Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Μια διαφήμιση με (πολλή!) έμπνευση

Η διαφήμιση μπορεί να είναι χυδαία, φτηνή σε πνεύμα – ακόμα και προσβλητική για έναν τόπο, για μια κατηγορία ανθρώπων, ένα επάγγελμα. Αλλά μπορεί να είναι κι ένα μικρό κομμάτι τέχνης. Να έχει έμπνευση, χιούμορ, ευαισθησία – να τιμάει έναν τόπο, μια κατηγορία ανθρώπων, ένα επάγγελμα. Όπως κι αυτή για την Κρήτη. Εξαιρετική! Και, κυρίως, έχει έκπληξη ως το τελευταίο δευτερόλεπτο (που εξηγεί το πρώτο δευτερόλεπτο...) Αφιερώστε της δυόμισι λεπτά από τη μέρα σας.