Παρασκευή, 31 Μαΐου 2013

Μικρός Μεσαίωνας...

Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΟΣ ΠΤΥΧΙΩΝ, ΤΟ ΑΝΑΔΕΛΦΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΖΑΛΟΓΓΟΣ ΤΗΣ ΡΕΠΟΥΣΗ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΓΚΑΤΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ!  

Γράφει ο BADDOG

Πριν από μερικά χρόνια σε κάποια δημοτικά σχολεία του Δήμου Αθηναίων δόθηκαν ονόματα προσωπικοτήτων των Γραμμάτων. Έτσι, σε απόσταση 300-400 μέτρων από τα δικαστήρια της Ευελπίδων, στη Νέα Κυψέλη, βρίσκεται σήμερα το 29ο Δημοτικό Σχολείο «Νίκος Γκάτσος». Από τη μία, λοιπόν, υπηρεσιακοί παράγοντες τιμούν τον Γκάτσο (φωτό) και από την άλλη απαγορεύουν τους τους στίχους του! Πράγματι, ανάδελφο έθνος! Πιο ανάδελφο δεν γίνεται. +/- Δείτε τη συνέχεια

Είναι εντυπωσιακό, πάντως, ότι στη σημερινή Ελλάδα, που έχει περισσότερα πτυχία, μεταπτυχιακά, Προφίσιενσι και Σορμπόν από κάθε άλλη φορά, υπάρχουν βάσιμες υποψίες ότι δρουν ως ενεργούμενα της Αλ Κάιντα ο Χατζηδάκις, ο Γκάτσος, ο Κεμάλ και ο… Μελισσανίδης (κάπου στο τραγούδι αναφέρεται και ο Τίγρης με τον… συνεταίρο του τον Ευφράτη!). Και μέσα στο κεφάλι του γονέος και κηδεμόνος, πιθανώς και στης διευθύντριας, το πιο ύποπτο με τον Κεμάλ του Γκάτσου είναι δεν ονομάζεται κάπως αλλιώς: Αλαντίν ή Ρούλης.

Ψιλά γράμματα, βέβαια, ότι ο άλλος Κεμάλ, ο κακός (Μουσταφά), ήταν πολέμιος του ισλαμισμού κι εκείνος που οδήγησε στην εκκοσμίκευση το τουρκικό κράτος. Άσε που δεν είναι μόνον ο Γκάτσος που υποσκάπτει τα θεμέλια της καθ’ ημάς «Δανιμαρκίας», απειλώντας τα ιερά και τα όσια της φυλής. Την ίδια ώρα είναι κι εκείνη η, «ψόφο δεν έχει», Ρεπούση, η οποία –άκουσον άκουσον! χαρακτηρίζει εθνικό μύθο το Ζάλογγο. Πώς να μη βγουν μετά αφροί από τα στόματα και τα πληκτρολόγια; Θα μου πεις, μεμονωμένο το περιστατικό με το τραγούδι του Γκάτσου. Μόνο που πολλά μεμονωμένα περιστατικά μάς κάνουν έναν μικρό Μεσαίωνα.

Εκτός αν θεωρεί κάποιος ότι οι ηλίθιοι πολίτες σ’ ετούτη τη χώρα είναι ένας – δυο. Μπορεί να είναι και τόσοι. Πάντως, στην Ελλάδα της προόδου, με τα περισσότερα από κάθε άλλη φορά πτυχία, του «ενός – δύο» ηλιθίων, καταγράφεται το μεγαλύτερο –και αμείωτο- ποσοστό νεοναζισμού. Όπως σχολίασα και σ’ ένα status στο facebook: Όταν η μοναδική δασκάλα που έχει τιμήσει η Ακαδημία Αθηνών τα τελευταία χρόνια είναι η «ηρωίδα του Έβρου» Χαρά Νικοπούλου (εκείνη η κόρη εισαγγελέα που ανέδειξαν οι Χαρδαβέλλες, η οποία απαιτούσε από τα τουρκάκια την 25η Μαρτίου να εξυμνούν τον Νικηταρά τον Τουρκοφάγο!), είναι τίτλος τιμής για τη δασκάλα του Γκάτσου να της κάνουν αναφορά για τον Κεμάλ του Χατζηδάκι!

Καληνύχτα, Κεμάλ…

16 σχόλια:

  1. Μεσαίωνας αγαπητέ υπαρχει και στην πολιτική μας ζωή. Υπάρχουν κόμματα που έχουν μείνει σε ιδεολογικό μεσαίωνα. Ή όχι?

    Μετά τιμης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος1 Ιουνίου 2013 - 12:32 π.μ.

    Αν ήταν μόνο αυτά που έκανε η κόρη του εισαγγελέα στα τουρκάκια... θα ήταν καλά. Το πήγε ακόμα παραπέρα όμως. Έβαζε -λένε- τα βαζελοτουρκάκια να προσκυνάνε και να προσεύχονται στην φωτογραφία του Κόκκαλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος1 Ιουνίου 2013 - 12:50 μ.μ.

    Στον μικρό μεσαίωνα που αναφέρεται ο τίτλος του άρθρου, εντάσσεται κι η σπουδή των αριστερομαρξιστικών και δήθεν προοδευτικών κύκλων, να κατασκευάσουν τζαμί στην Αθήνα.

    Όλοι θυμόμαστε… έχουμε ακούσει… έχουμε διαβάσει, πως ο Μάρξ έλεγε, ότι η θρησκεία είναι το όπιο των λαών.
    Όλοι επίσης έχουμε πληροφορηθεί, ότι περικόπτονται οι δαπάνες για την Παιδεία, λόγω της οικονομικής κατάρρευσης της χώρας.
    Πόσο λοιπόν μεσαίωνας είναι η τόση σπουδή για την ανέγερση ενός ακόμα θρησκευτικού, λατρευτικού χώρου, την στιγμή που περικόπτονται προγράμματα παιδείας…;
    Αποτελεί πρόοδο για μια κοινωνία, ο περιορισμός των πολιτών της στο δικαίωμα της εκπαίδευσης κι η αντικατάσταση της Παιδείας με όπιο…;
    Για να μην μιλήσω για Περίθαλψη και πολλά άλλα…

    Τα ερωτήματα απευθύνονται στον αρθρογράφο καθώς και σε κάθε αναγνώστη που θεωρεί εαυτόν προοδευτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα τόσα που έχει ο Μαρξ για τις θρησκείες, πάνω στις οποίες έχει οικοδομήσει ολόκληρες θεωρίες (το «όπιο του λαού» είναι απλώς ένα διαδεδομένο απόσπασμα), ας τ' αφήσουμε καλύτερα στους μελετητές. Τουλάχιστον ας τ' αφήσω εγώ, που δεν διαθέτω τέτοια κατάρτιση... Οπότε περιορίζομαι σε αυτό που είπε ο Χέγκελ, ότι το κράτος πρέπει να επιτρέπει στις θρησκείες να λειτουργούν, χωρίς το ίδιο να έχει επίσημη θρησκεία. Ταιριάζει μάλλον καλύτερα στην περίπτωσή μας... Κοινώς, η υπόθεση το τζαμιού είναι ζήτημα θρησκευτικής ελευθερίας, ανεξιθρησκείας, ισοπολιτείας, συνταγματικής συμμόρφωσης αν θέλεις. Ούτε ζήτημα προσηλυτισμού είναι, ούτε ζήτημα προτροπής προς τη θρησκευτικότητα, ούτε άπτεται της ιδεολογικής σχέσης Αριστεράς - Θεού και Αριστεράς - θρησκείας (πράγματα για τα οποία έχουν ειπωθεί και γραφτεί πολλά). Τεχνικό, οιονεί, ζήτημα είναι, διότι τζαμιά λειτουργούν ήδη από χρόνια στην Αθήνα στο ημίφως: σε υπόγεια, σε πατάρια κλπ. Και δεν είναι, φυσικά, ορθόδοξοι μαρξιστές όσοι συμπαρατάσσονται υπέρ ενός κανονικού τζαμιού.
      [Προφανώς, έτσι όπως το θέτεις, όταν π.χ. ο Νομάρχης Ξάνθης Κροντήρης στη διάρκεια της Χούντας γκρέμιζε σε πανηγυρική τελετή το τζαμί της κεντρικής πλατείας ήταν... μαρξιστής! Αυτός και ο Χότζα! Και αντιστοίχως ο θρησκευόμενος Τσάβες ήταν φουλ ακροδεξιός...
      * Να υποθέσω ότι είσαι μαρξιστής; Ειδάλλως δεν βλέπω το λόγο να σε κόπτει αν τηρούνται οι γραφές του Καρόλου. Να συμπεράνω και πως αν οι «αριστερομαρξιστικοί και δήθεν προοδευτικοί κύκλοι» ζητήσουν να γκρεμιστούν οι εκκλησίες, θα χειροκροτήσεις!...]
      Τέλος πάντων. Μεσαίωνας και θέση / διεκδίκηση/ αγώνας υπέρ μίας ατομικής ελευθερίας δεν συμβαδίζουν.

      Διαγραφή
    2. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος1 Ιουνίου 2013 - 5:54 μ.μ.

      Ας υποθέσουμε ότι συμφωνώ με τα παραπάνω κι ειδικότερα με τα περί ατομικών ελευθεριών. Οι ατομικές ελευθερίες δεν θα εξυπηρετούνταν καλύτερα, αν αντί για τζαμιά, χτίζονταν μουσουλμανικά κέντρα εκπαίδευσης, που θα βοηθούσαν αυτούς τους ανθρώπους να ενταχθούν στις κοινωνίες που ζουν, απομακρυνόμενοι από τους έτσι κι αλλιώς φανατικούς των ιερατείων ;

      Δεν λέω να μην τους κατασκευάσεις κάποια στιγμή τζαμί, αλλά ιεραρχικά είναι πρωτεύον, για έναν πραγματικά προοδευτικό, να τους βοηθήσεις να ενταχθούν στο νέο τους περιβάλλον κι αφού το επιτύχεις και στο μεταξύ έχεις ξεπεράσει τα υπόλοιπα προβλήματα, που αντιμετωπίζει η κοινωνία σε θέματα Παιδείας και Περίθαλψης, τότε φτιάξε και το τζαμί να τους καλύψεις και τις μεταφυσικές τους ανάγκες.

      Το ότι ιεραρχικά προβάλλεται η αντίληψη της ανέγερσης τζαμιού, αντί επίλυσης άλλων οξύτερων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μουσουλμάνοι μετανάστες, δεν σου κάνει λίγο κλικ... για τις πραγματικές προθέσεις κάποιων δήθεν προοδευτικών κύκλων καθώς για το, τι μπορεί να υποκρύπτεται πίσω από αυτό, σε εθνικό επίπεδο ;

      Και πάνω σ΄ αυτά μπαίνουν κι άλλα ερωτήματα. Σ΄ αυτά που προωθούν διάφοροι σοσιαλίζοντες ψευτοπροοδευτικοί κύκλοι, όπου αντιπαλεύουν ισχυρότατα συμφέροντα, που έχουν σαφέστατη σχέση με την κορυφή της πυραμίδας του επάρατου καπιταλισμού, γιατί η αριστερά συντάσσεται μαζί τους; Το κάνει από ιδεολογική αγκύλωση, αδυνατώντας να ξεφύγει από στερεότυπα του περασμένου αιώνα ή μήπως γιατί δεν είναι πια η μαρξιστική αριστερά που ξέραμε του περασμένου αιώνα...; Μήπως η σύγχρονη αριστερά του 21ου αιώνα είναι το αριστερό δεκανίκι, από τα δύο που στηρίζουν τον ολοκληρωτισμό της Νέας Τάξης ;

      Διαγραφή
  4. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος1 Ιουνίου 2013 - 5:56 μ.μ.

    Ας έρθουμε τώρα στην Ρεπούση. Ως γυναία είναι ολοφάνερο ότι δεν έχει γνωρίσει τον οργασμό. Η στέρηση των νευρικών σπασμών κι η λύτρωση που επιφέρει ένας καλός οργασμός, την οδηγεί να μισεί ολόκληρη τον κόσμο κι είναι προκλητική, ακριβώς επειδή θέλει υποσυνείδητα, να εισπράξει αυτήν την οργή του κόσμου εναντίον της, γιατί με αυτόν τον τρόπο τιμωρεί τον εαυτό της κι εξιλεώνεται στην συνείδησή της.. Σε άλλους αρέσει να τους δέρνουν…

    Δεν θα επεκταθώ περισσότερο σ΄ αυτό το θέμα, ως μη ειδικός, αφήνοντάς το σε κάποιον άλλο, καλό γνώστη των συνεπειών της στέρησης των ενδορφινών, οι οποίες παράγονται και διαχέονται στο ανθρώπινο σώμα κατά την διάρκεια του οργασμού, που με την σειρά τους καθιστούν τον άνθρωπο κύριο του εαυτού του, με όλη την σημασία της κυριαρχίας του νου επί του συνόλου που ορίζει τον εαυτό, βοηθώντας τον να αντιμετωπίσει επιτυχώς τις αναπόφευκτες δυσκολίες της ζωής. Σύμφωνα με αυτά, δεν θα μπορούσα να αποκαλέσω την Ρεπούση, κυρία…

    Όπου και να κοιτάξουμε γύρω μας, εύκολα θα βρούμε κάποιον σαν την Ρεπούση, που ασυνείδητα προκαλεί όλους, για να εξιλεωθεί μέσα από την χλεύη και την αποδοκιμασία. Σε κάθε γειτονιά υπάρχει ένας τέτοιος άνθρωπος.
    Ας τους αγκαλιάσουμε όλους αυτούς τους ανθρώπου με αγάπη, γιατί η προκλητικότητά τους μας θυμίζει αυτονόητα που είχαμε ξεχάσει και ξυπνά την εθνική μας μνήμη, που τα τελευταία 40 χρόνια προσπαθούμε να σβήσουμε… κι ας προσευχηθούμε, όπου πιστεύει ο καθένας και μ΄ όποιον τρόπο επιθυμεί, να βρεθεί ένα καλό και προικισμένο… παλληκάρι για την δυστυχή και κατά τα άλλα συμπαθή συνάνθρωπό μας… την Ρεπούση. Ας προσευχηθούμε να την βοηθήσει ο Θεός να γίνει κυρία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος1 Ιουνίου 2013 - 6:13 μ.μ.

    Εκτός των παραπάνω σχολίων μου αγαπητέ BADDOG, δεν μπορώ ν΄ αποφύγω τον πειρασμό να μην επισημάνω μια άκρως επικίνδυνη, ρατσιστική διατύπωση, στρεφόμενη κατά του προσώπου της δασκάλας, Χαράς Νικοπούλου...

    Όταν στα χρόνια της μαύρης κι επάρατης δεξιάς, σε απέκλειαν από το κοινωνικό γίγνεσθαι, θεωρώντας σε πολίτη 2ης κατηγορίας, επειδή ο πατέρας σου ήταν κομμουνιστής, τότε ήταν ο μαύρος φασισμός της δεξιάς...

    Το γεγονός ότι η Χαρά Νικοπούλου είναι κόρη εισαγγελέα, την καθιστά κατά την γνώμη σου λιγότερο αξιόπιστη από άλλους πολίτες ; Τι ακριβώς θέλεις να μας πεις με αυτό και τι ν΄ αποδείξεις ; Μήπως τα ίδια που ήθελε ν΄ αποδείξει κι η μαύρη δεξιά στα δύσκολα εκείνα χρόνια...;

    Αναρωτήσου κι εσύ με την σειρά σου... Μήπως ο φασισμός είναι εδώ... μέσα μας... στον καθένα μας... και μήπως πρέπει πρώτα να τσακίσουμε αυτόν τον φασίστα, τον εσωτερικό μας, πριν απαιτήσουμε το τσάκισμα των υπολοίπων...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελαφρώς ατυχής ο παραλληλισμος... δεν θυμάμαι να τίμησε πολλά παιδιά κομμουνιστών η Ακαδημία Αθηνών στα πέτρινα χρόνια, ούτε καν στα κατοπινά...
      Εν πάση περιπτώσει, δεν άνοιξα εγώ θέμα για το πώς πρέπει να ενταχθούν ή να μην ενταχθούν οι οικονομικοί μετανάστες από τις μουσουλμανικές χώρες. Δεν άνοιξα καν θέμα για τα τζαμιά. Εγώ σε Έλληνες αναφέρθηκα, στον δικό τους / μας σκοταδισμό. Οπότε, ας μην απλωνόμαστε, ξεφύγαμε ήδη. Οσο για τη Ρεπούση, ψηφοφόρος της δεν είμαι, ούτε έχω πάει μαζί της για να μετράω... οργασμούς. Ομως, ακόμη και αν υπάρχουν διαφορετικές απόψεις συναδελφων της ιστορικών για το χορό του Ζαλόγγου, ακόμη και αν θεωρούμε εσφαλμένες τις δικές της, τι έγινε; Μετά από 200 χρόνια θα τουρκέψουμε;

      Διαγραφή
    2. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος2 Ιουνίου 2013 - 2:17 μ.μ.

      BADDOG, η βράβευση της Ακαδημίας Αθηνών δεν έχει καμμιά σχέση με τον ρατσισμό που διέπει το κείμενό σου, κατά του προσώπου της δασκάλας. Αυτό που κάνεις είναι εξυπναδικίστικη αποφυγή απάντησης, με αλλοπρόσαλλες υπεκφυγές.

      Σε κατηγορώ για φασιστική νοοτροπία και ρατσιστική συμπεριφορά κι εσύ απαντάς... Κουκιά σπέρνω... Σε ανακαλώ λοιπόν σε τάξη, πριν σε χαρακτηρίσω ευθέως ως φασίστα... Μην ξεχνάς ότι την διαπίστωση την δική μου, αντιλαμβάνονται και πολλοί άλλοι, άσχετα να δεν μπαίνουν στον κόπο να στο επισημάνουν. Η αλαζονεία ουδέποτε υπήρξε καλός σύμβουλος κι είναι χαρακτηριστική νεαρών ατόμων με ελλιπή παιδεία και πληροφόρηση, πέρα από το ότι χαρακτηρίζει ανθρώπους με υπερτροφικό Εγώ...

      Εκτός των παραπάνω επισημαίνω την αποφυγή απάντησής σου στο θέμα του τζαμιού... Την επαναλαμβάνω...

      Γιατί άραγε δεν πρωτοστατούν οι προοδευτικοί κύκλοι στην ίδρυση εκπαιδευτηρίων εκμάθησης ελληνικής γλώσσας κι ένταξης των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία, αντί να συντάσσονται με τον αναχρονισμό της ανέγερσης τεμένους...; Σε τι θα βελτιώσει η ανέγερση τεμένους τα προσωπικά προβλήματα των μουσουλμάνων, που είναι κατά πολύ οξύτερα των θεολογικών τους αναζητήσεων ; Δεν θα ήταν καλύτερα για όλη την κοινωνία, αν τους διδάσκαμε τον δικό μας πολιτισμό, προσπαθώντας να δημιουργήσουμε μια δεύτερη γενιά μεταναστών με καθαρή ελληνική παιδεία κι απόλυτα ενταγμένους στην δική μας κοινωνική πραγματικότητα ; Δεν είναι σαφώς πιο ανθρώπινη και προοδευτική μια τέτοια ενέργεια, αντί να τους στέλνουμε στην αγκαλιά των μισαλλόδοξων ισλαμοφασιστικών ιερατείων ;

      Ελπίζω αυτήν την φορά να πάρω απάντηση κι όχι την γνωστή ένοχη σιωπή της αμηχανίας... Καταλαβαίνω τις αντιφάσεις της δήθεν προοδευτικής λογικής και με τις ερωτήσεις αυτές, δεν επιδιώκω τίποτα περισσότερο από το να τις αναδείξω, μήπως και καταφέρουμε να ξεφύγουμε από δεξιά κι αριστερά στερεότυπα, που κρατούν εγκλωβισμένη τη νόησή μας, αποτρέποντάς μας να προσεγγίσουμε την αλήθεια που είναι ΜΙΑ και κοινή για όλους.

      Διαγραφή
    3. Δεν θα προσθέσω, ούτε θα αντιπαραθέσω, κάτι άλλο. Ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματά του.

      Διαγραφή
  6. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος3 Ιουνίου 2013 - 11:53 π.μ.

    Διαβάζω σχετικά με το ειδεχθές έγκλημα της άγριας δολοφονίας του ζεύγους στο Αλιβέρι από τον Πακιστανό και τους ομοεθνείς του, πως ο νεαρός Πακιστανός ήθελε να γίνει μάρτυρας του Αλλάχ !

    Η επιθυμία αυτή του νεαρού μουσουλμάνου, μας αποκαλύπτει μια άλλη πτυχή της ψυχολογίας των μουσουλμάνων λαθρομεταναστών που μπαίνουν στην Ελλάδα. Επειδή είμαι γνωστός για την ευαισθησία μου σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων των μειονοτικών πληθυσμών, σκέπτομαι, πως θα ήταν άδικο αυτός ο νεαρός πιστός μουσουλμανοπακιστανός να στερηθεί την δυνατότητα να τιμωρηθεί σύμφωνα με το νόμο του Αλλάχ, για τον οποίο θέλησε να γίνει μάρτυρας.

    Προτείνω λοιπόν στην πολιτεία, πέρα από την άμεση ανέγερση ισλαμικού τεμένους στον Βοτανικό, να βρει έναν ανάλογο χώρο, στον οποίο θα δικάζονται οι μουσουλμάνοι σύμφωνα με το Ισλαμικό δίκαιο, με πλήρη εφαρμογή της Σαρία.

    Έτσι οι μουσουλμανικές μειονότητες θα μπορούν επιτέλους να τελούν ελεύθερα τα θρησκευτικά τους καθήκοντα και για τις επί γης αμαρτίες τους θα έχουν την ευκαιρία να τιμωρηθούν σύμφωνα με τις μουσουλμανικές παραδόσεις τους. Έκλεψε ο μουσουλμάνος…; Να του κόβουν το χέρι, όπως ακριβώς επιβάλει η θρησκεία του. Κανένα φασιστικό γουρούνι δεν έχει το δικαίωμα να στερεί τον μουσουλμάνο από την δυνατότητα να τιμωρείται σύμφωνα με τις πολιτιστικές του παραδόσεις.

    Μές από αυτό μου το κείμενο, σας καλώ να συστρατευθούμε στον αγώνα των μουσουλμάνων, να μην στερηθούν οι καημένοι των πολιτιστικών τους παραδόσεων και να τους δοθεί η δυνατότητα να τιμωρούνται σύμφωνα με τον ισλαμικό νόμο.

    ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, άμεση εφαρμογή της Σαρία για τους μουσουλμάνους αδερφούς μας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος3 Ιουνίου 2013 - 12:00 μ.μ.

    Ας αγωνιστούμε σύντροφοι να μπορέσει αυτός ο νεαρός μουσουλμάνος να γίνει πραγματικός μάρτυρας του Αλλάχ, με εφαρμογή του ισλαμικού νόμου. Ας του δώσουμε την ευκαιρία μ΄ έναν θεαματικό αποκεφαλισμό να συναντήσει τον Αλλάχ που τόσο πολύ επιθυμεί κι ας μην του στερήσουμε το αναφαίρετο δικαίωμά του να συναντηθεί με τον Θεό που πιστεύει. Είμαστε πολιτισμένη χώρα κι ως τέτοια, πρέπει να δώσουμε το παράδειγμα και στην υπόλοιπη Ευρώπη, να κατοχυρωθεί το δικαίωμα του μουσουλμάνου να τιμωρείται με το νόμο της Σαρία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λήσταρχος Νταβέλης3 Ιουνίου 2013 - 3:52 μ.μ.

      Ρε Επωνυμως ανωνυμε οταν ηταν ησουν μικρος δε σε παιζανε τα αλλα παιδακια? Οχι οτι σε παιζουνε τωρα που μεγαλωσες.....

      Διαγραφή
    2. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος3 Ιουνίου 2013 - 4:27 μ.μ.

      Αγαπητέ Λήσταρχε Νταβέλη το γεγονός ότι δεν με παίζουνε δεν με πτοεί καθόλου. Δεν μπορούν άλλωστε... Φοβούνται να ξεδιπλώσουν αμφίβολα επιχειρήματα και δεν είναι σίγουροι για την ιδεολογική τους καθαρότητα κι αλήθεια. Οι αντιφάσεις των επιδιώξεων της αριστεράς, που έχει αποκοπεί από τον εθνικό κορμό καθώς κι η στροφή της στον εθνομηδενισμό, της έχει στερήσει την δυνατότητα των ιδεολογικών επιχειρημάτων. Ζούμε στην εποχή που οι γιαλαντζί αριστεροί τρώνε ασύλληπτο ιδεολογικό ξύλο, εξ αιτίας της θολοκουλτούρας πάνω στην οποία προσπάθησαν να στεριώσουν την ηττημένη και πεθαμένη τους ιδεολογία. Κάτι πρέπει να βρουν άλλωστε κι αυτοί για να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους... Η στροφή στον αγώνα για τα θρησκευτικάσ δικαιώματα των μουσουλμάνων, την στιγμή που η θρησκεία αποτελεί το όπιο των λαών, σύμφωνα με τον Μάρξ, τους ξεβράκωσε και τους απογύμνωσε από την δήθεν καθαρή ιδεολογική ταυτότητά τους. Τώρα φαντάζουν σαν τα υπόλοιπα λαμόγια της Νέας Τάξης και στην προσπάθειά τους να βρούν κάποιους οπαδούς, που να μπορούν στοιχειωδώς να τους πάρουν στα σοβαρά, βρήκαν το παραμύθι των δικαιωμάτων των θρησκευτικών μειονοτήτων... Ξέχασαν τον Μαρξ που έλεγε ότι οι θρησκείες είναι το όπιο τφν λαών... και την παρότρυνση που απηύθηνε στους Άγγλους εργάτες, να πετάξουν τους ξένους, που θα τους φέρει το κεφάλαιο στην θάλασσα... Με λίγα λόγια αγκάλιασαν τον κάθε τυχοδιώκτη, χωρίς να συνυπολογίσουν τις ανάγκες του Έλληνα εργάτη και του Έλληνα που δεν έχει πρόσβαση στα κέντρα εξουσίας, λόγω της ταξικής του θέσης. Εξ άλλου η συντριπτική πλειοψηφία των αριστερών σήμερα είναι καθεστωτικά βολεμένη και δεν εκφράζει, παρά κάποιους, που στο παρελθόν είχαν ευαισθησίες για τον δοκιμαζόμενο άνθρωπο και σήμερα είναι βολεμένοι σε θέσεις κλειδιά του κρατικού μηχανισμού, βγάζοντας αλλοπρόσαλα συμπεράσματα και καλώντας σε ποικίλους αγώνες, από την θέση του βολεμένου στο σύστημα, που υποτίθεται ότι μάχονται... Της υποκρισίας το ανάγνωσμα... Φυσικά έχουν ξεχάσει ότι την μοναδική φορά που προσέγγισε η αριστερά την εξουσία στα δύσκολα χρόνια του 2ου παγκοσμίου πολέμου, οφείλετο στον έντονο πατριωτικό κι εθνικό λόγο... Αυτός ήταν που στελέχωσε τις τάξεις του ΕΑΜ - ΕΛΑΣ κι όχι τ΄ όραμα να γίνουμε μία ακόμα σοβιετική δημοκρατία... Ψιλά γράμματα θα μου πεις και πιθανό να έχεις δίκιο, αλλά δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια. Σήμερα μπορούμε να μιλάμε για την αριστερά των βολεμένων... κι αυτή αποτελεί μια πραγματικότητα που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς. Μιλάμε ξεκάθαρα για μια ψευτοεριστερά του κώλου, που το μόνο που την ενδιαφέρει δεν είναι οι παναθρώπινες αξίες αλλά η νομή της εξουσίας των φαύλων στελεχών της.

      Δεν είναι λοιπόν ότι δεν με παίζουν... Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούν να με παίξουν, γιατί το παιγνίδι τους είναι βρώμικο και στηρίζεται σε αμφίβολες αξίες.

      Διαγραφή
    3. Επωνύμως Ανώνυμος κι Ανωνύμως Επώνυμος3 Ιουνίου 2013 - 5:01 μ.μ.

      Αναρωτήθκες ποτέ αγαπητέ Λήσταρχε, αν με φοβούνται...; Το ίδιο φυσικά ισχύει και για σένα... Αλλιώς δεν θα είχες την ανάγκη να καταφύγεις σ΄ ένα τόσο παιδαριώδες σκεπτικό... ότι δεν με παίζουν... υποτίθεται για να με πικάρεις... Άλλωστε δεν είμαστε πια παιδάκια, αλλά ώριμοι ενήλικες. Δεν αναρωτιέσαι, γιατί αποφεύγουν να τοποθετηθούν σαν ώριμοι ενήλικες και καταφεύγουν σε μεθόδους που δεν τιμούν την ενήλικη ταυτότητά τους...;

      Διαγραφή