την πηδήξει) και πόσο καριόλα η γκόμενα του δείνα (υποθέτουμε ότι δεν του ΄κατσε να την πηδήξει), πόσο χαμό έκανε που χόρεψε ζεϊμπέκικο και τον κοιτάγανε όλες και η μαμά του τού είπε ότι χορεύει καλύτερα απ' όλους (ναι ρε, αλήθεια σας λέω), πώς θα το κάψει και σήμερα όπως κάθε μέρα και γενικά τσουνάμι η μαγκιά και πάνω, που λέτε, που έχω αρχίσει και ψήνομαι τρελά και λέω, να ρε, τι κάνω τόσα χρόνια με τους φλώρους, αυτός είναι άντρας με τα όλα του, παλικάρι, έναν τέτοιο να βρω, να τρώω και τα γουρούνια μου, να με πηγαίνει και στα μαγαΖΑ, να μου ρίχνει και κανένα μπινελίκι άμα κάνει κέφι, βασίλισσα θα μ' έχει, εκεί ακριβώς μας ανακοίνωσε ότι άλλαξε κοκτέιλ και πίνει πλέον μόνο ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΜΕ ΓΡΑΝΙΤΑ ΦΡΑΟΥΛΑ ΄Η ΛΕΜΟΝΙ, δεν έχει αποφασίσει ακόμα, αλλά με τη φράουλα μάλλον καλύτερα. Όχι, εντάξει, κατανοητό, κι εγώ ανάμεσα σε χάπια ή ενέσιμα κάτι τέτοιες στιγμές έχω δίλημμα.

Μαρία Δεδούση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΣΤΟΝ HARDDOG:
1) Οι Ελληνάρες και η ανδρική μαγκιά με τη Γαλλίδα
2) Καλοκαιρινό φλασάκι
3) Ο Μαρινάκης των ΜΜΕ
4) Άσε μας κορίτσι μου να φοράμε ό,τι θέλουμε. Ντύσου εσύ Τζάκι