Τρίτη, 12 Μαρτίου 2013

Όταν ή έμπνευση στοιχίζει 10 χιλιάρικα

Λεφτά υπάρχουν. Τόσα όσα χρειάζονταν ώστε να πληρώσει ο ΕΟΤ 10.000 ευρώ γι’ αυτό το λογότυπο της τουριστικής μας προβολής (αριστερά). 

Καμιά έκπληξη! Η ευρηματικότητα, η πολυπλοκότητα, η λεπτή αισθητική, η αμεσότητα, οι ώρες εργασίες, ο προβληματισμός για να φτάσει κάποιος σε ένα αποτέλεσμα που θα εντυπωσιάσει τους ξένους και θα φέρει πολύ χρήμα στη χώρα, είναι στοιχεία που πρέπει να πληρώνονται. Και δικαίως. Άλλωστε το νέο λογότυπο με το ολοκαίνουργιο καταλυτικό σύνθημα «GREECE, All time classic», αντικατέστησε το παλιό που συνοδευόταν από το βαθυστόχαστο σλόγκαν «You in Greece».
Και το οποίο συμπεριελήφθη από το CNNtravel μεταξύ των χειρότερων σλόγκαν για την προσέλκυση τουριστών από διάφορες χώρες.
 Με τέτοιο προηγούμενο, λίγα είναι τα δέκα χιλιάρικα για να απαλλαγείς με ένα σωστό επόμενο.