Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Αγαπητέ φίλε νταλικέρη σου έχω νέα!

(...) Ο συμπαθής κατά τα άλλα οδηγός, αφού δεν κατάφερε να τρομάξει τους πρόσφυγες οδηγώντας την νταλίκα κατά πάνω τους (ας ελπίσουμε πως δεν ήταν ο φόβος της τιμωρίας που τον σταμάτησε απ' το να περάσει χαλαρά από πάνω τους), άρχισε να αναφωνεί προς την κάμερα και τους
αστυνομικούς που τον συγκρατούσαν:
«Είμαι Έλληνας ρεεε»
 «Στη χώρα μου είμαι ρε γαμώ τους μαύρους»!
 Αγαπητέ φίλε νταλικέρη* σου έχω νέα! Δεν είσαι στη χώρα σου! Ναι! Όπως στο λέω. Δεν είσαι στην χώρα σου. Τι κι αν φωνάζεις ότι είσαι Έλληνας.
Αυτή η χώρα μόνο κατ’ όνομα λέγεται Ελλάδα. Την χώρα σου, την έχεις παραδώσει οριστικά και αμετάκλητα εδώ και έξι χρόνια. Όχι στους πρόσφυγες, που δεν θέλουν να μείνουν ούτε λεπτό, ούτε στους παράτυπους οικονομικούς μετανάστες, που με δέκα ευρώ θα σου ξεχορταριάσουν το χωράφι. Όχι φίλε μου. Την χώρα σου και την οικογένεια σου την έχουν σκλαβώσει με την συναίνεση σου, κάποιοι βάρβαροι με λευκό λευκότατο χρώμα, χωρίς μαντήλα και μωρά στην αγκαλιά τους, κάποιοι λευκοί βάρβαροι, που γι αυτούς, ΕΣΥ είσαι ο «μαύρος»!

** Απόσπασμα από κείμενο στο athanasiadisg.blogspot.gr. Δείτε το εδώ ολόκληρο