Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2012

Ο Χομπσμπάουμ στη... Φυλής!

ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΚΑΙ Η ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΕΞΟΔΟΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΟ ΡΟΠΑΛΟ (ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΤΗΝ ΝΤΟΥΛΑΠΑ). O ΣΚΑΡΙΜΠΑΣ ΚΑΙ ΤΟ... ΠΗΔΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΒΟΥΡΑ

Γράφει ο BADDOG 

Διαβάζοντας ένα κείμενο του Παύλου Τσίμα στο protagon.gr, όπου καταθέτει την εμπειρία τής συνάντησής του με τον Έρικ Χομπσμπάουμ, από τον οποίο είχε πάρει συνέντευξη πριν από πολλά χρόνια στο Λονδίνο, στέκομαι σε μία σημείωση του γνωστού δημοσιογράφου: ότι ο μακαρίτης απεχθανόταν τη θεωρία των «δύο άκρων», που έχει γίνει προσθέτει ο Τσίμας, τόσο της μόδας τον τελευταίο καιρό στην Ελλάδα. Ο κομψοεπής Τσίμας... Ενα δειγματάκι της «μόδας» - αντιγραφή από το «ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ», από την ηλεκτρονική του έκδοση. Η είδηση που «ανέβηκε» το προηγούμενο -του θανάτου του Χομπσμπάουμ- βράδυ. Επί λέξει: +/- Δείτε τη συνέχεια

«Σε πεδίο μάχης μετατράπηκε το βράδυ της Κυριακής η περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα με κατοίκους να συμπλέκονται με αλλοδαπούς και αντιεξουσιαστές, στη συμβολή των οδών Φυλής και Μηθύμνης. Από τα επεισόδια σοβαρά τραυματίστηκαν δυο κάτοικοι της περιοχής. Όλα ξεκίνησαν όταν έφθασαν στην περιοχή 40 δίκυκλα στα οποία επέβαιναν συνολικά 50 άτομα τα οποία σύμφωνα με πληροφορίες προέρχονταν από τα Εξάρχεια. Οι νεαροί φώναζαν ''να διώξουμε τους φασίστες από την περιοχή''. Όταν εμφανίστηκαν, άρχισαν να συμπλέκονται με κατοίκους της περιοχής. Οι εξαγριωμένοι κάτοικοι, κρατώντας ρόπαλα, βγήκαν από τα σπίτια τους και άρχισαν να συμπλέκονται με αλλοδαπούς, οι οποίοι ήταν επίσης οπλισμένοι με διάφορα αντικείμενα. Ισχυρές δυνάμεις των ΜΑΤ, των ομάδων ΔΕΛΤΑ και ΔΙΑΣ έσπευσαν στην περιοχή, ενώ σημειώθηκαν τουλάχιστον 15 προσαγωγές. Λίγη ώρα αργότερα, ακροδεξιοί συγκεντρώθηκαν στην οδό Νιόβης και Αχαρνών, με αποτέλεσμα να κλείσει η οδός Αχαρνών». 

Σαν να λέμε: είσαι ένας συνηθισμένος άνθρωπος κι ενώ έχεις αράξει στο σπίτι σου, από κάτω μια πομπή μοτοσικλετιστών φωνασκεί «να διώξουμε τους φασίστες από την περιοχή». Τι πιο φυσιολογικό από το να κατέβεις εξαγριωμένος με ρόπαλο (όλοι έχουμε ένα τέτοιο στην ντουλάπα μας για ώρα ανάγκης) και να τους κυνηγήσεις. Οι ακροδεξιοί πουθενά. Απλώς, λίγη ώρα αργότερα συγκεντρώνονται δυο στενά παρακάτω, με μοναδική συνέπεια το κλείσιμο της κυκλοφορίας...

Γιατί συγκεντρώθηκαν εκεί; Προφανώς, για περιφρούρηση. Για να μην... αγανακτήσουν και άλλοι μόνιμοι κάτοικοι και βγουν με τα ρόπαλα στο δρόμο! Επειδή δεν είμαι διανοητής σαν τον συχωρεμένο τον Χομπσμπάουμ, δεν θα μπλέξω με θεωρίες. Επειδή, όμως, παρακολουθώ την επικαιρότητα και ΚΥΡΙΩΣ επειδή δεν είμαι κομψοεπής σαν τον Τσίμα, θα το πω ευθέως: «Α, ρε πουτάνα δημοσιογραφία!». Που σε... γαμούν τα ψάρια, που σε γαμεί και ο κάβουρας με τα κοντά ποδάρια! (Μην το φάει η... λογοκρισία, Σκαρίμπας είναι).

ΥΓ.: Ας εκληφθεί και ως η συμμετοχή μου στην τόσο ενδιαφέρουσα «διαβούλευση» που προηγήθηκε στο μπλογκ με αφορμή τις δημοσιογραφικές αναμνήσεις του Διονύση Βραϊμάκη και των παλιών του συναδέλφων. Και ας μην είναι εισφορά σε αθλητικογραφικό «είδος». Η δημοσιογραφία, άλλωστε, είναι ΜΙΑ.

122 σχόλια:

  1. Κατω τα χέρια απο τον ΠΡΟΣΙΝΟ ΤΣΙΜΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν βλέπω τον νομικόν σύμβουλον κυριον K. να σπεύδει προς υπεράσπισιν των φιλησύχων πολιτών που έλαβον τα ρόπαλά των και εξήλθον δια περίπατον εις τον οδόν Αχαρνών και δια να παίξουν το ελληνοπρεπές μπέιζμπολ με μπάλα τας κεφαλάς αντιφρονούντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΑΛΛΙΑ: Μουσουλμάνοι επιτίθενται σε αριστερή ομιλήτρια σε κομμουνιστικό φεστιβάλ!

    Η Caroline Fourest είναι μια Γαλλίδα λεσβία αριστερή δημοσιογράφος, συγγραφέας και εκδότρια του ‘αντιρατσιστικού - αντιθρησκευτικού’ περιοδικού "ProChoix", η οποία προσπαθεί να βρει την ‘λεπτή ισορροπία’ μεταξύ του κινδύνου από τον «ισλαμισμό» και του κινδύνου από την «άκρα δεξιά». Έχει προσπαθήσει να προειδοποιήσει την αριστερά της Ευρώπης σχετικά με τους κινδύνους της συμπόρευσής της με το Ισλάμ και για το λόγο αυτό έχει δει πολλές φορές τον εαυτό της να εξοστρακίζεται από τους πρώην συντρόφους της. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στην προσπάθειά της να διατηρήσει τα αριστερά διαπιστευτήριά της επιτίθεται συνεχώς στο Εθνικό Μέτωπο, ενώ κυκλοφόρησε ένα βιβλίο κατά της Marine Le Pen λίγο πριν από τις τελευταίες προεδρικές εκλογές στη Γαλλία.

    Αλλά, όπως αυτό το βίντεο αποδεικνύει, αυτή η λεπτή ισορροπία φαίνεται να γίνεται ολοένα και πιο ανυπόφορη, καθώς το Ισλάμ ολοκληρώνει την κατάκτηση της αριστεράς στην Ευρώπη. Αυτό συνέβη στο ετήσιο Κομμουνιστικό φεστιβάλ “Fête de l’Huma” στα βόρεια του Παρισιού, όπου η Fourest κλήθηκε να αναπτύξει το θέμα "Πώς να αντιμετωπίσουμε καλύτερα το Εθνικό Μέτωπο;"

    Όπως μπορείτε να δείτε στο βίντεο, η Fourest δέχεται επίθεση από μουσουλμάνους που φοράνε την παραδοσιακή ενδυμασία. Οι μουσουλμανικές οργανώσεις είχαν ήδη εκφράσει τις διαμαρτυρίες τους για την πρόσκλησή της και είχαν ζητήσει να αποσυρθεί, από το φεστιβάλ, κατηγορώντας την ότι είναι «ισλαμόφοβη». Αλλά αφού δεν κατάφεραν να πετύχουν τον αποκλεισμό της, έκαναν ό,τι συνήθως κάνουν οι μουσουλμάνοι: στράφηκαν στη βία.

    Καθώς οι μουσουλμάνοι προσπαθούν να σταματήσουν την ομιλία της, οι αριστεροί χωρίζονται σε δύο ομάδες, η μια που υποστηρίζει το δικαίωμά της να μιλήσει, και η άλλη που δεν το υποστηρίζει. Σε μια σκηνή που μοιάζει να είναι το αποκορύφωμα της παρωδίας και ένα τέλειο σύμβολο της σύγχρονης σύγχυσης της αριστεράς, οι μουσουλμάνοι που είναι κατά της Fourest κραυγάζουν "Ο ρατσισμός δεν θα περάσει", ενώ εκείνοι που είναι υπέρ της ελευθερίας του λόγου τους απαντάνε φωνάζοντας "Ο φασισμός δεν θα περάσει! "Αυτό συνεχίζεται για 20 λεπτά. Στη συνέχεια, αρχίζουν οι καρπαζιές και η «σεμνή τελετή λαμβάνει τέλος», καθώς η εκδήλωση ακυρώνεται.

    Το βίντεο : http://www.youtube.com/watch?v=vCrAsGzthlc&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, εμφανίστηκε ο νομικός σύμβουλος. Με μάσκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΥΤΕ ΔΕΞΙΟΙ ΟΥΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ! ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ!

    Συγκεντρωμένοι σήμερα στην πλατεία Μάρνης οι εκπρόσωποι σωματείων και συλλόγων των κατοίκων του κέντρου, ίδρυσαν την Αθηναϊκή Αλληλεγγύη με σκοπό να ξεκινήσουν αγωγές, προσφυγές και μηνύσεις σε βάρος των αρμοδίων Φορέων, που όπως αναφέρουν συγκεκριμένα «έχουν μετατρέψει την καθημερινότητά τους σε μια απτή εφιαλτική οξεία πραγματικότητα»!

    Συγκεκριμένα οι κάτοικοι από τον Βοτανικό, το Μεταξουργείο, την Ομόνοια, την Κυψέλη, την Πλατεία Βάθης, Πλατεία Αττικής, Πλατεία Αμερικής, Πλατεία Βικτωρίας, Κάτω Πατησίων και Αγίου Παντελεήμονα, αφού πρώτα διαπίστωσαν πως όλες οι ενέργειές τους και οι διαμαρτυρίες τους στις αρμόδιες Υπηρεσίες υπήρξαν άκαρπες, αποφάσισαν με την παρουσία δικηγόρων, να διεκδικήσουν με την «βοήθεια» του νόμου, μια αξιοπρεπή ζωή στα πλαίσια ορθής λειτουργίας των θεσμών και της Συντεταγμένης Πολιτείας όπου θα δεσπόζει το κράτος του δικαίου!

    Συγκεκριμένα στο υπόμνημά τους ζητούν : την άμεση αφύπνιση της πολιτείας προκειμένου να επεμβαίνει η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών και αυτεπάγγελτα στις περιπτώσεις που ο νόμος της παρέχει την εξουσία προς πάταξη της εγκληματικότητας και των παραβατικών συμπεριφορών. Ζητούν από τις αστυνομικές αρχές να εφαρμόζουν τον νόμο ιδίως την τέλεση αυτόφωρων αδικημάτων. Από τους πολιτικούς άρχοντες και τους δημάρχους, να εφαρμόζουν τους νόμους και να εκπροσωπούν το δημόσιο αξίωμα που κατέχουν με σθένος, και ευσυνειδησία

    Ιδιαίτερα σημαντικό το κεφάλαιο που ΑΠΑΙΤΟΥΝ την παύση της μονομερούς επίθεσης και την βάναυση προσβολή της προσωπικότητάς τους, στιγματίζοντάς τους ως φασίστες και ναζιστές μόνο και μόνο επειδή είναι Έλληνες πολίτες και ζητούν την εφαρμογή του νόμου ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων και θρησκευτικών φρονημάτων!

    Για την Αθηναϊκή Αλληλεγγύη έδειξαν ενδιαφέρον πολίτες και από άλλες περιοχές του κέντρου που ζουν την υποβάθμιση των περιοχών τους. «Η λαθραία εισροή μεταναστών, η πορνεία, το παρεμπόριο και η έξαρση της εγκληματικότητας έχουν διαμορφώσει μια εκρηκτική κατάσταση στον πυρήνα της πρωτεύουσας της Ελλάδας, με αποτέλεσμα να διακυβεύεται ακόμα και η ίδια μας η υπόσταση», αναφέρουν μεταξύ άλλων στο υπόμνημά τους που θα κατατεθεί άμεσα στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών, στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών και Αρείου Πάγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ

    Κάτοικοι, επαγγελματίες και εργαζόμενοι της Ομόνοιας και των γύρω περιοχών, διαπιστώσαμε ότι όλες οι ενέργειές μας, διαμαρτυρίες και επαφές με τις αρμόδιες υπηρεσίες, υπήρξαν άκαρπες. Η φωνή και η αγανάκτησή μας πέφτει μονίμως στο κενό.

    Η μη τήρηση των προϋποθέσεων για την ακεραιότητα, την ποιότητα ζωής και η ραγδαία υποβάθμιση των περιοχών μας, μας ώθησε στην ίδρυση της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ενός δηλαδή συλλόγου μη κερδοσκοπικού σκοπού, που έχει τη νομική μορφή της Αστικής Εταιρείας.

    Σκοπός της ΑΘΗΝΑΪΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ είναι εκεί όπου ο Νόμος το επιτρέπει η άσκηση αγωγών, προσφυγών, μηνύσεων κ.λ.π. σε βάρος των αρμοδίων Φορέων, έτσι ώστε να εξαναγκαστούν να εφαρμόσουν το Νόμο.

    Απαιτούμε αποτελεσματικές λύσεις και όχι ημίμετρα σκοπιμότητας.

    Η ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με την κατασταση που επικρατει σχεδον ολοι εχουμε στα σπιτια μας ροπαλα καραμπινες και πιστολια. Στις γειτονιες που εχουν εντονα προβληματα πολλοι κατοικοι βγαινουν στον δρομο οταν ακουν φασαρια και φωνες για να δουν τι γινεται και ειναι φυσικο να μη βγαινουν με αδεια χερια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λήσταρχος Νταβέλης3 Οκτωβρίου 2012 - 4:57 μ.μ.

      Προφανως εχετε και εναν φασιστα σπιτι, εκτος από το ρόπαλο, & φοβηθηκατε οτι ηρθε η πομπη με τα μηχανακια να σας τον παρει επειδή φωναζε να φυγουν οι φασιστες από τήν περιοχη

      Διαγραφή
    2. Προφανως μενεις στα β. προαστεια και δεν ξερεις ουτε που πεφτει ο Αγ Παντελεημονας

      Διαγραφή
  8. Λήσταρχος Νταβέλης3 Οκτωβρίου 2012 - 5:44 μ.μ.

    Μενω πιο κοντα στον Αγιο Παντελεημονα παντως αποτι ο Κασιδιαρης που μενει στο Ντραφι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ρόλος των ΑΝΤΙΦΑ στη σύγχρονη καταστολή.

    Όταν ο εθελοντισμός της δωρεάν εργασίας για το σύστημα περνάει και στον τομέα της καταστολής, όταν η ιδεολογική και μόνο διαφωνία με θέματα όπως το σύγχρονο δουλεμπόριο και τα εγκλήματα του αμερικανοσιωνισμού τιμωρείται με χυμένο αίμα στο δρόμο , όταν ομάδες δολοφόνων δρουν με τις πλάτες του συστήματος, και όταν η παρακρατική τρομοκρατία βαφτίζεται «πάλη ενάντια στο σύστημα», τότε σίγουρα ζούμε στη «νέα εποχή», την εποχή των «αντιφά»-δων.

    Τα τελευταία χρόνια οποιοδήποτε από τα μεμονωμένα φαινόμενα ακόμα και γρατσουνίσματος οποιουδήποτε ορκισμένου «ρατσιστοφάγου» «εθνικιστοφάγου» σε συμπλοκή με αγνώστους, έχει καταναλώσει εκατοντάδες ώρες προβολής στα κανάλια της πλουτοκρατίας και χιλιάδες σελίδες στον αστικό τύπο. Δεκάδες προσαγωγές και ανακρίσεις σε κάθε τέτοιο περιστατικό και άνθρωποι που οι παρόντες στο περιστατικό δηλώνουν ότι δεν αναγνωρίζουν οδηγούνται στις φυλακές για δεκαετίες, ενώ ακόμα και οι ελαφρές εκδορές καταδικάζονται από τα αστικά δικαστήρια ως «απόπειρες ανθρωποκτονίας» .

    Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, κανείς από τα αστικά μέσα «ενημέρωσης» δεν αναφέρεται στη δράση ομάδων που όπως οι ίδιοι ισχυρίζονται έχουν αποκλειστικό σκοπό το «τσάκισμα» δηλαδή την τρομοκράτηση, πρόκληση βαριάς σωματικής βλάβης και απόπειρα ανθρωποκτονίας, των «φασιστών» , όπως αποκαλούν οποιονδήποτε έχει διαφορετική άποψη από την πλανητική ολιγαρχία σχετικά με την παγκοσμιοποίηση του κεφαλαίου, ή απλώς όποιον τόλμησε να ντυθεί με τρόπο που δεν τους αρέσει…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τον Ιούνη του 2006, ένα 19άχρονο παιδί έπεσε σε κώμα χαροπαλεύοντας στο νοσοκομείο, γιατί τόλμησε να φοράει στη μπλούζα του την Ελληνική σημαία. Αν φορούσε την Αμερικανική ή του Ισραήλ , με τις οποίες διαδηλώνουν μαζικά οι «αντιφά» στη Γερμανία, δε θα είχε βέβαια κανένα πρόβλημα. Κανένα από τα αστικά ΜΜΕ δεν πρόβαλε το γεγονός. Μόνο τον τελευταίο μήνα, έχουμε πάνω από 10 περιστατικά ξυλοδαρμού νέων παιδιών , ακόμα και ανηλίκων σε όλη την Ελλάδα, που τόλμησαν να διαπράξουν παρόμοια «εγκλήματα», όπως να φοράνε ρούχα που δεν άρεσαν στις συμμορίες που τους συνάντησαν ή τόλμησαν να εκφράσουν την άποψη ότι αισθάνονται Έλληνες και όχι «πολίτες του κόσμου», πολίτες της πλανητικής αυτοκρατορίας.

    Κάποιες φορές τα θύματα δεν έχουν καν πολιτική δράση. Φοιτητής της Παντείου εντελώς άσχετος με τον εθνικισμό που έγραφε εργασία σχετική με τον εθνικοσοσιαλισμό στη Γερμανία, έδωσε τα λίγα χρήματα που κρατούσε για να αγοράσει ως πηγή το βιβλίο του Χίτλερ, «ο αγών μου» Ενώ βρισκόταν ανυποψίαστος σε χώρο της σχολής μαζί με την κοπέλα του, δέχτηκε επίθεση από «γνωστούς αγνώστους» που τον ξυλοκόπησαν άγρια με αποτέλεσμα να οδηγηθεί στο νοσοκομείο, ενώ έσκισαν τη φούστα της κοπέλας του, την οποία χτύπησαν άσχημα, έφτυσαν ομαδικά και την αποκαλούσαν «πόρνη». Δεκάδες τέτοια περιστατικά, δεκάδες απόπειρες δολοφονίας, νέα παιδιά βαριά τραυματισμένα στο νοσοκομείο, απειλές και μαζική παρακρατική τρομοκρατία που ποτέ δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας. Γιατί; Απαντήσεις θα βρούμε μόνο αν εξετάσουμε τον πραγματικό ρόλο αυτών των ομάδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λήσταρχος Νταβέλης3 Οκτωβρίου 2012 - 7:13 μ.μ.

      Στο χωρο της σχολης πουλανε το "Ο Αγων μου"; Ποιοι και από ποιους το αγόρασε το καημενο το παιδι για να κανει την διπλωματικη του;

      Διαγραφή
    2. Πώς λέγεται αυτό το παιδί που έπεσε σε κώμα; Πότε έγινε αυτό και πού ακριβώς; Μήπως τον μπερδεύεις με τον... Κουσουμβρή {που έριξαν σε κώμα ο πρώην υπαρχηγός της Χρυσής Αυγής ο ''Περίανδρος'' και οι φίλοι του};

      Διαγραφή
    3. Αθανασία Κλάρα3 Οκτωβρίου 2012 - 7:55 μ.μ.

      Βιβλιοπωλεία υπάρχουν κι έξω από τις σχολές. Σε όποιο βιβλιοπωλείο μπεις θα το βρεις. Κι αν δεν το έχει μπορείς να το παραγγείλεις. Δεν έχεις σχέση με τον χώρο του βιβλίου?

      Διαγραφή
    4. Λήσταρχος Νταβέλης3 Οκτωβρίου 2012 - 9:12 μ.μ.

      Δεν ξερω απο βιβλιοπωλεια. αγοραζω βιβλια μονο Αδωνη και Λιακοπουλου και παλιοτερα Γρηγορη Μιχαλοπουλου από τηλεμάρκετινγκ. Τα εβλεπα στην τηλεόραση, μου αρεσανε και επαιρνα τηλεφωνο. Και το ''Αγων'' μου το ειχα παρει απο παγκο χωρις αδεια. Και μετα με βαραγαν και οι αντιφα και τα φασιστομουτρα επειδη ενισχυα το παρεμποριο. και μια απορια.... επεδη βλεπω οτι σε λενε Κλαρα. Την Κλαρα Πετατσι τη Μουσολίναινα τι την εχεις?

      Διαγραφή
  11. Τι είναι τελικά οι «αντιφα»;

    Ας ξεκινήσουμε με το τι λένε οι ίδιοι.. Στόχος τους όπως λένε είναι να τσακιστεί ως κύριος «κίνδυνος» και «εχθρός» ο «εθνικισμός» και ο «ρατσισμός». Τα εισαγωγικά εδώ είναι απαραίτητα, γιατί ως «εθνικισμός» αποκαλούν όχι μόνο τον καθαυτό εθνικισμό αλλά και οποιουδήποτε τύπου πατριωτική άποψη ακόμα και από το χώρο της παραδοσιακής αριστεράς, ενώ στον όρο «ρατσισμός» περιλαμβάνουν από απόψεις με αναφορές στην ύπαρξη φυλών, μέχρι και οποιαδήποτε άποψη καταδικάζει το φαινόμενο της μετανάστευσης όπως αυτό εμφανίζεται σήμερα. Οτιδήποτε αποκαλούν ως «εθνικισμό» και «ρατσισμό» , τα συνοψίζουν μαζί με τον όρο «φασισμός». Αυτή η διευκρίνιση είναι απαραίτητη, για να καταλάβουμε ότι οι «αντιφά» δεν έχουν στόχο μόνο τους εθνικιστές ή εθνικοσοσιαλιστές, αλλά οποιαδήποτε άποψη δεν αποδέχεται την σύγχρονη ιμπεριαλιστική κυριαρχία, από όποιο χώρο και αν προέρχεται. Έτσι λοιπόν η αντιμετώπιση των «αντιφά» δεν θα πρέπει να είναι υπόθεση μόνο των εθνικιστών, αλλά ολόκληρης της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων, υπόθεση κάθε ανθρώπου που υφίσταται εκμετάλλευση από το σημερινό σύστημα της πλουτοκρατίας, από τον κάθε μισθωτό εργάτη μέχρι τον κάθε άνθρωπο που έχει μετατραπεί με το ζόρι σε ξένος ανάμεσα σε ξένους και μετανάστης ανάμεσα σε μετανάστες μέσα στην ίδια του τη χώρα

    Είναι υπόθεση του κάθε ανθρώπου που μπορεί να βρεθεί αύριο βαριά χτυπημένος στο νοσοκομείο ως «ρατσιστής» από «αντιρατσιστικές» συμμορίες, επειδή τόλμησε να πει ότι το κεφάλαιο χρησιμοποιεί τους δύσμοιρους μετανάστες σε ολόκληρο τον κόσμο για να διαλύει τον κοινωνικό ιστό που είναι ο συνεκτικός κρίκος των κοινωνικών αντιστάσεων και να κατεβάζει τους μισθούς και για να μετατρέπει τον άνθρωπο σε «πολίτη του κόσμου» που θα περιφέρεται μια ζωή από τόπο σε τόπο περνώντας τα «ανοιχτά σύνορα» για να επιβιώσει με μισθούς πείνας, ξένος ανάμεσα σε ξένους. Είναι υπόθεση του κάθε ανθρώπου που μπορεί να βρεθεί με ανοιγμένο κεφάλι ως «εθνικιστής» επειδή αντί για καπιταλιστική «Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση» τόλμησε να μιλήσει για αυτοδιάθεση των εθνών, επειδή υποστηρίζει τα διεθνή απελευθερωτικά κινήματα ενάντια στην νεοταξική κυριαρχία, επειδή καταδικάζει το ρόλο των ΗΠΑ και Ισραήλ που δολοφονούν τους λαούς, επειδή τόλμησε να στηρίξει τους «εθνικιστές» Σέρβους στον αγώνα για την ελευθερία τους και επειδή «σε μια εποχή που τα σύνορα πέφτουν» αντί να διεκδικεί «ανοιχτά σύνορα» στηρίζει την αυτοδιάθεση των Παλαιστινίων. Επειδή τόλμησε να αμφισβητήσει το δικαίωμα στην «αυτοδιάθεση» των Τούρκων της Θράκης , τις «γκρίζες ζώνες» στο Αιγαίο και την ύπαρξη «Μακεδονικής μειονότητας» στην Ελλάδα όπως και όλα τα σχετικά νεοταξικά σενάρια που στόχο έχουν όταν χρειαστεί να μετατρέψουν την ευρύτερη περιοχή της Ελλάδας σε Κόσοβο. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι , ανεξάρτητα από πολιτικό χώρο που ανήκουν και βαθμό πολιτικής συνειδητοποίησης, όπως και όποιος τολμάει να έχει στην μπλούζα του την Ελληνική σημαία αντί για την Αμερικανική, είναι «φασίστες» που πρέπει να «τσακιστούν». Υποψήφιοι «φασιστικοί» στόχοι λοιπόν είναι ολόκληρη η εργατική τάξη και τα λαϊκά στρώματα, οποιοσδήποτε τολμήσει να ακολουθεί πρότυπα διαφορετικά από αυτά της νεοταξικής βαρβαρότητας και υποκουλτούρας και να σηκώσει το κεφάλι του ενάντια στα αφεντικά. Για αυτό λοιπόν είναι χρέος ολόκληρης της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων να σταθούν αλληλέγγυοι στα μέχρι τώρα θύματα, να καταδικάσουν τα νεοταξικά παρακρατικά παραμάγαζα, να περάσουν στην αντεπίθεση και να τσακίσουν αυτούς τους κατασταλτικούς μηχανισμούς με όρους ταξικής πάλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στην εποχή της λεγόμενης «κοινωνίας των πολιτών» , της ανάθεσης δηλαδή λειτουργιών του κράτους που «κοστίζουν» στα αφεντικά σε ομάδες «εθελοντών», δεν θα μπορούσε να μείνει έξω και ο τομέας της καταστολής. Ο μπάτσος κοστίζει … O «αντιφά» συμμετέχει δωρεάν και εθελοντικά. Ο μπάτσος αν χρησιμοποιήσει ακραίες μορφές βίας εκθέτει την κυβέρνηση όπως και ολόκληρο το σύστημα. Τα πρόσφατα γεγονότα στο τμήμα Ομόνοιας π.χ. έγιναν θέμα σε όλα τα κανάλια και στοίχησαν πολιτικά στην κυβέρνηση, μπορούσαν να οδηγήσουν ακόμα και σε αναγκαστική «παραίτηση» υπουργού. Ο «αντιφά» αντίθετα, επιτρέπεται να χρησιμοποιεί βία σε οποιοδήποτε μορφή, μπορεί να διαπράττει μέχρι και απόπειρες ανθρωποκτονίας δίχως το θέμα να προβάλλεται πουθενά δίχως το παραμικρό πολιτικό κόστος, δίχως να κλονίζει τις «δημοκρατικές» αυταπάτες του λαού.

    Δεν περιορίζεται από πουθενά και είναι εκεί που το σύστημα τον χρειάζεται όταν τον χρειάζεται. Θα γίνει ο ρουφιάνος και ιδεολογικός μπάτσος στη γειτονιά, στη σχολή, στο δρόμο, στη δουλειά, θα μπορεί να χρησιμοποιεί σιδηρολοστούς , ρόπαλα , καδρόνια , πέτρες και φωτιές όταν αυτά για λόγους «δημοκρατικών» αυταπατών δεν επιτρέπονται ακόμα να χρησιμοποιούνται εμφανώς από την επίσημη μισθωτή αστυνομία. Και όλα αυτά τα προσφέρει δωρεάν, χωρίς να ζητάει μισθούς και επαγγελματικά δικαιώματα. Δεν χρειάζεται να τον διατάξει κανείς, θα πάει μόνος του να πάρει τη γραμμή του από την αστική φυλλάδα στο περίπτερο ή από τη χρηματοδοτούμενη από το Σόρος και άλλα αφεντικά «ανεξάρτητη ενημέρωση» στο Internet και μόνο όταν υπάρχει «ανάγκη» θα τον βοηθήσει και θα τον οργανώσει ο «σύντροφος» ασφαλίτης με μαλλιά και μούσια που μπαινοβγαίνει όποτε θέλει στην «παρέα», στην «ομάδα» και στην «κατάληψη». Ο μπάτσος πάλι μπορεί κάποιες φορές να νιώθει «δημόσιος υπάλληλος» και να ενδιαφέρεται να βγάλει το μισθό του όσο πιο ανώδυνα γίνεται, αντίθετα ο «αντιφά» είναι ένα πορωμένο πρόβατο σε ιδεολογικό νεοταξικό παροξυσμό , πρόθυμο να θυσιαστεί με κάθε τρόπο για τα αφεντικά του. Ο μπάτσος δεν επιτρέπεται, κατά τα προσχήματα τουλάχιστον, να «ποινικοποιήσει» την πολιτική άποψη και γνώμη. Ο αντιφά αντίθετα ποινικοποιεί όχι μόνο την πολιτική άποψη αλλά ακόμα και το ντυσίματος που δεν του αρέσει.

    Έτσι οι «αντιφά» λειτουργούν ως εθελοντικές δυνάμεις επέμβασης και καταστολής, είναι η βάση της πυραμίδας της κατασταλτικής ιεραρχίας που ξεκινά με τους υπερεθνικούς στρατούς , και συνεχίζει με τις διάφορες μορφές καταστολής σε επίπεδο «εθνικού» κράτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λήσταρχος Νταβέλης3 Οκτωβρίου 2012 - 7:24 μ.μ.

      Αυτο το ''νεοταξικό'' που γραφεις κατι μου θυμιζει.....

      Διαγραφή
    2. Aυτέ τις παπαριές εδώ έλεγες ρε Κάρνικ;
      Ο μη νεοταξίτης που τα γράφει πώς την είδε; Νομίζει τον έβαλε ο δάσκαλος στο δημοτικό να γράψει ποιο επάγγελμα του αρέσει κι αυτός με τη μέθοδο της σύγκρισης, που την έμαθε χθες στο ιδιαίτερο, κατέληξε πως πρέπει να γίνει μπάτσος;

      ...μιλάμε για ιδιοφυές κείμενο. Ο ένας έπεσε σε μελαγχολία, ο άλλος απαγχονίστηκε, εγώ θα πάω στο Άγιο Όρος κι ένας ακόμη είναι αλλά έχουμε χάσει τα ίχνη του.

      mpenoVgeno

      Διαγραφή
    3. Βλέπω mpenoVgeno πως διάβασες τα σχόλια του Μαύρου Λύκου. Δυστυχώς όμως σου λείπουν οι απαραίτητες γνώσεις για να καταλάβεις πλήρως τι ακριβώς λέει... Εξ άλλου αν τις είχες, θα τον αντέκρουες με επιχειρήματα...

      Διαγραφή
    4. Ή απλά δεν τα θεωρώ άξια σοβαρού σχολιασμού.

      Διαγραφή
    5. ολα ὐτα ειναι η αντι φασιστες εε;;
      ουαου!!

      Διαγραφή
  13. Το Dichelostemma capitatum, γνωστό και ως blue dicks ή αλλιώς και παπάρια μπλε, είναι ένα φυτό ελληνικό.
    Μπλε στο όνομα, σαν το γαλάζιο του Αιγαίου, που είναι και στο χρώμα γαλάζιο αλλά είναι και γαλάζιο του Αιγαίου με το όνμομα. Κι ας έχει και τη χάρη.
    Πούτσες, σαν πέη των ΕλλήνωνŠ· αυτά τα δόρατα ακμάζοντος ανδρισμού.

    Παρ' όλα αυτά, τα μπλε παπάρια δεν τα συναντάμε στην Ελλάδα αλλά στον ευρύτερο ελλαδικό χώρο. Τα συναντάμε στην Αριζόνα (ζώνη του Άρη) , την Καλιφόρνια (καλή φουρνιά) , το Όρεγκον (ριγανάτο, γνωστό για το περίφημο χοιρινό ριγανάτο), τη Γιούτα (τα των υϊών = Γιούτα) , το Νέο Μεξικό και το Βόρειο Μεξικό (Με ξωτικό -> Μεξ..ικό).

    Τα μοσχοβολιστά μπλε παπάρια των προγόνων μας.
    Εκείνων που πρώτοι ταξίδεψαν στον ουρανό αλλά και στην Αμερική.
    Τα απομεινάρια μιας εξελιγμένης βιοτεχνολογικά κοινωνίας.
    Τα μοσχοβολιστά μπλε παπάρια των προγόνων μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άραγε τί θα λέγανε οι πρόγονοί μας για τους σημερινούς Έλληνες; Τί θα διόρθωναν στην Ελλάδα; Τί θα δίδασκαν στους σημερινούς Έλληνες όσοι κατέκτησαν τη γη και τον ουρανό αφήνοντας παντού το γαλάζιο χρώμα των μοσχομυριστών μπλε παπαριών τους;

      Στους βασικούς συλλογισμούς του απαίδευτους λαού μας είναι ανύπαρκτη η ιστορική μνήμη. Γιατί ξεχνάμε; Γιατί επιτρέπουμε να ξεχνάμε όσα τα μπλε παπάρια έχουν να πούνε. Είναι μπλε και είναι παπάρια. Τί περισσότερο να περιμένουμε ως λαός; Ξυπνήστε Έλληνες!

      Διαγραφή
  14. Δυο χοντρές σφαλιάρες από τον «ανώνυμος» (3/10 – 1:58) κι από τον «Μαύρος Λύκος» , έστειλαν τον ένα σε κώμα ν΄ αναρωτιέται αν πουλάνε τον αγώνα σε σχολές… τον άλλο ν΄ αλλάζει φύλο και να ψάχνει το παιδί που βρίσκεται σε κώμα που για χάρη του έγινε Βερόνικα... τον τρίτο να μετουσιώνεται στην θηλυκή και τρυφερή πλευρά του πρωτοκαπετάνιου της επανάστασης... εμπρός στον αγώνα... και τον τέταρτο να βουτάει απεγνωσμένα στο πέλαγος της μοσχομυριστής παπαρολογίας με τα μπλέ παπάρια να σφυρίζουν απειλητικά γύρω του...

    Ούτε ψεκασμό με βιολογικά όπλα αλλοίωσης του dna να τους είχαν κάνε...

    Δυό σχόλια διαμάντια… κι ιδού η αριστερή θολοδιανόηση του Harddog σε πλήρη ιδεολογική σύγχυση κι αμηχανία, αγκυλωμένη σε στερεότυπα που δεν κατανοεί, αλλά τ΄ αναμασά σαν τα μοσχάρια, να καταφεύγει για μια ακόμα φορά στις γνωστές τακτικές… που προσπαθούν απεγνωσμένα αλλά μάταια, να κρύψουν την γύμνια, την άγνοια και την ημιμάθεια.

    ΥΓ1) Αναμένω με αγωνία τις τοποθετήσεις και άλλων συντροφισσών.. Της Μόνικα, Της Μαίρυλιν, της Τατιάνας και της Σίσσυ… και όσων άλλων έχουν σειρά για αλλαγή ονομάτων και φύλου...

    ΥΓ2) BADDOG τι είναι αυτό που σε κάνει να εστιάζεις μόνο στο αφύσικο (κατ΄ εσένα) να βγαίνουν οι κάτοικοι με τα ρόπαλα κι όχι ΚΑΙ στο αφύσικο να ξεκινάει ένοπλη συμμορία με κατσαβίδια και άλλα γνωστά όπλα αυτών των ταγμάτων εφόδου από τα Εξάρχεια, για να λύσει τα προβλήματα φασισμού του Αγ. Παντελεήμονα ;

    Είναι μήπως επειδή η δημοσιογραφία είναι ΜΙΑ...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό που με ρωτάς, η απάντηση είναι πάρα πολύ απλή: εστίασα εκεί που η δημοσιογραφική κάλυψη ήταν σκανδαλωδώς παραμορφωτική της πραγματικότητας. Που καλλιέργησε την εντύπωση στον αναγνώστη ότι κάποιοι φιλήσυχοι άνθρωποι με... πιτζάμες κατέβηκαν με ρόπαλα. Να προστατευθούν, άραγε, από ποιους και για ποιο λόγο; Να προστατέψουν, άραγε, ποιους;
      Ναι, η δημοσιογραφία, με όλη τη σημασία της λέξης, είναι ΜΙΑ. Οι ερμηνείες που της δίνουν είναι πολλές...

      Διαγραφή
    2. Σιγά μην καθόμουν να διαβάσω τις παπαριές του "Ανώνυμου" και του Μαύρου Λύκου.
      Εδώ θα μιλάμε για μπλε παπάρια ελληνικά.

      Διαγραφή
    3. mpenoVgeno μου είναι γνωστό ότι δεν διαβάζεις τα κείμενα των άλλων, περιοριζόμενος στα παραληρηματικά copy paste που αναρτάς. Δεν χρειάζεται να εκτίθεσαι και να σε μαθαίνουν κι άλλοι...

      Διαγραφή
  15. Μπαίνω να σχολιάσω για να εκφράσω κατ' αρχήν την έκπληξή μου για την ύπαρξη αυτού του blog. Επειδή προφανώς έχω χάσει άπειρα επεισόδια, δεν έχω ιδέα κατά πόσο το blog είναι συνέχεια του παλιού harddog, αν και σε κάποια σχόλια βλέπω μερικά γνωστά ονόματα (ειδικά ένα με χαροποιεί ιδιαίτερα που το βλέπω). Πολύ σωστά το blog ασχολείται παρεμπιπτόντως με αθλητικά, αφού έτσι που μας την κάνανε τη ζωή, πού όρεξη για ενασχόληση με ένα θέμα που μας διασκέδαζε, ενώ πλέον η διάθεση για διασκέδαση είναι ελάχιστη. Γενικότερα, η διάθεσή μου για σχολιασμό είναι ελάχιστη. Ενδεχομένως όμως όταν υπάρχει ο χρόνος, η ψυχολογία και το κατάλληλο ερέθισμα να γράφω καμιά αράδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς ήρθες nictor. Πολύ χαιρόμαστε που σε βλέπουμε ξανά στο μπλογκ. Και περισσότερο για την προοπτική "με το κατάλληλο ερέθισμα να γράφεις και καμιά αράδα", όπως λες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ... Τι μαύρος λύκος και παπάρια. ΓΚΡΙΖΟΣ είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. BADDOG εστίασες, χωρίς να έχεις πλήρη αντίληψη της πραγματικότητας ή ηθελημένα την αγνοείς. Αγνοείς ή αποφεύγεις να αναφερθείς στο ότι έχει προηγηθεί απειλή των λαθρομεταναστών και των αλητοσυμμοριών που τους στηρίζουν, κατά των κατοίκων του Αγ. Παντελεήμονα που διαμαρτύρονται για την εξαθλίωσή τους. Γράφεις λες κι η περιοχή μέχρι τώρα ήταν ήσυχη, ώσπου ξαφνικά εμφανίστηκαν κάποιοι φωνασκούντες κατά του φασισμού με κράνη, προστατευτικούς θώρακες, κατσαβίδια, λοστούς και μαχαίρια, για τους οποίους κανένας σοβαρός άνθρωπος δεν είχε λόγο ν΄ ανησυχήσει...

    Όταν λοιπόν μόλις πριν δύο ημέρες σε έχουν απειλήσει ότι θα σου κάψουν το σπίτι, γιατί τόλμησες να διαμαρτυρηθείς για τη μετατροπή της γειτονιάς σου σε κέντρο διακίνησης ναρκωτικών και όπλων, ασφαλώς δεν κάθεσαι με τις πυτζαμούλες στην τηλεόραση, αγνοώντας τον όχλο που συγκεντρώνεται κάτω από το σπίτι σου...

    Κάτι φαίνεται πως σου ξέφυγε σε επίπεδο πληροφόρησης...

    Δυστυχώς η δημοσιογραφία δεν είναι μία πια. Εσείς οι ίδιοι οι λειτουργοί της, την διαμελίσατε και τώρα πουλάτε τα κομμάτια της σε πολιτικο - επιχειρηματικούς πλειστηριασμούς, ξηλώνοντας και ράβοντας ανάλογα με τις επιδιώξεις αυτών που σας πληρώνουν ή ανάλογα με την παράταξη που είστε στρατευμένοι, με το αζημίωτο.

    Δεν σ΄ αρέσει φυσικά αυτό που λέω, αλλά δυστυχώς αυτή είναι η μία και μόνη αλήθεια. Τόλμησε να κάνεις ένα δημοψηφισματάκι και θα συνειδητοποιήσεις την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη που τρέφουν οι πολίτες στην δημοσιογραφία.

    Σε πληροφορώ δε, για την περίπτωση που δεν το έχεις αντιληφθεί ακόμα, πως η δημοσιογραφία αυτήν την στιγμή, αποτελεί τον υπ΄ αριθ. 1 παράγοντα της σύγχυσης που επικρατεί στην Ελλάδα ανάμεσα στους πολίτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστιανό Πακιστανό4 Οκτωβρίου 2012 - 12:24 μ.μ.

    Δεν πιστεύω να σκεφτηκε κανένας εδωμέσα ότι Κανικ=Ανώνυμος=Αντιφαφούτης=Μαυρος Σκύλος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας είναι ελεύθερος να σκέφτεται ότι θέλει. Το θέμα όμως είναι να μπορεί να σκέπτεται, καθώς πολλοί δεν είναι σε θέση να το κάνουν...

      Διαγραφή
    2. Επίσης ανάμεσα σ΄ αυτά που μπορεί να σκεφτεί ο καθένας είναι οτι...

      Χριστιανό Πακιστανό = Λήσταρχος Νταβέλης = BADDOG = ... =...

      Έτσι δεν είναι...;

      Διαγραφή
    3. Χριστιανό Πακιστανό = Λήσταρχος Νταβέλης = BADDOG = φως = Θεός

      Αυτό είναι ολοκληρωμένο

      Διαγραφή
    4. Επίτηδες δεν σε ανέφερα mpenoVgeno, γιατί όλοι γνωρίζουμε την ψυχοπαθητική σου προσωπικότητα, είτε βγαίνεις σαν mpenoVgeno είτε με οποιοδήποτε άλλο ψευδώνυμο σκαρφίζεσαι, για να εκτρέπεις την συζήτηση κατεβάζοντάς την στο χαμηλό επίπεδο που φέρεις και μπορείς να συνομιλήσεις... Ήμουν βέβαιος ότι θα έβγαινες να σχολιάσεις κάτω από αυτό που έγραψα κι ως συνήθως, πέτυχα διάνα στην πρόβλεψη. Θέλει η πουτάνα να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει...

      Διαγραφή
    5. Καλά... μιλάμε έχεις πάει τη λογική πέρα από τα όρια. Στην παράνοια. Ημίθεος!

      Διαγραφή
  20. BADDOG=BADDOG, αγαπητέ Karnik. Από εκεί και πέρα:
    1) Δεν θα κάνω δημοψηφισματάκι, διότι απλούστατα ποτέ δεν εξιδανίκευσα την "εφαρμοσμένη δημοσιογραφία" και ποτέ δεν ισχυρίστηκα ότι ο κόσμος εκτιμά τους δημοσιογράφους.
    2)Γι' αυτό ακριβώς, για να μην ξεφύγουν πράγματα από την πληροφόρησή μου, διάβασα το ηλεκτρονικό Πρώτο Θέμα. Χρυσαυγίτες, δηλαδή, πουθενά δεν υπάρχουν στην δική σου (ολοκληρωμένη προφανώς)ενημέρωση; Έλειπαν, προφανώς, σε εκδρομή εκείνο το βράδυ και ας ήξεραν ότι έρχονται μηχανάκια από τα Εξάρχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προφανώς υπάρχουν ΚΑΙ χρυσαυγίτες, όπως επίσης πίσω από τα αγνά παιδάκια, που νομίζουν ότι μάχονται τον φασισμό και που γνωρίζουν λίγα για το παρασκήνιο, υπάρχουν πράκτορες μυστικών υπηρεσιών, έμποροι ναρκωτικών και όπλων και πολλά άλλα, που πλαισιώνουν τους αντιφασιστικούς αγώνες τους.

      Εκείνο που στηλιτεύω είναι η προσπάθεια σπίλωσης του αγώνα των απελπισμένων κατοίκων, ως φασίστες και ναζιστές. Γιατί αυτή ήταν η ουσία του άρθρου σου, όπως κι η ουσία χιλιάδων άλλων κατάπτυστων και κατευθυνόμενων άρθρων, που έχουν σαν στόχο το εμφυλιοπολεμικό κλίμα που βλέπουμε ν΄ αναπτύσσεται στην χώρα.

      Καλό θα ήταν κάποτε να εγκαταλείψουμε αυτούς τους ηλίθιους διαξιφισμούς και να κάνουμε μιά τίμια και ειλικρινή συζήτηση για το φαινόμενο, ώστε να καταλήξουμε σε μια πιο διαγή και διαφανή άποψη για τα όσα συμβαίνουν σ΄ αυτές τις συνοικίες, επισημαίνοντας τα ύποπτα φαινόμενα, που δεν βρίσκουν έδαφος μόνο σε μία πλευρά...

      Φαντάζομαι πως δεν διαφωνείς, εκτός κι αν ενδιαφέρεσαι μόνον για τον αριθμό των σχολίων στα άρθρα σου, οπότε είναι φυσικό να καλλιεργείς αυτό το κλίμα, τόσο με την προκλητικότητα και τη μονομέρεια αυτών που γράφεις, όσο και με την επιστράτευση διαφόρων ψευδωνύμων, που περιέργως εμφανίζονται μόνον όταν εμφανίζονται δικά μου σχόλια... τα οποία συνήθως αδιαφορούν για την υπόλοιπη θεματογραφία του blog και τα οποία δεν παρουσίασαν ουδέποτε μία άποψη για κάτι, περιοριζόμενα στο να υβρίζουν, να ειρωνεύονται και να λοιδωρούν.

      Αν συνεχιστεί δε αυτή η κατάσταση, καταλαβαίνεις πως δεν έχει νόημα να συνεχίσω να παρακολουθώ και να σχολιάζω στο blog αυτό, αφού δεν μπορεί να μου προσφέρει σοβαρό διάλογο και αντίλογο. Καταντάει πεδίο εκτόνωσης προβληματικών εφήβων...

      Το χαμηλό επίπεδο που ολισθαίνουν οι σχολιασμοί, της συντριπτικής πλειοψηφίας, μπορώ να το βρω οπουδήποτε αλλού στο διαδίκτυο και μάλιστα με βρισίδια και τακτικές πολύ "υψηλότερου" επιπέδου.

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή αν διαφωνώ μαζί σου στα περί εμπόρων ναρκωτικών πίσω από αντιφασιστικές πορείες και σε ό,τι άλλο υποστηρίζεις κατά καιρούς το κάνω σώνει και καλά για ν' ανεβάσω τον αριθμό των σχολίων των "κατάπτυστων και κατευθυνόμενων" άρθρων μου; Δεν ξέρω τι σε κάνει να πιστεύεις ότι ενδιαφέρομαι τόσο πολύ για τη... δόξα του αριθμού των σχολίων, δεν ξέρω επίσης τι σε κάνει να πιστεύεις ότι είμαι ο μόνος που μπορεί να διαφωνεί μαζί σου και ότι όλα τα ψευδώνυμα που κυκλοφορούν σε αυτό το μπλογκ είναι δικά μου, αλλά αν θέλεις πίστευε αυτό που πιστεύεις (εσύ και όποιος άλλος). Πάντως, η επισήμανση ότι Karnik=Μαύρος Λύκος κλπ. δεν είναι δική μου, ασχέτως του τι πιστεύω... Δεν σου συνιστώ να φύγεις, πάντως, από το μπλογκ. Δικά μου άρθρα ν' ανέβουν ένα -άντε δύο την εβδομάδα (δεν τα μετρώ)και εκτός αυτού δεν έχω υπογράψει σύμβαση μονιμότητας με το harddog. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχουν και άλλα άρθρα και σχόλια που μπορείς να βλέπεις.

      Διαγραφή
    3. Το σχόλιο του Μαύρου Λύκου το βρήκα τόσο ενδιαφέρον που το ανήρτησα και στο δικό μου blog (http://karnik1.blogspot.gr/2012/10/blog-post_8136.html), γιατί από καιρό σκεπτόμουν να γράψω κάτι σχετικό για το βρώμικο παιγνίδι που παίζεται στον συγκεκριμμένο χώρο. Έψαξα για κάποιο blog με τον ανάλογο τίτλο, βρήκα ένα, αλλά δεν φαίνεται να έχει σχέση με τον δικό μας Λύκο.

      Μάθε να διαβάζεις καλά τι γράφω κι άσε τις σπεκουλιές... Δεν μίλησα για κατάπτυστα και κατευθυνόμενα άρθρα σου, αλλά για χιλιάδες κατάπτυστα και κατευθυνόμενα άρθρα άλλων... Τα δικά σου ομολογώ ότι τα διαβάζω με ανδιαφέρον και μου αρέσουν, άσχετα αν διαφωνώ σε πολλά από αυτά που γράφεις και τα οποία επισημαίνω, χωρίς να καταφεύγω στις μεθόδους των ύβρεων και των απαξιωτικών χαρακτηρισμών των δήθεν πρωτοεμφανιζόμενων σχολιαστών...

      Δεν πιστεύω πως όλα τα πρωτοεμφανιζόμενα ψευδώνυμα είναι δικά σου, αλλά μη νομίζεις πως ξέχασα την αναφορά του επαγγελματία κατασκευαστή ψευδωνύμων, τον mpenoVgeno, σε κάποιο σχόλιο στο παρελθόν... παρ΄ όλη την διάψευσή σου.

      Αποδείξεις δε μπορώ να έχω φυσικά, αλλά πολλές φορές η προκλητικά ταυτόσημη ψυχολογία και το πνεύμα σχολιασμού των πρωτοεμφανιζομένων, με οδηγεί συχνά σ΄ αυτό το συμπέρασμα.

      Είναι πολύ φυσικό να διαφωνούν πολλοί μαζί μου. Το αφύσικο είναι ότι αυτοί που φαίνεται να διαφωνούν, δεν αντιπαρατάσσουν άποψη με αποτέλεσμα να μην γνωρίζει κανείς που ακριβώς διαφωνούν και γιατί διαφωνούν κι επιλέγουν περιέργως όλοι τον ίδιο χυδαίο τρόπο, εμφανιζόμενοι κατ΄ αποκλειστικότητα μόνον όταν εμφανίζομαι να σχολιάσω. Δε μπορεί να μην το παρατήρησες...

      Μπορείς να μου υποδείξεις το σοβαρό σχόλιο κάποιου από τους πρωτοεμφανιζόμενους, στο οποίο παίρνει θέση λέγοντας την άποψή του για κάτι που ερέθισε την σκέψη του, πέρα από το να έχει στόχο αποκλειστικά εμένα ; Υπόδειξέ μου τουλάχιστον έναν... Κι όλα τα ψευδώνυμα περιέργως έχουν ακριβώς το ίδιο στυλ, κάτι που και σε αδή είναι φανερό ότι προέρχονται από το ίδιο πρόσωπο.

      Ας σταματήσουμε επιτέλους να κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλό μας σαν προβληματικοί έφηβοι. Δεν είμαστε και τόσοι πολλοί ώστε να έχουμε χάσει τη μπάλα. Είμαστε λίγοι και γνωστοί, γνωρίζουμε το στυλ της γραφής μας πάνω κάτω κι έχουμε σχηματίσει μια παρέα από την παλιά καλή εποχή του sportdog. Δεν είναι εύκολο κάποιος να κρύβεται πίσω από πολλά ψευδώνυμα χωρίς να γίνει γρήγορα αντιληπτός...

      Διαγραφή
    4. Εκτός των άρθρων του Harddog και των δικών σου BADDOG, καθώς και των σχολίων των Versus, Ilias-Xania, του επανεμφανιζόμενου Nictor-α και κάποιων ελάχιστων ανώνυμων, μπορείς να μου υποδείξεις κάτι που ν΄ αξίζει να διαβαστεί...;

      Όλοι οι άλλοι είναι για τον μπούτσον του Καραϊσκάκη και μεγάλη τιμή τους κάνω... Μηδέν ιδεολογία, μηδέν άποψη, μηδέν γραφή , μηδέν σύνταξη, μηδέν χιούμορ. Η τραγική εικόνα του τίποτα... Αντ΄ αυτών χυδαιότητα, copy paste και πλακίτσες λιωμένων στη μαλακία εφήβων...

      Εξαιρώ τον pao1989, που μπορεί να μην γράφει θεόπνευστα κείμενα, αλλά γνωρίζει να είναι κόσμιος, μη δίνοντας ποτέ αφορμή για παρεξηγήσεις και υβριστικά σχόλια.

      Αν εξακολουθώ να βρίσκομαι εδώ γι αυτά τα έξι πρόσωπα κι όχι για αναγνώστε τύπου mpenoVgeno, που θεωρούν υποχρέωσή τους να ξεδιπλώνουν τον άρρωστο ψυχισμό τους και να βρίζουν σχεδόν σε κάθε τους σχόλιο, χωρίς ο άλλος να τους δίνει αυτό το δικαίωμα. Και δεν είναι κάτι που το κάνει μ΄ εμένα. Το έχει κάνει και με τον Ilias-Xania με αποτέλεσμα να τον οδηγήσει σε όλο και σπανιότερες εμφανίσεις και φυσικά θα το κάνει με όποιον άλλο τολμήσει να αντιπαρατεθεί στην προβληματική του προσωπικότητα.

      Διαγραφή
    5. ρε μλκες......μας εδωσε ολους κανινικα
      α ρε τη να σε πω τσ τσ τς!
      (απ'το μεσα κομπιουτερ)

      Διαγραφή
    6. "Εξαιρώ τον pao1989, που μπορεί να μην γράφει θεόπνευστα κείμενα, αλλά γνωρίζει να είναι κόσμιος, μη δίνοντας ποτέ αφορμή για παρεξηγήσεις και υβριστικά σχόλια."

      Karnik σε ευχαριστώ!!! Ξέρω οτι θα ηθελες να τα χώσεις και σε εμένα.... αλλα εμείς οι Παναθηναϊκοί έχουμε αλληλοκατανόηση... Και αλληλοϋποστηριξη!!! Δεν είμαστε Παναιτωλικοί εμείς!!! (Γεια σου pane ole φίλε...)

      -:))))))))

      Διαγραφή
    7. pao1989 φαντάζομαι πως αστειεύεσαι.
      Δεν έχω λόγους να στα χώσω.
      Εκτός αν αναλαμβάνεις την ευθύνη κάποιων εκ των νεοεμφανιζόμενων ψευδωνύμων...
      Κι ο mpenoVgeno είναι παναθηναϊκός.

      pane ole που σας έδωσα ;
      Στην Γκεστάπο...;
      Και γιατί αυτό το πνεύμα του "μας"... ;
      Συμμορία είσαστε ή φωλιά κατσαρίδων ;

      Διαγραφή
    8. εσει μπορει να ανηκεις σε συμορια
      σσ: στον ντογκι βρε...στον ντογκι
      ψαρακα :)
      γιασου παε 1576.907 :Ρ

      Διαγραφή
  21. Το βράδυ Βερόνικα το πρωί Μαίρυλιν4 Οκτωβρίου 2012 - 2:50 μ.μ.

    https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1426347

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπεσε το χαρτζηλίκι από τον Σόρος κι άρχισαν εκ νέου οι σκληρές μάχες κατά του φασισμού... από τους δημοκράτες που κυκλοφορούν με σιδερολοστούς, μαχαίρια και κουκούλες...

      Προσέχτε μην πάθετε τίποτα από την πολλή δημοκρατία...

      Διαγραφή
  22. Κι όμως εκείνο που μένει από το άρθρο και τους σχολιασμούς είναι, ότι ΚΑΝΕΙΣ από τα τόσα πρωτοεμφανιζόμενα ψευδώνυμα αναγνωστών, δεν κατάφερε να πει κάτι για το συγκλονιστικό κείμενο του Μαύρου Λύκου. Άλλος "δημοκράτης" δεν το διαβάζει καθόλου κι όταν μετά το κράξιμό μου το διαβάζει, απαξιεί ν΄ απαντήσει... ζαλισμένος ακόμα από τα μπλέ παπάρια που γυροφέρνουν το κεφάλι του... άλλος το παίζει Βερόνικα το βράδυ και Μαίρυλιν το πρωί, για να μας διαφωτίζει με τις παπαριές των χαρτζηλικοδίαιατων βλαμμένων με τα πανάκριβα laptop του Indymedia της σοβαρής κι έγκυρης ενημέρωσης του στυλ...παιδιά στη γωνία έχει δύο μπάτσους που έφτυσαν ένα πακιστανό πρεζάκια... κι άλλος σπεύδει σε ανάρτηση με τίτλο την γιορτή των ζώων, να μου ευχηθεί Χρόνια Πολλά... Τόση σοβαρότητα και τόσο υψηλό επίπεδο αναγνωστών...

    Τόση πνευματική φτώχεια...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο “Μαύρος Λύκος” σκόπιμα συγχέει τον αντιφασισμό με τον κοσμοπολιτισμό του καπιταλισμού, με την παγκοσμιοποίηση της οικονομίας και με την οργάνωση Antifa.

      Το να είσαι αντιφασίστας δε σημαίνει ότι θέλεις να υπάρχουν McDonald’s σε κάθε πόλη και χωριό αυτού του πλανήτη ούτε ότι θέλεις πέντε τράπεζες και δέκα εταιρείες να ελέγχουν τον κόσμο. Απλά δεν θέλεις το φασισμό! Υπάρχουν πολλά αριστερά κινήματα ενάντια στην καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση που έχουν δώσει πολλούς αγώνες (Σιάτλ, Γένοβα κλπ). Το να προτείνεις μια άλλη παγκοσμιοποίηση, μια πιο δίκαιη παγκόσμια κοινωνία δε σημαίνει ότι είσαι οπαδός του καπιταλισμού. Και σε τελική ανάλυση μια πιο δίκαιη και ανοικτή παγκόσμια κοινωνία είναι πολύ καλύτερη από το να ζεις σε απομονωμένα και με ναρκοθετημένα σύνορα κράτη – θερμοκήπια που οι άνθρωποι είναι αναγκαστικά υποταγμένοι σε Μεγάλους Ηγέτες και κυκλοφορούν με τα πιστοποιητικά φυλετικής καθαρότητας στην κολότσεπη για να τα παρουσιάζουν κάθε φορά που θα είναι αναγκαίο. Πες αυτές τις κοινωνίες όπως θέλεις αλλά σε κανέναν δεν θα άρεσαν και φαντάζομαι ούτε σε σένα.

      Επίσης, το ότι είσαι αντιφασίστας δε σημαίνει ότι ανήκεις στην οργάνωση Antifa. Θα έλεγα μάλιστα ότι το να είσαι αντιφασίστας ίσως προϋποθέτει να μην ανήκεις στην οργάνωση Antifa.

      Διαγραφή
    2. Versus η ανοικτή παγκόσμια κοινωνία δε νομίζω ότι αφορά την γενιά μας, ούτε τις άμεσα επερχόμενες που θα μας αντικαταστήσουν. Ανάγεται περισσότερο νομίζω στην σφαίρα της εξέλιξης των κοινωνιών μετά από χιλιάδες χρόνια, παραμένοντας για εμάς στην σφαίρα της ουτοπίας.

      Και προφανώς η παγκόσμια ανοικτή κοινωνία δεν είναι η φυσική συνέχεια στα ναρκοθετημένα σύνορα των κρατών, αλλά μια μελλοντική εξέλιξη των εθνών - κρατών με αποναρκοποιημένα σύνορα, που σέβονται το ένα την κυριαρχία του άλλου, μέχρι που αποφασίζουν να καταργήσουν τα σύνορά τους, για την πρόοδο των κοινωνιών τους. Χρειάζεται όμως πολύ χρόνο αυτό.

      Επίσης η πολιτική του βίαιου ανακατέματος ανόμοιων πολιτιστικά κοινωνικών ομάδων, που την βάφτισαν πολυπολιτισμό, είναι αδύνατο να οδηγήσει σε παγκόσμια ανοικτή κοινωνία. Το πιθανότερο εξ όσων διαφαίνεται είναι να οδηγήσει σε παγκόσμιο ολοκληρωτισμό, μέσα από σφαγή και πολύ αίμα.

      Συμφωνώ απόλυτα στην διαπίστωση, ότι ένας πραγματικός αντιφασίστας δεν γίνεται να είναι μέλος της φασιστικής οργάνωσης των Antifa...

      Διαγραφή
  23. οργανωση αντιφα!!!
    μαλιστα...το να μην γουσταρεις απλα τον φασισμο.πολιτικα..κτλπ..παιζει;;
    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΛεΞΗ ΦΑΣΙΣΜΟΣ;;
    μπορει να τα βρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκτος αν δεν εισται καλοσινατοι ελληνες

      Διαγραφή
    2. τοτε δεν θα τα βρουμε

      Διαγραφή
    3. Άντε από δω ρε φασιστόμουτρο που θα κάνουμε και ανάλυση του φασισμού !

      Διαγραφή
    4. Το παραπάνω σχόλιό μου δεν το εννοώ φυσικά και το έγραψα για να δώσω ένα παράδειγμα φασιστικής συμπεριφοράς.

      Διαγραφή
    5. Από την στιγμή που χαρακτηρίζεις κάποιον χωρίς να θεμελιώνεις τον χαρακτηρισμό αυτόν, αυτόματα και αυτοδίκαια, τάσσεσαι στην ευρύτατη ομάδα ανθρώπων που ορίζουμε ως φασίστες.

      Ο χαρακτηρισμός που έκανα στο πρόσωπό σου, ως παράδειγμα, είναι εξόχως φασιστική και ρατσιστική συμμπεριφορά.
      Αναρωτήσου, της ευκαιρίας δοθείσης, πόσες φορές έχω γίνει στόχος τέτοιων φασιστικών και ρατσιστικών επιθέσεων από, κατά δήλωση των ιδίων, δημοκράτες.

      Επίσης εξόχως φασιστική είναι η έκφραση ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ. Προφανώς πρόκειται για φασίστες που σιχαίνονται τους ομοίους τους, γιατί αντανακλούν τους ίδιους. Βλέπουν τον εαυτό τους στον κοινωνικό καθρέφτη και τους πιάνει σύγκρυο.

      Και καλό είναι πριν βιαστεί κάποιος να χαρακτηρίσει κάποιον άλλον ως φασίστα, να επαναφέρει στη μνήμη του τις χιλιάδες στιγμών της ζωής του, που ενήργησε ως φασίστας...

      Το να κολάς την ρετσινιά του φασίστα σε κάποιον αυθαίρετα, δεν σε καθιστά δημοκράτη. Αποκαλύπτει τον φασίστα που έχεις αφήσει έξω, να περιφέρεται ελεύθερος.

      Όλοι οι άνθρωποι είμαστε φασίστες στην καθημερινότητά μας. Άλλοι λιγότερο κι άλλοι περισσότερο. Αυτό εξαρτάται από την ευαισθησία και την παιδεία του καθενός και ιδιαίτερα από την εσωτερική δουλειά που έχει κάνει με τον εαυτό του, το κάθε άτομο.

      Όταν φωνάζουμε λοιπόν ΚΑΤΩ Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε είναι να το φωνάζουμε, με τη ντουντούκα στο max, στ΄ αυτιά μας...

      Διαγραφή
    6. Δυστυχώς, οι νεαροί ροζ αριστερούληδες, μπερδεύουν την έννοια της πειθαρχίας με τον φασισμό κι αυτή η σύγχυση είναι που γεννά τα γνωστά προβλήματα, όπως τα βλέπουμε ν΄ απλώνονται σταδιακά σαν εφιαλτικό πέπλο, σε όλη την κοινωνία.

      Διαγραφή
    7. Την στιγμή που βρίζεις κάποιον εκτελείς μία φασιστική και ρατσιστική πράξη.

      Το σύνθημα ΜΠΑΤΣΟΙ - ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ - ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ μπορεί να εκτονώνει το θυμικό των μαζών, αλλά δεν παύει να είναι ρατσιστικό και φασιστικό, γιατί εξισώνει όλους τους μπάτσους προς τα κάτω, αγνοώντας ότι -όπως σε όλα τα επαγγέλματα- υπάρχουν καλοί και κακοί επαγγελματίες.

      Είναι άπειρα τα παραδείγματα που μπορώ να παραθέσω. Τον φασισμό μπορούμε να τον ανιχνεύσουμε παντού σε όλες μας τις κοινωνικές εκδηλώσεις. Ο φασισμός δεν αποτελεί προνόμιο, μίας και μόνο πολιτικής παράταξης. Σε όλα τα κόμματα και τις παρατάξεις μπορούμε όλοι πανεύκολα να καταδείξουμε και αναδείξουμε φασιστικές και ρατσιστικές συμπεριφορές. Όταν οι φασιστικές συμπεριφορές γενικεύονται κι απλώνονται σαν μάστιγα στην κοινωνία, τότε είναι που δημιουργούνται τα φασιστικά καθεστώτα είτε αυτά είναι γερμανικού τύπου είτε σοβιετικού. Τα φασιστικά καθεστώτα ασχέτως χρώματος δεν έχουν απολύτως καμμία διαφορά, στην καθημερινότητα των πολιτών τους. Είναι ολόιδια.

      Διαγραφή
  24. Ο χάρνντογκ μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να βρει τις ip των σχολιαστών μέσα από το μετρητή επισκεπτών.

    Το πόσες φορές έχεις κάνει αβαβά δικά μου επιχειρήματα ή άλλων δεν έχει σχέση με αυτούς που σε βρίζουν για να γελάσουνε μαζί σου. Άλλοι αυτοί που σε ταπώνουνε κι άλλοι αυτοί που σε βρίζουν. Τώρα αν πάνω στο πολύ αβαβά σου έριξα κανα μπινελίκι ήταν για να σταματήσεις το αβαβά, να πιεις ένα χαμομηλάκι και να κοιμηθείς ήσυχος.

    Παρακαλώ το χάρνττογκ να τραβήξει βιντεάκι ή φωοτογραφίες από τις ip για να τσούξει ο Κάρνικ και να γελάσουμε κι άλλο.
    ( να μάθουμε και σε ποια πόλη μένεις :P )

    mpenoVgeno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προτρέπεις τον Harddog να διαπράξει ποινικό αδίκημα...;

      Γειά σου ρε δημοκρατάρα, αντιφασισταρά...!

      Πες μας κι άλλα, για να καταλάβουμε πόοοσο πολύ δημοκράτης είσαι... και ποιές "δημοκρατικές" μεθόδους προτείνεις...

      Διαγραφή
    2. Θέλει ο φασιστάκος να κρυφτεί... κι η χαρά δεν τον αφήνει...

      Διαγραφή
  25. ωρεα ολα αυτα...+ σε αρκετα πραματα μπορει να χεις + 1να δυκεο
    ασ πουμε τωρα...πως οδηγητε καποιος στο να μεταμορφοθει....
    σε φασιστα:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Στάδιο πρώτο: Τα θεμέλια

    Κάποτε σε μικρή ηλικία, όταν είσαι εντελώς εύπλαστος, διαβάζεις στα βιβλία της ιστορίας του δημοτικού για τις μάχες που έδιναν οι πρόγονοί σου. Λυρικές αναπαραστάσεις του τρόπου με τον οποίο αν και πάντα λιγότεροι κατάφερναν να εξουδετερώνουν όλους τους πανίσχυρους εχθρούς τους, τους Πέρσες, τους Τούρκους, τους Ιταλούς τους Γερμανούς. Ενδιάμεσα σου παραβάλλονται οι ενδείξεις της πολιτισμικής σου ανωτερότητας. Φωτογραφίες από κίονες, ναούς και αμφορείς που επιβεβαιώνουν αυτό που έχεις ακούσει και στο σπίτι σου: «όταν εμείς χτίζαμε παρθενώνες οι άλλοι τρώγαν βελανίδια». Κάπου εκεί αρχίζεις να ερωτοτροπείς με έναν παιδικό εθνικισμό. Βλέπεις τον εαυτό σου σαν τον επόμενο Καραϊσκάκη ή Κολοκοτρώνη, και δηλώνεις περήφανος για την καταγωγή σου και πρόθυμος να θυσιαστείς για την πατρίδα σου. Έχεις μάθει απ’ έξω όλες τις βασικές εκκλησιαστικές προσευχές κι ας μην καταλαβαίνεις τι λένε. Σταυροκοπιέσαι κάθε φορά που περνάς έξω από εκκλησία, ίσως να παρακολουθείς και το κατηχητικό, και για κάποιο λόγο πιστεύεις πως υπάρχει ένας θεός που προστατεύει την Ελλάδα σαν την δική του πατρίδα. Άλλωστε η εκκλησία έπαιζε πάντα καθοριστικό ρόλο στη μόρφωσή σου και ιδιαίτερα στην ιστοριογραφία της χώρας μας, η οποία παρά την ύπαρξη πολλών κατ’ όνομα αριστερών καθηγητών, διανοούμενων και ερευνητών δεν κατάφερε ποτέ να ξεφύγει από τον χαρακτήρα της γεγονοτολογικής παράθεσης πολεμικών συγκρούσεων. Ιδιαίτερα όταν η αριστερή αντίστιξη στην εθνικιστικού τύπου ιστοριογραφία είναι η …Ρεπούση τα πράγματα δυσκολεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνείς με τις ιστορικές αντιλήψεις της Ρεπούση ;

      Διαγραφή
    2. την εχω χεσμενη...εση;;

      Διαγραφή
  27. Στάδιο Δεύτερο: Η εφηβεία

    Στην εφηβεία έχεις ήδη κατασταλάξει στην ομάδα που υποστηρίζεις με φανατισμό. Θέλεις να βλέπεις κρεμασμένα στα περίπτερα πρωτοσέλιδα που μιλάνε για την οπαδική σου μαγκιά και την ανωτερότητα σου από τους άλλους. Η αυξημένη σου λίμπιντο δεν κατευνάζεται με χειροπρακτικές μεθόδους, χρειάζεσαι κι άλλο. Βρίσκεις εκτόνωση στην βία με τους συμμαθητές σου. Γουστάρεις να ακούς ιστορίες από «πεσίματα» με κράνη, καδρόνια και μαχαίρια απέναντι στους «άλλους». Τα παιδιά από τον Σύνδεσμο είναι καλοί μάγκες, και η παρέα μαζί τους σε κάνει μάγκα κι εσένα. Με την ομάδα και την γκόμενα να σου τρώνε πολύ χρόνο από τη ζωή σου δεν έχεις κουράγιο να ασχοληθείς με τα πολιτικά. Άλλωστε όλοι κλέφτες και ψεύτες είναι, όπως είπε και ο μπαμπάς βλέποντας ειδήσεις χτες το βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Στάδιο τρίτο: Η ενηλικίωση

    Αφού είδες κι αποείδες να τελειώσεις το σχολείο πρέπει να δεις τι θα κάνεις στη ζωή σου. Ως άτομο διατηρείς ακέραιες τις βάσεις της μαζικής κουλτούρας που συνήθισες να καταναλώνεις. Η τηλεόραση είναι το αγαπημένο σου μέλος της οικογένειας, το διαδίκτυο βοηθάει για όλα τα άλλα και πράγματα όπως οι τέχνες και τα βιβλία δεν είναι για σένα. Γελάς ακόμα με τα ανέκδοτα για τους Αλβανούς που «κλέβουν την παράσταση» και για τους μαύρους που είναι μαύροι και όχι εσύ ρατσιστής. Μπορεί να είπες και στον κολλητό σου που έκατσε πολλές ώρες κάτω από τον ήλιο ότι έγινε σκούρος σαν «Πάκι». Αλλά ρατσιστής δεν είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στάδιο τέταρτο: Η εργασία

    Πήγες για δουλειά κι εσύ κάποια στιγμή όπως όλοι. Κακοπληρωμένος κι ανασφάλιστος, αλλά δεν πειράζει. Πρέπει να είσαι εργατικός. Έτσι λένε όλοι. Άλλωστε η εργατικότητα είναι ένα παράσημο που πρέπει ο άνδρας να διαθέτει. Είναι πιο σημαντικό κι από την αξιοπρέπεια. Το αφεντικό είναι καλό, αφού σου χτυπάει καμιά φορά την πλάτη φιλικά. Ενδιαφέρεται αυθεντικά για σένα και σου είπε ότι θα σε κάνει κάποια μέρα υπεύθυνο, αρκεί να συνεχίσεις να δουλεύεις σκληρά. Κάποτε είδες έναν περίεργο τύπο, μάλλον συνδικαλιστή, να σου λέει ότι πρέπει να πας στην απεργία. Δεν άφησες την πρόκληση αναπάντητη: «που να πάω στην απεργία; και το μεροκάματο που θα χάσω;» κι ύστερα γύρισες το κεφάλι και συμφώνησες με τον παλιότερο που σου είπε ότι οι συνδικαλιστές είναι ξεπουλημένοι που ζούνε μέσα στη χλιδή. Άλλωστε η Αριστερά πέθανε. Είδαμε τον κομμουνισμό που μόλις έπεσε γέμισαν τα κωλόμπαρα της Ελλάδας μας. Πουτάνες θα τις κάνουν τις μάνες μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Στάδιο πέμπτο: Η κρίση

    Όλα κυλούν καλά. Συνεχίζεις να ψηφίζεις το κόμμα που σου υπέδειξε αυτός που σε έβαλε στη δουλειά. Συνεχίζεις να αδιαφορείς για την πολιτική και να κοιτάς την πάρτη σου. Όταν κάθεσαι στο μετρό ή στο λεωφορείο παρακαλάς να μην κάτσει στην άδεια θέση δίπλα σου εκείνος ο σκουρόχρωμος που βρωμάει. Κάποια στιγμή παρατηρείς ότι είναι πολλοί. «Πως την κατάντησαν έτσι την Ελλάδα;». Με ξένους δεν κάνεις παρέα. Εντάξει δεν είναι όλοι κλέφτες, υπάρχουν και ορισμένοι νοικοκυραίοι που σέβονται την χώρα μας, αλλά όχι και να σηκώσουν τη σημαία τα αριστούχα παιδιά τους. Άλλωστε το «δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ» που τραγούδησες μεθυσμένος από εθνική υπερηφάνεια το 2004 το πιστεύεις ακόμα.

    Έρχεται η κρίση και το αφεντικό σου, γεμάτο αληθινό πόνο, σου ανακοινώνει ότι δεν μπορεί να σε κρατήσει άλλο στη δουλειά γιατί δεν βγαίνει. Τα κέρδη του μειώθηκαν και αν μπορούσε να σε κρατήσει θα το έκανε, όμως τα πράγματα ζόρισαν. Αν αλλάξει κάτι θα σε ειδοποιήσει, όμως τώρα θα προτιμήσει να κρατήσει τους δύο Πακιστανούς που τους έχει να δουλεύουν με 300 ευρώ το μήνα, ανασφάλιστους και παράνομους. Του λες ευχαριστώ που σου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψεις και τον αποχαιρετάς.

    Κάτι αρχίζει να σαλεύει. Εσύ που τόσα χρόνια εργαζόσουν ακατάπαυστα και ήξερες τη δουλειά να πετιέσαι έξω από δυο ξυπόλητους βρωμιάρηδες; Αυτοί φταίνε. Τι δουλειά έχουν εδώ; Να πάνε στη χώρα τους. Εμείς δεν αντέχουμε άλλους. Αν μπορούσαμε να τους ταϊσουμε θα το κάναμε ευχαρίστως, αλλά όχι τώρα. Πρέπει να φύγουν. Όμως ποιος θα τους διώξει; Ένα γαμάτο blog που διάβασες προχτές έγραφε ότι όλοι οι πολιτικοί είναι προδότες και έχουν ξεπουλήσει με μυστικές συμφωνίες την χώρα. Πείθεσαι ότι αυτοί οι λαθρομετανάστες δεν ήρθαν από μόνοι τους. Τους έφεραν κάτι μεγάλα κεφάλια, που κατά σύμπτωση είναι Εβραίοι, για να καταστρέψουν την χώρα σου. Βλέπεις το κόμπλεξ αυτών που έτρωγαν τα βαλανίδια είναι μεγάλο και γι’ αυτό θέλουν να μας καταστρέψουν.

    Κάτι πρέπει να γίνει όμως. Οι πολιτικοί δεν μπορούν να το κάνουν γιατί είναι όλοι πουλημένοι. Οι λογαριασμοί τρέχουν και από τον ΟΑΕΔ δεν είχες κανένα νέο. Και εκείνος ο δημοτικός σύμβουλος που σου έλεγε ότι θα σε βολέψει κάπου δεν απαντά στα τηλέφωνα. Ο χρόνος πιέζει. Οι ξένοι ηγέτες μας κοροϊδεύουν. Ποιος θα δώσει τη λύση; Τους χρειάζεται ένα μάθημα. Ένα Γουδί. Ένας Παπαδόπουλος. Αυτός τουλάχιστον δεν έκλεβε.

    Το βραδάκι κάθεσαι να δεις ειδήσεις. Βρίζεις την Τρέμη και τον Πρετεντέρη όταν σου λένε ότι πρέπει να πληρώσεις το χαράτσι. Όταν σου λένε ότι πρέπει να απελαθούν οι λαθρομετανάστες κατά σύμπτωση συμφωνείς μαζί τους. Δεν θέλεις να ακούσεις τίποτα άλλο. Πρέπει να γίνει κάτι. Τώρα. Δεν σε νοιάζει ποιος και πως θα το κάνει. Αρκεί να γίνει. Να φύγει ο βρωμιάρης που σου πήρε τη δουλειά. Να πάει στον αγύριστο. Κάπου στο youtube πήρε το μάτι σου έναν τύπο με ξυρισμένο κεφάλι να υπόσχεται κρεμάλα στους προδότες και δουλειά στους Έλληνες. Αυτό είναι. Μόνο αυτοί μπορούν να μας σώσουν!

    Ναι αλλά αυτοί είναι νοσταλγοί του Χίτλερ που κατέκαψε την Ελλάδα, που βίασε και σκότωσε τους προγόνους σου. Λεπτομέρειες. Τώρα έχουμε κρίση, δεν έχουμε την πολυτέλεια να ασχολούμαστε με την ιστορία. Άλλωστε δεν είδαμε προκοπή από τους δημοκράτες. Γιατί να μη δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χώρα μου είχε περισσότερους νεκρούς από την δράση του "αντιστασιακού" ΕΛΑΣ, παρά από τους γερμανούς κατακτητές.

      Διαγραφή
    2. Λήσταρχος Νταβέλης5 Οκτωβρίου 2012 - 6:19 μ.μ.

      Και πως ψηφιζες ΟΑΚΚΕ και Συριζα οπως ο ιδιος λες? Δεν ειχαν ανακαλυφτει ακόμη ολα τα θυματα του ΕΛΑΣ? Μετα ξεθαφτηκαν? Εγινε καταμετρηση, βγήκαν περισσσότερα από τα θύματα των φασιστων και το γυρισες σε Χρυση αυγη?

      Διαγραφή
    3. Λήσταρχε Νταβέλη, όταν οι ηλίθιες ερωτήσεις από ένα πρόσωπο επαναλαμβάνονται συχνά, αυτό σημαίνει πως δεν έχουμε να κάνουμε με κάποιον που κάτι δεν κατάλαβε, αλλά με κάποιον ηλίθιο. Δεν σου απαντώ γιατί η ερώτηση είναι προφανώς γελοία. Αυτοί που έπρεπε να καταλάβουν αυτό που έγραψα, το κατάλαβαν. Εσένα όπως φαίνεται, ακόμα κι αν γράψω ολόκληρους τόμους απαντήσεων, δεν πρόκειται να καταλάβεις, όπως έχει αποδείξει, οπότε το αποφεύγω να μην σπαταλώ τζάμπα ενέργεια.

      Διαγραφή
    4. αφου την σπαταλησες ειδη βρε συ καρκιν ξερνωντας!!!!


      την ενεργεια

      Διαγραφή
    5. Λήσταρχος Νταβέλης6 Οκτωβρίου 2012 - 4:18 μ.μ.

      Ετσι συμβαινει με όλους τους φασίστες. Νομιζουν οτι ειναι διανοιες επειδη ξερνανε ένα βουνό παπαρολογίες

      Διαγραφή
    6. Ενώ Λήσταρχε Νταβέλη, κάποιοι άλλοι... δεν τοποθετούνται ποτέ... δεν έχουν άποψη για τίποτα... κι έτσι δεν διακινδυνεύουν τίποτα... επιβεβαιώνοντας που και που την παρουσία κλάνοντας... Έτσι δεν είναι ;

      Διαγραφή
  31. Στάδιο έκτο: Το πέρασμα στη δράση

    Στις πρώτες εκλογές δειλά-δειλά ψήφισες Χρυσή Αυγή. Μιλώντας με τους φίλους σου επέμενες ότι δεν συμφωνείς μαζί τους, αλλά δεν ήξερες τι άλλο να ψηφίσεις. Η Παπαρήγα είναι βολεμένη, ο Τσίπρας έφερε τους μετανάστες και ο Καμμένος ήταν για χρόνια στην ΝΔ. Σε δημόσιες συζητήσεις αποκύρηττες τη βία, αλλά ήθελες να φάει ένα χαστούκι ο Πάγκαλος. Έκοψες και την καλημέρα που έλεγες με τον για χρόνια Αλβανό γείτονά σου και κρυφοχάρηκες όταν έμαθες ότι απολύθηκε κι αυτός και μάλλον θα πάει Αυστραλία. «Δεν είμαι ρατσιστής. Αυτοί με έκαναν» επαναλαμβάνεις μονότονα, ίσως από τύψεις. Απολάμβανες το χαστούκι του Ηλία στην Κανέλλη. Καλά της έκανε!

    Ο Χρυσαυγίτης της γειτονιάς είναι καλό παιδί. Βοηθάει τις γριούλες, φροντίζει για την ασφάλειά μας και μας ενημερώνει για τα πολιτικά πράγματα. Πολύ θα ήθελες κι εσύ να του μοιάζεις. Να μοιράζεσαι κι εσύ τη σοφία του και τις απέραντες γνώσεις του για την Αρχαία Ελλάδα, ιδιαίτερα για τον τρόπο με τον οποίο φέρονταν οι αρχαίοι ημών πρόγονοι στους εχθρούς και τους προδότες. Ενδίδεις στις παραινέσεις του να κατέβεις κι εσύ σε μια συγκέντρωση που θα γίνει για λίγους φίλους. Εκεί θα μας μιλήσει ένας συναγωνιστής που ξέρει πολλά γιατί ήταν στους καταδρομείς και είδε από μέσα τι παίζεται. Πηγαίνεις από συγκέντρωση σε συγκέντρωση και ξαφνικά νιώθεις πιο δυνατός. Το πνεύμα σου έχει γαλουχηθεί από τις ιστορίες που ακούς. Ένα δεύτερο σχολείο. Εκεί συναντάς και κάτι παλιόφιλους από το Σύνδεσμο. Τότε που την πέφτατε μαζί σε κάνα πιτσιρίκι για να του πάρετε το κασκόλ της αντίπαλης ομάδας. Νιώθεις το σώμα σου να δυναμώνει κάθε φορά που φοράς το ραμμένο από Πακιστανούς, μαύρο μπλουζάκι που σου χάρισε ο νέος σου φίλος για ενθύμιο. Στις δεύτερες εκλογές είσαι πια σίγουρος για την επιλογή σου. Χρυσή Αυγή και τα μυαλά (;) στα κάγκελα. Να μάθουν αυτοί οι αριστεροί και οι προδότες. Αγαπημένη σου φράση το «αν γουστάρεις τους λαθρομετανάστες να τους πάρεις σπίτι σου».

    Ο υπαρχηγός του υπαρχηγού του πυρηνάρχη κρίνει ότι είσαι έτοιμος για το επόμενο στάδιο. Βία αυτοί, βία κι εμείς. Πρέπει όμως να είσαι πειθαρχημένος. Με στρατιωτικό τρόπο. Τον εξοπλισμό σου τον παίρνεις από τους συναγωνιστές. Τώρα το λοστάρι που κρατάς είναι η προέκταση του ανδρισμού σου. Θα τους γαμήσεις όλους. Δεν σε σταματάει τίποτα. Ακούς με προσοχή τους εμπειρότερους και δεν παρεκκλίνεις από τις εντολές τους. Αν πετύχεις όμως κανέναν αλλοδαπό κοντά στη γειτονιά σου μπορεί να πάρεις την πρωτοβουλία να του δώσεις και καμιά κλωτσιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Στάδιο έβδομο: Η ολοκλήρωση

    Αγαπάς την χώρα σου παθολογικά. Εκνευρίζεσαι όταν βλέπεις να την ξεπουλάνε στους ξένους, μισείς όποιον την επιβουλεύεται. Πιστεύεις ότι είσαι πατριώτης. Εθνικιστής πατριώτης. Γιατί να το κρύψεις άλλωστε. Είσαι εθνικιστής περήφανος και αγέρωχος. Καταβροχθίζεις τα βιβλία που σου έδωσαν να διαβάσεις και αρχίζεις να παίρνεις μέρος ενεργά στις συζητήσεις. Είσαι πια σίγουρος για κάποια πράγματα: Ο Χίτλερ ήταν φιλέλληνας, το ολοκαύτωμα δεν υπήρξε, κι αν ακόμα υπήρξε καλώς έγινε, οι κομμουνιστές είναι εβραίοι και μπολσεβίκοι, οι δημοκράτες πουλημένοι και βολεμένοι και μόνο ο Στρατός μπορεί να δώσει τη λύση. Αν όλα αυτά σε κάνουν φασίστα, τότε ναι είσαι φασίστας. Με κάθε ευκαιρία προσπαθείς να ανοίξεις πολιτική συζήτηση με φίλους, γνωστούς και άγνωστους. Να τους εντυπωσιάσεις με τις αποκαλύψεις που τόσο γρήγορα έμαθες, να τους διαφωτίσεις για το τι ήταν πραγματικά τα SS, ποιος ήταν ο Γκέμπελς και πόσο φιλέλλην ήταν ο Αδόλφος Χίτλερ. Δεν δέχεσαι αντιρρήσεις. Αν κάποιος πάει να σου πει κάτι περνάς αμέσως στην αντεπίθεση: «Ερχόμαστε και θα σας λιώσουμε». Σκέφτεσαι σοβαρά να ξυρίσεις το κεφάλι σου. Στη γυναίκα σου θα πεις ότι το κάνεις για λόγους οικονομίας, το σαμπουάν ακρίβυνε και ο κουρέας χρεώνει 10 ευρώ το απλό κούρεμα. Μόλις μαζέψεις λίγα χρήματα θα πας να κάνεις δύο τατουάζ. Το ένα θα γράφει οπωσδήποτε «Η ΤΑΝ Ή ΕΠΙ ΤΑΣ» κι ας μη θυμάσαι τι ακριβώς σημαίνει. Το άλλο θα είναι ένα τέλειο σχέδιο που ζωγράφισε ένας συναγωνιστής. Θα βγαίνουν κάτι φλόγες μέσα από ένα φοίνικα και γύρω-γύρω θα έχει κάτι «αρχαιοελληνικά» σχέδια.

    Η ολοκλήρωση έρχεται όταν πείθεις έναν φίλο σου να βρει κι αυτός τη λύτρωση. Να βαφτιστεί μέσα στα άγια νερά της λευκής αδελφότητας, να μεταμορφωθεί σε ακούραστο πολεμιστή της πατρίδας και του έθνους. Να ακολουθήσει την δική σου εξέλιξη.


    Και κάπως έτσι γίνεται ο άνθρωπος φασίστας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας από τους βασικούς κανόνες αναρτήσεων στο διαδίκτυο είναι η αναφορά στην πηγή, απ΄ όπου αντέγραψες το κείμενο αυτό.

      Η μη αναφορά της (στην περίπτωση που έγινε σκόπιμα κι όχι από άγνοια ηθικών κανόνων) αποτελεί βαρύτατο ηθικό ατόπημα.

      Παρακαλώ δημοσίευσε την πηγή προέλευσης του κειμένου.

      Διαγραφή
    2. αργοτερα
      (μεσα πι-σι)

      Διαγραφή
    3. Θα περιμένω να αναρτήσεις κι ένα κείμενο, που θα περιγράφει εξ ίσου γλαφυρά πως ο άνθρωπος γίνεται κόκκινος φασίστας...

      Κάποιοι δεν εννοείτε να καταλάβαετε πως ο φασισμός διαχέεται οριζόντια στο πολιτικό φάσμα κι επιμένετε να βλέπετε μόνο τον φασισμό που εκπορεύεται από τους απέναντι...

      Βγάλτε τα κόκκινα φασιστικά γυαλάκια σας και κοιτάξτε τον κόσμο με τα δικά σας μάτια, για να έχετε την πλήρη εικόνα του φασισμού.

      Διαγραφή
    4. δλδη..εσει την βλεπεις καπος ετσι;;
      Φασίστες εξ' αριστερών...
      Μέχρι στιγμής ζήσαμε το φαινόμενο να σου φοράνε την ταμπέλα φασίστας ή ρατσιστής μόνο και μόνο επειδή είπες ότι αγαπάς την πατρίδα σου, μόνο και μόνο επειδή είπες πως το μεταναστευτικό αποτελεί πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπιστεί - μόνο και μόνο επειδή θα πεις ότι είσαι Έλληνας. Αυτή η ακραία και φασιστική πρακτική από προοδευτικούς τύπους τελικά είναι που επέδρασε πολύ βοηθητικά στην απενεχοποίηση του φασισμού και του ρατσισμού. Επέδρασε επίσης θετικά στο να δώσει στο φασισμό σάρκα και οστά με την μορφή πολιτικού κόμματος καθώς και στην δημιουργία πόλωσης εντός της κοινωνίας με τον ένα πόλο στο φασισμό. Βέβαια όλοι αυτοί οι πολέμιοι του φασισμού και του ρατσισμού κάναν το παν για να ισχυροποιήσουν αυτή την πόλωση γιατί στην ουσία την χρειάζονται - τους έδωσε λόγο ύπαρξης και δράσης. Βλέπεις στα σάιτ τους οι μισές αναρτήσεις έχουν να κάνουν με το φασισμό, τον ρατσισμό και την Χρυσή Αυγή - τέτοια διαφήμιση! Γράφοντας πάντα με πώρωση και εξοργιστικές γενικεύσεις - με παρόμοιο τρόπο που γράφει και η άλλη πλευρά. Τα σχόλια υβριστικά, υπεγενικευμένα τόσο, ώστε να θίγουν όλους όσους δεν συμφωνούν με τις ιδεοληψίες τους - όλους τους διαφορετικούς δηλαδη! Όμως ποτέ δεν θίγουν την ουσία γιατί ο φασισμός έχει φωλιάσει για τα καλά μεσα τους . Με παράλογο και κυνικό τρόπο αντιλαμβάνονται τα προβλήματα της κοινωνίας και του απλού λαού και στην ουσία σπρόχνουν τον κόσμο να ασπαστεί τον φασισμό γιατί από αλλού δεν υπάρχει καμία ρεαλιστική πρόταση για τα θέματα αυτά. Υποκριτές και φασίστες συνάμα.

      δεν θέλες να είσαι ρατσιστής ούτε με τους ρατσιστές- Με την έννοια ότι ένας άνθρωπος που εκφράζει κάποιες απόψεις δεν χάνει την αξία του ως άνθρωπος. Δίνει βάρος στην αφετηρία του άλλου. Καποιος που έχει μεγαλώσει σε μια οικογένεια που εκφράζονται ρατσιστικές απόψεις τις ίδιες απόψεις θα εκφράσει και αυτός μεγαλώνοντας. Αν τώρα αυτόν - που πιθανώς δεν είχε μέχρι στιγμής άλλα ερεθίσματα - τον ταμπελώσουμε ως ρατσιστή ή φασίστα το μόνο που πετύχαμε είναι να ισχυροποιήσουμε την ταύτιση του με αυτό. Όμως για τον άνθρωπο αρκεί μια στιγμή φωτός για να κάνει στροφή 180 μοιρών. Το ερώτημα λοιπόν είναι: εμείς μπορούμε να του χαρίσουμε αυτή τη στιγμή;

      Διαγραφή
    5. Πολύ σωστά, αγαπητέ pane ole, όπως αναφέρει η πηγή που παραθέτεις, αλλά την κρατάς κρυφή… η αποενοχοποίηση του φασισμού οφείλεται στην ακραία και φασιστική πρακτική, που καλλιεργήθηκε συστηματικά από προοδευτικούς κύκλους και την αριστερά, με παράνομες καταλήψεις και ποικίλους άλλους ακτιβισμούς, που δεν σέβονταν τη νομοθεσία και την κοινωνική ειρήνη. Χώρια η γκαιμπελικού τύπου προπαγάνδα, που διδάχτηκε κατά κόρον κι απετέλεσε ευαγγέλιο των αριστερών κομματικών σχολών σκέψης και πρακτικής...

      Ο κόσμος διδάχτηκε και μυήθηκε στον φασισμό, από αυτούς που δήθεν τον πολεμούσαν και τον πολεμούν. Κι αυτή είναι η μεγάλη αντίφαση της σημερινής πολιτικής μας ζωής.

      Το 95% αυτών που ψήφισαν ΧΑ δεν θέλουν να είναι ρατσιστές και δεν είναι. Ψήφισαν όμως ΧΑ γιατί από την άλλη μεριά βλέπουν την ιδεολογική αγκύλωση της αριστεράς και μεγάλου μέρους της ευρύτερης δημοκρατικής παράταξης και την εκούσια ή ακούσια συνεισφορά της, στην επιχείρηση δημιουργίας ισχυρής μουσουλμανικής μειονότητας στην Ελλάδα από ξένα κέντρα, κάτι που ενέχει τεράστιους κινδύνους για τη μελλοντική ύπαρξη της χώρας. Δυστυχώς οι ηγεσίες των κομμάτων είναι τόσο απασχολημένες με την ύπαρξή τους και την διατήρηση των κεκτημένων τους, που αδυνατούν να καταλάβουν πως οι δικές τους θέσεις κι οι δικές τους πρακτικές, είναι που στρέφουν τον κόσμο στην άλλη πλευρά. Κι η άλλη πλευρά (η ΧΑ εν προκειμένω) δρα, ακριβώς όπως δρούσε κι εξακολουθεί να δρα η αριστερά, στις πολιτικές και κοινωνικές της διεκδικήσεις.

      Αυτά δίδαξε στον κόσμο η αριστερά τουλάχιστον τα τελευταία 30 χρόνια κι έτσι τώρα ο κόσμος αυτός εύκολα γλιστράει στην άλλη μεριά.

      Τα «δημοκρατικά» κόμματα, τώρα λούζονται τις συνέπεις των πρακτικών τους…

      Διαγραφή
  33. + για να ξηγιομαστε....ειληκρινα στα διαρχημου πως θα την ''βγαλει'' ο μεταναστης...απ'την στιγμη που δεν εχω εγω να φαω
    αυτο δεν σημενει οτι δεν θα τον στηριξω οταν συμπατριοτεσ μου...του συμπεριφερονται οπος οι γερμανοι στον παππου μου..
    οποιος με πηραξει..ανεξαρτητος χρωματος-φυλης-θρησκιας-καταγωγης-χρωματος ματιων κτλπα.....απλα τον ΗΠΙΕ.....
    ΦΑΣΙΣΤΑς...ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ--->>ΓΗΝΕΣΑΙ
    περαστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από γερμανούς ετυχώς δεν είχα νεκρούς στην οικογένειά μου. Είχα όμως δύο νεκρούς από κόκκινους και μαύρους φασίστες... Έναν από κάθε πλευρά. Αυτό καθιστά την πολιτική μου σκέψη διαυγέστερη πολλών άλλων που παριστάνουν τους αντιφασίστες και τους γιαλαντζί δημοκράτες...

      Διαγραφή
  34. "Επίσης εξόχως φασιστική είναι η έκφραση ΤΣΑΚΙΣΤΕ ΤΟΝ ΦΑΣΙΣΜΟ. Προφανώς πρόκειται για φασίστες που σιχαίνονται τους ομοίους τους, γιατί αντανακλούν τους ίδιους. Βλέπουν τον εαυτό τους στον κοινωνικό καθρέφτη και τους πιάνει σύγκρυο."

    Aλλά εσύ -για κάποιους σου δικούς σου λόγους- προτιμάς από τους δύο ομοίους εκείνους που ντύνονται με μαύρα μπλουζάκια, γιατί είναι πατριώτες. Ντυνότανε και τα παλικάρια του Μουσολίνι με μαύρα αλλά δεν έχει σημασία. Σημασία έχει πως το ίδιο έκανε κι ο Μεταξάς και τα παλικάρια του. Ο Ιωάννης Μεταξάς είναι αυτός που είπε το ΟΧΙ, λάτρευε το Μουσολίνι και ήθελε να το μιμηθεί. Και είπε το ΟΧΙ γιατί ήτανε μεγάλος Έλληνας κι όχι επειδή το αγγλικό κεφάλαιο έκανε κουμάντο στην Ελλάδα. Τσου! Ήταν Έλληνας. Έπαιξε τη ζωή του κορώνα γράμματα. Πρώτος έτρεξε στα βουνά της Αλβανίας.
    Ούτε έχει σημασία που κατάγεται από ένα κωλόσογο που από το 1691 είχε τον τίτλο του Κόμη. Με την αξία του είχε κι αυτόν τον τίτλο.

    Κι όταν βλέπεις απέναντί σου κομμουνιστή κι αναρχικό τρομάζεις και θέλεις να τα σπάσεις όλα επειδή βλέπεις τον όμοιο. Έτσι εξηγούνται όλα Κάρνικ.

    Εσύ φασίστας ποτέ. Πατριώτης!
    Η ψήφος είναι όπλο και πρέπει να δίνεται στη Χρυσή Αυγή. Που δε χρησιμοποιεί όπλα. Παρά μόνο κάτι μαχαιριές σε αυτά τα εκτρώματα τις ανθρωπότητας, τους λαθρομετανάστες. Άντε και καμιά σφαλιάρα όταν δεν μπορούμε να μιλήσουμε σαν άνθρωποι. Δεν είναι όπλα αυτά. Όπλο είναι η ψήφος.

    Και μάλιστα αν θέλεις να τσακίσεις όσους έρχονται με φόρα και εναντίον σου και όχι μόνο εναντίον των μεταναστών, τότε είσαι φασίστας. Αν θέλεις να τον τσακίσεις αυτόν που θα σε τσακίσει απλά τρομάζεις που βλέπεις τον όμοιό σου.

    κλιγκιμπόν τσιγκλίνγκ ΜΠΙΝΓΚ!!!
    Μάσε καμιά βίδα ρεεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν σε άλλες εκλογές ψήφιζα ΟΑΚΚΕ, ή ΣΥΡΙΖΑ ή... ή... τότε δεν ήμουν φασίστας... κι έγινα ξαφνικά επειδή ψήφισα στις δημοτικές εκλογές Χρυσή Αυγή ;

      Ποιός είναι πιο δημοκράτης ; Αυτός που ψηφίζει για πάντα το ίδιο κόμμα είτε γιατί αποτελεί οικογενειακή του παράδοση, είτε γιατί αυτό του επιβάλει η χρόνια ιδεολογική του αγκύλωση... ή αυτός που σκέφτεται με γνώμονα το συμφέρον της χώρας του και δίνει την ψήφο του εκεί που κρίνει, στην χρονική στιγμή που διεξάγονται εκλογές ;

      Ποιός είναι πιό δημοκράτης ; Ο ταλιμπάν (κομματόσκυλο) της πολιτικής σκέψης ή ο πολίτης που σκέπτεται κι εκφράζεται ελεύθερα χωρίς να επηρρεάζεται από πολιτικά συμφέροντα και κομματικές τακτικές ;

      κλιγκιμπόν τσιγκλίνγκ ΜΠΙΝΓΚ!!!

      Βγάλε την σκουριασμένη βίδα που έχεις στο μυαλό σου, που σε αναγκάζει σχεδόν σε κάθε σχόλιο, να προβαίνεις σε προσωπικούς απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς (χαρακτηριστικό του original φασίστα) και τοποθέτησέ την στον πισινό σου, αποφράζοντας την έξοδο του ορθού σου... απ΄ όπου απορρέει η άρρωστη πολιτική σου σκέψη.

      Για περαιτέρω εξηγήσεις της συμπεριφοράς σου και της εδώ παρουσίας σου, διάβασε εδώ... http://karnik1.blogspot.gr/2012/10/blog-post_1.html και θα έχεις πλήρη εικόνα του τι ακριβώς σου συμβαίνει...

      Παραραθέτω ένα απόσπασμα γι αυτούς που βαριούνται να διαβάσουν όλο το κείμενο...

      «Η απλή παρουσία του ευφυούς ανθρώπου είναι κατά κανόνα, δια τον βλάκα, εις το έπακρον προκλητική.»
      «Ο βλάξ, ως πλησιέστερος προς το ζωικόν βασίλειον, έχει την ένστικτον καχυποψίαν ούτω ανεπτυγμένην,
      ώστε ν’ αδυνατή να διαγνώση, ή να εννοήση συλλογισμούς και λογικούς υπολογισμούς του ευφυούς,
      βασιζομένους όχι εις το ένστικτον αλλά εις την διάνοιαν.»

      Ευάγγελος Λεμπέσης

      Διαγραφή
    2. Λήσταρχος Νταβέλης5 Οκτωβρίου 2012 - 3:35 μ.μ.

      karnik εσυ εισαι που μπορεις να διαγνωσεις συλλογισμούς? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχχχχχχχχχχααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχαααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαχαααααααααααα............

      Διαγραφή
    3. Ένα χαρακτηριστικό του βλακός είναι ότι αδυνατεί να κατανοήσει έναν ολοκληρωμένο συλλογισμό και παρασύρεται από μία φράση ή ένα απόσπασμα του κειμένου, το οποίο χρησιμοποιεί ξεκομμένα από το υπόλοιπο κείμενο, για να το χρησιμοποιήσει ως ειδικό καθαρτικό... μέσω του οποίου θα καθαρίσει το ορθόν του, την γνωστή απόληξη του παχέος εντέρου του. Κι επειδή ως βλαξ δεν έχει την δυνατότητα να ολοκληρώσει έναν συγκροτημένο συλλογισμό, μια εσωτερική παρόρμηση τον ωθεί να καταλήγει σε εκφράσεις του τύπου... "κλιγκιμπόν τσιγκλίνγκ ΜΠΙΝΓΚ!!!", οι οποίες αντανακλούν αυτό ακριβώς που έχει μέσα στο πυώδες μμυαλό του, που ψάχνει εναγωνίως διέξοδο δια της πρωκτικής πύλης... του παχέος εντέρου.

      Διαγραφή
    4. Το παραπάνω σχόλιό μου, επιβεβαιώνεται πλήρως από τον αναγνώστη Λήσταρχον Νταβέλην, ο οποίος έσπευσε με θαυμαστήν ταχύτητα να υπερασπίσει τον έτερο βλάκα... ως συνήγορος.

      Η απάντησή μου προς τον συνήγορον, δεν μπορεί παρά να είναι αντίστοιχος της πολυπλόκου και δαιδαλώδους σκέψεώς του...

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχχχχχχχχχχααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχαααααααααααααααααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααχαχαααααααααααα............

      Διαγραφή
    5. Τό ΄να nick τρίβει τ΄ άλλο... και τα δυό μαζί τον μπούτσον του Καραϊσκάκη.

      Διαγραφή
    6. Αυτή η αλλαγή που είπες αποδεικνύει ό,τι έχει ήδη ειπωθείŠ· είσαι ένας μικροαστός που διατυμπανίζει πως δρα υπέρ ενός συνόλου, της πατρίδας, αλλά το μόνο που κάνεις είναι να κοιτάς την πάρτη σου.

      Άσε που σε καμία περίπτωση δεν πείθεις ότι είχες ποτέ κάποια σχέση με την αριστερά γιατί ο τρόπος που μιλάς για την ιστορία κι οι εξηγήσεις που δίνεις για τα σημερινά γεγονότα δεν έχουνε καμία επαφή με την ανάλυση της κοινωνίας με βάση τις οικονομικές τάξεις, τα συμφέροντα του κάθε "πατριώτη" και "αγωνιστή".

      Ξέρω ξέρω...θα μας πεις πως είσαι πολύ μπροστά και βλέπεις πολύ περισσότερα πράγματα που εμείς δεν μπορούμε να δούμε... βλέπεις πως "η αριστερά είναι ένα αποκούμπι για όσους δεν μοπρούν να αντέξουν τον ανταγωνισμό" και εμείς βλέπουμε -οι κενοί- ΜΟΝΟ (που δε βλέπουμε μόνο αυτό) την οικονομία, τις τάξεις και ξεχνάμε τη ΜΠατρίδα μαμά Ελλάδα... κλπ κλπ κλπ.

      Ό,τι και να πεις θα νομίζεις πως μας λες καινοφανείς "ιδέες" από ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ, ολοκαίνουρια και πρωτοπόρα σκέψη ... κι όμως είσαι τόσο προβλέψιμος και επαναλαμβανόμενος.

      Αλλά είσαι απλά γαμάτος. Είσαι ο Κάρνικ και δεν είσαι φασίστας.

      Διαγραφή
    7. Άντε πάλι με την ίδια καραμέλα... Ναι, είμαι μικροαστός, όπως είσαι κι εσύ κι όπως είναι το 95% των ελλήνων πολιτών. Που είναι δηλαδή το κακό να είσαι μικροαστός ;

      Η λέξη μικροαστός χρησιμοποιήθηκε ευρύτατα από την αριστεράς, ως υποτιμητικός όρος, την εποχή που η αριστερά εκπροσωπούσε μόνο τους εργάτες. Εαν αυτή την στιγμή τα δύο αριστερά κόμματα διαγράψουν τους μικροαστούς μέλη και ψηφοφόρους, αυτόματα θα πάψουν να υφίστανται ως κόμματα. Παρ΄ όλα αυτά, ανάμεσα στους διάφορους όρους της ξύλινης κομματικής γλώσσας ιδιαίτερα του ΚΚΕ, ο όρος εξακολουθεί να χρησιμοποιείται παυλοφικά, προκαλώντας γέλια στους γνωρίζοντες. Οι σύγχρονοι σύντροφοι αδυνατούν να κατανοήσουν τις ραγδαίες αλλαγές που επήλθαν στην κοινωνία. Δεν είμαστε πια στον 19ο αιώνα... Τα μέσα παραγωγής έχουν αλάξει και βρισκόμαστε πια στον 21ο.

      Δεν προσπαθώ να πείσω κανένα για το αριστερό μου παρελθόν. Ούτε μ΄ ενδιαφέρει άλλωστε, αφού προ πολλών ετών εγκατέλειψα τον χώρο, διαπιστώνοντας πως ο ευρύτερος χώρος της αριστεράς στην Ελλάδα λειτουργεί ως κοινωνικό ψυχιατρείο.

      Εξ άλλου η ιδεολογία της αριστεράς σε παγκόσμιο επίπεδο έχει καταρρεύσει μετά την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, οπότε δεν έχει και νόημα πια να προβαίνει κανείς σε αναλύσεις με βάση τις οπτικές μιας ηττημένης κατά κράτος ιδεολογίας. Όσοι εξακολουθούν να να διατηρούν αυτές τις οπτικές, το κάνουν είτε γιατί είναι ρομαντικά κολλημένοι στο παρελθόν είτε γιατί έχουν ισχυρά συμφέροντα να διατηρούν αυτές τις παρωχημένες αντιλήψεις, όπως το ΚΚΕ που έχει μεταβληθεί σε επιχειρηματικό όμιλο.

      Τα αριστερά κόμματα, αρέσει δεν αρέσει, είναι πλέον μέρος του συστήματος, έχοντας εγκαταλείψει την ιδέα της επανάστασης και της ανατροπής. Κλασσικό παράδειγμα τα δύο ελληνικά αριστερά κοινοβουλευτικά κόμματα, που δανείζονται από τις τράπεζες κι είναι χρεωμένα μέχρι τα μπούνια σ΄ αυτές, όταν μέχρι πριν λίγα χρόνια μας έλεγαν ότι η οικονομική εξάρτηση οδηγεί στην υποτέλεια... Για ποια λοιπόν αριστερά μιλάμε ;

      (συνεχίζω στο επόμενο σχόλιο)

      Διαγραφή
    8. Τόσο δύσκολο σου είναι, ειδικά εσένα που εντρυφείς στην αριστερή ιδεολογία, να αντιληφθείς ότι κάτι δεν πάει καλά με τις πρακτικές της ελληνικής αριστεράς ; Δεν βλέπεις την αναντιστοιχία ιδεολογίας και πρακτικής ; Δεν αναρωτιέσαι γιατί σύσσωμη η αριστερά δεν δίνει το σύνθημα της πλήρους ανατροπής του φαύλου πολιτικού συστήματος κι αντ΄ αυτού περιορίζεται σε ειρηνικές πορείες μαντρωμένων προβάτων, πάντα στα πλαίσια του συστήματος που υποτίθεται ότι μάχεται ; Δεν έχει περάσει άλλωστε και πολύς καιρός που φτάσανε στο σημείο να προστατεύουν την Βουλή των λαμόγιων από τον εξεγερμένο λαό, αντικαθιστώντας τα εξαντλημένα ΜΑΤ από τις πολυήμερες κινητοποιήσεις... Μια αριστερά που προστατεύει το σύστημα, δεν είναι, παρά μία γιαλαντζί αριστερά, που εξαπατά τον λαό κατ΄εξακολούθηση και αποτελεί απλά τον αριστερό βραχίονα του συστήματος.

      Ακριβώς λοιπόν επειδή αποτελεί τον αριστερό βραχίονα του συστήματος, φροντίζει ν΄ απαοπροσανατολίζει τον λαό, επισείοντάς του δήθεν φασιστικούς μπαμπούλες, ώστε να μην στρέφεται η προσοχή του λαού στο πραγματικό και ουσιαστικό πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας, που δεν είναι άλλο από το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ καθεστώς, που εκφράζεται πλέον πολυκομματικά και καταδυναστεύει τον ελληνικό λαό, μέσω της κομματοκρατίας που έχει επιβάλει.

      Ελπίζω κάποτε να διευρύνεις την πολιτική και κοινωνική σου αντιληπτικότητα. Αυτό θα συμβεί όταν ενταχθείς ως ενεργό μέλος της κοινωνίας κι αποκτήσεις εμπειρίες που μέχρι τώρα τις γνωρίζεις μόνον σε θεωρητικό επίπεδο. Όταν μπεις στον στίβο της ζωής μοιραία θα αντιληφθείς την πραγματικότητα που δεν αντιλαμβάνεσαι τώρα κι η οποία σε οδηγεί σ΄ αυτήν την απολυτότητα, η οποία πολλάκις σε αναγκάζει να γίνεσαι αγενής, όταν αδυνατείς να εξηγήσεις τις πολιτικές αντιφάσεις του πολιτικού χώρου που σήμερα ισχυρίζεσαι ότι ανήκεις.

      Μπορεί να σ΄ έχω αντιμετωπίσει σκληρά, αλλά να ξέρεις ότι πολλές φορές γελάω καλόκαρδα με τις εμμονές σου και τις κατανοώ, αφού κι εγω πέρασα αυτά τα στάδια, μαζί με χιλιάδες άλλους, που όταν ενηλικιώθηκαν και μπήκαν στην παραγωγή αντιλήφθηκαν την πραγματικότητα.

      Ναι είμαι ο karnik κι αν αυτά που σου έγραψα τα θεωρείς φασιστικά... Τι να κάνουμε...; Είμαι και φαίνομαι. Δεν θα σου χαλάσω το χατήρι, αφού έχεις την ανάγκη να πολεμάς ανεμόμυλους...

      Διαγραφή
  35. τη ειναι αφτο που 1ια βλεπει ουρανο...1ια φωτια
    ...................1ια βλεπει ουρανο...1ια φωτια
    ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολύ σωστά, αγαπητέ pane ole, όπως αναφέρει η πηγή που παραθέτεις, αλλά την κρατάς κρυφή… η αποενοχοποίηση του φασισμού οφείλεται στην ακραία και φασιστική πρακτική, που καλλιεργήθηκε συστηματικά από προοδευτικούς κύκλους και την αριστερά, με παράνομες καταλήψεις και ποικίλους άλλους ακτιβισμούς, που δεν σέβονταν τη νομοθεσία και την κοινωνική ειρήνη. Χώρια η γκαιμπελικού τύπου προπαγάνδα, που διδάχτηκε κατά κόρον κι απετέλεσε ευαγγέλιο των αριστερών κομματικών σχολών σκέψης και πρακτικής...

    Ο κόσμος διδάχτηκε και μυήθηκε στον φασισμό, από αυτούς που δήθεν τον πολεμούσαν και τον πολεμούν. Κι αυτή είναι η μεγάλη αντίφαση της σημερινής πολιτικής μας ζωής.

    Το 95% αυτών που ψήφισαν ΧΑ δεν θέλουν να είναι ρατσιστές και δεν είναι. Ψήφισαν όμως ΧΑ γιατί από την άλλη μεριά βλέπουν την ιδεολογική αγκύλωση της αριστεράς και μεγάλου μέρους της ευρύτερης δημοκρατικής παράταξης και την εκούσια ή ακούσια συνεισφορά της, στην επιχείρηση δημιουργίας ισχυρής μουσουλμανικής μειονότητας στην Ελλάδα από ξένα κέντρα, κάτι που ενέχει τεράστιους κινδύνους για τη μελλοντική ύπαρξη της χώρας. Δυστυχώς οι ηγεσίες των κομμάτων είναι τόσο απασχολημένες με την ύπαρξή τους και την διατήρηση των κεκτημένων τους, που αδυνατούν να καταλάβουν πως οι δικές τους θέσεις κι οι δικές τους πρακτικές, είναι που στρέφουν τον κόσμο στην άλλη πλευρά. Κι η άλλη πλευρά (η ΧΑ εν προκειμένω) δρα, ακριβώς όπως δρούσε κι εξακολουθεί να δρα η αριστερά, στις πολιτικές και κοινωνικές της διεκδικήσεις.

    Αυτά δίδαξε στον κόσμο η αριστερά τουλάχιστον τα τελευταία 30 χρόνια κι έτσι τώρα ο κόσμος αυτός εύκολα γλιστράει στην άλλη μεριά.

    Τα «δημοκρατικά» κόμματα, τώρα λούζονται τις συνέπεις των πρακτικών τους…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 1. Σε λέω μικροαστό όχι μόνο για την οικονομική τάξη αλλά και τον τρόπο που σκέφτεσαι.

    2. Αν μπω κι εγώ στην παραγωγή με δικά μου μέσα παραγωγής, με το δικό μου μαγαζάκι, θα λέω αυτά που λες κι εσύ.
    ...λίγο δύσκολο το κόβω όμως.

    3. Πώς άλλαξαν τα μέσα παραγωγής; Τί διαφορετικό έγινε; Αυτό που βλέπω είναι ημεγαλύτερη μαζικότητα στην παραγωγή και ο περισσότερος αυτοματισμός.
    Αυτός που τα κατέχει πώς λέγεται πλέον; Εξακολουθεί να λέγεται καπιταλιστής κι αυτοί που δουλεύουν γι αυτόν εξακολουθούν να λέγονται εργάτες.
    Εσύ πώς το έχεις δει το πράγμα;
    ...έτσι για να συνεννοούμαστε.

    2. Το 95% των Ελλήνων είναι μικροαστοί; αν εννοείς με την οικονομική έννοια...με 25% ανεργία είσαι πολύ λάθος. Αν εννοείς με την έννοια πως κοιτάζουνε μόνο την πάρτη τους, το αυτοκινητάκι, το σπιτάκι και το ελληνοαμερικάνικο όνειρο, έχεις δίκο.

    mpenoVgeno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τον τρόπο που σκέφτεσαι εσύ, εγώ σε λέω ανήλικο μικροαστό. Δούλεψε σε πρώτη φάση σαν υπάλληλος ή εργάτης ή αγρότης και μετά συζητάμε και για το μαγαζάκι.

      Όσο για τα υπόλοιπα... Ξέρεις κανέναν εργάτη ή αγρότη που να μην θέλει να γίνει μικροαστός, να έχει το αυτοκινητάκι του και το εξοχικούλι του και το βράδυ να μην κοιμάται βλέποντας όνειρα με χλιδάτη ζωή αμερικάνικου τύπου ; Κι εδώ που τα λέμε για ποιούς εργάτες και για ποιούς αγρότες μιλάμε σήμερα στην Ελλάδα ; Αυτοί είναι είδος υπό εξαφάνιση.

      Όταν έχουμε διαθέσιμη γη και παράγουμε μόνον το 30% των προϊόντων που καταναλώνουμε, εαν το 25% αποφάσιζε να απασχοληθεί στην αγροτική παραγωγή, τότε θα μειωνόταν εντυπωσιακά η ανεργία. Ακόμα και με αυτή τη μειωμένη αγροτική παραγωγή, όταν ζητούνται εργάτες για την συγκομιδή, γιατί δεν πάνε να δουλέψουν εκεί οι νέοι άνεργοι ; Δώσε μου μιά εξήγηση γι αυτό το παράξενο φαινόμενο, με την αριστερή ματιά σου.

      Διαγραφή
  38. Για τέλος σου άφησα το καλύτερο.

    6. Τη μία μας λες ψήφιζες ΟΑΚΚΕ και την άλλη πως από τη στιγμή που τελείωσε η ΕΣΣΔ δεν έχει νόημα να υποστηρίζεις τίποτα αριστερό.

    Έλα όμως που η ΟΑΚΚΕ ήτανε πάντα κατά της ΕΣΣΔ!
    Δε γίνεται να μου λες πως ο,τιδήποτε κομμουνιστιό και αριστερό στηρίζεται στην ΕΣΣΔ και από την άλλη να μου λες ψήφιζες ΟΑΚΚΕ που ήτανε εναντίον της ΕΣΣΔ.

    Φτάνει άλλο. Δε βαρέθηκες να ξετιλίζεσαι;

    mpenoVgeno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξαναδιάβασε τι έγραψα και προσπάθησε να αντιληφθείς το πνεύμα αυτού που έγραψα. Πράγματι έχω ψηφίσει ΟΑΚΚΕ στο παρελθόν, με παρόμοιες λογικές που ψήφισα ΧΑ στις δημοτικές εκλογές. Δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχουν αυτά που μου λες περί ΕΣΣΔ. Δεν θυμάμαι να είπα ότι οτιδήποτε κομμουνιστικό και αριστερό στηρίζεται στην ΕΣΣΔ. Μόνον ένας βλάκας ή άσχετος θα το έλεγε αυτό.

      Φτάνει πια με τις διαστρεβλώσεις και την αδυναμία σου να κατανοήσεις αυτά που γράφω. Δεν βαρέθηκες να αυνανίζεσαι ;

      Διαγραφή
  39. ειμαι αριστερος!!!
    ψυφιζω σκουπιδια!!
    νομιζω οτι +οι υποληποι ειναι σαν εμενα!!
    ΖΩ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΟΥ!!
    μονο που ειπαρχω μονο εγω!!
    95%
    αποτελεσμα βαθιας μορφοσης
    ειμαι αγανακτησμενος
    κατι πρεπει να κανω για να ταρακουνηθει το συστημα
    +βρισκω 1ια αμορφωτη λυση
    ψυφιζω κατι που δεν με προσδιοριζει σαν ατομο
    αλα ας οψεται η αναγκη!!
    ...ΑΧ ...ΑΤΙΜΗ ΚΕΝΩΝΙΑ..ΑΛΟΥς ΤΟΥς ΑΝΕΒΑΖΕΙς +ΑΛΟΥς ΤΟΥς ΚΑΤΕΒΑΖΕΙς....ΣΤΟΝ ΚΑΙΑΔΑ
    ζεισε στο βερολινο του 36η εσει μαγκα...+ασε 'μας να σε....σενιαρουμε.....οταν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δυό ερωτήσεις μόνον... αν είσαι σε θέση να δώσεις απάντηση μετά το παραλήρημα...

      1) Εσύ σε ποιόν κόσμο ζεις ; Στον δικό μου ; ...
      2) Εσύ ως μεγας κάτοχος της αληθείας κι ως μορφωμένος που είσαι, έχεις βρει άλλη, μορφωμένη λύση ; ...

      Διαγραφή
    2. Πάσο... Συμφωνώ, αλλά στις μέρες μας είναι ουτοπία. Χρειάζονται πολλές χιλιάδες χρόνια για να φτάσει εκεί ο κόσμος. Κι εγώ αναρχικός είμαι κατά βάση. Το θέμα είναι όμως πως θα φτάσουμε εκεί...

      Διαγραφή
  40. θανασης διακος--->>>> η απαντηση χααχαχαχααχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σαφές ότι λόγω της ώρας βρίσκεσαι σε παράκρουση. Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να σου απαντήσω σοβαρά. Άιντε εβίβα και καλά κρασιά !

      Όσο για το σενιάρισμα... Κάντε κι ένα κλυσματάκι καλού κακού πριν έρθετε... μη μας λερώσετε κιόλας.

      Διαγραφή
    2. δεν ειταν απιλη βρε γκοουζ μπαστερ....ενοω..οτι θα απολαυσεις +συ τους κοπους μας...ελα τωρα...τσαμπα εντυπωσεις ρε!
      για πες + ιαλα κολπα με βαζελινες + τετεια...κατι ξερεις ατιμουτσικο :Ρ
      ουρανε :)

      Διαγραφή
  41. Και που 'σαι. Ξέρω τέτοιους αγρότες και τέτοιους εργάτες.

    Αλλά στο μικρόκοσμό σου μην ψάχνεις, δε θα τους βρεις.

    mpenoVgeno

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι ξέρεις κάποιους, όπως ξέρω κι εγώ. Σχήμα λόγου ήταν βρε κουτούλι... Αυτοί όμως που ξέρεις κι αυτοί που ξέρω, είναι ένα τραγικά μικρό ποσοστό που επιβεβαιώνει ουσιαστικά, ως εξαίρεση, τον κανόνα.

      Διαγραφή
    2. Πόσο καιρό έχεις να τη μουσκέψεις ;

      Διαγραφή
  42. "Εξ άλλου η ιδεολογία της αριστεράς σε παγκόσμιο επίπεδο έχει καταρρεύσει μετά την διάλυση της Σοβιετικής Ένωσης, οπότε δεν έχει και νόημα πια να προβαίνει κανείς σε αναλύσεις με βάση τις οπτικές μιας ηττημένης κατά κράτος ιδεολογίας."

    Aλλά ψήφιζες ΟΑΚΚΕ... το οποίο ΟΑΚΚΕ θεωρούσε ότι το ΚΚΚ (Κομμουνιστικό Κόμμα Κίνας) ήταν ο εκφραστής του σοσιαλισμού ενώ το ΚΚΣΕ το θεωρούσε εκφυλισμένο κόμμα.

    Δηλαδή από τη μία θεωρείς εκφραστή της ιδεολογίας αυτής τη Σοβιετική Ένωση κι από την άλλη την Κίνα.

    ...

    Αυτά είναι τα δικά μου σχόλια.
    Ωστόσο, είναι ανοιχτό στον καθένα να καταλάβει άλλα πράγματα ... ή και άλλα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λυπάμαι αλλά εδώ δεν αξίζεις απάντησης. Με λύπη μου με οδηγείς στο να καταλήξω στο συμπέρασμα πως είσαι περιορισμένης αντιληπτικότητας άτομο. Δεν θέλω να καταλήξω σε τέτοιο συμπέρασμα, αλλά κάνεις τα πάντα για να με οδηγήσεις εκεί. Πραγματικά λυπάμαι.

      Διαγραφή
    2. Πες τα δικά σου... έλα πες τα!

      Kαι μέσα στην απάντηση εξήγησέ μου και αυτό σε μένα που είμαι περιορισμένης αντιληπτικότητας.
      Γιατί ψήφισες ΟΑΚΚΕ ;; Για πατριωτικούς λόγους πάλι;

      Διαγραφή
    3. ειταν νεος
      σαν πολυλακι
      :( μονο που αποκατω ειχαι φουντοσει 1ια κλαρα :(

      ακου ονειρα που βλεπουν μερικοι μερικοι -

      δειτε + λιγο μπαλα ρε κουμουνιστοφασιστακια πατριωτικα
      http://lsh.lshunter.tv/static/popups/11394102968350.html

      Διαγραφή
    4. φτουυυυ.... πουλακι :)

      Διαγραφή
    5. Λήσταρχος Νταβέλης6 Οκτωβρίου 2012 - 9:51 μ.μ.

      Σαν σημερα μπηκαν οι Γερμανοι στην Αθηνα και ο Καρνικ τους υποδεχτηκε με τη σημαια της Χρυσης Αυγης αλλα δεν ειναι φασιστας απλά νομιζε οτι ηταν Κινεζοι και δεν του βρισκοταν προχειρο ενα λαβαρο του οακκε

      Διαγραφή
  43. Τελικά με ανακαλύψατε ρε μάγκες. Είμαι φασίστας τελικά. Δεν μπορώ να το κρύψω από τόσο έξυπνους ανθρώπους σαν κι εσάς. Θα σας αποκαλύψω λοιπόν όλη την αλήθεια. Είμαι ο κρυφός άσσος του Μιχαλολιάκου, όταν έρθουμε στα πράγματα… Με προορίζει μάλιστα για αρχηγό της Γκεστάπο, που για χάρη μου θα την ονομάσει Κarnikestapo. Ήδη συλλέγω και τα κατάλληλα αξεσουάρ… Μαύρα γυαλιά, καπαρντίνα κλπ. Δεν μπορώ να σας πω περισσότερα. Άλλωστε εσείς θα είστε αυτοί που θα μου λέτε… όταν θα σας καλώ έναν έναν στην Karnikestapo και σας υποβάλω σε μια εκτεταμένη στοματική θεραπεία… εντελώς δωρεάν, χωρίς αναισθητικό βέβαια… λόγω της κρίσης… ειδικά σε απονευρώσεις και σφραγίσματα. Η θεραπεία θα συνοδεύεται με μουσική που θα συνίσταται σ΄ ένα μίγμα από χιτλερικά εμβατήρια και καντάδες από τους αφούς Κατσάμπα. Ο mpenoVgeno θα την γλυτώσει, μόνον εφ΄ όσον αποστηθίσει όλους τους λόγους του Χίτλερ. Στα γερμανικά βεβαίως…

    ΑπάντησηΔιαγραφή