Σάββατο, 23 Μαΐου 2015

Αίσθηση προχειρότητας από το στοιχηματικό ένθετο των «Νέων»

Δεν είναι για βραβείο το στοιχηματικό ένθετο που διαφήμιζαν επί δύο ημέρες στην κορυφή του πρωτοσέλιδού τους τα «Νέα». Πρόκειται για ένα 12σελιδο, μεγάλο μέρος του οποίου αποτελούν τα έτοιμα κουπόνια του ΟΠΑΠ (αυτά που στέλνει ο Οργασμός προς δημοσίευση χωρίς επεξεργασία σε όλες τις εφημερίδες) με τους αγώνες τού τετραημέρου Παρασκευής-Δευτέρας. Έτσι, ο χώρος που απέμεινε για ύλη είναι, συγκριτικά, μικρός και σε καμιά περίπτωση το ένθετο δεν συναγωνίζεται άλλα στοιχηματικά αφιερώματα εφημερίδων της Παρασκευής. Είναι προφανές ότι το 12σελιδο έγινε για τις καταχωρίσεις που εξασφάλισε η εφημερίδα από τον ΟΠΑΠ. +/- Δείτε τη συνέχεια

Έτσι, υπάρχουν δύο εξάστηλες υποσέλιδες διαφημίσεις του «Πάμε Στοίχημα» στην πρώτη και την τελευταία σελίδα τού αφιερώματος, καθώς και τέσσερα ανάλογα διαφημιστικά τετράστηλα στις εσωτερικές σελίδες. Το σαλόνι του ένθετου καλύπτεται από το βασικό κουπόνι του Στοιχήματος (Παρασκευής-Δευτέρας) με δύο μονόστηλα δεξιά και αριστερά, περίπου 150 λέξεων, ενώ σε χώρο πάνω από το 60% της 2ης σελίδας υπάρχει ο πίνακας (έτοιμος και αυτός από τον ΟΠΑΠ) με τα ειδικά στοιχήματα στον τελικό του Κυπέλλου Ολυμπιακού-Ξάνθης.

Επίσης το 60% της 4ης και ανάλογη επιφάνεια της 5ης σελίδας προσφέρονται για κουπόνι-φωτογραφία με αποδόσεις ειδικών στοιχημάτων, ενώ πάνω από το μισό της 8ης καλύπτεται από το κουπόνι του μπάσκετ. Μία σελίδα – ολόκληρη! – διαφημίζει την ηλεκτρονική έκδοση tanea.gr, σαν να έγινε για να «γεμίσει» το 12σελιδο, ενώ θα μπορούσε αυτή η σελίδα να έχει στοιχηματική ύλη.

Με δυο λόγια, το εγχείρημα δείχνει κάτι που ετοιμάστηκε στο άψε σβήσε. Από μακριά μυρίζει χορηγία και φαίνεται να έγινε ουσιαστικά (αν όχι μόνο) γι’ αυτήν.