Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Περί θρησκείας και ελευθερίας

ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ mpenoVgeno. Λοιπόν, με τις εκκλησίες δεν ασχολούμαι, με κάτι επιστολές προς Κορινθίους δεν τα έχω πολύ καλά και γενικά όποιος πιστεύει και δοξάζει έναν Θεό δικό του θέμα. Από τη στιγμή που είναι ανάγκη ζωής -η πίστη κι η λατρεία ενός θεού- για μεγάλο μέρος του πληθυσμού, τους δίνει η κοινωνία το δικαίωμα να εκφράσουν αυτή την ανάγκη. Και καλά κάνει η κοινωνία, ειδικά όταν δεν είναι αυτή η θρησκευτική έκφραση σε βάρος της.
+/- Δείτε περισσότερα



Τί θα μπορούσε να είναι βάρος για το σύνολο;

Το οικονομικό βάρος για παράδειγμα. Έχεις δίκιο. Δεν πρέπει να μπαίνει χέρι στα κρατικά ταμεία για οποιαδήποτε θρησκεία.

Άλλο βάρος; Κανένα. Ας κόψουνε και το λαιμό τους. Από τη στιγμή που δεν επιτίθενται λεκτικά και σωματικά ο ένας στον άλλον όλα καλά.

Και πώς μπορεί να συμβεί αυτό; Όταν κι οι δυο ομάδες έχουν ίσες ευκαιρίες. Δε θα το αναλύσω. Για μένα μπορεί να γίνει όπως γίνεται επί τόσες δεκαετίες στη Γερμανία με τους Τούρκους.

Και μην πάρεις το «όλους» και το κάνεις ό,τι θέλεις. Δεν εννοώ λαθρομετανάστες.

Περιληπτικά. Θέλετε να πιστεύετε; Πληρώστε για τη θρησκεία σας, πιστέψτε όπου θέλετε κι είστε ευπρόσδεκτοι. Σε καμία περίπτωση δε συνδυάζεται η θρησκεία με τη θέση στην κοινωνία.

(Το σχόλιο του MpenoVgeno δημοσιεύτηκε στο «Ενα άτομο με πίστη είναι ίσο σε δύναμη με 100.000 που έχουν μόνο ενδιαφέροντα» και αποτελεί μέρος της ανταλλαγής απόψεων με τον Κάρνικ).

25 σχόλια:

  1. mpeno...exw ksana'pei....oti otan kremasoume me ta entera tou teleuteou papa ton teleuteo plousio...h koinwniamas "isos" ghnei "ligo" kalhterh...

    ara katalabenetai thn apopshmou geia ths thruskies

    apo thn allh omws an o alos thelei na pustepsh se kati..pou den uparxei ...etsi esto geia kabatsa pou lenai....san hmi-dhmokraths pou eimai ofulw na ton sebasto..etsi den einai???

    to luphro sthn istoria einai pws kapioi thewroun thn dukiatous thruskia anwterh--poio alhthinh-klp-klp

    geiauto tha ksanapw geia 1a akoma fora to ekshs:

    PREZES UPARXOUNE POLLES..ALLA H IRWINH SKWTONEI

    UG:enoeitai oti oloi exoun dukeoma na exoun 1a nao geia na taktopoioun ths eswterikes upotheseis tous

    ug2:an pusteua kapou aftos tha eitan o boudas...geia eunoitous logous...{xalara!}

    ug3: ante....ksekhnatai ta katebata twra..egw thn mpriza thn ebala!!!!

    Ug4: h emphriamou apo tous "agious topous" eitan trabmatikh...osoi exoun paei kseroun th enow..

    kalh mera
    lampros

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. + kati alo ....pou prepei na kseroume oloi,, oti sto tagma twn blamenwn...lenai oti einai mplegmeno + 1a dyko mas "louloudi".....AUTO ME LUPH PERISSOTERO

    geia ta "komatoskula" den me endiaferei + polu.....
    aloste tosos kosmos paithenei xwris na erthei h wratou kathe mera
    sklhro alla etsi einai...! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάποτε είχα πει πρέζα καπνός Παναιτωλικός και μου έστειλες μια σελίδα.

    Ξαναστείλ' την γιατί φάνηκε ενδιαφέρουσα.

    (η απάντηση είναι όχι δεν έχω σχέση...)
    (άσχετο αλλά έτσι... χαλαρά)


    ........ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΟ.........

    Διαφορές μεταξύ χριστιανών και προσφυγή σε κοσμικά δικαστήρια

    1Όταν κάποιος από σας έχει μια διαφορά μ’ έναν άλλο, πώς τολμάει να καταφεύγει στην κρίση των αδίκων για τη λύση της και όχι στην κρίση των πιστών; 2Δεν το ξέρετε πως οι πιστοί θα κρίνουν τον κόσμο; Kι αφού ο κόσμος κρίνεται από σας, δεν είστε άξιοι να κρίνετε τόσο ασήμαντες υποθέσεις μεταξύ σας; 3Δεν ξέρετε ότι θα κρίνουμε ακόμα και αγγέλους; Πόσο μάλλον βιοτικές υποθέσεις; 4Eσείς, όμως, όταν έχετε βιοτικές υποθέσεις, πηγαίνετε και βάζετε ως δικαστές σας τους πιο ανυπόληπτους μέσα στην εκκλησία! 5Nτροπή σας! Ώστε είναι τέτοια η κατάστασή σας, που να μη βρίσκεται ανάμεσά σας ούτε ένας γνωστικός, ο οποίος να μπορεί να διευθετήσει μια διαφορά μεταξύ των αδελφών του, 6αλλά αδελφός με αδελφό καταλήγουν στα δικαστήρια, και μάλιστα για να κριθούν από απίστους; 7Aφήστε πια, πως ακόμα και το γεγονός και μόνο ότι έχετε αντιδικίες μεταξύ σας αποτελεί κιόλας τέλεια αποτυχία σας! Kαι γιατί δεν προτιμάτε να αδικείστε; Γιατί δεν προτιμάτε καλύτερα να ζημιώνεστε; 8Eσείς, απεναντίας, αδικείτε και ζημιώνετε, και μάλιστα αδελφούς! 9Ή μήπως δεν ξέρετε πως οι άδικοι δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού; Mη γελιέστε! Oύτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε ομοφυλόφιλοι ούτε σοδομίτες 10ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακόγλωσσοι ούτε άρπαγες δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού. 11Kαι τέτοιοι ήσασταν, βέβαια, μερικοί από σας, αλλά απολουστήκατε, ήσασταν αλλά αγιαστήκατε, ήσασταν αλλά τώρα πια δικαιωθήκατε στ’ όνομα του Kυρίου μας Iησού και με την ενέργεια του Πνεύματος του Θεού μας.



    Tι επιτρέπεται και τι συμφέρει

    12Nαι, σωστά, “όλα μου επιτρέπονται”, μα όλα δε συμφέρουν. Nαι, πράγματι, “όλα μου επιτρέπονται”, μα εγώ δε θ’ αφήσω τίποτε να με εξουσιάσει. 13Nαι, είναι αλήθεια πως “τα φαγητά προορίζονται για την κοιλιά και η κοιλιά για τα φαγητά”, μα και αυτήν και αυτά ο Θεός θα τα καταργήσει. Tο σώμα, όμως, δεν προορίστηκε για την πορνεία, αλλά για να δοξάζει τον Kύριο, ώστε και ο Kύριος να δοξάσει το σώμα. 14Kαι πραγματικά, ο Θεός και τον Kύριο ανέστησε και εμάς θα μας αναστήσει με τη δική του τη δύναμη. 15Δεν ξέρετε ότι τα σώματά σας είναι μέλη του Xριστού; Tα μέλη λοιπόν του Xριστού να τα πάρω και να τα κάνω μέλη πόρνης; Aδύνατο! 16Ή μήπως δεν ξέρετε πως αυτός που έρχεται σε σαρκική επαφή με πόρνη, γίνεται ένα σώμα μαζί της; Γιατί, όπως λέει η Γραφή: “Oι δύο θα γίνουν ένα σώμα”. 17Eκείνος, όμως, που προσκολλιέται στον Kύριο, γίνεται ένα πνεύμα μαζί του. 18Mακριά από την πορνεία λοιπόν! Όποιο άλλο αμάρτημα κι αν διαπράξει ο άνθρωπος, δεν το διαπράττει ενάντια στο σώμα του. Eκείνος, όμως, που πορνεύει, αμαρτάνει ενάντια στο ίδιο του το σώμα! 19Ή μήπως δεν ξέρετε πως το σώμα σας είναι ναός του Aγίου Πνεύματος, που βρίσκεται μέσα σας, και ότι είναι από το Θεό δοσμένο σε σας κι επομένως δεν ανήκετε στους εαυτούς σας, 20αφού αγοραστήκατε με πληρωμή τιμήματος; Δοξάστε, λοιπόν, πραγματικά το Θεό και με το σώμα σας και με το πνεύμα σας, τα οποία ανήκουν στο Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κεφάλαιο 7

    Θέματα σχετικά με το γάμο, τη συζυγική ζωή, το σέξ, τη χηρεία και την αγαμία

    1Σχετικά, τώρα, μ’ εκείνα που μου γράψατε, καλό είναι για τον άντρα να μην αγγίξει γυναίκα. 2Για να αποφεύγονται όμως περιπτώσεις πορνείας, ο κάθε άντρας ας έχει τη δική του γυναίκα και η κάθε γυναίκα ας έχει το δικό της άντρα. 3O άντρας να δείχνει την κατανόηση που οφείλει στη γυναίκα του. Tο ίδιο και η γυναίκα στον άντρα της. 4H γυναίκα δεν ορίζει η ίδια το σώμα της, αλλά ο άντρας της. Tο ίδιο κι ο άντρας δεν ορίζει ο ίδιος το σώμα του, αλλά η γυναίκα του. 5Mην αποστερείτε ο ένας τον άλλο, εκτός αν γίνεται αυτό με σύμφωνη γνώμη και των δυο σας προσωρινά, για να αφιερώνετε τον καιρό σας στη νηστεία και στην προσευχή. Kατόπιν, όμως, να σμίγετε πάλι σαν αντρόγυνο για να μην σας πειράζει ο Σατανάς εξαιτίας της έλλειψης αυτοκυριαρχίας σας. 6Mα αυτό σας το λέω σαν κάτι το προαιρετικό, όχι σαν εντολή. 7Στην πραγματικότητα, βέβαια, προτιμώ όλοι οι άνθρωποι να είναι σαν κι εμένα, αλλά ο καθένας έχει το δικό του ξεχωριστό χάρισμα από το Θεό. O ένας έτσι, ο άλλος αλλιώς.

    8Σχετικά, τώρα, με τους ανύπαντρους και τις χήρες, σας απαντώ πως είναι καλό γι’ αυτούς να μείνουν ανύπαντροι, όπως κι εγώ. 9Aν όμως αδυνατούν να επιβληθούν στους εαυτούς τους, ας παντρευτούν. Eίναι προτιμότερο να παντρευτεί κάποιος, παρά να φλέγεται από επιθυμία. 10Στους παντρεμένους, όμως, παραγγέλλω - όχι εγώ, αλλά ο Kύριος: H γυναίκα να μη χωρίσει από τον άντρα της. 11Αλλά κι αν χωρίσει, να μένει ανύπαντρη ή να συμφιλιωθεί με τον άντρα της. Kι ο άντρας, επίσης, να μην παρατήσει τη γυναίκα του.

    12Στους υπόλοιπους έχω να πω, όχι ο Kύριος αλλ’ εγώ: Aν ένας αδελφός είναι παντρεμένος με γυναίκα που δεν έχει πιστέψει κι αυτή συγκατανεύει να ζει μαζί του, να μην τη χωρίσει. 13Eπίσης, αν μια γυναίκα έχει άντρα που δεν έχει πιστέψει κι αυτός συγκατανεύει να ζει μαζί της, να μην τον χωρίσει. 14Γιατί ο άντρας αυτός, αν και δεν έχει πιστέψει, όμως έχει έρθει πια σε επαφή με το Θεό, χάρη στη γυναίκα του. Tο ίδιο και η γυναίκα, αν και δεν έχει πιστέψει, όμως έχει έρθει σε επαφή με το Θεό χάρη στον άντρα της. Eπειδή, αλλιώς, τα παιδιά σας θα ήταν ακάθαρτα, αλλά τώρα βρίσκονται κιόλας σε επαφή με το Θεό. 15Aν, όμως, ο άντρας ή η γυναίκα που δεν έχει πιστέψει, αποφασίσει να χωρίσει, ας χωρίσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις δεν έχει καμιά δέσμευση ο αδελφός ή η αδελφή. Πάντως, εμάς ο Θεός μας έχει καλέσει να ζούμε ειρηνικά. 16Γιατί, πού το ξέρεις γυναίκα; Ίσως και σώσεις τον άντρα σου. Ή, πού το ξέρεις άντρα; Ίσως και σώσεις τη γυναίκα σου.

    17Όπως και νάναι, όμως, ο καθένας σύμφωνα με τη μερίδα που του έδωσε ο Θεός, δηλαδή σύμφωνα με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες τον έχει καλέσει ο Kύριος, έτσι ας ζει. Tα ίδια παραγγέλλω και σε όλες τις εκκλησίες. 18Ήταν περιτμημένος κάποιος, όταν προσκλήθηκε από το Θεό; Aς μην προσπαθήσει να αποκαταστήσει την ακροβυστία του. Ήταν απερίτμητος, όταν προσκλήθηκε; Aς μην περιτμηθεί. 19H περιτομή δεν έχει καμιά σημασία ούτε η ακροβυστία έχει καμιά σημασία, αλλά σημασία έχει η τήρηση των εντολών του Θεού. 20O καθένας στις συνθήκες κάτω από τις οποίες βρισκόταν, όταν προσκλήθηκε από το Θεό, εκεί ας παραμένει. 21Ήσουν δούλος όταν προσκλήθηκες; Mη σε στενοχωρεί αυτό. Aλλά κι αν έχεις τη δυνατότητα ν’ αποκτήσεις την ελευθερία σου, προτίμησε να επιλέξεις εκείνο που είναι χρησιμότερο. 22Γιατί εκείνος που ήταν δούλος, όταν προσκλήθηκε από το Θεό, και τώρα ανήκει στον Kύριο, έχει απελευθερωθεί από τον Kύριο. Παρόμοια, κι εκείνος που ήταν ελεύθερος, όταν προσκλήθηκε, τώρα πια είναι δούλος του Xριστού. 23Πληρώθηκε ακριβά η εξαγορά σας. Mην υποδουλώνεστε σε ανθρώπους. 24Aδελφοί, ο καθένας στη θέση που βρισκόταν, όταν προσκλήθηκε από το Θεό, σ’ αυτήν ας μένει κοντά στο Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 25Σχετικά τώρα με τους ανύπαντρους, ειδική εντολή από τον Kύριο δεν έχω να μεταδώσω. Δίνω, όμως, τη γνώμη μου με την αξιοπιστία που έχω σαν ελεημένος του Kυρίου. 26Nομίζω, λοιπόν, πως αυτό είναι το καλό για την παρούσα δύσκολη εποχή, δηλαδή εννοώ ότι είναι καλό για τον άνθρωπο να μείνει όπως είναι. 27Έχεις δεθεί με γυναίκα; Mη ζητάς τη διάλυση του δεσμού σου. Eίσαι αδέσμευτος; Mη ζητάς γυναίκα. 28Mα κι αν παντρευτείς, δε σημαίνει πως αμάρτησες. Kι αν η κοπέλα παντρευτεί, δε σημαίνει πως αμάρτησε. Θα έχουν, όμως, στενοχώρια οι άνθρωποι αυτοί στη ζωή τους, κι εγώ νοιάζομαι για σας. 29Kαι μάλιστα σας λέω τούτο αδελφοί: πως ο καιρός που απομένει είναι περιορισμένος, ώστε κι εκείνοι που είναι παντρεμένοι να ζουν για τον Kύριο σαν να μην είναι παντρεμένοι, 30κι εκείνοι που πενθούνε σαν να μην έχουν καιρό για πένθος, κι εκείνοι που χαίρονται σαν να μην έχουν καιρό για χαρές, κι εκείνοι που αγοράζουν σαν να μην έχουν τίποτε δικό τους, 31κι εκείνοι που χειρίζονται τα πράγματα του κόσμου αυτού σαν να μην αξίζει να απορροφούνται απ’ αυτά, γιατί είναι πρόσκαιρη η παρούσα μορφή του κόσμου αυτού. 32Kαι θέλω εσείς να είστε απαλλαγμένοι από μέριμνες. O ανύπαντρος νοιάζεται για εκείνα που θέλει ο Kύριος, δηλαδή πώς θα αρέσει στον Kύριο. 33Aντίθετα, ο παντρεμένος νοιάζεται για τα πράγματα του κόσμου, δηλαδή πώς θα αρέσει στη γυναίκα του. 34O ίδιος διαχωρισμός υπάρχει και μεταξύ της παντρεμένης γυναίκας και της ανύπαντρης κόρης. H ανύπαντρη νοιάζεται για τα πράγματα του Kυρίου, έτσι που να είναι άγια και στο σώμα και στο πνεύμα της. Aντίθετα, η παντρεμένη νοιάζεται για τα πράγματα του κόσμου, δηλαδή πώς να αρέσει στον άντρα της.

    35Kι αυτό σας το λέγω αποκλειστικά για το δικό σας συμφέρον. Όχι για να σας εξαναγκάσω υποχρεωτικά, μα για να επιτευχθεί μια αδιατάραχτη και σταθερή αφοσίωση στον Kύριο χωρίς περισπασμούς. 36Aν, όμως, κάποιος νομίζει πως φέρεται σκληρά στην κόρη του, που θέλει κάποιον, αν αυτή είναι σε ώριμη ηλικία και είναι ανάγκη να γίνει έτσι, ας την αφήσει να κάνει αυτό που θέλει, δεν αμαρτάνει, ας παντρευτούν. 37Eκείνος, όμως, που έχει σιγουρευτεί ακράδαντα μέσα στην καρδιά του πως τίποτε δεν τον αναγκάζει να την παντρέψει, κι έχει τη δύναμη να επιβάλει τη δική του θέληση, κι έχει καταλήξει μέσα στην καρδιά του στη γνώμη πως είναι σωστό να κρατήσει την κόρη του ανύπαντρη, καλά κάνει. 38M’ αυτές τις προϋποθέσεις, λοιπόν, κι εκείνος που παντρεύει την κόρη του κάνει καλά, μα κι εκείνος που δεν την παντρεύει κάνει ακόμα καλύτερα.

    39H γυναίκα είναι από το νόμο δεσμευμένη με τον άντρα της, για όσον καιρό ζει ο άντρας της. Aν όμως πεθάνει ο άντρας της, τότε είναι ελεύθερη να παντρευτεί όποιον θέλει, αρκεί να είναι αυτό μέσα στο θέλημα του Kυρίου. 40Μα είναι ευτυχέστερη αν παραμείνει έτσι, κατά τη δική μου γνώμη. Kαι νομίζω πως έχω κι εγώ το Πνεύμα του Θεού.

    .....ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΩΡΑΙΑ Ο ΠΑΥΛΙΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΩΡΑ....

    ΤΑ ΛΕΜΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε πιθανή μαλακισμένη απάντηση -από οποιονδήποτε- στην οποία γίνομαι σφαγέας του ελληνικού λαού, πίθηκος, ανθέλληνας, εθνομηδενιστής, μασόνος, εβραιοσιωνιστής κλπ. αφιερώνω αυτά.


    http://www.youtube.com/watch?v=1tndLaroGbA

    http://www.youtube.com/watch?v=83NHNAsdZiU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. paliopaido..!!!!!!!:)

    poio sait??? den thumame{1a mualo xeimona-kalokairi}

    na to paiksoume 1a stoixhma...pwsa sxolia..
    egw lew...60nta :):):):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω να προσθέσω κάτι. Μάλλον εδώ συμφωνούμε. Έχω την άποψη ότι δεν πρέπει να μιλάμε για Χριστιανισμό, αλλά για Παυλισμό... Ο Παύλος υπήρξε -κατά την γνώμη μου πάντα- ο μεγαλύτερος διαστρεβλωτής στην ιστορία των θρησκειών. Ήταν ένας πανέξυπνος πολιτικός απατεώνας. Ίσως να ήταν ο κύριος εκφραστής της προσπάθειας που ξεκίνησε επί Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, για την καθιέρωση ενός θεού, ενός αυτοκράτορα κι ενός ενιαίου νομίσματος. Οι σημερινοί λάτρεις της παγκοσμιοποίησης θα πρέπει να τον έχουν εικόνισμα στο σπίτι τους, όχι σαν άγιο της χριστιανικής θρησκείας, αλλά σαν το μέντορά τους. Δεν λέω περισσότερα γιατί αν αρχίσω... θα μαζευτούν οι θρησκόληπτοι όλων των δογμάτων και θα κατακρεουργήσουν τόσο εμένα, όσο και τους συντελεστές του μπλόγκ, σαν την Υπατία... Με όστρακα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θεωρώ αναγκαίο να σημειώσω πως είμαι ένθεος, χωρίς όμως ν΄ ανήκω σε κανένα θρησκευτικό δόγμα επί γης. Έχω προσωπική αντίληψη περί θεού, η οποία καθημερινά διαμορφώνεται από την προσωπική μου νοητική εξέλιξη και τον τιμώ σύμφωνα με το πως το αντιλαμβάνομαι προσωπικά. Μακριά από ιερατεία, παπάδες, πιστούς και το κακό συναπάντημα... Τόσο μακριά... που θα προτιμούσα να είμαι με οπαδούς της 7... Είμαι σίγουρος ότι με τους της 7, υπάρχει κάποια -έστω μικρή- πιθανότητα να συναντηθώ κάπου με κάτι λογικό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. lew + gw geiati brexei edw sto agrinio....

    ela plaka kanw amesos katsoufiases:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. kamia sxesh to kserw...alla sta ksekarfota eimai MANA

    parte re adelfia 1an original aganakthsmenw polith..th leei:


    «Μεταξύ στρατοδικείου και Ιεράς Εξέτασης»

    «Τώρα η Ελλάδα μπορεί να κοιμάται ήσυχη. Η δικαιοσύνη του ΠΑΣΟΚ καταδίκασε σε κάθειρξη 11 χρόνων τη 18χρονη τότε Κωνσταντίνα χωρίς καμία απόδειξη, κανένα στοιχείο εξακριβωμένο, ούτε καν με βάση την ηλικία της. Μπορεί να είναι η μοναδική πολιτική κρατούμενη κάτω των 20 στον κόσμο. Αν υπάρχει άλλη, θα είναι σε κάποια χώρα της Μπανανίας.

    Την καταδίκασαν σε μία δίκη μεταξύ στρατοδικείου και Ιεράς Εξέτασης, χωρίς να ληφθούν υπ' όψιν ούτε τα πρακτικά, ούτε οι μάρτυρες, ούτε όλα τα στοιχεία που φώναζαν για την αθωότητά της. Το αδίκημα: δεν συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις, να μην πηγαίνει Εξάρχεια, να μην διεκδικεί, να μην έχει πολιτική άποψη, να σκύψει το κεφάλι και να παρακαλέσει για επιείκεια. Η ποινή έπρεπε να είναι εξουθενωτική.


    Εγώ όμως προκαλώ όλη την έδρα, όλη την Ελλάδα, ιδιαίτερα τον Αρσένη και την Κατσέλη, να μου αποδείξουν τι έκανε το παιδί μου, ποιον έβλαψε, ποιον τρομοκράτησε.

    Την κατηγορούν ότι στα 17 ήταν τρομοκράτης και δεν ντρέπονται. Τρομοκράτες είναι αυτοί και οι υποτελείς τους που έχουν φέρει τον Ελληνα σε απόγνωση και κυκλοφορούν ελεύθεροι. Ολες οι ληστρικές συμμορίες των πολιτικών που ξεφτίλισαν το έθνος και φυλάκισαν το παιδί μου απλά επειδή έχει το ανάστημα να σταθεί απέναντί τους.

    Δεν γινόταν τίποτα όμως. Η απόφαση είχε βγει. Το κόμμα πρέπει να δείξει ότι έχει πατάξει την τρομοκρατία. Οι καρέκλες πρέπει να σωθούν. Μιλάω βέβαια για το κόμμα του Γιωργάκη και Σία. Για το κόμμα αυτό, που καμία σχέση δεν έχει με το ΠΑΣΟΚ του Αντρέα, του Γεννηματά, της Μελίνας, του Τρίτση και όλων αυτών που δίδαξαν δημοκρατία, σεβασμό στον πολίτη και δικαιοσύνη για όλους ίδια. Μιλάμε για ένα κόμμα που ο αρχηγός τους τρέχει να καλύψει τις λαμογιές των συντρόφων του με δήθεν εξεταστικές και στάχτη στα μάτια.

    Γιατί δεν βάζουν τους ίδιους δικαστές να δικάσουν τους Μαντέλη και Αλογοσκούφη, Σημίτη, Τσοχατζόπουλο, Ρουσόπουλο, Παπαντωνίου, Βουλγαράκη και όλους τους άλλους έτσι για να δούμε και εκεί αν έχουν τα κότσια και τη μαγκιά να ρίξουνε τις ποινές στο όριο του νόμου.
    Επρεπε δηλαδή η Δικαιοσύνη σας να δείξει ότι υπάρχει στην πλάτη του παιδιού μου;
    Τα μωρά έγιναν σύνθημα

    Υπουργέ, επειδή είσαι καινούργιος σε αυτό το υπουργείο και δεν σε έχουν ενημερώσει οι συναγωνιστές σου, Παπουτσής, Καστανίδης, Χρυσοχοΐδης, θα σου πω εγώ: το μόνο έγκλημα που έκαναν αυτά τα παιδιά ήταν ότι τόλμησαν να αγανακτήσουν πριν απ' όλους εμάς. Και ο λαός το τόλμησε. Τα μωρά με τις κατσαρόλες γίνανε σύνθημα. Εκατοντάδες χιλιάδες λαού σε όλες τις πλατείες κατσαρόλες κρατάγανε. Η τέχνη τα τίμησε. Κορυφαίος συνθέτης και μοναδικός ερμηνευτής τραγουδάει "Φίλε μου ξεκόλλα, πάρε κατσαρόλα, πες και στα παιδιά να 'ρθουν μια βραδιά, να τα κάψουν όλα", σαν ελάχιστο φόρο τιμής γι' αυτούς που δεν κάνανε τίποτα για πάρτη τους, γι' αυτούς που υποθηκεύσανε τα νιάτα τους πίσω από τα κάγκελα και δεν είναι μόνο το τραγούδι.
    Είναι όλοι οι Ελληνες εκτός από τους δικούς σας τους βολεμένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό είναι και το μεγάλο έγκλημα που κάνανε. Ενόχλησαν το σύστημα, ξυπνήσανε μνήμες και συνθήματα που λέγαμε τα χρόνια πριν γεννηθούν τα μωρά. Τα θυμάσαι υπουργέ. Είναι αυτά που με πολλούς από εσάς τα λέγαμε μαζί στους δρόμους και είναι όλα επίκαιρα παραδείγματα. "Λαέ πεινάς, γιατί τους προσκυνάς", "Μπάτσοι- γουρούνια- δολοφόνοι", "Ψωμί, παιδεία, ελευθερία" και ο σύντροφός σου ο Παπουτσής τα θυμάται γιατί τα εφάρμοσε κατά γράμμα στο Σύνταγμα. Μόνο το τανκ του Ντερτιλή έλειπε. Τώρα, λοιπόν, που η Κωνσταντίνα είναι στην πυρά σας, βγείτε άφοβα στο δρόμο, στο καφενείο, στο γήπεδο, βγείτε να καμαρώσετε μια χώρα, που μόνο εσείς μπορέσατε να καταντήσετε έτσι.

    Δεν έκανε τα λάθη μου
    Είναι τιμή μου, λοιπόν, που η κόρη μου δεν έκανε το δικό μου λάθος να ανήκει σε φτηνές παρατάξεις.
    Είναι καμάρι μου που έχω παιδί αυτό το παλικάρι. Η πατρίς του Διγενή και του Διάκου, η πατρίς μου, σήμερα χώρα υποτελών. Τελειώνοντας, ευχαριστώ όλους όσοι σεβάστηκαν το Γολγοθά μου.

    Ευχαριστώ όλα τα παιδιά που φάγανε ακόμα και ξύλο, προκειμένου να συμπαρασταθούν στο παιδί μου. Ευχαριστώ τους μάρτυρες, ευχαριστώ τον κ. εισαγγελέα που έστω και την τελευταία στιγμή πήρε χαμπάρι πού πάει η δίκη και έκανε ό,τι μπορούσε για να γλιτώσει τα παιδιά από την κρεμάλα.

    Το Δικαστήριο μπορεί να έστειλε 6 παιδιά στα κάτεργα, αλλά να είναι σίγουρο ότι έστειλε και 600 παιδιά στα Εξάρχεια. Ετσι δεν είναι, Μίκη; Είμαστε δυο, είμαστε τρεις, είμαστε χίλιοι δεκατρείς.

    Τέλος, ευχαριστώ τον από δεκαετίες φίλο μου και υπερασπιστή του παιδιού μου, Νίκο Κωνσταντόπουλο. Ευχαριστώ την κόρη του Ζωή που υπερασπίστηκε τη Νίνα μου σαν αδερφή της και τους παρακαλώ, αφού συνεννοηθούν με το παιδί μου, όλες οι κινήσεις που παρέχει ο νόμος να γίνουν.
    Λίγο αργότερα που θα έχει ξεβρωμίσει ο τόπος και οι δίκες θα είναι καθαρά αντικειμενικές».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. + omos mpampa ths kwstantinas...sta matia tou kratous h korh sou einai tromokraths opws + o norbhgos..
    asxetos th energies ekane o kathenas...
    + polu perisotero geia poio logo ekane oti ekane...

    egw twra re alania giath fobamai perisotero ton norbhgo ap'thn kwnstantina"????

    {+den to lew logo ton falokratikon mou katalupwn:))}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Pane ole χωρίς να διαφωνώ στα υπόλοιπα που λες και έχοντας μια προσέγγιση στην θρησκεία όπως αυτή που περιγράφει ο Karnik έχω μια απορία. Είπες ότι η εμπειρία σου στους Άγιους Τόπους ήταν τραυματική. Τι ακριβώς εννοείς γιατί η δικιά μου(πριν αρκετά χρόνια βέβαια)ήταν ομολογώ συγκλονιστική. Αναφέρομαι βέβαια σε θρησκευτικό επίπεδο καθαρά. Ανεξάρτητα από θρησκεία ή δόγμα που βρήκα μπροστά μου (όπως όλοι ξέρουν εκεί βρίσκεσαι αντιμέτωπος με μια ποικιλία πεποιθήσεων) τα συναισθήματα που μου δημιουργήθηκαν ήταν πρωτόγνωρα. Τολμώ να πω ότι αισθάνθηκα περισσότερο κοντά στο θείο απ΄όσο ποτέ. Όμως αυτό ήταν πριν αρκετά χρόνια και κοντά στο Πάσχα αν αυτό είχε κάποια σημασία. Αν πάλι εννοείς όλα τα υπόλοιπα, τότε ναι, ήταν ΟΛΑ τραυματική εμπειρία. Έχω πραγματικά περιέργεια να ακούσω ποια ήταν η δικιά σου εμπειρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εμείς οι Έλληνες –όπως πάντα- είμαστε παγκόσμια μοναδικοί σε ότι κάνουμε. Είμαστε μέχρι τώρα, η τελευταία χώρα του Υπαρκτού Σοσιαλισμού, κυρίως λόγω της γιγάντωσης του δημόσιου τομέα και της νομενκλατούρας που αναπτύχθηκε… κι πρώτη χώρα εφαρμογής του Παγκόσμιου Υπαρκτού Φασισμού, όπως τον βλέπουμε να εφαρμόζεται αμείλικτα προς κάθε πλευρά της κοινωνίας. Ίσως ν΄ αποτελούμε τον προπομπό του παγκόσμιου φασισμού που επέρχεται.

    Αυτήν την στιγμή διατελούμε υπό φασιστικό καθεστώς, ντυμένο μ΄ ένα ψευτοδημοκρατικό μανδύα, ο οποίος συντίθεται από βουλευτές ανδρείκελα και ορντινάτσες συμφερόντων. Ίσως σαν χώρα να διερχόμαστε μία από τις χειρότερες περιόδους της ιστορίας μας.

    Αν γυρίσουμε πίσω κι αναλογιστούμε τις συλλήψεις των μελών των υποτιθέμενων τρομοκρατικών οργανώσεων, θα παρατηρήσουμε ότι οι εν λόγω καταδικασθέντες είχαν ήδη καταδικαστεί, ίσως πριν καν συλληφθούν… Η ανάρτηση των φωτογραφιών τους στο διαδίκτυο και στον Τύπο καθώς κι η ανακοίνωση των ονομάτων τους, πριν καν προσαχθούν σε δίκη, αποδεικνύει τον φασισμό του καθεστώτος, το οποίο κόπτεται δήθεν για το προσωπικό απόρρητο και τα ανθρώπινα δικαιώματα, καταφανώς επιλεκτικά.
    Τότε, όσοι θυμούνται, είχα γράψει κάτι σχετικό, επισημαίνοντας το βαρύτατο ατόπημα της πολιτείας.

    Η άνιση μεταχείριση πολιτών από το καθεστώς είναι πλέον γεγονός.
    Είδατε ποτέ φωτογραφίες και ονόματα παιδεραστών πριν καταδικαστούν…; Είδατε ποτέ φωτογραφίες και ονόματα εμπόρων ναρκωτικών πριν καταδικαστούν…;
    Ποτέ.
    Κι όμως… κι αυτοί σκοτώνουν μαζικά, όπως κι οι υποτιθέμενοι τρομοκράτες.
    Η διαφορά όμως είναι ότι αυτοί σκοτώνουν τον λαό… ενώ από τους άλλους κινδυνεύουν τα λαμόγια πολιτικοί και οι σκοτεινοί συνεργάτες τους, που έχουν σαν επάγγελμα να εξαπατούν τον κόσμο.
    Γι αυτούς που σκοτώνουν τα παιδιά του κοσμάκη ψυχικά και σωματικά, ισχύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα.
    Για τους αντίπαλους του καθεστώτος ισχύει άλλο δίκαιο…
    Γι αυτό κι αποκαλείται πλέον καθεστώς. Γιατί είναι ίδιον των καθεστώτων, οι πολίτες τους να μην χαίρουν ισονομίας…

    Όσο για την Δικαιοσύνη…;
    Η δικαιοσύνη των καθεστώτων. Ίδια με την δικαιοσύνη των χωρών του πρώην υπαρκτού σοσιαλισμού κι ίδια με την δικαιοσύνη των δικτατορικών καθεστώτων της Λατινικής Αμερικής.

    Το γεγονός ότι μέχρι τώρα δεν έχει τιμωρηθεί ούτε ένας πολιτικός από τους δεκάδες που έπεσαν σαν τους λιμάρηδες στην δημόσια περιουσία…
    το γεγονός ότι οι πρωτεργάτες του σκανδάλου της Μίζενς διέφυγαν σαν κύριοι στο εξωτερικό και τώρα απολαμβάνουν τα πλούτη της σκοτεινής τους δραστηριότητας σε κοσμικά θέρετρα… καθώς και πολλά άλλα, μικρά και μεγάλα. αποδεικνύουν την ανυπαρξία δημοκρατίας ως έννοια, αφού έχει καταρρεύσει ο κυριότερος πυλώνας της, η Δικαιοσύνη και τον μετασχηματισμό της σε ΚΑΘΕΣΤΩΣ, με τυραννικές τάσεις…

    Η καταδίκη της μικρής Κωνσταντίνας σε τέτοια ποινή, καταδεικνύει το αληθές των συμπερασμάτων μου.
    Είναι σίγουρο ότι αν είχε συλληφθεί για εμπόριο ναρκωτικών, θα της είχε επιδικαστεί μικρότερη ποινή.

    Οι θεσμοί στην Ελλάδα μου προκαλούν αφόρητη αηδία πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι ένα περίεργο πράγμα…
    Από τότε που εξαρθρώθηκε η 17 Νοέμβρη, βλέπουμε τρομερές επιτυχίες της αστυνομίας σε εξαρθρώσεις «τρομοκρατικών» οργανώσεων και γιγάντωση της διακίνησης ναρκωτικών, των κλοπών, των ληστειών, των φόνων και των βιασμών. Παράλληλα ασκείται η περιβόητη πολυπολιτισμική πολιτική του μοναδικού στην παγκόσμια ιστορία στυλ… μπάτε σκύλοι αλέστε… κλέφτε… ληστεύτε,… σκοτώστε… βιάστε… από κάθε καρυδιάς πολιτικοτυχοδιωκτικό καρύδι, που παριστάνει τον δήθεν προστάτη πολιτικών προσφύγων και οικονομικών μεταναστών.

    Είναι προφανής η ανισομερής κατανομή των δραστηριοτήτων των οργάνων της εκτελεστικής εξουσίας.
    Υπερδραστηριότητα στην καταστολή των εχθρών του καθεστώτος και πλήρης αδιαφορία για το γιγαντωμένο έγκλημα από το οποίο κινδυνεύει ο λαός.

    Σαν κάποιοι να θέλουν τρομοκρατημένο τον κόσμο… κλεισμένο και φοβισμένο στα σπίτια του, να περιμένει με αγωνία πότε θα έρθει η σειρά του να τον σκοτώσουν, ληστέψουν, βιάσουν.

    Ένας ακόμα λόγος, που μας οδηγεί στο να μιλάμε απροκάλυπτα για τυραννικό καθεστώς προδοτών.

    ΥΓ) Μόλις χθες τη νύχτα κινδύνεψα κι εγώ να πέσω θύμα ληστείας. Παραβίασαν την εξωτερική πόρτα του σπιτιού μου. Ευτυχώς –παρ΄ ότι κοιμάμαι βαριά- μόλις έφτασαν στην εξώπορτα του διαμερίσματός μου, τους αντιλήφθηκα… Αμέσως μετά, εκείνοι με την σειρά τους αντιλήφθηκαν την κρύα κάνη μιας καραμπίνας να τους χαμογελάει κοιτάζοντας τους ευθεία ανάμεσα στα μάτια… Το μοιραίον απεφεύχθη. Την επόμενη φορά όμως… ; Θα προλάβω να ξυπνήσω ή θα πάω σαν τον άτυχο πατέρα που δεν πρόλαβε να δει το παιδί του, που θα ερχόταν στον κόσμο…; Μήπως αναγκαστώ να σκοτώσω….; Κανείς δεν ξέρει, πως θα αντιδράσει σε μια δύσκολη στιγμή υπό το κράτος του φόβου… Είναι η δεύτερη φορά που μου συμβαίνει κάτι τέτοιο σε μικρό χρονικό διάστημα. Ποτέ άλλοτε στη ζωή μου δεν μου είχε ξανασυμβεί. Είναι τυχαίο και συμπτωματικό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Και κάτι ακόμα γι αυτούς τους παπαγαλοδημοσιογράφους που μου έχουν ζαλίσει τον έρωτα με την τρομοκρατία κατά καιρούς.
    Ουδέποτε ένοιωσα απειλή από οποιαδήποτε τρομοκρατική οργάνωση. Την απειλή τη νοιώθω και τρομοκρατούμαι από την πολυπολιτισμική πολιτική και τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων διαφόρων παρανόμων, από λαθρομετανάστες έως όλων των ειδών τους εγκληματίες που έχουν αφεθεί ανεμπόδιστα να εγκληματούν κατά του ανυπεράσπιστου λαού.

    Κάποτε πρέπει να κατανοήσουμε όλοι, πως η δήθεν πολυπολιτισμική πολιτική που ακολουθείται με τον τρόπο που την εφαρμόζεται, έχει ως στόχο την τρομοκράτηση του κοσμάκη.

    Όσους λαθρομετανάστες κι αν δεχθούμε στο έδαφός μας, όσο ευαίσθητοι και να είμαστε, δεν υπάρχει περίπτωση να λύσουμε το πρόβλημα των βασανισμένων του κόσμου. Το πρόβλημα της βίας και της φτώχειας θα παραμένει κι ευαισθησία μας, στο μόνο που μπορεί να μας οδηγήσει είναι να πεθάνουμε κλεισμένοι στα σπίτια από τρόμο...

    Είτε σας αρέσει είτε όχι, αυτή είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Από την άλλη... θυμάμαι τα σοσιαλιστικά οράματα του μεγάλου αγωνιστή κι εκπροσώπου της γενιάς του πολυτεχνείου, νυν υπουργό ΠΡΟ-ΠΟ, που φέρει το όνομα Παπουτσής και με δυσκολία συγκρατώ ένα πικρό μειδίαμα, για τα διαλυμένα οράματα του πρώην ελπιδοφόρου νέου... πρώην επαναστάτη... πρώην σοσιαλιστή... και νυν αμείλικτου εκπροσώπου ενός τυραννικού καθεστώτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όσον αφορά τον άλλο τρομοκράτη... το Νορβηγό, αν ξεφύγουμε από την υστερία και την φρίκη που προκάλεσε το έγκλημα του, παρακάμπτοντας προς στιγμήν την πολιτική του τοποθέτηυση και ρίξουμε μια πιο προσεκτική , πιο προσωπική και πιο ανθρώπινη ματιά στον δράστη, θα διαπιστώσουμε πολλά κι ενδιαφέροντα…

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έρχονται στην δημοσιότητα, ο πατέρας του δράστη συζούσε με μια μουσουλμάνα που δεν ήταν η πραγματική, φυσική μητέρα του δράστη. Ήταν μητριά του, την οποία μισούσε για πολλούς και διάφορους λόγους, που γνωρίζουν καλά οι ψυχολόγοι, οι ψυχίατροι κι οι ενασχολούμενοι με τα της ψυχής. Πιθανόν αυτή να ήταν η αιτία όλης αυτής της φρίκης.

    Ένας πολυπολιτισμικός πατέρας… διαμόρφωσε έναν ακροδεξιό δολοφόνο…

    Αν επεκτείνουμε αυτήν την σκέψη και την αναγάγουμε σε επίπεδο κοινωνίας, αντιλαμβάνεστε τι μπορεί να γεννήσει, η δια της βίας επιβολή της πολυπολιτισμικότητας, σ΄ ένα συγκροτημένο εθνικά και θρησκευτικά κοινωνικό σύνολο…;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όπως και να το γυρίσουμε , απ΄ όπου κι αν το δούμε, το γράμμα του γονιού της Κωνσταντίνας είναι συγκλονιστικό, κυρίως γιατί στέκεται και υπογραμμίζει μεγάλες αλήθειες.

    Με συγκλόνισε η αυτοκριτική…
    «Δεν έκανε τα λάθη μου. Είναι τιμή μου, λοιπόν, που η κόρη μου δεν έκανε το δικό μου λάθος να ανήκει σε φτηνές παρατάξεις. Είναι καμάρι μου που έχω παιδί αυτό το παλικάρι. Η πατρίς του Διγενή και του Διάκου, η πατρίς μου, σήμερα χώρα υποτελών.»…

    Τρανταχτό χαστούκι στο μάγουλο των συντρόφων συναγωνιστών, των σοσιαλιστικών οραμάτων… των ανατέλλοντων ηλίων… και των πράσινων αλόγων…
    Των συντρόφων αγωνιστών του πολυτεχνείου με τις παχυλές αμοιβές, από τις υπηρεσίες που προσέφεραν στο λαό και σε δυο και τρία κόμματα πολλοί από αυτούς… που θα μπορούσαμε να τους αποκαλούμε στο εξής και πολυπροοδευτικούς,…πολυδημοκράτες… πολυκομματικούς… πολυθεσίτες… πολύ φαταούλες… πολυπολιτικούς… πολύ-υπουργούς… πολυκλέφτες… πολυ πολιτικοαπατεώνες… πολυπρωθυπουργούς και φυσικά…. πάνω απ΄ όλα. Πολυπολιτισμικούς , να μην ξεχνιόμαστε…

    Οι σύντροφοι επαναστάτες σοσιαλισταράδες, Παπουτσήδες, Σηφουνάκηδες, Βαλλυράκηδες, Λαλιώτηδες, Γιωργάκηδες, Γιαννάκηδες, Αντρίκοι, Νικολάκηδες, που κατάντησαν να συναγωνίζονται με την επάρατο και μαύρη δεξιά (αν θυμάμαι καλά την συνθηματολογία της εποχής) για το ποιοι μπορούν να εξυπηρετήσουν καλύτερα, τους φονιάδες των λαών αμερικάνους… (καλά τα θυμάμαι τελικά)

    Τελικά με οδηγούν να σκέπτομαι θα ήταν πολύ δίκαιο να έριχναν ισόβια της τρομοκράτισας Δαμανάκη για τη συμμετοχή της στον ραδιοσταθμό του πολυτεχνείου… Ανάλογα και στους κυρίους Βαλυράκη, Σηφουνάκη κ.ά συντρόφων συναγωνιστών σοσιαλιστών, θαυμαστών του Τσε Γκεβάρα και του Κάστρο, οι οποίοι πίστευαν και μίλαγαν θερμά για την ένοπλη επανάσταση… Ισόβια και στον τρομοκράτη Σημίτη που έβαζε βόμβες, άσχετο αν μετά πρόδιδε άλλους ότι το έκαναν…

    Ελλαδάρα αθάνατη…!

    Οι οραματιστές της ένοπλης λαϊκής επανάστασης της γενιάς του πολυτεχνείου, καταδικάζουν μ΄ εξοντωτικές ποινές τα μωρά τους, που είχαν το θράσος να προσπαθήσουν να υλοποιήσουν τα οράματά στα οποία οι ίδιοι τα γαλούχησαν, περιφέροντας τις αφεντομουτσουνάρες τους σαν ζώντες ήρωες στις γιορτές και τις επετείους των ηρωϊκών τους αγώνων…

    Η απόλυτη ξεφτίλα της κυβερνώσας αριστεράς…

    Στέκομαι σε στάση προσοχής, όπως στην ανάκρουση του εθνικού ύμνου… διαβάζοντας το ακόλουθο :
    «το μόνο έγκλημα που έκαναν αυτά τα παιδιά ήταν ότι τόλμησαν να αγανακτήσουν πριν απ' όλους εμάς. Και ο λαός το τόλμησε. Τα μωρά με τις κατσαρόλες γίνανε σύνθημα. Εκατοντάδες χιλιάδες λαού σε όλες τις πλατείες κατσαρόλες κρατάγανε. Η τέχνη τα τίμησε. Κορυφαίος συνθέτης και μοναδικός ερμηνευτής τραγουδάει "Φίλε μου ξεκόλλα, πάρε κατσαρόλα, πες και στα παιδιά να 'ρθουν μια βραδιά, να τα κάψουν όλα", σαν ελάχιστο φόρο τιμής γι' αυτούς που δεν κάνανε τίποτα για πάρτη τους, γι' αυτούς που υποθηκεύσανε τα νιάτα τους πίσω από τα κάγκελα και δεν είναι μόνο το τραγούδι.
    Είναι όλοι οι Ελληνες εκτός από τους δικούς σας τους βολεμένους.»

    Τα λέει όλα… Τα πάντα… Όλα.

    Ζητώ ταπεινά συγνώμη από όλα τα παιδιά, που ανήκω σ΄ αυτήν την γενιά του πολυτεχνείου, που πούλησε αυτά για τα οποία πολέμησαν για να απελευθερώσουν οι παππούδες της και τα έκτισαν με ιδρώτα και αίμα οι πατεράδες της. Ζητώ συγνώμη γιατί εγκατέλειψα νωρίς τις σιχαμένες κομματικές τους πρακτικές και τους άφησα μόνους, για να καταλήξουν εδώ που βλέπουμε. Έπρεπε να είχα αντιδράσει εγώ, μαζί με πολλούς άλλους που εγκατέλειψαν αηδιασμένοι την πολιτική. Ίσως έπρεπε να έχω πάρει εγώ τα όπλα, τότε, όταν τους έβλεπα να ραδιουργούν με μοναδικό στόχο την κατάκτηση της εξουσίας, για να γίνουν Βεζύρηδες τελικά στην θέση του Βεζύρη και να νέμονται τον δημόσιο πλούτο σαν τ΄ αρπακτικά. Δεν έπρεπε να τους επιτρέψω να γίνουν ποτέ εξουσία…

    Οι σοσιαλιστές του κώλου…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. kalhmera...
    podosfairo 1ta...
    PHRAME TON {A}XRISTEA---den kserw th na kanw...
    na klapsw..h na eimai efxaristhymenos???

    ringo katebhka ekei katw to 97'..logw kapoion energeiwn alhlegkeihs uper ton palestiniwn...

    {to ti ksulo fagame den perigrafetai}

    prin apo afto omos + prin me apelasoun frontisa + ekana 1a kalh geira sthn perioxh..bithle e m--kana-ierosolima-- tafous -ksetafous-- psurisma sta stena tou golgotha--baftisma ston iordanh + geia telos san kalos oribaths pou eimai skarfalosa kai sto "bouno"twn 12ka entolwn me ta podia..oxi me kamhla :)

    xatzilampros :)) loipon o pane ole

    --kati diamantomagaza...tlpantwn ksereis...

    den sou krubw oti otan eida 1a katholikia na sparazei ap'ta klamata ekei pou "fytepsan" ton kURIO..{ksereis ekei deksia opws mpaineis} + egw para thn atheosinimou sugkinithika..!
    {paraligw na psarosw kiolas}
    to kruo ntouz eirthe sto tafo
    {aristera + ligo loksa..opws mpaineis :))}

    eki brhka kathos perimena sthn oura 1a pitsirika rasoforo..kai san kerato bernikomeno pou eimai eipa na ton puraksw ligo legontastou .."pws + edw papouli"..

    o atheofobos th mou apantaei me adelfistikh{klasika} profora....
    ee..oxi kai papoulis..{mourthe na 'ta 'stapsw 1a}

    auto pou me ksunise perisotero..
    se oles ths ekklhsies UPHRXE to aisthima "arpaxths" apo ta papadaria...

    eixan sxedon oloi tous 1a fatsa san .......ekeinh thn afissa tou g'raix meton ebreo ...pou trhbei ta xeriatou...!{psss...zwgrafizw pali}..


    o monos pou eida diafora eitan o papas sto tafo ths panagias..apsogos ---agrimi--opws prepei na'ne 1as papas eidika se koinw to meros..ths ghs...agrios-apokosmos...geia partitou..oute komposkinia oute malakies oute tipota!!...


    afou loipon teleiwsa thn touristikh periodia mou..brethika me tous "tsimpitous" geia na kanoume praksh ton logo pou phgame ekei katw..
    me ta 1000 zwria perasame gaza..
    + ekei arxizoun ta WREA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. an thes twra na sou pw ta "WREA"...DLD:
    pou mhname{sthn gaza}
    to ksulo + ta xumika pou fagame
    ta kratithria
    h apelash
    + o tropos pou katafera na mpw sto izrail{eimoun dwsmenos apo'dw}.....ksana pes mou geiath pusteuw oti einai of topik

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όπως το περίμενα pane ole, σε ενόχλησαν όπως κι εμένα όλα τα γύρω-γύρω κι όχι καθ΄αυτή η αγιότητα και μοναδικότητα του χώρου. Εγώ είχα πάει υπό καλύτερες συνθήκες από σένα λίγο νωρίτερα. Επ΄ευκαιρία του φαϊναλ φορ στο Τελ-Αβιβ είχα κατέβει και 4-5 ημέρες νωρίτερα και γύρισα με την ησυχία μου αυτά που λες. Βέβαια δεν είχα σκοπό να μπω τόσο βαθιά σε αραβικό έδαφος στην Γάζα και ομολογώ ότι εγώ σχημάτισα άλλη εικόνα απ΄αυτή που είχες εσύ. Να σου πω ότι η αντιμετώπιση που είχα από τους Εβραίους ήταν άψογη αν εξαιρέσεις το αεροδρόμιο(όπου απ΄όσο ξέρω όλοι τα περνάνε) ενώ αντίθετα λιθοβολήθηκε χωρίς λόγο μέχρι και το τουριστικό λεωφορείο με ανυποψίαστους τουρίστες που ήμουν από Άραβες στην Βηθλεέμ. Γενικά η εικόνα που σχημάτισα γι΄αυτούς ήταν κάκιστη ακόμα και διαβαίνοντας την αγορά μέσα στα σοκάκια γύρω από τον Τάφο. Θα πέρασες σίγουρα από κει. Βέβαια διέκρινα συζητώντας ακόμα και με Εβραίους στρατιώτες την υπεροψία και την απέχθεια που νιώθουν για τους απέναντι και κατάλαβα από κάποια περιστατικά το πως τους αντιμετωπίζουν. Γενικά έβγαλα το συμπέρασμα ότι εκεί επικρατεί ένας φαύλος κύκλος όπου κανένας δεν έχει το απόλυτο δίκιο και κανενας το απόλυτο λάθος. Ίσως έχουν δίκιο τελικά οι προφητείες βασισμένες στην Αποκάλυψη που λένε ότι κάπου εκεί θα παιχτεί η τελευταία σκηνή του έργου. Τα συναισθήματα όμως από την ιερότητα που ένιωσα δεν ήταν δυνατόν να μου την χαλάσουν τα παρτάλια που λες κι εσύ ακόμα και μέσα στο χωρισμένο σε κομμάτια Ναό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ringo MOU...sou eipa "to ψυρισμα" sta stena tou golgotha...:))

    agiosinh topou to les esi ...karma to lew egw..
    to eidio einai........mou fenetai!!!

    ta peri faulou kuklou ktlp ela na ta peis sthn xrwnia.....
    MELANIA
    tou deksioumou podiou
    apo plastikia bulet..pou exw soubenir

    den eimai o ksuros...oute o loukas
    akoma + to lampros... xa....aplh ! sunonumia...

    to agrinio den.... mporw na to dukeologhsw :)

    {olo xamogela eimai}

    {fantasou oti mphka(izrail)metamfiesmenos se "xrhstiano" parea me 1a tsourmo gries ap'to pagkrati me to nusos kupros(karabi)}

    tlpanton mhn psaroneis ap' thn atmosfaira ths anatolhs.....etsi + alios einai....magikh

    tha thesw 1a thema ....se kapion pou mpori na mas parakolouthei...

    TELIKA EIMASTAI POIO KONTA SAN LAOS (ELLHNES)
    ME THN ANATOLH?_ H'ME TON DUTIKO TROPO..????


    xontro trip afaga m'authn thn koubenta mas ....
    se'fxaristw._

    ΑπάντησηΔιαγραφή