Παρασκευή, 2 Ιανουαρίου 2015

Ο Άδωνις καταπόντισε την κυκλοφορία της «Espresso»!

Μήπως ο Γεωργιάδης δεν «πουλάει» όσο νομίζουμε και όσο νομίζουν τα κανάλια και τα ραδιόφωνα; Μήπως το δόγμα «Άδωνις=νούμερα τηλεθέασης» είναι μια – έως και ολέθρια! – δημοσιογραφική πλάνη; Ας μελετήσουμε και ας αναλύσουμε το «πείραμα της Espresso». Η οποία στις 22 Δεκεμβρίου είχε μια σημαντική για τους δημοσιογραφικούς της στόχους αποκλειστικότητα: φωτογραφίες από την κρυφή (υποτίθεται) βάπτιση του παιδιού τού Γεωργιάδη και της Μανωλίδου. Μια τελετή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας - την οποία δημοσιότητα, όπως είναι γνωστό, βδελύσσονται τόσο ο πατέρας όσο και η μητέρα του νεογνού. Είδαμε, λοιπόν, στην «Espresso» πολλές φωτογραφίες, καθόλου παπαρατσίστικες όπως γράφαμε την ίδια μέρα της δημοσίευσης (διαβάστε εδώ). Δηλαδή υλικό «πάρε βάλε» για να πουλήσεις και εσύ φτωχέ εφημεριδά! +/- Δείτε τη συνέχεια

Η βάπτιση είχε και υπερπαραγωγή νονών (τρεις παρακαλώ!), όμως την ημέρα της δημοσίευσης, Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου, η «Espresso» έπεσε κάτω από το ψυχολογικό όριο των 11.000 φύλλων, δηλαδή έφτασε στα 10.950, κάπου 300 και πλέον λιγότερα από την κυκλοφορία της αμέσως προηγούμενη Δευτέρας (11.260). Όλες οι άλλες εφημερίδες πλην «Έθνους» (που είχε ανάλογη πτώση) παρουσίασαν εκείνη την ημέρα άνοδο, την στιγμή που το εντυπωσιακό πρωτοσέλιδο με τη μινιφορούσα Ευγενία  («με καυτό μίνι», τόνιζε σε πρωτοσέλιδο υπότιτλο η εφημερίδα για να αυξήσει την αγοραστική της δύναμη), το μωρό στην αγκαλιά και τον Άδωνη κολώνα της ελληνικής οικογένειας δίπλα της, βουτούσε στα βαθιά.
Το δεκαήμερο που είχε προηγηθεί, από τις 12 Δεκεμβρίου δηλαδή, η κυκλοφορία της «Espresso» ήταν πάντα πάνω από 11.000 φύλλα, για να έρθει ο καταποντισμός της 22ης Δεκεμβρίου. Δυο μέρες μετά, άρχισε να παίρνει πάλι την ανιούσα και στις 24 Δεκεμβρίου είχε την τρίτη κυκλοφορία πανελλαδικά μεταξύ των απογευματινών εφημερίδων με 12.950 φύλλα.