Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

«Τα όπλα δεν είναι λύση...»

Ο «ΗΡΩΑΣ» ΤΗΣ ΠΑΙΑΝΙΑΣ, Η ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ, Η ΠΡΑΞΗ «ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ» ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ

 Γράφει ο HARDDOG

Η φράση του Μπρεχτ είναι κλισέ, έχει γίνει στερεότυπο και «τα στερεότυπα αγκυλώνουν τη σκέψη» (που λέει και εκλεκτός συνεργάτης του μπλογκ, ο Baddog), αλλά δεν αντέχω στην ανάγκη να τη χρησιμοποιήσω: «Αλίμονο στον λαό που χρειάζεται ήρωες». Δεν συμφωνώ – δεν συμφωνώ απόλυτα, τουλάχιστον. Δεν αξίζει κανένα «αλίμονο» στην Ελλάδα που είχε έναν Κολοκοτρώνη, έναν Λεωνίδα, έναν Παναγούλη ή έναν Γλέζο. Αλλά δεν χρειάζεται η χώρα και ο λαός της «ήρωες τού δίκανου», δηλαδή αγανακτισμένους πολίτες που παίρνουν το όπλο και πυροβολούν – με κίνδυνο για τους υπόλοιπους (άμοιρους ευθυνών) αλλά και τους εαυτούς τους. +/- Δείτε τη συνέχεια

Ο νεαρός που σκότωσε τον Αλβανό (φερόμενο ως) διαρρήκτη στην Παιανία είναι η τραγική μορφή μιας ιστορίας δικαιολογημένου φόβου και μιας μαζικής ψύχωσης που έχει προκληθεί από αυτό το ανεξέλεγκτο «μπάτε σκύλοι αλέστε» στη χώρα, στα μαγαζιά, στα σπίτια μας τα ίδια.

Κι όμως, οι γείτονες – κι όχι μόνο – που έτρεξαν στα δικαστήρια για να του συμπαρασταθούν στις δύσκολες ώρες του (ανθρώπινο και θεμιτό), του επιφύλαξαν υποδοχή ήρωα. Ήρωας! Που πάει να πει ΤΙ;

** Ότι είναι άξιος προς μίμηση, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό;

** Ή ότι χειροκροτούν τον «τρελό τής γειτονιάς» που βγήκε μπροστά και έκανε μέσα στο βρασμό τής ψυχής του ό,τι θα ήθελαν, αλλά δεν μπορούν να κάνουν οι ίδιοι: να σκοτώσουν έναν άνθρωπο, μάλλον άοπλο, που έτρεχε να διαφύγει και δέχτηκε τις σφαίρες της αυτοδικίας στην πλάτη;

Ήρωας ο νεαρός, αλλά ήδη μετανιωμένος για τον «ηρωισμό» του, αν κρίνουμε από το μήνυμα που έστειλε ο ίδιος μέσω του διαδικτύου πως «τα όπλα δεν είναι λύση». Ήρωας που αν δεν κατέστρεψε το μέλλον του, τουλάχιστον το κηλίδωσε και βάρυνε την ψυχή του με την αφαίρεση μιας ζωής, κάτι που «θα την κουβαλάει διαρκώς μέσα του», όπως δήλωσε η υπεράσπισή του.

Τι άλλο μπορεί να σημαίνει το «είσαι ήρωας»; Ότι αυτό προτρέπουν ή θα ήθελαν να κάνει αύριο ο γιος τους; Να αρπάξει δηλαδή ένα δίκανο και να καταδιώξει τον εισβολέα με κίνδυνο να θερίσει τη ζωή κάποιου αθώου που θα παρεμβληθεί άθελά του στο βεληνεκές τού όπλου του;

Ή, ακόμα, και να βρεθεί ο ίδιος γαζωμένος από το Καλάζνικοφ εγκληματιών που είναι επαγγελματίες στα όπλα και στον θάνατο; Αυτό που έκανε ο 24χρονος στην Παιανία είναι και έγκλημα και αποκοτιά. Μια αποκοτιά που είχαν επιχειρήσει πριν λίγες ημέρες δυο αδέρφια στην Καισαριανή και το πλήρωσαν με προσωπική τους τραγωδία. Γιατί εκεί είχαν την ατυχία να βρεθούν αντιμέτωποι με αδίστακτους που δεν γύρισαν την πλάτη να φύγουν. Και απέναντι στο κουζινομάχαιρό τους υπήρχε βαρύς οπλισμός στα χέρια ανθρώπων για τους οποίους «τα όπλα είναι λύση».

Υστερόγραφο1: Φυσικά κατανοώ τον «βρασμό ψυχής» ενός ανθρώπου που πριν λίγο είχε απειληθεί, αυτός και η μητέρα του, μέσα στο ίδιο του το σπίτι. Δεν κατανοώ αυτούς που επικροτούν κι εκείνους που βλέπουν λύσεις με «κυνηγούς κεφαλών». 
Υστερόγραφο2: Είναι αυτονόητη η ευθύνη του κράτους για το κλίμα φόβου που κυριαρχεί, για την κατάσταση που διαμορφώθηκε και την εξοργιστική αδυναμία του να προστατεύσει το ίδιο τους πολίτες του.

26 σχόλια:

  1. Συμφωνώ.... 500% με την αποδόμηση του «ηρωικού» της πράξης. Θα κατανοούσα απόλυτα τη συμπαράσταση των γειτόνων στην τραγικότητα του προσώπου (του δράστη), αλλά όχι το... χειροκρότημα. Υπάρχει διαφορά.
    Και για να... προβοκάρω λίγο: Εκείνοι -δυστυχώς δεν είναι απειροελαχιστοι- που προσέγγισαν το συγκεκριμένο συμβάν με όρους «σύστασης αίματος» και γενικότερα αναλύουν την τρέχουσα εγκληματικότητα με βάση τη ράτσα, παραβλέπουν ότι οι συνθήκες (παιδεία, οικονομία, θεσμοί κλ.) στη χώρα προέλευσης του μετανάστη ή στην Ελλάδα είναι που διαμορφώνουν την παραβατική προσωπικότητα και όχι η βιολογία. Η ειρωνική επίρρωση είναι ότι το συγκεκριμένο έγκλημα έγινε στην Παιανία, γνωστότερη στους παλαιότερους με την αλβανογενή ονομασία Λιόπεσι, όπου οι παραδοσιακοί κάτοικοι είναι Αρβανίτες, με τη δική τους γλώσσα (πλέον την κατέχουν μόνο οι παππούδες). Δλδ αλβανικής καταγωγής! Με απόλυτα ελληνική συνείδηση, απόλυτα ενσωματωμένοι από αιώνες, αλλά αλβανικής καταγωγής. Επίσης, ο Άγιος Παντελεήμονας, για όλους εκείνους που δεν ζουν την πραγματικότητα μέσω της τηλεόρασης, είναι κολέγιο μπροστά στο Μενίδι! Εγκληματικότητα «βαρέος τύπου». Όμως, εκεί οι «πρωταγωνιστές» είναι Πόντιοι από τις πρώην σοβιετικές δημοκρατίες. (Στη Βόρεια Ελλάδα, μάλιστα, υπάρχουν κάμποσα Μενίδια...). «Όμαιμοι», δηλαδή, οπότε δεν το φωνάζουμε... Ανακατεμένοι με Ρώσους, Γεωργιανούς κ.α. μαφιόζους. Ομως, με το οργανωμένο έγκλημα η Χρυσή Αυγή (μια και... εχρίσθη «Ρομπέν των Δασών») δεν τα βάζει. Δεν βγάζει τα πεζοπόρα και μηχανοκίνητα τάγματά της να τους κυνηγήσουν. Οι μαυριδεροί φτωχοδιάβολοι (ή σκέτοι διάβολοι) είναι ευκολότερη λεία...
    Τέλος, δεν ξέρω σε τι συμβάλλει να γράφεται π.χ. ότι «Ρουμάνος συνελήφθη επειδή έκλεψε κινητό στη Σύρο»... Και οι κλέφτες Ρουμάνοι δεν θα σταματήσουν να σουφρώνουν επειδή αναφέρεται η υπηκοότητά τους στο αστυνομικό δελτίο, και η συνεχής τροφοδότηση της καχυποψίας των Ελλήνων προς τους μετανάστες αυξάνει τον κίνδυνο ανεπιθύμητων «ατυχημάτων». Αν και ως προς την καχυποψία νομίζω ότι το παιχνίδι έχει χαθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελληνίδα γιαγιά11 Ιουνίου 2012 - 8:37 μ.μ.

      Ιιιιιιι! Άκου εκεί αλβανικής καταγωγής! Φωτιά θα πέσει να μας κάψει, μνίστιτίμουκύριε

      Διαγραφή
    2. φανταστικοι +οι δυο οι σκηλοι...!!!
      βαβο.....σατ απ :Ρ...οπος τα λεναι τα παιδια ειναι(περιπου)

      Διαγραφή
  2. Φίλε Baddog υποκλίνομαι στην ανάλυσή σου, στη διεισδυτική σκέψη σου και στον τρόπο που την ξεδιπλώνεις στο "χαρτί". Θέλω μόνο να προσθέσω το περιστατικό στον Κορυδαλλό, πριν μερικές μέρες, όταν βρέθηκε σκοτωμένη στο σπίτι της γυναίκα, "φιλήσυχη νοικοκυρά". Οι πρώτες ενδείξεις μιλούσαν για περίεργη ληστεία χωρίς παραβίαση κάποιας εισόδου ή διόδου. Παρόλα αυτά, το μυαλό πήγε, πάλι, σε αλλοδαπούς ληστές - ή έστω "απλούς" ληστές. Και άρχισαν οι γνωστές δαιμονοποιήσεις. Ώσπου το έγκλημα εξιχνιάστηκε. Δράστης ο γιος της γυναίκας, χρήστης ναρκωτικών, που την σκότωσε για να της πάρει είκοσι ευρώ και μια τηλεόραση που την πούλησε για πενήντα ευρώ σε υπάλληλο καταστήματος ηλεκτρονικών. Μαζί με τον δολοφόνο συενελήφθη και ο αγοραστής της συσκευής ως κλεπταποδόχος - ή κάτι τέτοιο. Λεπτομέρεια: ο αγοραστής ήταν αλλαδαπός! (Πώς γίνεται και "παίζουν" σε κάθε σενάριο;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως.

    ΤΑ ΟΠΛΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ, ΜΕΧΡΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ.

    Η αντίληψη περί του αντιθέτου που εξέφρασε ο συμπαθής φοιτητής της κτηνιατρικής, θα είχε αξία αν γινόταν πριν την τέλεση της πράξης.
    Ποιος μπορεί να με πείσει, ότι αυτή του η θέση δεν υπαγορεύεται από την επικείμενη δίκη του, ώστε ν΄ αποτελέσει ελαφρυντικό, για την ποινή που θα του επιβληθεί ;

    Συμφωνώ πως η αφαίρεση ζωής, ακόμα κι αν γίνει σε πεδίο μάχης εναντίον εχθρού που σου επιτίθεται ή του επιτίθεσαι υπερασπίζοντας τα εδάφη σου και τις αξίες σου, είναι κάτι που δεν το ξεπερνάς ποτέ και βαρύνει την συνείδηση μέχρι το τέλος της ζωής σου.

    Κάποτε γνώρισα καταδρομέα που είχε δράσει πίσω από τις γραμμές των Τούρκων στην Κύπρο το 1974. Συνελήφθη αιχμάλωτος και κατάφερε ν΄ αποδράσει σφάζοντας 5 τούρκους στρατιώτες. Ήξερε πως θα τον εκτελούσαν αφού τον ανέκριναν. Παρ΄ όλο που έδινε μια τίμια μάχη υπερασπίζοντας την ζωή του και τα ιδανικά του, σήμερα, μεγάλος πια, δεν έχει καταφέρει να ξεπεράσει αυτές τις σφαγές κι η ψυχή του εξακολουθεί να βασανίζεται, όπως μου εξομολογήθηκε. Στην ερώτησή μου, αν θα ενεργούσε με τον ίδιο τρόπο σε περίπτωση που βρισκόταν στην ίδια θέση, μου απάντησε πως θα έκανε ακριβώς το ίδιο, γιατί όταν πολεμάς, γίνεσαι, θέλεις δεν θέλεις κτήνος και δρας με το ένστικτο, έχοντας εντελώς διαφορετική ψυχολογία, απ΄ αυτήν δύο ανθρώπων που κάθονται εν ειρήνη κι απολαμβάνουν το κρασάκι τους.

    (συνεχίζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πρόκειται για την ίδια διαφορά ψυχολογίας που έχουν αυτοί που διαμένουν σε συνοικίες της Αθήνας που έχουν το πρόβλημα, μ΄ εκείνους που διαμένουν σε ακόμα ασφαλείς περιοχές, που εύκολα βερμπαλίζουν και παπαγαλίζουν ανθρωπιστικά τσιτάτα, αυτοϊκανοποιούμενοι για τα ανούσια λογύδριά τους και κουνώντας απειλητικά το δάκτυλο σε υποτιθέμνους φασίστες που μόνο στο αγκυλωμένο μυαλό τους υπάρχουν, μαζί με άλλες ιδεοληπτικές μπούρδες, που δείχνουν το επίπεδο της αφέλειας που τους διακατέχει.

    Ο πολίτης που ζει στις γειτονιές στις προβληματικές γειτονιές ζουν υπό το κράτος μιας διαρκούς έντασης και φόβου, εν αντιθέσει με τους υπόλοιπους. Οι ποσότητες αδρεναλίνης που διαχέονται στο σώμα ενός κατοίκου προβληματικής γειτονιάς είναι πολλαπλάσιες αυτής που διαχέεται στο σώμα ενός κατοίκου των Β.Π. Γι αυτό κι η αντίδρασή του είναι διαφορετική και βέβαια πολύ πιο βίαιη. Θυμηθείτε τις δηλώσεις του Νίκου Κούνδουρου, μετά από την επίθεση που δέχτηκε στο σπίτι του από τα πολυπολιτιστικά κτήνη… Μήπως ο Κούνδουρος είναι φασίστας…;

    (συνεχίζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσο η πολιτεία αδρανεί και δεν λύνει το πρόβλημα το πρόβλημα διογκώνεται κι απλώνεται όλο και σε περισσότερα σημεία της χώρας. Δεν έγιναν ξαφνικά φασίστες 440.000 έλληνες πολίτες, γιατί ενθουσιάστηκαν από την ιδεολογία που εκφράζει ο φασισμός. Δεν τους ενδιαφέρουν καν τι λένε τα φασιστικά μανιφέστα και ποια είναι ακριβώς η φασιστική ιδεολογία. Το μόνο που βλέπουν είναι, ότι οι χρυσαυγίτες είναι οι μόνοι που απαντούν στις απεγνωσμένες εκκλήσεις τους προς την πολιτεία. Αν απαντούσαν οι ΚΚΕδες στις εκκλήσεις τους κι οργάνωναν ομάδες περιφρούρησης στις γειτονιές, ίσως να βλέπαμε συντριπτικά ποσοστά υπερ του ΚΚΕ στις εκλογές, σ΄ αυτές τις γειτονιές. Αυτό δεν θα σήμαινε βέβαια ότι όλοι αυτοί είναι κομμουνιστές κι ότι απειλούμεθα από τον κομμουνισμό, που επί της ουσίας είναι ο κόκκινος διεθνιστικός φασισμός.

    Προσωπικά, για να επιστρέψω στο θέμα της αυτοάμυνας και του ατυχούς φοιτητή, είμαι σίγουρος πως θα είχα πολύ μεγαλύτερες τύψεις, που θα με βασάνιζαν αιώνια, αν έβλεπα αγαπημένα μου πρόσωπα να πέφτουν θύματα κτηνών κι εγώ να μην έχω αντιδράσει εν ονόματι των τύψεων που θα είχα αφαιρώντας μία ζωή. Είναι καθαρά θέμα ιεράρχησης αξιών και συνάμα εξαιρετικά εγωϊστικό, αν το αναλύσουμε βαθύτερα.

    (συνεχίζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στην κατάσταση που βρισκόμαστε, τουλάχιστον εμείς που ζούμε σε περιοχές με κατακόρυφη αύξηση της εγκληματικότητας, σε καμία περίπτωση δεν θα συμβούλευα κάποιον να κλειδώσει το όπλο του, για να μην αναγκαστεί να σκοτώσει. Θα του έδινα το δεύτερο δικό μου όπλο, αν είχα κι αν δεν είχε χρήματα ν΄ αγοράσει, για να πολεμήσει στο πλάι μου την στιγμή που θα χρειαστεί. Εξ άλλου αυτό γίνεται στην πράξη. Οργανωνόμαστε ώστε να αντιδράσουμε συλλογικά στην κακή στιγμή.

    Αν συμβεί αυτή η απευκταία κακιά στιγμή, όχι μόνο θα σκοτώσω το κτήνος που απείλησε ζωή αγαπημένου μου προσώπου, αλλά σε περίπτωση που δεν γίνω αντιληπτός θα εξαφανίσω το πτώμα του, για να μην βρεθώ στην θέση του άτυχου φοιτητή. Αν γίνω αντιληπτός και προσαχθώ σε δίκη, εννοείται ότι θ΄ αρχίσω να λέω ότι «τα όπλα δεν είναι λύση»…»έπρεπε να καθίσω να με βιάσουν»… «έπρεπε να τους είχα αφήσει να σφάξουν τη μάννα μου»… και άλλα παρόμοια, για να μειώσω την ποινή. Μέχρι και τον φύλαρχο Τουιάβιι θα επικαλεστώ… (σωστά το έγραψα Ninja;)

    (συνεχίζω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν γνωρίζω που κατοικούν κάποιοι, αλλά επιτέλους θα πρέπει να συνέλθουν από την αφασία τους και να συνειδητοποιήσουν πως μια μερίδα συμπολιτών τους βρίσκεται σε πόλεμο κι ως εκ τούτου θα ήταν εποικοδομητικότερο, αντί να μας πιπιλάνε τ΄ αυτιά περί φυλάρχων Ταουιάγκιι, περί καουτσκιστών, λογγιστών, τουράτι κ. ά. φυλών του διεθνιστικού κόκκινου ολοκληρωτισμού. Αν δεν μπορούν να έλθουν στην θέση μας και να κατανοήσουν ότι ζούμε και ενεργούμε με διαφορετική ψυχολογία από αυτούς, στην παρούσα φάση εξ αιτίας των συνθηκών που βιώνουμε… τουλάχιστον ας το βουλώσουν να μη θορυβούν, μπας κι ακούσει κάποιος μελλοντικός υπουργός προστασίας του πολίτη και καταλάβει τι βόμβα έχει στα χέρια του. Γιατί αν έρθει η ώρα που όλοι απευχόμαστε και ζήσουμε εξέγερση λαθρομεταναστών, τότε θα ισχύει το… ή είσαι μαζί μου ή είσαι εχθρός… με ότι συνεπάγεται αυτό… ειδικά για τους αφελείς και τους ανυποψίαστους κι ακόμα ειδικότερα, για τους ιδεολογικά αγκυλωμένους αμφοτέρων των πλευρών…

    Γι αυτό θα ήταν καλύτερα να σταματήσουν όλοι να επισείουν φασιστικούς μπαμπούλες με στόχο την πολιτική εκμετάλλευση και να σκύψουν ανθρώπινα να κατανοήσουν τους ανθρώπους που υποφέρουν. Τα πύρινα άρθρα κατά της Χρυσής Αυγής και κατά του φασισμού, δεν λύνουν το πραγματικό πρόβλημα, αποπροσανατολίζοντας τους πολίτες και οδηγούν όλο και περισσότερους να χρησιμοποιήσουν όπλα για να προστατευτούν, βλέποντας την πολιτική αφασία στην οποία έχει περιέλθει σύσσωμη η αριστερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλε Harddog, δεν αμφισβητώ ότι η εγκληματικότητα έχει εκτοξευθεί εξαιτίας των κάθε καρυδιάς καρυδιών που ανεξέλεγκτα προέκυψαν στην Ελλάδα και του τρόπου που διαχειρίστηκε την όλη κατάσταση αυτό το υπέροχο κράτος. Με το πας μη Έλλην βάρβαρος... Νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε, γι' αυτό ας αφεθούμε στη συγκλονιστική ιστορία του Karnik (συγκλονιστικότερη από του Κορυδαλλού): Καταδρομέας αιχμάλωτος, άρα άοπλος, βρήκε τον τρόπο κι έσφαξε πέντε Τούρκους και απέδρασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κυριολεκτικά λυπάμαι BADDOG που δεν κατάφερες να αντιληφθείς την ουσία των όσων γράφω, εστιάζοντας και σχολιάζοντας ειρωνικά μια ιστορία, που λίγη σημασία έχουν οι λεπτομέρειές της. Δεν ξετύλιξα όλο το κουβάρι της πραγματικής ιστορίας, γιατί δεν είχε αυτό σημασία, αλλά οι τύψεις που ένοιωθε ο καταδρομέας μετά από πολλά χρόνια, για τους φόνους που διέπραξε.

    Με δικαίωσες απόλυτα για την διαπίστωση περί πολιτικής και κοινωνικής αφασίας που διακατέχει μεγάλη μερίδα συμπολιτών, οι οποίοι αντί να προσπαθήσουν να κατανοήσουν το πρόβλημα, προτιμούν να ειρωνεύονται τα θύματα αυτής της κατάστασης. Όταν θα καταλάβεις ότι αυτή σου (σας) η στάση φέρνει σε απόγνωση χιλιάδες ανθρώπους, τότε θα έχεις κατανοήσει πλήρως την αιτία της εισόδου της Χρυσής Αυγής στην πολιτική ζωή. Δυστυχώς τότε θα είναι αργά…

    Δεν έχει νόημα να μου απαντήσεις και να μου εξηγήσεις οτιδήποτε. Είναι σαφές ότι ανήκεις στην κατηγορία Ε.Π.Ε.* όπως ο mpenoVgeno. Δεν έχει νόημα μία ανταλλαγή απόψεων, αφού εφαρμόζεις την ίδια βρώμικη τακτική που εφαρμόστηκε από την Δούρου και την Κανέλλη στο γνωστό επεισόδιο. Όταν κάποτε , με το καλό, καταλάβεις τι κάνεις, τότε να είσαι σίγουρος ότι η χώρα μας θα κινδυνεύει λιγότερο από τον φασισμό, γιατί θα έχεις σκοτώσει κι εσύ έναν φασίστα... Αυτόν που κρύβεις μέσα σου.

    Θαρρείς πως είναι τυχαίο πως φασίστες και κομμουνιστές έχουν τα ίδια αγαπημένα χρώματα…;
    Το κόκκινο και το μαύρο.

    * Ε.Π.Ε. = Εγκέφαλος Περιορισμένης Ευθύνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η Παναχαϊκή. Οι κομμουνιστές έχουν μόνο το κόκκινο. Κόκκινο και μαύρο μαζί, έχουν οι αναρχικοί. Εσχάτως, πέραν του μαύρου, κλασικού χρώματος των πανταχού φασιστών, βλέπουμε να κυριαρχεί ο συνδυασμός με το κόκκινο και σε αυτούς. Προφανώς λόγω ναζιστικής Γερμανίας και Ες Ες.

      Διαγραφή
  10. Φίλε Baddog, δεν είχα αυτή την πρόθεση (για το πας μη Έλλην κλπ). Το αντίθετο μάλιστα. Ειρωνικά ανέφερα (ή, για να το πω καλύτερα, προσπάθησα να βγάλω ειρωνεία - και μάλλον δεν βγήκε) ότι ενώ τελικά δεν ενοχοποιήθηκε ξένος για το έγκλημα (αντίθετα με ό,τι πιστευόταν αρχικά), προέκυψε στη ιστορία ένας αλλοδαπός που είχε αγοράσει την τηλεόραση - προφανώς, ή πιθανόν, χωρίς να γνωρίζει τι είχε προηγηθεί. Στην ουσία δηλαδή ο ένας κακούργημα ο άλλος πταίσμα (ή έστω πλημμέλημα). Αλλά κι αυτός αναφέρθηκε στην ειδησεογραφία και μπήκε στο "κάντρο". Μας βολεύει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Harddog και BADDOG συγνώμη που μπαίνω απρόσκλητος στην συζήτησή σας. Το κάνω για να μην αναλώνεστε και χάνετε τον χρόνο σας με τις λεπτομέρειες ενός ή δύο συγκεκριμμένων περιστατικών. Σας πληροφορώ, ότι σύμφωνα με τα στοιχεία, το ποσοστό ελλήνων κι αλλοδαπών καταδικασμένων και φυλακισμένων επί του συνόλου είναι : Έλληνες 20% και αλλοδαποί 80%.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένας απ' τους λόγους που φτάσαμε εδώ που φτάσαμε. Μόνο τα λαμόγια οι πολιτικοί και τα τσιράκια τους να ήταν μέσα, τα ποσοστά θα ήταν τουλάχιστον 50 - 50. Ντέρμπι. Αλλά βλέπεις, τους Έλληνες δύσκολα τους πιάνει η τσιμπίδα του νόμου. Εκτός από τους φτωχοδιάβολους βεβαίως βεβαίως.

      Διαγραφή
  12. Φίλε Harddog ως Ε.Π.Ε., όπως με χαρακτηρίζει ο Karnik, άργησα αλλά το έπιασα. Πάντως, πολύ θα ήθελα ν' ακούσω με κάθε ανατριχιαστική λεπτομέρεια την ιστορία των πέντε σφαγμένων Τούρκων. Με ιντριγκάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί ανέβηκε η Χ.Α.; Και είναι μόνο το μεταναστευτικό... κι αν είναι μόνο αυτό το κουβάρι σταματάει εκεί;

    Θα σου πω εγώ γιατί ανέβηκε η Χ.Α.

    1. Μεταναστευτικό
    2. Αμορφωσιά
    3. Ευρύτερα σχέδια για την περιοχή

    Ένα ένα θα αναλυθούνε.

    1. Μεταναστευτικό.
    Ποιον συμφέρει.
    Α. Συμφέρει τους εργολάβους οδικών και δομικών έργων (μπόμπλες) και τους εργοστασιάρχες και βιομήχανους (βαρδινογιαννο-λάτσηδες). Αυτοί λοιπόν, ακόμη κι αν δε συμμετείχανε σε ένα στρογγυλό τραπέζι, το μόνο που δε θέλουνε είναι να μην υπάρχει πρόβλημα παρανόμων. Τους θέλουνε τους παράνομους για να τους ταΐζουν ένα κομμάτι ψωμί και να παράγουν όλη μέρα στα μεγάλα έργα και στις δουλειές.
    Β. Συμφέρει το μικρομεσαίο αγρότη, τον πολίτη που ανεβάζει μια τριώροφη οικοδομή και θα του βγει πιο φθηνά να μην πληρώνει ασφάλειες ... συμφέρει τέλος πάντων όλους τους μικροαστούς και μικρομεσαίους που μπορούν να εκμεταλλευτούν μικρό αριθμό τέτοιων ανθρώπων ως αχθοφόρους.
    Γ. Συμφέρει τις κυβερνήσεις (τις ντόπιες και τις εξωτερικές) οι οποίες κατά το διαίρει και βασίλευε μπορούν να οργώνουν τον τόπο, να σπέρνουν διχόνοια και να φυτρώνει πλούτος. Μονοπωλιακός πλούτος που τον έχει παράγει η εργασία του ανασφάλιστου και κακοπληρωμένου εργάτη. Γιατί κι αυτές οι κυβερνήσεις στηρίζονται στους Μπόμπολες οπότε η σύνδεσή τους με αυτόν τον πλούτο που παράγεται είναι άμεση. Υπάλληλοι των Λάτσηδων είναι. Σαν αυτούς στο Mega, έτσι κι οι κυβερνήσεις.

    Τί κάνανε όλοι οι παραπάνω για να σταματήσουνε το "μεταναστευτικό"; Τίποτα. Μπάτε σκύλοι αλέστε. Τους συνέφερε. Το κράτος των Λάτσηδων και τις κυβερνήσεις τους τις συνέφερε πολύ. Γι' αυτό δε βάλανε το στρατό να δουλέψει στα σύνορα. Τους μικρομεσαίους επίσης, τους συνέφερε πολύ και δεν οργανώθηκαν με κάποιον τρόπο για να σταματήσει η εκμετάλλευση. Γιατί κερδίζανε από την εκμετάλλευση. Και τώρα πλέον είναι σε δυσάρεστη θέση και οι μικροαστοί.

    Θα επανέρθω στα συμφέροντα (τα "διεθνιστικά") στο 3.


    2. Αμορφωσιά. Έτσι μας θέλουνε αλλά κι έτσι έχουμε βολευτεί. Πού να ακούς τώρα για Παπαλάνγκι, για τις αλλαξοκωλιές του Πλάτωνα (τα είαμε αναφέρει αυτά κάποτε κι αμφισβητούσες) , για Λένιν , για Άγι Στίνα και δε συμμαζεύεται.

    Εδώ έχουμε να ακούσουμε για την Αγιά Σοφιά, για τις χαμένες πατρίδες, για τους ψεκασμούς που μας κάνουν αποχαυνωμένους να μη θέλουμε Αγιές Σοφιές ... ΚΑΙ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΠΟΥΣ!!! ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΗΤΑΝΕ!!! Κι όλα αυτά εκ στόματος Αδώνιδος τε και Κυριάκου τε και Δημοσθένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3. Ευρύτερα σχέδια για την περιοχή

      Έχει σχέση με συμφέροντα και πάλι. Συμφέρει λοιπόν τις πολυεθνικές εταιρείες και τις κυβερνήσεις αυτών ... δλδ. την Αμερική, τη Γερμανία κλπ. και όλες τις πετραιλαϊκές, τις βιομηχανίες όπλων, ναρκωτικών, πορνογραφίας και δε συμμαζεύεται... τις συμφέρει και το μεταναστευτικό που είπαμε πριν το γιατί και πώς (διαίρει και βασίλευε) ..... αλλά τις συμφέρει κι η άνοδος της Χ.Α.

      Είναι εύκολο. Ταΐζεις ένα λαό με παραμυθάκια που δήθεν είναι για το συμφέρον του, του ξυπνάς το "εθνικό φρόνημα" με Αγιές Σοφιές κλπ. Αυτός ο τρομοκρατημένος λαός που έχει σκυμμένο κεφάλι νομίζει πως είναι υπέροχη ιδέα. Μας γαμάνε οι ξένοι; Τώρα θα δείτε λέει ο μαλάκας λαός. Χ.Α. και θα καθαρίσει και μετανάστες και θα φτάσουμε και στην Αγιά Σοφιά.

      Και σιγά σιγά δημιουργείς επεκτατικές τάσεις. Τί είπα; Επεκτατικές τάσεις; Πολεμικές δηλαδή ... Δηλαδή η Χ.Α. είναι φορέας πολέμου. Ήδη από μόνη της μιλάει για Πόλη κλπ. Ο λαός πορώνεται με την άνοδο της Χ.Α. , το ίδιο κι ο στρατός και δε βλέπει πως αυτός ο πόλεμος ήτανε στημένος. Δεν απείλησε ο Τούρκος αλλά ο Τούρκος φαίσστας που είναι κι αυτός όργανο της παγκοσμιοποίησης. Όργανο του κεφαλαίου. Όργανο των πετρελαϊκών κλπ.

      Τί είναι λοιπόν η Χ.Α.; Όργανο των ιμπεριαλιστών.
      Ό,τι ήτανε κι η χούντα. Μια χούντα που μοίρασε σε συνεργασία με φασίστες Τούρκους τους λαούς στην Κύπρο θα μοιράσει και το Αιγαίο και τους λαούς στη Θράκη.

      .
      .
      .

      Αυτό είναι η Χ.Α. Με πρόσχημα το μεταναστευτικό που οι ίδιοι προς συμφέρον τους δημιούργησαν, έρχεται η Χ.Α. να καταπιέσει κάθε μορφή οργάνωσης αντικαπιταλιστικού αγώνα και στη θέση του αγώνα αυτού να βάλει έναν ιμπεριαλιστικό αγώνα. Κι οι μόνοι που βγαίνουν κερδισμένοι από τέτοιους ιμπεριαλιστικούς αγώνες είναι αυτοί που έρχονται να μοιράσουνε την πίτα, το ΝΑΤΟ, οι ΗΠΑ και οι εταιρείες τους... οι μέτοχοι των εταιρειών.

      Στα όπλα αδέρφια. Για την Αγιά Σοφιά. Δε με νοιάζει να διορθώσω όσα έχω έχω γράψει. Πιστεύω οι περισσότεροι έχουνε καταλάβει.
      Διαίρει και βασίλευε. Εντός κι εκτός συνόρων. Δηλαδή εντός κι εκτός έδρας. Όπως σε διασκεδάζει ο Τάκης Τσουκαλάς.

      Διαγραφή
    2. Δεν λυγάνε τα ξεράδια και πονάνε τα ρημάδια
      κούτσα μια και κούτσα δυο στης ζωής το ρημαδιό
      Μεροδούλι ξενοδούλι δέρναν ούλοι οι αφέντες δούλοι
      ούλοι δούλοι αφεντικό και μ' αφήναν νηστικό
      και μ' αφήναν νηστικό

      Ανωχώρι κατωχώρι ανηφόρι κατηφόρι
      και με κάμα και βροχή ώσπου μου 'βγαινε η ψυχή
      Είκοσι χρονώ γομάρι σήκωσα όλο το νταμάρι
      κι έχτισα στην εμπασιά του χωριού την εκκλησιά
      του χωριού την εκκλησιά

      Άιντε θύμα άιντε ψώνιο άιντε σύμβολο αιώνιο
      αν ξυπνήσεις μονομιάς θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς
      θα 'ρθει ανάποδα ο ντουνιάς

      Και ζευγάρι με το βόδι άλλο μπόι κι άλλο πόδι
      όργωνα στα ρέματα τ αφεντός τα στρέμματα
      Και στον πόλεμο όλα για όλα κουβαλούσα πολυβόλα
      NA ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΛΑΟΙ ΓΙΑ Τ' ΑΦΕΝΤΗ ΤΟ ΦΑΪ
      για τ' αφέντη το φαί

      Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...

      Koίτα οι άλλοι έχουν κινήσει έχει η πλάση κοκκινίσει
      άλλος ήλιος έχει βγει σ' άλλη θάλασσα άλλη γη

      Άιντε θύμα άιντε ψώνιο...

      .
      .
      .

      Σα να έχει γραφτεί για το όργανο του ιμπεριαλισμού είναι το τραγούδια, σα να γράφτηκε για τα χρυσά αυγά.

      http://www.goldeneggs.gr/main.htm

      Διαγραφή
  14. ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ

    http://www.enikos.gr/ekloges-2012/52043,Syntrofoi_eimaste_epikindynoi.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι προς διερεύνηση, πάντως, γιατί ο εν λόγω υποψήφιος ανακάλυψε έναν μήνα (και βάλε) μετά την έκθεσή του στις εκλογές της 6ης Μαΐου και λίγες ημέρες πριν την εκ νέου έκθεσή του (είχε δεχτεί να είναι στα ψηφοδέλτια της 17ης Ιουνίου)ότι η καταγγελία του Μνημονίου είναι "επικίνδυνη για τα παιδιά του"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΥΜΜΑΧΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΚΡΙΖΟΥΣ ΛΥΚΟΥΣ

    http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2012/06/blog-post_2912.html#.T9cNfZifL6g

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει πράγματι πολύ επιπόλαιες θέσεις και στάσεις, όσον αφορά στα εθνικά θέματα, αλλά και στο μεταναστευτικό. Με την αφέλεια που χαρακτηρίζει πολλές φορές τους αριστερούς ιδεολόγους, ενδεχομένως τροφοδοτεί πολλές φορές τις φωτιές που έχουν κάθε λόγο να ανάβουν και να συντηρούν διάφοροι λύκοι με προβιά προβάτου. Για τον λόγο αυτό, θα ήθελα, εάν ο ΣΥΡΙΖΑ βγει πρώτο κόμμα, μια κυβέρνηση με συμμετοχή του Καμμένου (τον οποίο προσωπικά απεχθάνομαι, αλλά μπορεί να λειτουργήσει ως αντίβαρο σε πολλά θέματα το κόμμα του). Από αυτούς που δεν δέχομαι να μιλούν για γκρίζους λύκους, είναι από τα ιδεολογικά αδέρφια τους, η μοναδική διαφορά των οποίων είναι ότι έτυχε να γεννηθούν σε διαφορετική χώρα. Την ίδια λύσσα που έχουν για την Ελλάδα, την ίδια ακριβώς θα είχαν για την Τουρκία, ή την Αλβανία ή τα Σκόπια. Εκτός πια κι αν ο εθνικισμός είναι καλός, μόνο όταν είναι ελληνικός. Ή έστω τουλάχιστον 2.οοο χιλιόμετρα μακριά βρε αδερφέ, μακριά κι αγαπημένοι. Ας μην ξεχνάμε πάντως ότι όλα αυτά τα προβλήματα τα δημιούργησαν οι σφουγγοκωλάριοι των ξένων συμφερόντων, πολιτευτές του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας κατά κύριο λόγο.

      Διαγραφή
  17. Το μεταναστευτικό είναι πάρα πολύ σοβαρό θέμα. Κάποιοι, ανάμεσά τους κι εγώ, το παραδέχομαι, δεν έδωσαν την πρέπουσα προσοχή στο ζήτημα. Συμφωνώ με αυτό που λέει ο Κάρνικ, ότι πρέπει να ζήσεις σε αυτές τις περιοχές για να μπορείς να νιώσεις τους κατοίκους και το πώς μπορεί να φτάνουν σε ακραίες συμπεριφορές. Είναι όμως άλλο πράγμα να αναγνωρίζεις το πρόβλημα, άλλο πράγμα να προσπαθείς να προστατευτείς διότι η κυβέρνησή σου δεν κάνει τίποτα γι' αυτό και άλλο πράγμα να ηρωποιείς συμπεριφορές οι οποίες μπορεί να αποδειχτούν πολύ επικίνδυνες (πολύ πιο επικίνδυνες από τις καταστάσεις τις οποίες ζούμε σήμερα). Επίσης είναι άλλο πράγμα να λες ότι η Ελλάδα δεν αντέχει άλλους μετανάστες (που είναι πραγματικό, αλλά λίγο κοντόφθαλμο, διότι πρώτον αυτοί που σε ρημάζουν οικονομικά δεν είναι αυτοί, αλλά οι αφεντάδες που προσκυνάς και δεύτερον ούτε και οι μετανάστες θέλουν πραγματικά να βρίσκονται εδώ, αλλά με την πολιτική που τόσα χρόνια υποστήριζες, αφενός μεν τους ξερίζωνες απ' τις χώρες τους, αφετέρου δε έκλεινες μονομερώς τα σύνορα -ναι στο έμπα, όχι στο έβγα!- για να μη μολύνουν τους πολύτιμους ευρωπαίους συμμάχους μας) και άλλο πράγμα να ζητάς την κεφαλή τους επί πίνακι. Προφανώς και υπάρχουν πάρα πολλά κακοποιά στοιχεία. Αυτή όμως δεν είναι η δουλειά της αστυνομίας? Μήπως δεν γνωρίζει η αστυνομία σχεδόν τα πάντα για το οργανωμένο έγκλημα? Για ποιόν λόγο λοιπόν όλοι αυτοί -αλλοδαποί και ημεδαποί- κυκλοφορούν ελεύθεροι και βασιλεύουν? Ποιόν βολεύει αυτή η κατάσταση? Γιατί χαϊδεύουμε τους αστυνομικούς, οι οποίοι γνωρίζουμε πολύ καλά ότι ξεσπούν στους φουκαράδες και στους ταλαίπωρους, την ίδια ώρα που στήνουν κώλο στα μεγάλα κεφάλια? Γιατί είμαστε κατά βάθος θρασύδειλοι. Αυτό ακριβώς που είναι και οι Χρυσαυγίτες, αν και έχω βαρεθεί να ασχολούμαι με την πάρτη τους και για τον λόγο αυτό δεν συμμετέχω ιδιαίτερα σε σχετικές συζητήσεις. Πόσο ακόμη να συζητάει κανείς για τα αυτονόητα? Όμως είναι χαρακτηριστικό τους, και αυτό συνέβαινε πάντοτε, ακόμη και όταν ήταν κάτω από τα φώτα της δημοσιότητας. Ποτέ δεν επιτέθηκαν σε πραγματικούς εγκληματίες. Ούτε φυσικά στους "επικίνδυνους" πραγματικά μετανάστες και κατ' επάγγελμα κακοποιούς, όπως αναφέρθηκε από τους σκύλους παραπάνω. Ο τσαμπουκάς και τα μπράτσα τους ήταν και είναι μόνο για τους αδύναμους και απροστάτευτους. Κότες λυράτες. Κι ακόμα πιο κότες τώρα, που αποκηρύσσουν την πραγματική ιδεολογία τους για να μην τρομάξουν τον κόσμο. Τέσπα. Γυρνώντας στο περιστατικό αυτό καθαυτό, πρέπει να έρθουμε στη θέση του παιδιού. Αν έγιναν τα πράγματα όντως έτσι, δηλαδή οι τύποι μπηκαν στο σπίτι, απείλησαν τη μάνα με μαχαίρι, ετράπησαν μια φορά σε φυγή και μετά επέστρεψαν. Κι εγώ, αν κάποιος απειλούσε τη μάνα μου με μαχαίρι κι επέστρεφε, θα του έλιωνα το κεφάλι με την πρώτη ευκαιρία. Και ναι, μάλλον θα τον πυροβολούσα, αν είχα όπλο. Μάλλον δεν θα τον πυροβολούσα όμως στο φεύγα. Ή ίσως θα προσπαθούσα να του ρίξω στα πόδια. Το θέμα είναι ότι έξω απ' το χορό πολλά τραγούδια τραγουδάμε όλοι μας. Θα έπρεπε να προσπαθούμε να μπούμε στη θέση του άλλου, είτε αυτός είναι ένας ταλαίπωρος φουκαριάρης χωρίς ψωμία για τα παιδιά του, είτε αυτός που βλέπει συγγενικά κι αγαπημένα του πρόσωπα να κινδυνεύουν. Και κάτι τελευταίο, καθαρά νομικά. Εάν έτσι έχει πράγματι το ιστορικό, τότε δεν τίθεται θέμα αθώωσης, τίθεται θέμα μόνο καταδίκης με αναγνώριση ελαφρυντικών, διότι ο δράστης δεν ήταν σε άμυνα όταν πυροβόλησε (το οποίο θα μπορούσε να οδηγήσει σε αθώωση), αλλά σε βρασμό ψυχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ακομα δεν εβαλες μυαλο με τα οπλα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή