Σάββατο, 27 Δεκεμβρίου 2014

Ο κατήφορος των «Νέων» και η φαντασία στη δημοσιογραφία

Μετά το Καστελόριζο η τέχνη της προπαγάνδας έχει εξελιχθεί στα ελληνικά ΜΜΕ. Εκδότες, διευθυντές και δημοσιογράφοι, με ειδίκευση στην κινδυνολογία, αναπτύσσουν την τρομολαγνεία με εκπλήσσουσα φαντασία. Το πρωτοσέλιδο των «Νέων» ξεπερνάει σε ευρηματικότητα κάθε προηγούμενο. Συνδυάζει με πηγαία δημοσιογραφική έμπνευση τρία διαφορετικά στοιχεία και παραπέμπει σε τρομολαγνικούς συνειρμούς: +/- Δείτε τη συνέχεια

1) Το πολικό κρύο που αναμένεται να ενσκήψει, με χιόνια ακόμα και μέσα στην Αθήνα,
2) Την κάθετη πτώση της ρωσικής οικονομίας, με παιάνες για νίκη των Δυτικών επειδή ο Πούτιν τόλμησε να τους βγάλει γλώσσα,
3) Την τρίτη και καθοριστική ψηφοφορία για την ανάδειξη Προέδρου της Δημοκρατίας.

Αν για τον πολύ κόσμο αυτό λέγεται «κατήφορος», για τους τρομολάγνους της τρομοκρατικής ενημέρωσης είναι «ορθή πολιτική γραμμή»! Για την εξυπηρέτηση της οποίας πιθανόν να δούμε στο άμεσο μέλλον εικόνες από το Τσέρνομπιλ, ηφαιστειακή λάβα, αεροφωτογραφίες νεκροταφείων και εικόνες από την κόλαση. Για το τελευταίο, έδωσε ήδη μια πρόγευση το Bloomberg που εντάσσει την Ελλάδα στον «παγκόσμιο χάρτη της κόλασης» με τις περιοχές στις οποίες αναμένεται να υπάρξουν ακραίες εντάσεις το 2015.