Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2014

Επειδή… μεγαλώσαμε με Huffington Post, να τι περιμένουμε

ΕΝΑ ΣΑΪΤ ΑΚΑΠΕΛΩΤΟ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ (ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΔΗΛΑΔΗ) ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΤΡΟΜΟΛΑΓΝΙΚΟ. ΖΗΤΑΜΕ ΠΟΛΛΑ;  

Από προχθές διαβάζω Huffingτon Post – αλίμονο! Με τη Huffington Post γεννηθήκαμε (και ας μετράει μόλις εννέα διαδικτυακά χρόνια ζωής), με τους Finacial Times απογαλακτιστήκαμε και με τον Observer στη σάκα πήγαμε στο Δημοτικό.
Εντάξει πλάκα, αλλά το εγχείρημα φαίνεται σοβαρό. Προς το παρόν φαίνεται, το αν θα είναι κιόλας θα δείξει. Τι περιμένουμε;
Περιμένουμε ένα σάιτ ακαπέλωτο. Δύσκολο στα ελληνικά μίντια σήμερα να βρεις ασκεπές κεφάλι. Τα σκιάδια (σκιάδι = καπέλο πλατύγυρο) υπάρχουν σε ποικιλία και σε ευρεία κλίμακα στο τριχωτό του ελληνικού Τύπου. Ο οποίος ενίοτε μας τροφοδοτεί με πληροφορίες-τρίχες από έναν κόσμο εικονικής πραγματικότητας. Για τα μνημόνια που έφυγαν, για την ανάπτυξη που ήρθε, για την τρόικα που υποτάσσεται, για τις θέσεις εργασίας που ξεφυτρώνουν και πληθαίνουν σαν ποπ κορν στην κατσαρόλα. +/- Δείτε τη συνέχεια

Από τη Huffingτon Post περιμένουμε απέναντι στον εικονικό να αντιπαρατάξει τον πραγματικό κόσμο. Με ακαπέλωτη ενημέρωση, όχι συρόμενη – για να μην μας σέρνει και εμάς με έτοιμο, σταυρωμένο, ψηφοδέλτιο στην κάλπη. Όχι τρομολαγνική ενημέρωση. Ούτε χαζοχαρούμενη. Περιμένουμε μια ακομμάτιστη πλατφόρμα. Όσο πιο ανεξάρτητη γίνεται. Και επειδή άνθρωποι του Τύπου είμαστε, ξέρουμε καλά ότι δεν μπορεί να είσαι τελείως – εντελώς τελείως που λένε! – ανεξάρτητος. Αλλά μπορεί να είσαι σοβαρός και τίμιος απέναντι στους αναγνώστες σου. Και να μην υποτιμάς τη νοημοσύνη τους.

Περιμένουμε ένα Μέσον που όταν είναι βράδυ να μη σου λέει ότι έξω είναι ηλιόλουστη μέρα. Κατά τα άλλα το νέο πολυσυζητημένο σάιτ φαίνεται καλογραμμένο, με σωστά ελληνικά σε όσα λινκ ανοίξαμε και με (αυτό που λέγαμε παλιά θεωρώντας το σπουδαία διαφήμιση ενός εντύπου) πληθώρα ύλης! Βέβαια σήμερα, στην εποχή της πλησμονής της πληροφορίας, μικρή σημασία έχει το «πληθώρα». Σημασία έχει αυτό που βλέπεις να σου κάνει «κλικ» για να του κάνεις κλικ. Και στο huffingτonpost.gr των πρώτων ημερών καταναλώσαμε αρκετά τέτοια κλικ. Ελπίζοντας ότι στο πέρασμα του χρόνου δεν θα βρούμε κλικάροντας σκιάδια και μνημονιακές ιστορίες για αγρίους.