Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2011

Αμετανόητοι! Δεν έχετε καταλάβει τίποτα...

ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΗ ΒΡΑΪΜΑΚΗ. Ο κόσμος καίγεται, η αβεβαιότητα απλώνεται, η χώρα βουλιάζει, οι οικονομικοί δολοφόνοι στην Ευρώπη και πέραν του Ατλαντικού μάς σημαδεύουν στον κρόταφο, οι κερδοσκόποι τρίβουν τα χέρια, η πατρίδα απομονώνεται κι αυτοί παίζουν τα προσωπικά τους παιχνίδια. Κάνουν κινήσεις επικοινωνιακής αρπαχτής, διαπραγματεύονται τις καρέκλες τους και αγνοούν προκλητικά το κοινό αίσθημα, τη λαϊκή δυσαρέσκεια, το φόβο για το δικό μας αύριο που έχτισαν πάνω σε παγιδευμένα θεμέλια.
+/- Δείτε περισσότερα



Όλο το απόγευμα χθες, όλη τη μέρα σήμερα ακούμε και διαβάζουμε: Για τους πασόκους που το πρωί έγιναν αντίπαλοι, το μεσημέρι φίλοι και το βράδυ κολλητοί. Για τους γαλάζιους κριτές που καταγγέλλουν μπλόφα σε αυτό το πόκερ που παίζεται στα υπόγεια της πολιτικής και ηθικολογούν χωρίς να πείθουν. Για τα σενάρια συνωμοσίας που παραλληλίζουν τα σημερινά με πολιτικές αποδράσεις προ πεντηκονταετίας. Για τους φευγάτους που τώρα έκριναν να πηδήξουν από το πλοίο – ίσως λίγα μίλια πριν από το παγόβουνο. Για τους κόκκινους οι έχουν διασπάσει τα μόρια και τα άτομα της Αριστεράς αλλά ευαγγελίζονται κοινούς λαϊκούς αγώνες.

Και μετά επιτιμούν τον κόσμο (και υποτιμούν τη νοημοσύνη του) επειδή τα βάζει με τους πολιτικούς, την (μικρο)πολιτική, τα κόμματα, τους βουλευτές και τη Βουλή. Ποιοι; Αυτοί που με τη συμπεριφορά τους, χθες και σήμερα, δικαιώνουν ακραίες εκφράσεις αποδοκιμασίας: δηλαδή τη γιούχα, τη μούντζα και τον νεραντζοπόλεμο!

Αμετανόητοι και αδιάβροχοι! Δεν τους διαπερνάει τι-πο-τα!

77 σχόλια:

  1. Και τι βλέπετε να έρχεται στη θέση τους κ. Βραϊμάκη; Ένα καινούργιο πολιτικό σύστημα; Σύμφωνοι αλλά ενα καινούργιο πολιτικό σύστημα μπορεί να είναι καλύτερο ή χειρότερο από το προηγούμενο. Τη δεκαετία του '90 το πολιτικό σύστημα της Ιταλίας κατέρρευσε: ο κόσμος βγήκε στους δρόμους κι έδιωξε τους διεφθαρμένους παλιούς πολιτικούς όλων των κομμάτων. Και σήμερα ποιοι κυβερνάνε την Ιταλία; Ο Μπερλουσκόνι και η Λέγκα του Βορρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Versus, θα ήθελα (να είχα) αλλά δυστυχώς δεν έχω απάντηση. Ούτε πρόταση. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει αν, τι και πόσο θα αλλάξει κάτι στην Ελλάδα – πιθανόν και στον κόσμο – με όλα αυτά τα πρωτόγνωρα και πρωτόφαντα που συμβαίνουν. Και δεν συμβαίνουν μόνο σε εμάς. Οι πολίτες παντού αντιδρούν απέναντι στην κρίση του συστήματος, αλλά και των λειτουργών του.

    Στηn Καταλονία λόγου χάρη, διαδηλωτές απέκλεισαν το τοπικό κοινοβούλιο και (αν είναι σωστά τα τηλεγραφήματα και οι πληροφορίες) πολλοί βουλευτές αναγκάστηκαν να μπουν στο κτίριο με ελικόπτερο! Συνεπώς δεν συμβαίνουν μόνο στην Ελλάδα όσα παρακολουθούμε τον τελευταίο καιρό.

    Το άρθρο σχολιάζει κινήσεις και πρακτικές που σε αφήνουν άφωνο. Δεν μίλησα για «κάτι άλλο» στην εξουσία – γιατί δεν ξέρω ποιο είναι αυτό. Είμαι στριμωγμένος κι εγώ, όπως πολύς κόσμος, στην ανυπαρξία κάτι νέου και πειστικού που θα μπορούσα να επιλέξω. Απλώς θυμώνω, δυσαρεστούμαι και να ανησυχώ. Εδώ ανησυχεί η Βάσω Παπανδρέου που μίλησε για κυβερνητικές παρέες (στις οποίες κι εκείνη, σε άλλες εποχές, μετείχε) και είπε ότι «για πρώτη φορά στη ζωή μου ανησυχώ».

    Επειδή εκτιμώ ιδιαιτέρως τη γνώμη σας, το λόγο και τον τρόπο που τη διατυπώνετε, θα ήθελε και το δικό σας σχόλιο πάνω σε αυτά που σχολιάζει (χωρίς να προτείνει) το άρθρο. Δηλαδή πάνω σε αυτά που έγιναν από το μεσημέρι της Τετάρτης και μετά, με τις δήθεν συνεργασίες, τις δήθεν παραιτήσεις, τις υπαναχωρήσεις, τα εσωκομματικά πυρά, τις ψεύτικες αντιπολιτευτικές υποσχέσεις, τους λεονταρισμούς. Κι αυτό όταν τρέχουν οι εξελίξεις και μας ξεπερνούν με απειλές και σκορπώντας τον φόβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κ. Βραιμακη, η οικονομικη κατασταση της Ελλαδας απαιτει γενναια και σκληρα μετρα...

    Οσο δεν τα παιρνουν αυτοι που κυβερνανε, η κατασταση θα συνεχισει να γινεται ολο και χειροτερη...

    Μεχρι που τελικα θα καταληξουμε στην πτωχευση...

    Εδω που εχουμε φτασει , δεν μας φταιει κανενας ξενος και κανενας δανειστης

    Καθενας που δανειζει, δικαιως απαιτει να παρει τα χρηματα του πισω...

    Δεν ειμαστε εμεις οι εξυπνοι στο παγκοσμιο στερεωμα να ζηταμε να μην επιστρεφουμε δανεικα χρηματα,και να καταριομαστε τους ξενους σαν τους κακους της ιστοριας…

    Ας μην τα παιρναμε τα λεφτα…

    Ας στρωναμε τον κωλο μας κατω να δουλεψουμε σαν εθνος,όπως εκαναν ολες οι χωρες…

    Αντ’ αυτου προτιμησαμε να κανουμε την μεγαλη ζωη,σαν τον τζιτζικα που νομιζει ότι πάντα θα είναι καλοκαιρι…

    Αλλα δυστυχως για μας τωρα ηρθε ο χειμωνας και θα είναι βαρυς…

    Και ειμαστε τυχεροι που βρισκομαστε στην ευροζωνη,διοτι οι ξενοι τρεμουν στην ιδεα η ελληνικη πτωχευση να συμπαρασυρει ολη την Ευρωπη…

    Διαφορετικα θα ειχαμε πτωχευσει ηδη…

    Κατι που θα γινει βεβαια αργοτερα,όταν ξενες τραπεζες που αγορασαν ελληνικα ομολογα,θα εχουν βρει τροπο να καλυψουν την χασουρα…

    Και τοτε θα μας πεταξουν σαν την τριχα από το ζυμαρι...

    Το ζητημα λοιπόν είναι ότι εδώ και 30-35 χρονια ζουσαμε με δανεικα και περα από τις δυνατοτητες μας…

    Αυτή είναι η πικρη αληθεια….

    Η αυξηση του ΑΕΠ των τελευταιων 30 χρονων δεν ηρθε από τον πλουτο που παραγαμε, αλλα από τα δανεια που παιρναμε από τις αγορες…

    Ηταν μια πλασματικη ευημερια…

    Παραγαμε 100 δραχμες,καταναλωναμε 200 ,δανειζομασταν από εξω τη διαφορα και νομιζαμε ότι εσαει θα είναι ετσι…

    Αμ δε…

    Και αν τα χρηματα αυτά πηγαινανε για να δημιουργηθουν οι προυποθεσεις για μια πραγματικη ευημερια τοτε θα μιλουσαμε σε μια διαφορετικη βαση…

    Δυστυχως αυτά τα χρηματα πηγαινανε για να πληρωθουν οι τεμπελχαναδες του δημοσιου τομεα,για να γεμισουν οι τσεπες των εθνικων νταβατζηδων ,για να πληρωθουν τα λαμογια οι αγροτες και για να εισαγουμε και να καταναλωνουμε προϊόντα…(συνεχιζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μονο αν συνδιασει κανεις τα 300 περιπου δις ευρω Ελληνων καταθετων που βρισκονται στις ξενες τραπεζες, τα χρηματα που απαιτουνται κάθε χρονο για να πληρωθουν οι δημοσιοι υπαλληλοι (περιπου 30 δις το χρονο),τα λεφτα που κονομανε οι αγροτες χωρις ουσιαστικα να παραγουν ,τα λεφτα για εξοπλισμους και μιζες,τα σπιτια και τα ακριβα αυτοκινητα στα Β.Π. κτλ. καταλαβαινει κανεις γιατι ειμαστε σε αυτή την κατασταση…

    Οι μονοι τομεις της οικονομιας που δημιουργησαν πλουτο ηταν η ναυτιλια και ο τουρισμος,αλλα αυτό εγινε διοτι από τη φυση τους οι δυο αυτοι τομεις είναι εξωστρεφεις…

    Δεν υπήρχε όμως κεντρικος σχεδιασμος, και ειδικα για τον τουρισμο οι υπηρεσιες που παρεχει είναι κατωτερες των προσδοκιων και αυτό αποτυπωνεται από την όχι υψηλη ετησια προσελευση τουριστων ,σε αντιδιαστολη με τις δυνατοτητες που εχει η Ελλάδα…

    Απο το '81 και μετα,λοιπόν διαλυθηκε η οποια παραγωγικη βαση υπηρχε στην Ελλάδα ,δημιουργηθηκε ένα τερας στο δημοσιο τομεα ,εμφανιστηκαν διαφοροι νεοπλουτοι που πριν δεν τους ηξερε ουτε η μανα τους,με μηδεν παιδεια και κουλτουρα,οι οποίοι εκαναν τους μεγαλους επιχειρηματιες με τα κρατικα, απ’ εξω,δανεισμενα λεφτα,ενώ τα λαμογια οι πολιτικοι μαζι με τους ΑΡΔ ηταν οι μαεστροι της κραιπαλης…

    Το χειρότερο όμως είναι ότι η τωρινη κυβερνηση, ακομη και την υστατη αυτή ωρα, δεν τολμαει να κανει αυτό που πρεπει για να σωσει την Ελλάδα…

    Για να υπαρξει σωτηρια θα πρεπει εδώ και τωρα να απολυθουν τουλαχιστον 500 χιλιαδες δημοσιοι υπάλληλοι…

    Ειμαστε η πρωτη χωρα στον κοσμο σε αναλογια δημοσιων υπαλληλων σε ποσοστο επι του συνολου των εργαζομενων…

    Περιπου 1100000 δημοσιοι υπαλληλοι σε συνολο περιπου 4500000 εργαζομενων!!!

    Με 11500 δημοσιες υπηρεσιες…

    Δεν υπαρχει πουθενα στον κοσμο αυτό!!!

    Δεν γινεται ο ιδιωτικος τομεας να πληρωνει σε φορους και σε απωλεια θεσεων εργασιας τον τεμπελχανα του δημοσιου τομεα…

    Επισης θα πρεπει να δημευθουν οι περιουσιες οσων εκλεψαν ,κυριως με υπερτιμολογησεις ή με μιζες, κρατικα λεφτα…

    Με τα χρηματα που θα συγκεντρωθουν από τα παραπανω ,η κυβερνηση θα μπορεσει να διοχετευσει χρηματα για την δημιουργια νεων θεσεων εργασιας…

    Επισης,θα πρεπει να εξαφανιστει η γραφειοκρατια, που εμποδιζει την επιχειρηματικη αναπτυξη,ώστε να προσελκυθουν ξενες επενδυσεις και να δωθουν κινητρα σε ξενες εταιριες να ερθουν και να επενδυσουν στην Ελλάδα

    Π.χ. Ας πουνε σε μια κινεζικη ή Σαουδαραβικη εταιρια ότι για 2 χρονια θα εχει μηδεν φορολογια,ελαχιστη γραφεικρατια και μετα χαμηλη φορολογηση,με την προυπόθεση ότι θα μεινει μια δεκαετια τουλάχιστον και ότι θα προσλαμβανει μονο Ελληνες πολιτες…

    Επισης θα πρεπει να μειωθει η αμεση και εμμεση φορολογηση ,ώστε να κινηθει χρημα στην αγορα…

    Ακομη και ο πρωτοετης φοιτητης σε μια οικονομικη σχολη μαθαινει τις συνεπειες του στασιμοπληθωρισμου, τις οποιες ακριβως τωρα βιωνουμε,δηλαδη υφεση,ανεργια,υψηλες τιμες…

    Δεν γινεται λοιπον να αυξανονται οι συντελεστες της φορολογιας,γιατι ετσι στραγγιζεται ακομη περισσοτερο η αγορα…

    Επισης , θα πρεπει να μαθουμε ολοι οι Ελληνες να πληρωνουμε τους φορους μας και να δηλωνουμε τα εισοδηματα που παιρνουμε…

    Η πληρωμη των φορων θα πρεπει να μπει στην κουλτουρα του Ελληνα ,για να μπορεσει το κρατος να εχει εσοδα…

    Και το κυριοτερο θα πρεπει ΟΛΟΙ οι Ελληνες να στρωσουν το κωλο τους κατω για μια δεκαετια τουλαχιστον,να δουλεψουν και να παραγουν αληθινο πλουτο,ώστε η Ελλαδα να βγει από την δυσκολη θεση…

    Αν δεν μπουν αμεσα σε εφαρμογη τα παραπάνω ,τοτε η πτωχευση θα είναι γεγονος σε πολύ συντομο χρονικο διαστημα…

    Και ο θεος της Ελλάδας ας βαλει το χερι του…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ

    Βλέπω κάθε τόσο το Γιωργάκη να μιλάει και τρελαίνομαι. "Αυτός πώς βρέθηκε εκεί; Με τί προσόνταα;" , σκέφτομαι. Τέτοιο μίσος κι οργή έχω να νιώσω από τα 16 όταν έβλεπα να ξεσκίζουνε τη Βαγδάτη μέσα σε ένα βράδυ , ενώ δεν είχε περάσει δεκαετία από τους πολέμους στο Αφγανιστάν και το Κόσσοβο.

    Αυτό που ζούμε είναι τρέλα. Ανησυχώ για το ΠΑΣΟΚ και πιο πολύ για τη χώρα, είπε η Βασούλα. Τί ανησυχείς μωρή; Ο κόσμος καίγεται κι εσύ χτενίζει το ... μαλλάκι σου ;

    Παραιτούνται λέει ... στα @@ μας λέμε. Το παίζατε και ηθικοί. Ζώα! Νομίζουε ότι έτσι θα σωθούνε. Όταν ψηφίζατε μνημόνιο κι ο Υπουργός υπέγραφε ήτανε όλα καλά. Δεν είδατε κάτι παράτυπο... κάτι παράνομο κι αντισυνταγματικό ας πούμε. Δεν είχε περάσει από το μυαλό σας η πιθανότητα να μην ξεπληρώσουμε δάνειο παίρνοντας δάνειο ;

    .
    .
    .

    Δε θα μείνουνε για πολύ εδώ. Αλλά από την άλλη ποιος θα έρθει;

    Όποιος και να έρθει θέλει σχέδιο κι όχι το σχέδιο του campeon (ακολουθεί απάντηση).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας μην τα παιρναμε τα λεφτα…

    Ας στρωναμε τον κωλο μας κατω να δουλεψουμε σαν εθνος,όπως εκαναν ολες οι χωρες…

    ΣΩΣΤΟ. Ας μην τα παίρναμε. Τα λεφτά όμως δεν τα πήραμε για να έχουμε συντάξεις ... αλλά για να πληρώσουμε τράπεζες. Και με τί όρους; Να παραδώσουμε τα πάντα . Και τους μισθούς και τις συντάξεις και τα ταμεία και τα νοσοκομεία και τα πανεπιστήμια και ... ΓΗ.

    Κάτι άλλο που επιμένεις. Λες πως δε δουλεύει ο κόσμος στην Ελλάδα. Ναι, δε δουλεύει. Γιατί είχε ανεργία που τώρα έχει γιγαντωθεί! Ο άνθρωπος δε γεννήθηκε για να στρώνει τον κώλο κάτω και να βλέπει τα παιδιά του μια φορά τη βδομάδα --> το παιδί του να στρώνει τον κώλο στην τηλεόραση --> να εκπαιδεύεται να γίνει καταναλωτής --> το παιδί να "μορφώνεται" και να εργάζεται σε αντίστοιχα απαιτητική δουλειά --> και στο τέλος να δημιουργείται φαύλος κύκλος. ΟΧΙ ! ΑΠΛΑ ΟΧΙ σε αυτό!

    Και ναι... οι δημόσιοι υπάλληλοι μας πρήζουνε όταν πρέπει να μας εξυπηρετήσουν. Ναι, φταίνε που ψήφισαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ για να φάνε και γράφανε τα υπόλοιπα στα @@ τους. ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ; ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΛΕΙΦΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΔΟΥΛΕΙΑ; ΨΗΦΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ; ΞΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΥΛΑ ΜΑΣ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΔ;


    Μάθαμε να φωνάζουμε όλα ιδιωτικά. Λες και θα έρθει η εταιρεία από τη Γερμανία ή την Αγγλία και θα αλλάξει το κατεστημένο στην εργασία. ΟΧΙ ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΘΑ ΣΤΡΙΜΩΞΕΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΑΘΛΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ , ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙ , ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ... κάπως έτσι μωρέ... ελαστικές σχέσεις.

    Λοιπόν, δε φταίει κανένα κράτος και καμία κρατική υπηρεσία. Το αντίθετο φταίει. ΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΦΤΑΙΝΕ. ΚΑΙ ΦΤΑΙΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΟΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΤΑΠΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΥΠΝΩΤΙΚΑ. Πάρε παιδί μου Eurovision , πάρε 825" οθόνη , πάρε και τσουλου να δεις ... πάρε να νιώσεις "εθνικά υπερήφανος"!!!

    Σε όλα αυτά πρέπει ο κόσμος να πει ΠΑΡΕ ΤΑ @@ ΜΟΥ! ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΩ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΑΓΩ.

    Θέλω να παράγω φαΐ για όλους. Όχι υπερκατανάλωση κι όχι καταστροφή της γης.
    Θέλω να παράγω ενέργεια με τα δικά μου μέσα χωρίς να ρυπαίνω.
    Θέλω να παράγω σχολεία για παιδιά κι όχι για παπαγαλάκια. Νοσοκομεία για ανθρώπους κι όχι για ζώα!

    5 βασικά πράγματα!


    .
    .
    .


    Όσο για τη διαφθορά και τις λοιπές παπαριές. Η διαφθορά δεν είναι το πρόβλημα, η διαφθορά είναι το μέσο. Σου πετάνε ξεροκόμματα και τρέχεις.

    Στην Πορτογαλία που δεν υπάρχει διαφθορά γιατί πάει στο ΔΝΤ;
    Αν μου απαντήσει ένας στο ερώτημα αυτό και μου βρει ομοιότητες με την Ελλάδα που έφεραν την Πορτογαλία σε αυτή τη θέση τότε πείτε με ηλίθιο που πιστέω ότι μας έχουνε κοιμίσει.

    ... και περιμένουμε σα βλαμμένα τον ηγέτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είχα στο μυαλό μου να γράψω ένα ειρωνικό σχόλιο αλλά μετάνιωσα,θα δηλώσω ότι συμφωνώ με όσα γράφει ο Διονύσης και ο campeon,και θα γράψω τα παρακάτω αποφθέγματα σαν σχόλιο
    "Δεν ανεβαίνει κανείς στην πλάτη σου,αν δεν σκύψεις
    "Στην πολιτική, διαδέχεται κανείς ηλίθιους και αντικαθίσταται από ανίκανους"
    θα κλείσω το συλλογισμό μου με τους στίχους ενός τραγουδιού,ερμηνευμένο από το αείμνηστο Ξυλούρη
    "Στο καφενείον "Η ΕΛΛΑΣ" ο σαλτιπάγκος
    πουλά τα νούμερα φτηνά
    δραχμή τα ακροβατικά
    οι αλυσίδες δωρεάν
    το πήδημα θανάτου δυο δραχμές
    χωρίς σκοινιά, περάστε κόσμε.

    Ασώματος η κεφαλή περάστε κόσμε
    τη βρήκανε στην Αφρική
    καπνίζει, πίνει και πονά
    τρελαίνεται για μουσική
    χορεύει με τα μάτια δυο δραχμές
    ποιος θα τη δει; Περάστε κόσμε.

    Στο καφενείον "Η ΕΛΛΑΣ" οι θεατρίνοι
    μ' ασετυλίνη και κεριά
    την Γκόλφω παίζουν στα παιδιά
    με φουστανέλες δανεικές
    και δάκρυ πληρωμένο δυο αυγά
    και τρεις δραχμές, περάστε κόσμε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για όλα αυτά ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι δυστυχώς κανένας πολιτικός δεν λέει την αλήθεια στον Ελληνικό λαό.Υπάρχει τεράστια σύγχυση για το τι πρέπει να γίνει γιατί τα μέτρα γιατί φτάσαμε ως εδώ. Οι υπεύθυνοι πηγαίνοντας στο εξωτερικό (όπως ο Σαμαράς και ο Γιώργος) άλλα λένε εκεί και εδώ άλλα. Με το Ζάππειο 2 του Σαμαρά γελάγανε και τα μάρμαρα έξω ενώ εδώ παρουσιάζονταν σαν ΤΟ σχέδιο σωτηρίας. Η ουσία είναι ότι παγκοσμίως υπάρχει μια τεράστια φούσκα και δεν υπάρχει πουθενά το χρήμα για να καλυφθεί έτσι κάθε φορά που ξεσπά μια κρίση σε οποιοδήποτε σημείο της γης γίνεται ο κακός χαμός αλλά ειδικά στην Ευρωπαϊκή ένωση τρίζουν τα πάντα. Συμπέρασμα κανείς δεν μπορεί να θέσει ένα πλαίσιο - ένα χρονοδιάγραμμα - πέρας της κρίσης ότι μέτρα και αν πάρει. Εδώ βέβαια έχουμε τις τρελές αγκυλώσεις μας ένα ανεμικό αδύναμο πολιτικό προσωπικό που έχει μάθει σε άλλες μεθόδους αναποτελεσματικό ρουσφετολογικό ενα δημόσιο σφουγγαρόπανο ,συνδικαλισμό πολιτικάντικο αγόμενο και φερόμενο απο κάθε λογής συμφέροντα.Συν τοις άλλοις ένα τεράστιο κομμάτι της κοινωνίας οδηγείται στο περιθώριο. Ολα αυτά είναι προβλήματα που θέλουμε δεν θέλουμε πρέπει εδώ και τώρα να γιατρευτούν πράγμα αδύνατο αυτήν την στιγμή χρειάζεται χρόνος χρόνος χρόνος και αυτός δεν δίνεται. Το δημόσιο είναι στα χάλια του , πλήρης αναξιοκρατία προωθούνται σε θέσεις κλειδιά οι μέτριοι και οι άριστοι απομονώνονται. Πρέπει επειγόντως να εφαρμοστούν οι νόμοι η μονιμότητα απο το σύνταγμα μπορεί να αρθεί όταν υπάρχουν αξιόποινες πράξεις και αυτές υφίστανται σε μερικές χιλιάδες αλλά δεν τελεσιδικούν. Τέλος χρειάζεται επειγόντως να υπάρξει νομιμότητα και κανόνες στον ιδιωτικό τομέα ώστε να γίνει ελκυστικό για τους νέους και οι μισθοί να είναι ανώτεροι του δημοσίου. Στο τέλος μια απλή ερώτηση ¨υπάρχει αλήθεια πολιτικό προσωπικό που μπορεί να φέρει σε πέρας τα παραπάνω? αμφιβάλλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε εσυ Campeon

    Aκομα και αυτος ο μη αποδοτικος δημοσιος τομεας των 1.100.000 ανθρωπων που αναφερεις(τους συμβασιουχους τους αθροισες γιατι?) μαζι με τους συνταξιουχους που ειναι πολυ γιατι εχουμε γερασμενο πληθυσμο κοστιζουν στο κρατος 22 δις τον χρονο,συμφωνα με τον προυπολογισμο του 2010.
    Την ιδια στιγμη το κρατος εισπρατει 56 δις το χρονο,φορολογοντας ανισα.
    Αρα το ενδεχομενο στασης πληρωμων εαν δεν εξασφαλισουμε τις δοσεις των νεων δανειων ειναι μια τεραστια φουσκα και δεν εχει ιχνος λογικης.
    Αυτο που δεν μπορει να αντεξει η Ελλαδα ειναι η πληρωμη των χρεωλυσιων των δανειων της.

    Ευτυχως για εμας ζουμε στο καλυτερο οικοπεδο του πλανητη.Παραγουμε χωρις να κουραομαστε ιδαιτερα.


    Ενδεικτικα η Ελλάδα στο βιομηχανικό-εξορυκτικό τομέα ενδεικτικά:

    - Κατέχει την 1η θέση παγκόσμια με μερίδιο πάνω από το 25% της παγκόσμιας παραγωγής περλίτη (ο περλίτης χρησιμοποιείται στην οικοδομική βιομηχανία, στη διήθηση βιομηχανικών λυμάτων, στη βιομηχανία τροφίμων και ποτών κλπ)
    - Κατέχει την 1η θέση στην Ευρώπη και τη 2η θέση παγκόσμια στην παραγωγή μπεντονίτη. Η Ελλάδα έχει τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγό μπεντονίτη στην ΕΕ καθώς και τη μεγαλύτερη εξαγωγική εταιρεία παγκόσμια (ο μπεντονίτης χρησιμοποιείται στα χυτήρια, στα κατασκευαστικά έργα, στην παραγωγή σιδήρου, στις γεωτρήσεις πετρελαίου, στην παραγωγή προσροφητικών υλικών, στη βιομηχανία χάρτου, στη χημική βιομηχανία, τα κεραμικά και την κτηνοτροφία)
    - Είναι στις 10 πρώτες χώρες του κόσμου στην παραγωγή και εξαγωγή μαρμάρου (σχεδόν το μισό εξάγεται)
    - Είναι στις πρώτες θέσεις της Ευρώπης και του κόσμου μεταξύ των σημαντικότερων εξαγωγικών χωρών τσιμέντου
    - Κατέχει την 8η θέση παγκόσμια με τα μεγαλύτερα αποθέματα βωξίτη και είναι η μεγαλύτερη βωξιτοπαραγωγός χώρα της ΕΕ. Η Ελλάδα είναι πρώτη στην Ευρώπη σε παραγωγή αλουµινίου (ο βωξίτης αποτελεί πρώτη ύλη για την παραγωγή αλουμινίου)
    - Έχει τη μεγαλύτερη εξαγωγική επιχείρηση μαγνησίας στην ΕΕ. Η Ελλάδα καλύπτει το 46% της συνολικής παραγωγής μαγνησίτη της Δυτικής Ευρώπης (ο μαγνησίτης μετατρέπεται σε προϊόντα με μεγάλη ζήτηση στη χαλυβουργία)
    - Είναι μια από τις μεγαλύτερες παραγωγούς χώρες της ΕΕ σε νικέλιο (και μάλιστα η μοναδική στη ΕΕ που το παράγει από εγχώριες πηγές) και καλύπτει το 7% των αναγκών της ευρωπαϊκής αγοράς και το 2-3% του δυτικού κόσμου (το νικέλιο αποτελεί μια βασική πρώτη ύλη για την παραγωγή ανοξείδωτου χάλυβα – στον καταναλωτή είναι αναγνωρίσιμο στις ανοξείδωτες οικιακές συσκευές)
    - Έχει κάνει στροφή, την τελευταία δεκαετία, στην αξιοποίηση νέων βιομηχανικών ορυκτών με καινοτόμες, εξειδικευμένες χρήσεις με περιβαλλοντικό προσανατολισμό και υψηλή προστιθέμενη αξία. Ενδεικτικά αναφέρεται η εξόρυξη και επεξεργασία του ατταπουλγκίτη, τα κοιτάσματα του οποίου είναι μοναδικά τέτοιου μεγέθους στην Ευρώπη και από τα μεγαλύτερα παγκόσμια (ο ατταπουλγκίτης χρησιμοποιείται σε μοριακά φίλτρα, gels κλπ). Επίσης αναφέρεται η εξόρυξη / επεξεργασία του χουντίτη-υδρομαγνησίτη (ο χουντίτης-υδρομαγνησίτης χρησιμοποιείται σε προϊόντα πληρωτικά, επιβραδυντικά πυρός, στα χρώματα, στη χαρτοποιία). Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στον κόσμο που διαθέτει τα προϊόντα αυτά.

    Η Ελλάδα στον αγροτικό τομέα: οι γεωργικές εξαγωγές αντιπροσωπεύουν κατά μέσο όρο το 24,2% των συνολικών εξαγωγών της χώρας κατά την 6ετία 2004-2009. Οι κυριότερες κατηγορίες προϊόντων στις οποίες πραγματοποιούμε το 85% των γεωργικών μας εξαγωγών, είναι κατά σειρά μεγέθους αξίας: φρούτα και λαχανικά, ψάρια και παρασκευάσματα ψαριών, καπνός και προϊόντα καπνού, δημητριακά και τα παρασκευάσματα τους, φυσικές υφαντικές ίνες (βαμβάκι), έλαια και λίπη, γαλακτοκομικά προϊόντα (ΕΛΣΤΑΤ και Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, 2011). Στον αγροτικό τομέα, η Ελλάδα είναι παγκόσµια 3η στην παραγωγή ελιάς και λαδιού (κατέχει το 15% της παγκόσµιας παραγωγής), 3η σε παραγωγή κρόκου, 5η σε εξαγωγές σπαραγγιών, 7η σε εξαγωγές ßαµßακιού, 11η σε παραγωγή ßαµßακιού, 16η σε εξαγωγές τυροκοµικών προιόντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Ελλάδα στον τομέα παροχής τουριστικών υπηρεσιών είναι 15η στην παγκόσμια κατάταξη με βάση τις εισπράξεις και 16η με βάση τις αφίξεις τουριστών. Το 2009 το ποσοστό συμμετοχής του ελληνικού τουρισμού στο ΑΕΠ υπολογίζεται στο 15,2% (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων – ΣΕΤΕ).

    Η Ελλάδα στον τομέα της ναυτιλίας είναι 1η παγκόσµια κατέχοντας το 16% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου. Η δραστηριότητα της ναυτιλίας (κυρίως δραστηριότητα των ποντοπόρων πλοίων) παράγει το 7% του ελληνικού ΑΕΠ σύμφωνα με μελέτη της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδας.


    Γιατι δεν υπαρχουν λεφτα?


    Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Eurostat (Eurostat, Taxation Trends, 2010), σε κάθε 1000 ευρώ νέα προϊόντα και υπηρεσίες που παρήγαγε ετήσια η ελληνική οικονομία την τελευταία δεκαετία, τα 560 ευρώ έγιναν επιχειρηματικά κέρδη και μόνο τα 350 ευρώ έγιναν μισθοί (στην ΕΕ η κατανομή είναι ακριβώς η αντίστροφη!). Το Ελληνικό κράτος φορολογεί με 35% τα 350 ευρώ των μισθών και με 16% τα 560 ευρώ των κερδών, αφού ο πραγματικός φορολογικός συντελεστής στο κεφάλαιο στην Ελλάδα βρίσκεται κάτω από το μισό του μέσου όρου της Ε.Ε. (15,8 στην Ελλάδα, έναντι 32,6 στην Ε.Ε. των 25). Δηλαδή, το Ελληνικό κράτος εισπράττει τους μισούς φόρους κάθε χρόνο από τις επιχειρήσεις και τους εισοδηματίες σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Και όλα αυτά χωρίς να λάβουμε καθόλου υπόψη τη φοροαποφυγή και τη φοροδιαφυγή (βλ. σχετικό άρθρο στα ‘Διαλεκτικά’: «Η νεοφιλελεύθερη προπαγάνδα για το μέγεθος και το κόστος του δημόσιου τομέα και την ανάγκη απολύσεων» http://konstantinosnikolaou.blogspot.com/2010/11/blog-post.html).

    Είναι εξαιρετικά ενδεικτικό το γεγονός ότι ενώ η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο εμπορικό στόλο στον κόσμο, τα φορολογικά έσοδα από την ναυτιλία κατά το έτος 2007 (με βάση τις υπάρχουσες φοροαπαλλαγές) ήταν μικρότερα από τα έσοδα που είχε το κράτος από τα παράβολα που πλήρωσαν οι μετανάστες για τη νομιμοποίηση τους! (Α. Κούρος, «Το δημόσιο χρέος, η φορολογία και μια ευφυής περαίωση», Αυγή, 01.10.2010)

    Τι έγιναν λοιπόν τα λεφτά που προέκυψαν από τα κέρδη που δεν φορολογήθηκαν όπως στην ΕΕ αλλά στο μισό (τρόπος του λέγειν φορολογήθηκαν); Μήπως έγιναν επενδύσεις; Όχι βέβαια. Έγιναν ιδιωτικός ακίνητος (ακίνητα και γη) και κινητός (μετρητά-ρευστά, χρεόγραφα, μετοχές, ομόλογα, χρυσός, κοσμήματα κλπ.) πλούτος. Σύμφωνα με έκθεση της Credit Suisse (Credit Suisse, Global Wealth Databook, October 2010), ο συνολικός (κινητός και ακίνητος) ιδιωτικός πλούτος των πιο πλούσιων Ελλήνων αυξάνει συνεχώς όλο και περισσότερο. Συγκεκριμένα οι ιδιωτικές κινητές και ακίνητες περιουσίες από 492,6 δις USD που ήταν το 2000 έφθασαν τα 898,6 δις USD το 2010, δηλαδή 3 φορές το ΑΕΠ της χώρας! Τα στοιχεία αυτά φορούν περίπου 60.000 έλληνες κατοίκους, δεν περιλαμβάνονται όλοι εκείνοι που έχουν κάποια ομόλογα εν είδη αποταμίευσης και πρόκειται για αποθησαυρισμό που δεν χρησιμοποιείται στην οικονομία με την μορφή επενδύσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμπέρασμα


    Η Ελλάδα λοιπόν παράγει πλούτο. Παράγει τόσο πλούτο, που αν φορολογούνταν όχι ιδιαίτερα, αλλά όσο και στην ΕΕ, θα έφθανε για να μη δανειζόμαστε και να μην έχουμε χρέος. Στη μη φορολόγηση των κερδών και του πλούτου οφείλεται το χρέος και όχι στο δεν παράγουμε τίποτα, στους τεμπέληδες Έλληνες, στο υπερτροφικό κράτος κλπ.

    Και λεφτά υπάρχουν. Τα κατέχει το 1% περίπου του πληθυσμού χάρη στην υποφορολόγησή του, σ’ αυτό οφείλεται το χρέος, αλλά η νεοφιλελεύθερη πολιτική ζητάει να το πληρώσει το υπόλοιπο 99% του πληθυσμού.

    Αν πλεπει κατι να γινει στον δημοσιο τομεα δεν ειναι απολυσεις αλλα να σταματησουν αυτα εδω:

    ================================================
    http://youpayyourcrisis.blogspot.com/2011/02/blog-post_1990.html
    ================================================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗ.! Αν δε, μπορούσε να βρεί και επίσημα στοιχεία , πόσα ΔΙΣ € αλλά και ΔΡΧ.!!! …. Αφορολόγητα έχουν βγάλει στις χώρες τους οι μετανάστες , αλλά και οι Έλληνες «εργοδότες» που τους τα έδιναν ΟΛΟμαύρα …… θα είχαμε ακόμα και πλεόνασμα.!!!! Τώρα ζητάνε κεφαλικό φόρο!!! Αλληλεγγύης θα τον λένε……!!!! Για τους ΑΝΕΡΓΟΥΣ.!!! Σωστά….. να πληρώσουμε όλοι για τα παιδιά μας …. Αλλά να ΑΝΑΡΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΤΩΝ ΑΝΕΡΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΥΣ Ο.Α.Ε.Δ. …. Για να πληροφορηθούμε όλοι μας…. Πόσοι άνεργοι παίρνουν το επίδομα…. Διότι είναι και μετανάστες, Αλβανοί, Βούλγαροι, Πακιστανοί, Αφγανοί ….ΚΛΠ.!!! Οι οποίοι (ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ θα τον γευτείς και εσύ τον…. αγανακτισμένο) έχοντας 50 ένσημα ….. βγαίνουν στην ανεργία και για 12 ΜΗΝΕΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 400 € !!!! έχοντας ήδη φύγει για την χώρα τους.!!! Ξέρετε τι είναι ένα μηνιάτικο 400 € στην Βουλγαρία? Στην Αλβανία? Ζούνε 8 μελή οικογένεια άνετα.!!

    ΟΜΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ…. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ…… Διαβάστε το πιο κάτω δημοσίευμα.!!! Θα μου πείτε , το διαβάσαμε και μετά από αυτό τι?? Δεν ξέρω, μήπως μια χρεοκοπία θα ήταν η καλλίτερη λύση….??!!! Χρεοκοπία που έπρεπε ήδη να είχε γίνει.!
    ΣΕ ΣΥΝΕΧΕΙΕΣ……

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Ιστορία της οικονομικής απάτης στην Ελλάδα.!!!
    Η Χούντα το 74 παραδίδει στον “Εθνάρχη” υγιές χρέος 330 εκατ. (υγιές διότι λόγω μεγάλης βιομηχανικής και αγροτικής ανάπτυξης το χρέος αυτο-εξοφλείτο).
    -Ο “Εθνάρχης” μετατρέπει το χρέος μετά από 7 χρόνια σε 8ΔΙΣ (σημειώστε πετρελαϊκή κρίση του 1977).
    -Ο Ανδρέας κλείνει με δυο τρόπους (υπερ-πολλαπλασιασμός μισθών και εισφορών μέσα σε μια νύχτα & των απεργιών) όλες τις τεράστιες βιομηχανίες (ΙΖΟΛΑ, ΠΙΤΣΟΣ, ΕΛΙΝΤΑ, ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΠΑΤΡΑΙΚΗ, ΧΡΩΠΕΙ κτλ κτλ κτλ), και εφαρμόζει το οικονομικό τερτίπι που λέγεται “EASY MONEY SYSTEM” σε επίπεδο κράτους, δηλαδή παίρνει δάνεια (από τις Εβραϊκές Τράπεζες του Ροκφέλερ που πρωτύτερα είχαν σχεδιάσει οργανώσει και χρηματοδοτήσει την δημιουργία του ΠΑΣΟΚ) και μοιράζει τα χρήματα στους πολίτες, δηλαδή γεμίζει την αγορά με χρήμα (όχι όμως υγιή αλλά δανεικά με ασύλληπτους τόκους).

    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα για πρώτη φορά η Ελλάδα να καταναλώνει περισσότερα από αυτά που παράγει, βυθίζοντας την πολύ περισσότερο στο DEBT BASE BANKING SYSTEM.

    Σκοπός του “Τσοβόλα δώστα όλα” δεν είναι η φιλανθρωπία όπως πιστεύει ο πολύ μαλάκας λαός, αλλά στο ότι:

    1ον πρέπει να αρχίσει ο λαός τα μεγάλα έξοδα και να συνηθίσει στα μεγάλα έξοδα
    2ον πρέπει να “δέσει” την Ελλάδα με τα δάνεια στις ομόφυλες του Εβραϊκές Τράπεζες
    3ον και όλα αυτά γιατί; για να ενεργοποιηθεί εν καιρώ το “EASY MONEY SYSTEM” σε επίπεδο φυσικών προσώπων και πολύ αργότερα το “TIGHT MONEY SYSTEM” σε επίπεδο πρώτα φυσικών προσώπων και αργότερα σε επίπεδο Κράτους.

    - Ο Μητσοτάκης βασιζόμενος στην κατάντια των ΔΕΚΟ που είχε φέρει ο Παπανδρέας θέλησε να αρπάξει την ευκαιρία και να τις “χαρίσει” σε ιδιώτες με το αζημίωτο φυσικά.

    - ο Σημίτης (Ααρόν Αβουρί) φέρνει την ομόφυλη του Εβραική Goldman Sachs για να φτιάξει ένα SWAP (Δημιουργική Λογιστική) για να καλύψει το χρέος στα χαρτιά και να μπούμε στο Ευρώ. Η Goldman Sachs για αυτό το SWAP πήρε πάνω από 1 ΔΙΣ ευρώ από την Ελλάδα.

    Ο Σημίτης λοιπόν κάνει την συμφωνία με την Goldman Sachs μέσω του Πέτρου Χριστοδούλου. (Ο Πέτρος Χριστοδούλου εκτός από την Goldman Sachs ήταν σύμβουλος και στην JP Morgan, γίνεται διευθυντής στην Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.)

    Αυτό το SWAP ήταν και η βάση της δικαιολογίας της σημερινής κατάρρευσης διότι η Goldman Sachs γνώριζε τα βαθύτερα κατατόπια της Ελληνικής οικονομία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ερώτημα είναι όμως, γιατί οι Ευρωπαίοι εταίροι μας ενώ ξέρανε το κόλπο κάνανε τα στραβά μάτια;

    Όπως μας ενημερώνει ένας Γερμανός οικονομολόγος, κάνανε τα στραβά μάτια διότι η Ελλάδα δεν είναι βιομηχανική χώρα άρα δεν είναι ανταγωνιστής της Γερμανίας ή της Γαλλίας, ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ είναι μια καλή αγορά και ευκαιρία να κερδοσκοπήσουν επάνω μας, διότι θα μας δανείζανε με τόκο και τα δανεικά πριν φτάσουνε εδώ θα τα ξαναπαίρνανε πίσω λόγω VW, BMW, Mercedes, Opel, Audi, Bosch, Siemens, Miele, AEG, Lidl, Renault, Peugeot, Citroen, Carrefur, αγορά οπλικών συστημάτων κτλ κτλ κλτ…

    Κοντεύοντας στο 2000 και όταν πια το “EASY MONEY SYSTEM” σε επίπεδο κράτους είχε φτάσει στο ζενιθ ( Η Ελλάς χρωστάει πάρα πάρα πολλά στις Εβραϊκές Τράπεζες) έπρεπε να εφευρεθεί ένας τρόπος να πάψει πια το “EASY MONEY SYSTEM” σε επίπεδο κράτους εφόσον πια τα πράγματα όδευαν καλά “δεμένα” και να περάσουμε στο άλλο επίπεδο δηλαδή το “EASY MONEY SYSTEM” σε επίπεδο φυσικών προσώπων.

    Έτσι εφευρέθηκε το κόλπο το οποίο δεν ήταν άλλο από την μεγάλη απάτη του Χρηματιστηρίου που όλοι ήδη έχουμε ξεχάσει.

    Σκηνοθέτησαν λοιπόν εικονικά κέρδη και μέσω πάντα των υποχείριων ΜΜΕ κατόρθωσαν να κάνουν ακόμα και τους βοσκούς επάνω στα ψηλότερα βουνά να κατεβαίνουν στην τηλεόραση του καφενείου για να δουν τις μετοχές τους…

    Όταν το 99% του Ελληνικού προβατικού λαού είχε παίξει στο χρηματιστήριο και ή όλη κατάσταση είχε φτάσει στο ζενιθ, ήρθε η ώρα του Σόρρος. Σκάει μύτη ο Σόρρος και ξεκινάει το κατρακύλισμα. Με αποτέλεσμα να πάρουν όλα τα λεφτά του προβατικού λαού που νωρίτερα τους τα είχαν δώσει με “EASY MONEY SYSTEM” σε επίπεδο κράτους μέσω του Ανδρέα. Ο σκοπός όμως δεν είχε ολοκληρωθεί, ίσα ίσα μόλις ξεκινούσε.
    Ανακεφαλαίωση: Ο Ανδρέας Μινέικο Παπανδρέου είχε ενεργοποιήσει το “EASY MONEY SYSTEM” σε επίπεδο κράτους (δηλαδή έπαιρνε δάνεια και τα μοίραζε στην αγορά (με το αζημίωτο βέβαια) καταχρεώνοντας-δεσμεύοντας το Ελληνικό κράτος στις Εβραϊκές Τράπεζες).

    Το 2000, Σημίτης και Σόρρος, τραβάνε όλο το χρήμα που είχε διοχετεύσει ο Παπανδρέας μέσω του χρηματιστηρίου, με αποτέλεσμα να μένει η Ελλάδα-αγορά χωρίς ρευστό αλλά με τεράστιους τόκους δάνειων του Ανδρέα να μας βαραίνουν.

    Ήταν καιρός για το “EASY MONEY SYSTEM” σε επίπεδο φυσικών προσώπων. Δεδομένου λοιπόν ότι ρευστό στην αγορά από τα κρατικά δάνεια πια δεν υπάρχει, (αφού τα πήραν πίσω αφήνοντας βέβαια τα χρέη από τους τόκους) οι ανάγκες των μιικρομάγαζων για ρευστό και των ανθρώπων να αγοράσουν μια κατοικία ήταν πάντα δεδομένη, εμφανίζονται ως απομηχανής θεός (Ιεχωβας) οι Τράπεζες, οι οποίες ανοίγουν τις κάνουλες ενεργοποιώντας έτσι το “EASY MONEY SYSTEM” σε επίπεδο φυσικών προσώπων.

    Δηλαδή οι Τράπεζες αρχίζουν και ρίχνουν ρευστό στην αγορά, αυτήν την φορά μέσω των φυσικών προσώπων.

    Ήταν λύση αυτή για να ορθοποδήσουμε; φυσικά και όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σκοπός ήταν να φτάσει η κατάσταση σε κάποιο σημείο, να κλείσει ένας Χ χρονικός κύκλος για να προχωρήσουν στο επόμενο στάδιο το οποίο λέγεται “TIGHT MONEY SYSTEM” σε επίπεδο φυσικών προσώπων.

    Έχουμε 3 δεδομένα:
    1. μας βαραίνουν κρατικά χρέη από τα δάνεια του Ανδρέα, ΑΡΑ μπαίνουν τρελοί φόροι σε όλες τις συναλλαγές, υποτίθεται για να ξεχρεώσουμε, αυτό σημαίνει ακρίβεια
    2. υγιές ρευστό στην αγορά δεν υπάρχει παρά μόνο τα χρήματα των Τραπεζών τα οποία είναι με τοκογλυφικούς όρους, στην ήδη κατεστραμμένη αγορά
    3. οι τιμές των κατοικιών από το 1993 έχουν 10πλασιαστεί λόγω φορολογίας και μόνο, οπότε τα βάρη στους πολίτες-πρόβατα αβάσταχτα.
    ήταν καιρός για το τελικό “TIGHT MONEY SYSTEM” σε επίπεδο κράτους
    πρώτο βήμα: Πριν ένα χρόνο 2009, οι τράπεζες ξαφνικά κλείσανε τις κάνουλες των δανείων… ντόμινο η οικονομική δυσχέρεια.

    ΤΕΛΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ:
    Ο Καραμανλής το μόνο σωστό πράγμα που έκανε στην ζωή του ήταν να κλείσει την συμφωνία με την Ρωσία για τον Αγωγό Μπουργκας – Αλεξανδρούπολης. Αυτό στους Εβραίους της Αμερικής έκανε ασύλληπτο κακό (άρα καλό για εμάς) διότι:
    1. θα κερδίζαμε χρήματα υγιή ξανά, μετά από 30 χρόνια.
    2. Ποιος θα τολμούσε να πειράξει τα συμφέροντα του Πούτιν;
    3. αν το παραμύθι “μπαμπούλας Τουρκία” κατέρρεε, τα κέρδη και η επιρροή των Εβραίων εξ Αμερικής θα εξανεμιζόταν, διότι αφενός δεν θα μας δάνειζαν πλέον αυτοί, θα σταματούσαμε να αγοράζουμε οπλικά συστήματα από αυτούς ( στην Ε.Ε. αγοράζουμε οπλικά συστήματα από Αμερική τόσα όσα οι υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. μαζί), και ότι σε καιρό πολέμου οι Αμερικάνοι δεν θα μπορούσαν να μας επηρεάσουν εφόσον τα οπλικά συστήματα δεν ήταν δικά τους.
    Αυτοί και πολλοί άλλοι λόγοι π.χ. (τους έκανε αυτό που ήθελαν και το χρέος των 185 δις. € που παρέλαβε το ανέβασε στα 298 δις. € 126% πάνω!! Ή δημιούργησε επίσης 700 νέους δημό¬σιους οργανισμούς με ετήσιες δαπάνες 200 εκατ. ευρώ), ήταν , που έπρεπε να πέσει ο αποτυχημένος Καραμανλής, και στην θέση του να έρθει ο Εβραίος Τζέφρυ Γεώργιος Μινέικο Τζαντ Παπανδρέας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στον προεκλογικό αγώνα ο Καραμανλής ουσιαστικά με τις δηλώσεις του δείχνει στον λαό να ψηφίσει Τζέφρυ, ο Τζέφρυ υπόσχεται χρήμα στον λαό (Τσοβόλα ξαναδώστα όλα) και ο λαός παραβλέπει τις προεκλογικές θέσεις του Πασοκ στα εθνικά θέματα (πράγμα που φανερώνει τα πάντα) γιατί το σκατένιο του μυαλό μένει στις απατηλές υποσχέσεις για χρήματα.

    Ο λαός ψηφίζει Τζέφρυ και εκεί ξεκινάει το μεγάλο πανηγύρι……………………
    Και ενώ προεκλογικά υπόσχεται χρήματα στον λαό με το που βγαίνει λέει το αντίθετο ισχυριζόμενος ότι δεν γνώριζε, αλλά τον διαψεύδουν άμεσα πρόσωπα που τον είχαν ενημερώσει προεκλογικά όπως ο Προβόπουλος και ο Αιβαλιώτης. Δεν νομίζεται ότι θα έπρεπε να τα γνώριζε, για πρωθυπουργός πάει όχι για περιπτεράς. Στην καλύτερη είναι ανόητος και ανεύθυνος στην χειρότερη ήξερε καλά τι έκανε με δόλο.
    Ο Τζέφρυ, 30 ημέρες πριν τις εκλογές, και ενώ είμαστε στην προεκλογική περίοδο, πηγαίνει στην Αμερική, στον Κλίντον. Κανένα μέσο των media δεν το αναφέρει (!) τι πήγε να κάνει στην Αμερική; τι είπε με τον Κλίντον; με ποιους συναντήθηκε και τι σχεδίασε; διότι για καφέ στην Αμερική σε καιρό προεκλογικής εκστρατείας δεν νομίζω να πήγε…

    Κατ αρχήν προσλαμβάνει την ίδια Εβραϊκή Εταιρεία που ανέλαβε την καμπάνια του Ομπάμια για να κάνει την καμπάνια του Πασόκ .

    Με το που γίνεται πρωθυπουργός ΞΑΦΝΙΚΑ ξεχνάει το “λεφτά υπάρχουν”, ΞΑΦΝΙΚΑ θυμάται ότι “λεφτά δεν υπάρχουν”, ΞΑΦΝΙΚΑ όλοι θυμούνται ότι η Ελλάδα δεν τα πάει καλά με τα δημοσιονομικά, ΞΑΦΝΙΚΑ οι τράπεζες και τα markets θυμούνται ότι δεν τα πάμε καλα

    Όπως μας ενημερώνει ο οικονομικός δημοσιογράφος των Financial times του Λονδίνου, Μάρτιν Σαντμπου, ότι στο τέλος του 2009 το Ντουμπάι ανακοίνωσε μια αναδιάρθρωση της οικονομίας του που τρόμαξε τους επενδυτές και δημιούργησε πολλές αμφιβολίες όλων των κρατικών τίτλων, και την ίδια στιγμή η Ελληνική Κυβέρνηση ομολόγησε από μόνη της ότι τα στοιχεία για το έλλειμμα της Ελλάδας είχαν παραποιηθεί, που ήταν η αιτία να ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου.
    Παράλληλα Το περιοδικό FOCUS βγάζει εξώφυλλο την Αφροδίτη να κάνει την χειρονομία λέγοντας λίγο πολύ ότι δουλεύουν οι Γερμανοί για να ταΐζουν τους τεμπέληδες Έλληνες. Την ίδια στιγμή ο Γερμανός οικονομολόγος Ότμαρ Ίσιγκ υποστηρίζει ότι δεν πρέπει να δοθεί από την Ε.Ε. υποστήριξη στην Ελλάδα γιατί έχουμε φάει πολλά (εν μέρη έχει δίκιο, τα πολλά όμως τα έχουν φάει οι ΠΑΣΟΚΟ-ΝΔ-ΚΚΕ-ΣΥΡΙΖΙΤΕΣ και κάποιοι μεγαλοκαρχαρίες και όχι ο λαός).
    Ας δούμε το παρασκήνιο όμως, ο ιδιοκτήτης του περιοδικού FOCUS, Hubert Burda ιδιοκτήτης του Hubert Burda media με 250 περιοδικά, τηλεόραση κτλ, είναι μεταξύ πολλών άλλων, μέλος οικονομικών funds. Μέσω των ΜΜΕ και της παραπληροφόρησης πιέζει να ΜΗΝ πάρει η Ελλάδα οικονομική βοήθεια από την Ε.Ε. ότι δηλαδή κάνει και ο Γερμανός οικονομολόγος Ότμαρ Ίσιγκ.

    Αυτό που ξεχάσαν να μας πουν οι δυο κύριοι, είναι ότι διατελούν σύμβουλοι της Goldman Sachss, της JP Morgan και της Deutsche Bank.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν καταφέρνανε να πείσουνε οι δυο κύριοι αυτοί, να μην πάρουμε χαμηλότοκα δάνεια από την Ε.Ε. αναγκαστικά θα έπρεπε να πάρουμε δάνεια με μεγαλύτερο τόκο από τις Goldman Sachs, JP Morgan, Deutsche Bank με τον τρόπο που θα εξηγήσουμε παρακάτω.

    Εδώ ξανασυναντάμε την Goldman Sachs που είχε φέρει ο Σημίτης για εκείνο το SWAP που προείπαμε. Οι κύριοι (Burda & Issing) ουσιαστικά μας στέλνουν στα δόντια τους, είναι αυτοί όμως οι κύριοι υπαίτιοι ή απλά παίζουν ως κομπάρσοι στο ίδιο θέατρο;
    ΟΜΠΑΜΙΑΣ και Δολάριο

    Ο Ομπάμα τύπωσε στα δυο περίπου χρόνια που είναι στην εξουσία δολάρια όσα δεν είχε τυπώσει η Αμερική από τον Β΄ Παγκόσμιο μέχρι την ημέρα που εξελέγη. Αυτό το πληθωριστικό δολάριο δεν έχει αξία και πρέπει να αποκτήσει. Ο μόνος τρόπος να αποκτήσει είναι να κλέψει αξία από κάποιο άλλο νόμισμα το οποίο έχει αξία, ποιο θα μπορούσε να είναι αυτό;;;; φυσικά το Ευρώ.

    Ο Παπανδρέας ένα μήνα μετά την εκλογή του, έχει γεύμα στο ξενοδοχείο “Πεντελικόν” στην Κηφισιά με τον Εβραίο πρόεδρο της Goldman Sachs Γκαρυ Κοεν, τον επικεφαλή των οικονομικών ερευνών της εταιρείας, τον εν Ελλάδι αντιπρόσωπο τους, την Κατσέλη, τον Δρούτσα (εκ των μαγείρων του σχεδίου Αναν) και τον Παπακωνσταντίνου. Ένας πρωθυπουργός δέχεται στο μέγαρο Μαξίμου, τι δουλειά έχει στο Πεντελικόν; μα διότι εκεί μπορούν να μην δώσουν αναφορά σε κανέναν το τι είπαν και συμφώνησαν, διότι δεν επιβάλλεται να καταγραφεί πουθενά επίσημα το γεγονός αυτό, σε αντίθεση με το αν η συνάντηση γινόταν στο Μαξίμου.

    http://e-dromos.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=88:------goldman-sachs-&catid=22:2010-02-11-18-17-32&Itemid=51

    Η Γαλλική εφημερίδα LE MONDE σε άρθρο της λέει: ¨Στην Ευρώπη η Goldman Sachs στρατολογεί ισχυρά πρόσωπα για να εγκαθιδρύσει την δική της ισχύ” και μέσα στο άρθρο λέει ότι “τοποθετήσανε” τον Πέτρο Χριστοδούλου σε σημείο κλειδί για να φέρουν εις πέρας τα σχέδια τους.

    http://www.lemonde.fr/cgi-bin/ACHATS/acheter.cgi?offre=ARCHIVES&type_item=ART_ARCH_30J&objet_id=1116394

    μετά την συνάντηση λοιπόν ο γνωστός από τα παλιά Πέτρος Χριστοδούλου που αναφέραμε στην αρχή, διορίστηκε ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ (ΟΔΔΗΧ), δηλαδή ο Παπανδρέας μετά το γεύμα στο Πεντελικόν με την Goldman Sachs διόρισε το στέλεχος της (τον Χριστοδούλου) να διαχειριστεί τα χρέη μας…
    Νωρίτερα από όλα αυτά η Goldman Sachs η JP Morgan και η Deutsche Bank έβγαλαν στην αγορά ένα “προϊόν” ζητώντας επενδυτές ζητώντας τους να τζογάρουν στην κατάρρευση και χρεωκοπία της Ελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μετά η Deutsche Bank έβγαλε μια έκθεση ότι η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να αποπληρώσει τα χρέη της. Την ίδια στιγμή κινητοποιείται το τμήμα των CDS (Credit Default Swaps- ασφάλιση χρεών σε περίπτωση μη αποπληρωμής) της ίδιας τράπεζας και ζητάει μεγαλύτερα ασφάλιστρα από την Ελλάδα. Ξεκινάνε τα ΜΜΕ να παίζουν τον ρόλο “παπαγαλάκια” και η κοινή γνώμη χάφτει ότι η Ελλάδα πάει για πτώχευση. Έτσι τα CDS μεγαλώνουν και οι έξυπνοι με έναν ταχυδακτυλουργικό τρόπο κερδοσκοπούν με τον εξής απλό τρόπο: δανείζονται (το έκανε η Μέρκελ, ναι είναι αυτοί που δουλεύουν για να καθόμαστε εμείς…)με 3% και αυτά τα χρήματα τα δανείζουν σε εμάς με 7% η διαφορά αυτή (4%) είναι τα SPREADS.

    (σημείωση: Goldman Sachs, JP Morgan και η Deutsche Bank ελέγχουν το 95% των CDS παγκοσμίως)

    Περιέργως τα funds του Σόρρος “προέβλεψαν” ότι το δολάριο θα έρθει 1/1 με το ευρώ… (εμ από προφήτες ξέρουν οι Εβραίοι)

    ΔΝΤ
    Το υποτιθέμενο κρατικό χρέος μας ήταν 320 ΔΙΣ (χώρια αυτά που χρωστάνε οι Έλληνες ως φυσικά πρόσωπα στις τράπεζες μέσω καταναλωτικών,στεγαστικών, επιχειρηματικών και πιστωτικών κάρτών- που είναι 280 ΔΙΣ)

    από αυτά τα 320 ΔΙΣ το 60% είναι σε κρατικά ομόλογα. Κρατικά ομόλογα σημαίνει ότι το κράτος βγάζει ομόλογα, και μέσω κάποιας τράπεζας ο επενδυτής τα αγοράζει με σκοπό κάποιο κέρδος, ΑΡΑ ενώ φαίνεται ως χρέος ΔΕΝ είναι χρέος αφού ο επενδυτής έχει πληρώσει την τράπεζα γι αυτά.

    Αυτό σημαίνει ότι εφόσον δεν τα χρωστάμε, κανείς δεν έχει αξίωση να μας ζητήσει κάτι ως αντάλλαγμα.

    Με τις υπογραφές στο ΔΝΤ όμως, ο Γεώργιος Τζέφρυ Τσαντ Μινέικο Παπανδρέου με δεκανίκι τον Καρατζαφέρη ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ αυτά τα 200 ΔΙΣ (60%) του χρέους- ομολόγων από ανύπαρκτα σε υπαρκτά, και εφόσον τώρα είναι υπαρκτά ζητάνε αξιώσεις αυτοί στους οποίους χρωστάμε…

    Πόσο τυχαίο είναι το γεγονός ότι ο Παπανδρέας το πρώτο πράγμα που έκανε ως πρωθυπουργός ήταν να καταμετρήσει και να κοστολογήσει την κρατική περιουσία που ω, τι ειρωνεία ήταν όσο και το έλλειμμα μας;;;;;;;

    ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ;;;;;;; ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ όπως μας ενημερώνει ο Δελαστίκ στην Ε.Ε. είμαστε οι 7 σε χρέος, στην Ευρώπη πάρα πολύ πίσω, και δεν χρωστάμε περισσότερα από τις ΗΠΑ ή την Ιαπωνία.

    ενδεικτικά αναφέρω ότι η Ιταλία χρωστάει 1,4 ΤΡΙΣ, η Ισπανία 1,1 ΤΡΙΣ η Ιρλανδία 870 ΔΙΣ κτλ κτλ… Οι Βέλγοι και οι Ολλανδοί που ήρθαν εδώ για επίβλεψη, οι χώρες τους χρωστάνε περισσότερο από ότι εμείς…
    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11826&subid=2&pubid=10202891

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ
    Κάπου ανέφερα ότι ο Παπανδρέου προεκλογικά είχε πει τις προθέσεις του στα εθνικά θέματα, είπε ψέμματα μόνον όσον αφορά τα οικονομικά, ο λαός δεν έδωσε καμία σημασία στα εθνικά και περίμενε να τους δώσει χρήματα που φυσικά δεν έδωσε.

    Το ένα θέμα με το άλλο (εθνικά θέματα και οικονομικά) έχει άμεση σχέση και ας μην το αντιλαμβάνεται το σκατένιο μυαλό του ψεύτη κλέφτη απατεώνα νεοΈλληνα Ρωμιου.

    Ο Στόχος είναι να έρθουν στην Ελλάδα αλλοδαποί τους οποίους τους στέλνουν οι Τούρκοι σε συνεργασία με τις κυβερνήσεις, ιθαγένεια, γεννάνε, υπογεννητικότητα εμείς σε 2 γενεές εξαφανιζόμαστε σύμφωνα με την εθνική στατιστική υπηρεσία, θα ψηφίζουν και ενώ θα είναι πλειοψηφία θα βγάζουν τους δικούς τους δημάρχους νομάρχες εμείς θα εξαφανιζόμαστε. Σκεφτείτε λοιπόν Σκοπιανούς να ψηφίζουν τους δικούς τους στην Φλώρινα, τους Αλβανούς να ψηφίζουν τους δικούς τους στα Ιωάννινα, στην Θράκη θα γίνει σε απόλυτους αριθμούς τι έχει αν γίνει.

    Μέχρι τότε θα παίξει “συνεκμετάλλευση” στο Αιγαίο, δηλαδή παραδίνουμε το Αιγαίο στους Τούρκους, ήδη η Θράκη είναι στα χέρια τους (έχουν βγάλει και σημαία) και απλά περιμένουν να κυλήσει ο χρόνος για να σβήσουμε.
    Το τελικό “TIGHT MONEY SYSTEM” σε επίπεδο κράτους και φυσικών προσώπων έχει σαν αποτέλεσμα να μας πάρουν τον τεράστιο ορυκτό πλούτο (http://www.youtube.com/watch?v=1rKoxplF3jk και http://www.youtube.com/watch?v=ZliJC8wmrYI και να τους χρωστάμε και από πάνω και όλα αυτά για να μην βγάλουμε άχνα. Φοβούνται την άχνα…!!!!!!!!!!!

    ΥΓ. ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρασινοσκουφη το ποστ σου πρεπει να τυπωθει σε χαρτι και να μοιραστει σε ολη την Ελλαδα! Αλλα ακομη και τοτε πιστευω θα βρεθουν ΖΩΑ που θα πανε να ψηφισουν τους ιδιους πρασινους-μπλε-κοκκινους κλπ.

    Αληθεια θα ηθελα να μου πεις τη γνωμη σου για το τι βλεπεις να γινεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. arxhsame ta kamena????

    dionush...pali kala pou deilonoun + "stratiotes"!!!

    10'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το κείμενο που έστειλε ο Σκουφ πρέπει να βγει και σε πόκετ εντίσιον για τις παραλίες, να το διαβάσουν όλοι οι Έλληνες για να καταλάβουν ΤΙ ψηφίζουν τόσα χρόνια. Βολευτήκατε μαλάκες? Φάτε σκ@τά τώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Alien….. τίποτα δεν μπορεί να γίνει δυστυχώς.!!! Όλα παίρνουν τον…. Δρόμο τους.!!! Τρόποι βέβαια υπάρχουν και υπήρχαν , όπως π. χ. το ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ ….. ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ αλλά……..

    Διάβασε.!!
    http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/o_17.html

    http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/06/360000_17.html

    αυτά είναι πολύ λίγα…… μπροστά και σε άλλα πολλά …… ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΙΛΙΟΣΤΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟΥΣ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Michael Kavallaris ……….
    βλέπεις πώς ένας «φασίστας» ….. προσπαθεί να πει αλήθειες (έστω μέσω δημοσιευμάτων, που πονάνε και πικραίνουν) .!!!

    Το βραδάκι ίσως , αν προλάβω, αναρτήσω τα χρέη (και την εξέλιξή τους) από το ….. 1824 – 1825 . !!!!!!!!!

    ΥΓ. Φαντάσου να ήταν όλα δικά μου λόγια, σκέψεις, προτάσεις, ιδέες, κλπ…… ΑΠΕΛΑΣΗ ΘΑ ΖΗΤΑΓΕ Ο ως άνω… Μαυροκουκουλοφόρος.!!!

    Αλλά βλέπεις αγαπητέ, ο κουφός και ο ΚΛΑΝΙΑΡΗΣ δίπλα στα νταούλια πάνε και κάθονται.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τώρα το πρόσεξα..... κακώς το σβήσατε το πόστ του αντιφασίστα.!!! Κάδρο έπρεπε να το κάνετε.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτο για τις σκανδιναβικες χωρες το ειχα διαβασει τοτε που βγηκε στο τρωκτικο. Δυστυχως ομως ολα ειναι σαπια! Στα εξωφυλλα των τσιρακιων προτιμουν να βαζουν φωτο της καμαριερας!

    Τι να κανουμε? Να βγουμε προς τα εξω? Και να παμε που? Και πως θα ζησουμε?

    χεσε μεσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αυτά που λέει ο πρασινοσκούφης για τους μετανάστες τα λέει κι ο Άδωνης Γεωργιάδης.





    Επίσημο όργανο του ΛΑΟΣ γίναμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. mpenoVgeno

    Αυτα που λεει ο Πρασινοσκουφης ειναι καταγεγραμμενα. Μιλαει με στοιχεια τα οποια μπορεις ευκολα να βρεις με μια μικρη ερευνα.

    Δεν στραφηκε εναντιον των μεταναστων και δεν μπορω να καταλαβω γιατι οποιος θιξει αυτο το θεμα κατευθειαν στοχοποιειται σαν ακροδεξιος!

    Δεν ξερω που μενεις αλλα εδω στην Θρακη τα πραγματα ειναι πλεον τραγικα οσον αφορα την μουσουλμανικη "μειονοτητα"(???).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το διάβασα αναλυτικά μέχρι ενός σημείου του παρασινοσκ...στο τέλος κουράστηκα. Ένας σωρός απο διαφορετικά γεγονότα που δείχνουν καθαρά οτι όσο πηγαίνουν στο χρόνο πίσω είναι μισερά και απόλυτα διαστρεβλωμένα. Κατ αρχήν η περίοδος 1960-1974 είναι μια τραγική περίοδος σε όλους τους τομείς. Η χώρα μας βρίσκονταν σε διάλυση μετά τον μεγάλο πόλεμο και ο πληθυσμός σε αισχρή κατάσταση. Ότι κινείτο ήταν απο το σχέδιο Μάρσαλ και σε σκοπό να μήν περάσει ο Κομμουνισμός. Μεγάλες ομάδες πληθυσμού κάπου το 1/3 ήταν δακτυλοδεικτούμενοι και εκτός παραγωγικής διαδικασίας.Υπήρχε τρομοκρατία και ο θεός να σε φύλαγε άν ήσουν άρρωστος και έπρεπε να νοσηλευτείς σε νοσοκομείο ας πούμε με φυματίωση.
    Η δημοκρατία ήταν σε επίφαση μέχρι το 67 (βλέπε Φρειδερίκη). Το 1967 καταλύθηκε η υποτιθέμενη δημοκρατία με την χούντα ενα συνοθύλευμα ηλιθίων αγράμματων ανθρωποειδών που επέφεραν βαθύτατη βλάβη σε Ελλάδα και Κύπρο. Όσοι δεν έχουν ζήσει την εποχή εκείνη παρακαλώ να είναι προσεκτικοί με το τι λένε. Η κατάσταση ήταν μέτρια αν ανήκες σε αδιάφορη κατηγορία (πολιτική) αλλά η φτώχεια παρέμενε εκτός και αν ήσουν οικοδόμος μηχανικός ιδιοκτήτης ή λεφτάς. Μετά το 74 Καραμανλής αποκατάσταση του ονόματός του και ο Καλός Ράλλης. Για τον Αντρέα δεν θα διαφωνήσω με τον φίλο Πρασινοσκκ... η μόνη μου διαφωνία είναι οτι δυστυχώς μετά τον Ράλλη η χώρα μας στερήθηκε της λογικής έγινε ρουσφετολογική και γενικά η γενιά του πολυτεχνείου αποδείχθηκε τραγική τόσο τραγική πανάθεμα τον Παπαδόπουλο που τους έκανε ήρωες. Απο εκεί και πέρα φίλε Πρασιν.. λές υπερβολές σχετικά με τον αγωγό (το ποσό που απολαμβάνουμε είναι ελάχιστο) και υπερβάλλεις με τους εβραίους που όντως ελέγχουν το σύμπαν αλλά δεν φταίνε και για όλες τις φωτιές στην Ελλάδα.
    Τέλος όταν αναφέρεστε στην βιομηχανία υπολογίστε οτι δεν έχουμε επαρκείς πρώτες ύλες και οτι περικλειόμαστε απο χιλιάδες νησιά-βραχονησίδες συνεπώς χρειαζόμαστε χρήμα όπλα και κυρίως δημοσίους υπαλλήλους περισσότερους του κανονικού ( Στρατιωτικούς -αστυνομικούς -λιμενικούς -ιερομένους κ.α) Τελειώνοντας θα πώ οτι ο τόπος μας είναι ικανός στην μυθολογία (άλλωστε είμαστε οι ιδρυτές της ) που ενώ ξέρουμε οτι είναι μύθος στο τέλος την θεωρούμε ιστορία και ανάθεμα σε κείνους που μας αποδείξουν το λάθος, κάπως έτσι έγινε και με την οικονομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ακούστε κύριοι...

    Δεν μπορώ να γνωρίζω αν όλα τα παραπάνω ισχύουν ή όχι....
    Μπορώ όμως να γνωρίζω πως το να ανακυκλώνουμε αναπόδεικτες θεωρίες και μαλιστα χωρίς να έχουμε τον τρόπο να επιβεβαιώσουμε ή να απορρίψουμε τα ''στοιχεία'' που παρουσιάζονται, δεν βοηθάμε στο ξεκαθάρισμα του τοπίου λέω εγώ...

    Μπορώ επίσης να γνωρίζω πως τουλάχιστον καποια απο τα στοιχεία που παρουσιάζονται είναι διαστρεβλωμένα ή και μερικώς αληθή...

    Κι επειδή πρέπει να γράφω 2 μέρες για να επιχειρηματολογήσω, παρακαλώ όποιος ενδιαφέρεται για διευκρινήσεις ραντεβού στο facebook ή και στο Skype...

    Ευχαριστώ

    Jonny Delta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. mpenoVgeno δεν ξέρω αν τα λέει και ο Γεωργιάδης, δεν τον παρακολουθώ όπως και άλλους, αλλά μια έρευνα στα κατάστιχα του ΟΑΕΔ θα σε πείσει.!! Αν δουλεύεις και θέλεις ετσιθελικά να πληρώσεις για να παίρνουν επίδομα ανεργίας οι μετανάστες κάνοντας διακοπές στην χώρα τους (γι’ αυτούς μιλάω, όχι γι’ αυτούς που μένουν εδώ άνεργοι)…. Τότε δικαίωμά σου και καλά θα κάνεις να τους ανοίξεις και την κρεβατοκάμαρα σου να κοιμηθείτε αγκαλίτσα.!!

    Ανώνυμος….. δεν έχει γράψει το δημοσίευμα (το διευκρινίζω πως είναι δημοσίευμα)…. Για πρίν το 1974 .!!!) , και εσύ για να πείς κάτι….. καταπιάνεσαι πρίν το 1974.!! Άρα τι να πώ? Όσο για τον αγωγό , δεν έχει γίνει και ίσως δεν γίνει, άρα τι υπερβάλω? Οι Εβραίοι? Εννοείται εξ’ Αμερικής….. Χρειαζόμαστε περισσότερους Δημοσίους? Έτσι που το θέτεις … ΝΑΙ…. ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ……. Στην Αθήνα.!!!

    Ας κάνουμε μια ιστορικο οικονομική αναδρομή στο παρελθόν , καλό θα μας κάνει.!!
    H ιστορία δανεισμού της χώρας μας από τις «ξένες δυνάμεις» αρχίζει, πριν καν την ίδρυση του Ελληνικού κράτους, με δύο γνωστά βρετανικά «δάνεια της Ανεξαρτησίας» το 1824 και το 1825 για τις ανάγκες της Επανά¬στασης. Αναγκαστήκαμε δυστυχώς να προπληρώσουμε ένα μεγάλο ποσόν από αυτά για τόκους και προμήθειες και παραγγελίες πολεμικού υλικού που ουδέποτε έφτασε στη χώρα μας. Ένα ακόμα μέρος του δανείου κα¬ταναλώθηκε για τις εμφύλιες αναμετρήσεις μας, με απο¬τέλεσμα ένα πολύ μικρό μόνο μέρος αυτών των χρημά¬των να χρησιμοποιηθεί τελικά για τους ουσιαστικούς σκοπούς της Επανάστασης. Τα ληστρικά αυτά δάνεια επέβαλαν σαν υποθήκη την εθνική κτηματική περιου¬σία.

    Το 1827 ο Καποδίστριας ζήτησε καινούριο δάνειο από τους Ευρωπαίους για να μπορέσει να ανταποκριθεί στην αποπληρωμή ενός μέρους των προηγούμενων δανείων και για να βοηθήσει την ανόρθωση της ελληνικής οικο¬νομίας. Το αίτημά του όμως δεν έγινε αποδεκτό, με απο¬τέλεσμα η ελληνική διοίκηση να αναγκαστεί να κηρύξει τον ίδιο χρόνο πτώχευση.

    Το επόμενο δάνειο που συνήψε η χώρα μας ήταν το 1832, μετά την ίδρυση του ελληνικού κράτους (1830) και την επιβολή του Βαυαρού Όθωνα (1832) σα βασιλιά των Ελλήνων. Από το δάνειο αυτό των «προστάτιδων δυνά¬μεων» ύψους 60 εκατ. γαλλικών φράγκων δόθηκαν μό¬νον οι δύο πρώτες δόσεις, που ουσιαστικά χρησιμοποι¬ήθηκαν για αποπληρωμή των δύο προηγούμενων βρε¬τανικών δανείων και το υπόλοιπο για το στρατό και τη βαυαρική γραφειοκρατία. Η μη ανάκαμψη, έτσι, της οι¬κονομίας προκάλεσε την άρνηση καταβολής της τρίτης δόσης του δανείου. Τελικά ο Όθωνας αναγκάστηκε να κηρύξει πτώχευση, ζητώντας νέα δάνεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οι «προστάτες» μας όρισαν τότε μια επιτροπή έλεγχου της οικονομίας μας επιβάλλοντας συγχρόνως τη χρησιμοποίηση όλων των εθνικών πόρων για την αποπληρωμή των δανείων τους. Στις επόμενες δεκαετίες, παρά τη σχετική ανάπτυξη της ναυτιλίας και βιομηχανίας, το δημόσιο χρέος συνέχιζε να μεγαλώνει. Επιβαρύνθηκε επίσης από τις αποζημιώσεις που πληρώσαμε στους Τούρκους για την παραχώρηση της Θεσσαλίας και της Άρτας. Όλοι οι κρατικοί υπολογισμοί αυτής της περιόδου ήταν ελλειμματικοί με αποτέλεσμα ο Χαρίλαος Τρι¬κούπης να αναφωνήσει στις 30 Οκτωβρίου 1893 στη Βουλή το ιστορικό «Δυστυχώς, κύριοι επτωχεύσαμεν». Ήταν η τρίτη διαδοχικά πτώχευση της Ελλάδας.

    Το δημόσιο χρέος της χώρας διογκώθηκε στη συνέχεια από τα έξι ληστρικά δάνεια του Τρικούπη για την ανάκαμψη της χώρας και την εξυπηρέτηση των προηγουμένων δανείων, και από την πολεμική αποζημίωση που αναγκαστήκαμε να καταβάλουμε στους Τούρκους μετά την ελληνική στρατιωτική πανωλεθρία το 1897.

    Τον επόμενο αιώνα ο Βενιζέλος, παρά τις επιτυχίες της εξωτερικής του πολιτικής, συνέχισε τον εξωτερικό δανεισμό της χώρας, αυξάνοντας ακόμα περισσότερο το δημόσιο χρέος της. Τελικά, μετά και από το κτύπημα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης του 1929, αναγκάστηκε να ανακοινώσει το 1932 την τέταρτη κατά σειρά πτώ¬χευση της Ελλάδας, της οποίας το δημόσιο χρέος ανερ¬χόταν τότε στα 2868,1 εκατ. χρυσά φράγκα!

    Το 1936, ο δικτάτορας Ιωάννης Μεταξάς αρνήθηκε να πληρώσει το χρέος προς τη βελγική Τράπεζα Societe Commerciale de Belgique. Η βελγική κυβέρνηση προ¬σέφυγε τότε στο Δικαστήριο Διεθνούς Δικαίου ζητών¬τας την ικανοποίηση των νομίμων δικαιωμάτων της Τράπεζας της. Η ελληνική κυβέρνηση επικαλέστηκε την οικτρή οικονομική κατάσταση του λαού και της χώρας, ενώ ο νομικός της εκπρόσωπος κατέθεσε το 1938 στο Δικαστήριο το ακόλουθο υπόμνημα:

    «Ενίοτε μπορεί να υπάρξει μια έκτακτη κατάσταση η οποία κάνει αδύνατο για τις Κυβερνήσεις να εκπληρώ¬σουν τις υποχρεώσεις τους προς τους δανειστές και προς τον λαό τους: οι πόροι της χώρας είναι ανεπαρκείς για να εκπληρώσουν και τις δυο υποχρεώσεις ταυτό¬χρονα. Είναι αδύνατο να πληρωθεί το χρέος και την ίδια ώρα να παρασχεθεί στον λαό η κατάλληλη διοίκηση και οι εγγυημένες συνθήκες για την ηθική, κοινωνική και οικονομική ανάπτυξη. Το οδυνηρό πρόβλημα προκύπτει όταν πρέπει να επιλέξει κανείς ανάμεσα στα δύο καθή¬κοντα. Το ένα πρέπει να υποχωρήσει έναντι του άλλου. Ποιο πρέπει να είναι αυτό; Ή θεωρία αναγνωρίζει σ' αυτό το ζήτημα ότι το καθήκον μιας Κυβέρνησης να εξασφα¬λίζει την εύρυθμη λειτουργία των βασικών δημόσιων υπηρεσιών υπερτερεί έναντι της πληρωμής των χρεών της.... Στην περίπτωση όπου η πληρωμή του χρέους του θέτει σε κίνδυνο την οικονομική ζωή ή τη διοίκηση, η Κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη να διακόψει ή ακόμη και να μειώσει την εξυπηρέτηση του χρέους».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο δικτάτορας Μεταξάς τόλμησε να κάνει αυτό που δεν τόλμησε να κάνει η σημερινή «σοσιαλιστική» κυβέρ¬νηση... Ας σημειωθεί ότι το διεθνές Δικαστήριο αποδέ¬χτηκε το σκεπτικό της Ελλάδας και τη δικαίωσε, δημι¬ουργώντας συγχρόνως ένα νομικό προηγούμενο που εκ¬μεταλλεύτηκαν αργότερα αρκετές άλλες χώρες, όπως η Αργεντινή και ο Ισημερινός, που επίσης αρνήθηκαν να πληρώσουν τα επαχθή χρέη τους.

    Ειδικότερα, ο πρόεδρος του Ισημερινού, Ραφαέλ Κο¬ρέα, συνέστησε το 2007 μια διεθνή «Επιτροπή Λογιστι¬κού Ελέγχου» του δημόσιου χρέους της χώρας του, τα συμπεράσματα της οποίας του επέτρεψαν να αρνηθεί το 70% εξ αυτού! Ανάλογα η κυβέρνηση του Νέστορ Κίχνερ, στην Αργεντινή, διέγραψε το 2003 μονομερώς το μεγα¬λύτερο μέρος του δημόσιου χρέους της χώρας του.

    Μετά τον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, παρόλη την οικτρή οικονομική κατάσταση της χώρας μας, αλλά και τη μεγάλη προσφορά της στον αντιφασιστικό αγώνα, οι δα¬νειστές μας συνέχισαν να απαιτούν τα προπολεμικά χρέη μας και να τα χρησιμοποιούν για να επιβάλλουν τις απόψεις τους.

    Ο Σπύρος Μαρκεζίνης έκανε το 1953 έναν διακανονι¬σμό όλων αυτών των προπολεμικών χρεών. Ακολούθη¬σαν και άλλες ρυθμίσεις την περίοδο 1962-64.

    H τελευταία, αρκετά δυσμενής για τη χώρα μας, ρύθ¬μιση, έγινε το 1964 επί κυβερνήσεως Γεωργίου Παπαν¬δρέου με υπουργό οικονομικών τον Κ. Μητσοτάκη. Η μεγάλη πάντως ανάπτυξη και ο αυστηρός έλεγχος των δαπανών τη δεκαετία 1955-1965 βοήθησαν στη σταδιακή αποπληρωμή του επαχθούς αυτού προπολεμικού χρέους, η οποία ολοκληρώθηκε το 1967. ** Εδώ να πώ πώς δεν είναι ορθό. Ο διακανονισμός ήταν για σταδιακή αποπληρωμή σε 45 χρόνια (δηλαδή το 2009 το "αποπληρώσαμε", μετάφραση: το αντικαταστήσαμε στο σύνολό του με άλλα χρέη) Για πολλά χρόνια με τεχνάσματα δεν εμφανιζόταν στους λογαριασμούς και τελικά για αυτό η χούντα είχε τόσο χαμηλό χρέος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ

    Η χούντα των συνταγματαρχών άφησε ένα, ομολογουμένως, διαχειρίσιμο χρέος το 1974 στον Κων. Καρα¬μανλή. Μέσα σε μια επταετία ο «εθνάρχης» το διόγκωσε αρκετά με συνεχή δανεισμό, ενώ ο υπουργός του τότε Συντονισμού, Κ. Μητσοτάκης, υπερηφανευόταν ότι «όλοι θέλουν να μας δανείσουν!». Επιπλέον ο Καραμαν¬λής έκανε το κόλπο να βάλει τις Τράπεζες και τις δημόσιες επιχειρήσεις να δανείζονται αντί για την κυβέρνηση, χρεώνοντας τις ίδιες και παρουσιάζοντας έτσι έναν μι¬κρότερο δημόσιο δανεισμό.

    Ο δημοφιλής Ανδρέας Παπανδρέου, που αντικατέστησε τον Καραμανλή το 1981 προώθησε το «σοσιαλιαστικό μετασχηματισμό» της κοινωνίας με ξένα δανεικά. Άφθονο χρήμα από τις Τράπεζες του Ροκφέλερ γέμισε τότε, «εδώ και τώρα», τη «σοσιαλιστική» αγορά, προσφέ¬ροντας μια χιμαιρική αίσθηση ευφορίας στους παραπλανημένους Έλληνες. Ο Ξενοφών Ζολώτας μάς πληροφορεί πάντως, πως εκείνη την περίοδο το μεγαλύτερο πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας ήταν το τεράστιο δημόσιο χρέος, το οποίο «άρχισε να διογκώνεται από το 1982 και ξεπέρασε τα 31000 δισ. δρχ. και τα τοκοχρεολύσια τα 7.100 δισ. δρχ., ενώ τα έσοδα του προϋπολογι¬σμού ήταν 8.200 δισ. δρχ.».

    Ο ίδιος ο Ανδρέας ομολόγησε το 1983 στην 9η Σύνοδο της Κ.Ε. του ΠΑΣΟΚ ότι υπάρχει κίνδυνος «αν η οικονομία σου κριθεί αφερέγγυα», να αναγκαστείς να κτυπήσεις την πόρτα του ΔΝΤ. Και τότε αυτοί θα σου δώσουν τα χρήματα που χρειάζεσαι, αλλά υπό τον όρο ότι «αυτοί θα επιβάλουν την οικονομική πολιτική της κυβέρνησής σου και αυτό σημαίνει: Τέρμα το σοσιαλιστικό πείραμα».

    Σίγουρα το «σοσιαλιστικό πείραμα» του άφρονος υπερδανεισμού -με την πελατειακή διόγκωση συγχρόνως του δημόσιου τομέα και τη διατήρηση, για ψηφοθηρικούς πάλι λόγους, των προβληματικών δημόσιων επιχειρήσεων που κληρονόμησε το ΠΑΣΟΚ από τον «εθνάρχη»- έμελλε να αποτύχει οικτρά και να οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια μπροστά στη μισητή πόρτα του ΔΝΤ. Προς το παρόν πάντως ο λαός απολάμβανε το σο¬σιαλιστικό πάρτι, ζητωκραύγαζε τον Ανδρέα και αδια¬φορούσε απερίσκεπτα για το μέλλον του.

    Παρότι «ΕΟΚ και NATO» ήταν για το ΠΑΣΟΚ «το ίδιο Συνδικάτο» και η ΕΟΚ «ο λάκος των λεόντων», ο Αν¬δρέας παρέμεινε και στα δύο... Διαπραγματεύτηκε πάντως με την ΕΟΚ και κέρδισε τα Μεσογειακά Ολοκληρωμένα Προγράμματα, τα χρήματα των οποίων χρησι¬μοποιήθηκαν ως επί το πλείστον για τον εκμαυλισμό και τη διαφθορά των αγροτών με επιδοτήσεις χωρίς αντίκρισμα για να μη φωνάζουν για τα αδιάθετα προϊόντα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Εν τω μεταξύ το δημόσιο χρέος συνέχιζε να αυξάνεται αλματωδώς με λαμβανόμενα διαρκώς νέα δάνεια, το 75% των οποίων χρησιμοποιόταν για την εξυπηρέτηση των παλαιότερων δανείων. Σύμφωνα με ένα άρθρο του ακα¬δημαϊκού Αγγέλου Αγγελόπουλου, στο BHMA, στις 15 Σεπτεμβρίου 1985, ήταν πολύ αμφίβολο «αν θα μπο¬ρούσε η Ελλάδα να δανειστεί τα επόμενα έτη σημαντικά ποσά χωρίς την παρέμβαση διεθνών οργανισμών, χωρίς δεσμεύσεις έναντι των δανειστών και χωρίς υποθή¬κευση του οικονομικού μέλλοντος της χώρας».

    Πράγματι το 1986 η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν μπόρεσε να δανειστεί από το εξωτερικό και κατέφυγε στην ΕΟΚ. H οποία αποφάσισε να της δώσει ένα δάνειο 1,75 δισ. Ευρωπαϊκών Νομισματικών Μονάδων, σε δύο δόσεις, μετά από εξέταση όμως από το ΔΝΤ της πορείας της οικονομίας της χώρας.

    Το αποτυχημένο πλέον σοσιαλιστικό πείραμα και γλέντι με ξένα λεφτά έφερνε για πρώτη φορά το ΔΝΤ στη χώρα μας. H επόμενη φορά, αργότερα, όταν στην ηγεσία της κυβέρνησης θα βρισκόταν ο γιος του Ανδρέα, θα σηματοδοτούσε την τελειωτική αποτυχία του «σοσιαλιστικού πειράματος» με όλες τις εκρηκτικές, αντιλαϊκές συνέπειες του.

    Μετά το «βρώμικο '89», την παραπομπή του Ανδρέα στο Ειδικό Δικαστήριο και την προσωρινή οικουμενική κυβέρνηση Ζολώτα, ο Μητσοτάκης προσπάθησε να μειώσει με διορθωτικές αλλαγές το δημόσιο τομέα, προκαλώντας όμως την έντονη αντίδραση των «σοσιαλιστών» και των συνδικαλιστών. Προώθησε επίσης την ιδιωτικοποίηση των προβληματικών δημόσιων επιχειρήσεων που είχε διατηρήσει για «φιλολαϊκούς» λόγους ο Αν¬δρέας. Η θεωρούμενη ως «άκρως νεοφιλελεύθερη» πολιτική του προκάλεσε την έντονη αντίδραση της «σοσια¬λιστικής» αντιπολίτευσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. H "αποστασία" του Αντώνη Σαμαρά το 1993 έριξε την κυβέρνηση του παλαιότερα («αποστάτη» επίσης) Μητσοτάκη κι επανέφερε το 1994 στην Κυβέρνηση της χώρας τον, δικαιωμένο πια από το Ειδικό Δικαστήριο, «σο¬σιαλιστή» Ανδρέα, που βάλθηκε αμέσως να εκδικηθεί με τη σειρά του τον Μητσοτάκη, παραπέμποντας τον στο Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο για το -υπαρκτό- σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών.

    Υπαναχώρησε όμως το 1995 και το 1996 παραιτήθηκε για λόγους υγείας, αντικαθιστάμενος από τον «εκσυγ¬χρονιστή» Κ. Σημίτη που ανέλαβε να υλοποιήσει τις «υποδείξεις» του ΔΝΤ για μια σταθερή νομισματική και οικονομική πολιτική. Η άποψή του ήταν πως η διόγκωση του εξωτερικού χρέους της χώρας οφειλόταν στη «βελτίωση του βιοτικού επιπέδου των πολιτών», μιλώντας ευφημιστικά για το σοσιαλιστικό πάρτι του Ανδρέα. Η διορθωτική, «εκσυγχρονιστική» πολιτική του Σημίτη περιελάμβανε μια αυστηρή λιτότητα, άνοιγμα των αγορών, ιδιωτικοποιήσεις κ.λπ. Τα δημόσια ελλείμματα πάντως συνεχίστηκαν με αποτέλεσμα να συνεχιστεί και ο δανεισμός και η αύξηση του δημόσιου χρέους της χώρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Διαμηνύουν ἀνάστατοι, συνάδελφοι ἐπιστήμονες ἀπὸ τὸ ἐξωτερικό, φίλοι καὶ μή: – Γιατί αὐτοκτονεῖτε; ἐσεῖς οἱ Ἕλληνες, μ’ αὐτὸ τὸ γενοκτονίας Μνημόνιο; Εἴχατε, πέρυσι, στὰ χέρια σας τὸ ἀπόλυτο πυρηνικὸ ὅπλο: τὴν χρεωκοπία! Γιατί δὲν τὸ χρησιμοποιήσατε; Γιατί ἐσεῖς δὲν ἐκβιάσατε τὴν………

    διεθνῆ τοκογλυφία ἀντὶ νὰ σᾶς δέσει χειροπόδαρα αὐτή; Οἱ πανάσχετοι κυβερνῆτες σας δὲν ἤξεραν ὅτι οἱ τοκογλυφοτραπεζίτες ἔτρεμαν, αὐτοί, κι ὄχι ἐσεῖς, γιὰ ἕνα χρεωστάσιο πληρωμῶν τῆς Ἑλλάδας;

    Ναί, ἔτσι εἶναι, δηλαδὴ χειρότερα… Τὰ κομματοπαράσιτα τοῦ δικομματισμοῦ, ποὺ μᾶς κυβερνοῦν, ἐδῶ καὶ ἄειντε ἀπὸ τὴν Μεταπολίτευση τοῦ ’74, δὲν εἶναι ἁπλῶς πανάσχετα. Εἶναι καὶ ἀνδρείκελα ἀνεπίξεστα. Στὴν δουλοπρέπειά τους καὶ τὴν συνοικιακή τους δειλία… Διότι, τόσο σωτῆρες! Ἔτσι! Ὅσα δισεκατομμύρια ἀπομύζησαν μέχρι τώρα ἀπὸ τὴν φτωχολογιά μας, τὰ δίνουν, ὡς ἀνδράποδα πειθήνια, στοὺς διεθνεῖς τοκογλύφους. Καὶ γιὰ τὰ παιδιά μας– μεγαλώνει μέρα τὴν μέρα χρέος –

    Γιατί αὐτὰ τὰ παράσιτα-κομματόσιτα τοῦ δικομματισμοῦ δὲν ἔπραξαν τὸ νομισματο-δημοσιονομικῶς αὐτονόητον; Δῆλα δή.

    1ον. Ἀμέσως, δηλαδή, πρὶν ἀπὸ δέκα χρόνια, ὅταν εἶδαν πὼς τὸ κηφηνῶδες μιζαδόρικό τους διόγκωνε τὸν «δανεισμὸ» ἀπὸ τοὺς τοκογλύφους, ἔπρεπε νὰ δημιουργήσουν ἕνα δικό μας, ἑλληνικὸ «κυριαρχικὸ ταμεῖο» (sovereighn fund).
    Πῶς; Συνενώνοντας τὸ Ταμεῖο Παρακαταθηκῶν καὶ Δανείων, τὸ Ταχυδρομικὸ Ταμιευτήριο (100% ἑλληνικῆς ἰδιοκτησίας) καὶ τὸ ποσοστὸ τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου ἀπὸ τὴν Ἐθνικὴ Τράπεζα καὶ τὴν Ἀγροτικὴ Τράπεζα (50 καὶ ἄνω τοῖς ἑκατό). Ἔτσι, ἡ πρὸς τὰ ἐκεῖ φυσικὴ ροὴ τῶν ἀσφαλιστικῶν μας Ταμείων θὰ ἔδινε – ἀσχέτως τῆς ἐπιβαλλομένης «πατάξεως τῆς διαφθορᾶς» – τὰ δισεκατομμύρια, ποὺ μᾶς «δανείζουν» οἱ ξένοι ἐκδοροσφαγεῖς. Οἱ Ἕλληνες θὰ δάνειζαν στὸ Ἑλληνικὸ Δημόσιο, χωρὶς τοκογλυφικὸ ἐπιτόκιο. Ὅπως ἀκριβῶς κάνουν τόσα ἄλλα κυριαρχικὰ καὶ ὄχι ἀνδραποδώδη κράτη στὸν κόσμο. Ναί, Ἑλληνικὸ Ταμεῖο κυριαρχίας (Fond souverain).

    2ον. Δήμευση! Δεκατέσσερα ἢ πόσα δισ. «ληξιπρόθεσμα» χρέη ἀπὸ τὸ ἐγχώριο κεφαλαιοκρατικὸ ἀληταριό; Δήμευση!

    3ον. Κομμισσάριοι τοῦ Ἑλληνικοῦ Κράτους, στὶς «ἑλληνικὲς» τραπεζικὲς ληστοσυμμορίες. Στὴν Μέκκα τοῦ καπιταλισμοῦ, ὁ Ὀμπάμα γιατί τόλμησε αὐτὸ ποὺ δὲν τολμᾶ ὁ ἐδῶ «σοσιαλιστής» μας Georgakis; Γιὰ νὰ ὑπάρξει ρευστὸ στὴν ἀγορά;

    4ον. Γιατί τὰ ξεφτέρια μας δὲν ἀπαιτοῦν ἀπὸ τὸ ἀνδρείκελο Τρισὲ τῆς ΕΚΤ νὰ ἀγοράζει καὶ νὰ ἐγγυᾶται τὰ ὁμόλογα τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου ἀπ’ εὐθείας κι ὄχι μέσω τῶν ἑλληνοξενικῶν «Τραπεζῶν»;

    Καὶ κάτι γιὰ τὴν κυβερνῶσα παρασιτικὴ ἀσχετίλα:

    1ον. Ἐκεῖνος ὁ φὸν Σάχλας, ὑπουργὸς ἐπὶ τῶν Ἐξωτερικῶν Τεμενάδων, ποὺ ἔγραφε, τότε, πραγματείαν ὑπὲρ τοῦ Ναὶ στὸ σχέδιο Ἀνάν –συνωδὰῷ Ναιναίκῳ Georgakis (τότε)–, γιατί δὲν πάει νὰ μάθει γράμματα; Ἢ γιὰ βλίτα, ὡς γνήσιος φὸν βλιτομάμας;

    2ον. Ὁ ἀνεπιξέστως ἄξεστος ἰχθυέμπορος παριστάνει τὸν ὑπουργὸ γιὰ τὸν «Ἑλληνικὸ Πολιτισμό»!!! Ἐρώτηση: Ἀπαγορεύεται; Ἀπάντηση: Βεβαίως ὄχι! Κάθε ἰχθυέμπορος μπορεῖ νὰ γίνεται ὑπουργὸς περὶ τὸν Ἑλληνικὸν Πολιτισμόν. Ὡς ἑξῆς: νὰ ἔχει γράψει τέσσερεις χιλιάδες σελίδες γιὰ τὸν Ἑλληνικὸ Πολιτισμὸ (ὅσες καὶ τὰ χρόνια του) καὶ νὰ διαβάζει στὸ πρωτότυπο, παρακαλῶ, τὴν Ἰλιάδα, τὸν «Ἀκάθιστο Ὕμνο» καὶ τὴν Ὀδύσσεια τοῦ. Ἀλλοιῶς, θυρωρὸς στὴν Ἀμερικάνικη Πρεσβεία. Μπρούμυτα. Καζαντζάκη.
    ΚΩΣΤΑΣ ΖΟΥΡΑΡΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμε κάτι ακόμα. "υπερβάλλεις με τους εβραίους που όντως ελέγχουν το σύμπαν αλλά δεν φταίνε και για όλες τις φωτιές στην Ελλάδα." Έτσι γράφεις. Εντάξει το δημοσίευμα έτσι το αντιλαμβάνεται.... αλλά πάντα μέσα σε όλα να είναι ?? Στο αφιερώνω.


    O εβραϊκής καταγωγής σκηνοθέτης του Hollywood Aaron Russo λίγο καιρό πριν πεθάνει από καρκίνο τον Αύγουστο του 2007, έδωσε μια ιστορικής σημασίας συνέντευξη στον Alex Jones.

    Εκεί αποκαλύπτει για πρώτη φορά τη γνωριμία του με τον μεγιστάνα Nick Rockefeller και τις απίστευτες παραδοχές που του είχε εκμυστηρευτεί, όπως την επερχόμενη καταστροφή των.. Δίδυμων Πύργων 11 μήνες πριν αυτή καν συμβεί!

    Μιλάει ακόμα για το τι του απεκάλυψε ο μεγιστάνας στην προσπάθεια του να τον προσεταιριστεί και να τον εντάξει στα σχέδια του, προφανώς λόγω της ιδιότητας του ως υποψηφίου προέδρου της χώρας. Του μίλησε σχετικά με τον πρωταγωνιστικό ρόλο της οικογενείας του στην δημιουργία του φεμινιστικού κινήματος και τα σχέδια της για την εγκαθίδρυση της παγκόσμιας δικτατορίας.

    Σκοπός τους, όπως με απόλυτη ευθύτητα και σαφήνεια μας αφηγείται ο Russo, είναι ο έλεγχος με microchip και η υποδούλωση, όσων ανθρώπων απομείνουν, μετά τον αποδεκατισμό του παγκόσμιου πληθυσμού που σχεδιάζουν.

    http://trelokouneli.blogspot.com/2010/09/10_12.html

    ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΑ....???!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. TO ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ

    Αυτά που λέει ο πρασινοσκούφης για τους μετανάστες τα λέει κι ο Άδωνης Γεωργιάδης.





    Επίσημο όργανο του ΛΑΟΣ γίναμε.



    ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΟΤΑΝ ΕΙΡΩΝΕΥΤΗΚΑ ΑΣΧΗΜΑ ΤΟΝ ΚΑΡΝΙΚ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΕΙ ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ GOOGLE ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑ ΟΤΙ ΗΜΟΥΝΑ ΕΓΩ, ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ.

    Πρασινοσκούφη, δεν ξέρω καν τις απόψεις σου.

    Υ.Γ.: Σωτήρεη ή Μιχάλη είστε μαλάκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Απορώ με τους πασοκονουδούλες εθνοπατέρες που έχουν το θράσος να μιλάνε ακόμα, αντί να βρούνε καμιά τρύπα να κρυφτούν ή να αυτοκτονήσουν. Η οργή μου έχει βαρέσει κόκκινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά και δε μπορώ να καταλάβω γιατί δημιουργείται πάντοτε η ίδια παρανόηση/παρεξήγηση. Ή μάλλον μπορώ να καταλάβω που οφείλεται. Στην στενομυαλιά και μόνο. Από τη μία, υπάρχει κόσμος που αντιδράει και μόνο στο άκουσμα της λέξης Εβραίος. Ο λόγος για τον οποίο αντιδρά μου είναι κατανοητός, αλλά και πάλι υποδηλώνει στενομυαλιά. Ένα μεγάλο μέρος των ισχυρότερων ανθρώπων παγκοσμίως είναι Εβραίοι ή έχουν Εβραϊκές ρίζες. Τα λόμπι των Εβραίων επίσης, είναι γνωστό ότι είναι από τα ισχυρότερα ανά τον πλανήτη και ασκούν τεράστια επιρροή στο εσωτερικό παραδοσιακών παγκοσμίων δυνάμεων. Η αναγνώριση του γεγονότος αυτού καθαυτού δεν σε κάνει ούτε φασίστα, ούτε ρατσιστή (όπως αντίστοιχα δεν σε κάνει φασίστα ή ρατσιστή το γεγονός ότι αναγνωρίζεις το πρόβλημα με το μεταναστευτικό). Καλό θα ήταν λοιπόν να μην πεταγόμαστε σαν τα ελατήρια κάθε φορά που κάποιος κάνει μια αναφορά στους Εβραίους, διότι αυτό ακριβώς έχουν κατορθώσει, να εκμεταλλευτούν μία μεγάλη και αιματηρή περίοδο διωγμού τους και να δημιουργήσουν το κατάλληλο κλίμα ώστε κανείς παγκοσμίως, τόσα χρόνια μετά, να μην "δικαιούται" να τους ασκήσει κριτική. Πάει αυτό. Πάμε στον αντίποδα. Οι πραγματικοί φασίστες/ναζιστές/αντισημίτες δεν έχουν πρόβλημα με την λειτουργία των Εβραίων αυτήν καθαυτήν, αλλά με το γεγονός ότι αυτοί που λειτουργούν έτσι ΕΙΝΑΙ Εβραίοι. Οι συμπατριωτες τους κεφαλαιοκράτες, ας πούμε, μένουν πάντα στο απυρόβλητο. Και όχι μόνον αυτό, αλλά όταν κατορθώνουν να ανελιχθούν σε υψηλές θέσεις ισχύος παγκοσμίως (οικονομικά ή κοινωνικοπολιτικά), γίνονται πρότυπα προς μίμηση και αντικείμενα θαυμασμού (βλ. Ωνάσης, Νιάρχος κλπ.). Στην ουσία μιλάμε για τύπους "Ιζνογκούντ". Θα ήθελαν να γίνουν χαλίφηδες στην θέση του χαλίφη (δηλαδή οι Έλληνες να είχαν παρόμοια ή μεγαλύτερη ισχύ). Με αυτήν την λογική εξηγούνται και πολλοί από τους μύθους που καλλλιεργούνται εδώ και χρόνια από τους εθνικιστικούς/υπερπατριωτικούς κύκλους περί υπάρξεως της "Ομάδας Ε" και άλλων τέτοιων οργανώσεων (που αν το καλοσκεφτείς αποτελούν wannabe αντίβαρο στις σιωνιστικές οργανώσεις, για να μην πω αντιγραφή τους). Το ζήτημα λοιπόν είναι πώς ερμηνεύουμε μια συγκεκριμένη κατάσταση και πού επιλέγουμε να δώσουμε μεγαλύτερη βαρύτητα. Συνοψίζω. Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ανθρωπότητας για μένα αυτή τη στιγμή λέγεται μεγάλο κεφάλαιο. Το μεγάλο κεφάλιο δεν έχει πατρίδα. Βρίσκεται σε Αμερικανικά χέρια, σε Εβραϊκά χέρια, σε Αραβικά χέρια και ούτω καθεξής και εξυπηρετεί πρωτίστως τα δικά του συμφέροντα (δηλαδή την διατήρηση και διόγκωσή του) και δευτερευόντως (για να μην πω ουδόλως) η εξυπηρέτηση εθνικών ή θρησκευτικών σκοπών. Το να μας ενοχλεί ο Εβραίος κεφαλαιοκράτης επειδή είναι Εβραίος και όχι επειδή είναι κεφαλαιοκράτης είναι ενδεικτικό της ηλιθιότητας των φασιστών/ρατσιστών/εθνικιστών/ναζιστών. Το να μην θέλουμε να αναγνωρίσουμε το γεγονός ότι πολλοί Εβραίοι, λόγω ιστορικών συγκυριών, βρέθηκαν ευνοημένοι και φρόντισαν να το εκμεταλλευτούν στο έπακρο είναι στρουθοκαμηλισμός και εθελοτυφλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καταλάβατε τώρα γιατί άλλη μια αυτοκρατορία θα καταστραφεί εδώ πέρα? Μη μιλάτε έτσι για τους δανειστές μας, εγώ τους λυπάμαι, δεν έχουν καμμία τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Nα ξέρετε πως ότι γράφω το γράφω μέσω του λογαριασμού μου. Πάρα πολύ σπάνια ανεβάζω κάτι χωρίς να είμαι μέσα. Δεν εξετάζω καθόλου τις απόψεις του Πρασινοσκούφη και του "mpenoVgeno".

    Απλά να ξέρετε ότι τζάμπα ασχοληθήκατε. ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πρασινοσκ..δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο κατεβατό. Δείχνεις μια τεράστια αγωνία να πείσεις.Πολλά που λές είναι ορθά τα συμπεράσματα όμως είναι λανθασμένα. Ιστορικά οι αναφορές είναι υποθέτω σωστές αλλά σιγά μην κάτσω να διαβάσω τόμους ώστε να έχω την ικανοποίηση να σε αντικρούσω ή οχι. Όταν σου ανέφερα τα παραπάνω είναι γιατί είμαι αρκετά μεγάλος και έζησα πριν το 74 και θυμάμαι καλά καθημερινές καταστάσεις. Για τους εβραίους το είπα γιατί έχουμε την τάση την στραβωμάρα μας εύκολα να την φορτώνουμε σε άλλους. Το τι έγινε με τους πύργους αδιαφορία μου προκαλεί η έρευνα ένοιωσα λύπη για τα αθώα θύματα τίποτα παραπάνω. Τέλος στο σημερινό χάος μας οδήγησαν όλα τα κόμματα αλλά την κύρια ευθύνη έχει η τελευταία που τα τελευταία 5 χρόνια έπλεκε πουλόβερ. Φιλικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Tέλος να πω κάτι πάνω στα εβραϊκά-μεταναστευτικά κλπ.

    Τα κάλυψε όλα ο Νίντζα. Τέλος. Τί να πω;

    Είναι πρόβλημα το μεταναστευτικό, υπάρχουνε πολλοί Εβραίοι που έχουνε τεράστιο κεφάλαιο κι ελέγχουνε αγορές... μπλα μπλα μπλα

    Το πρόβλημα είναι πώς αντιμετωπίζεις κάτι γενικότερο : ΤΟ ΓΑΜΙΔΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Για να πω τη γνώμη μου κ. Βραϊμάκη σ' αυτό που ρωτήσατε, όλα αυτά είναι σπασμωδικές κινήσεις των δύο μεγάλων κομμάτων που είναι καταδικασμένες να μην έχουν αποτέλεσμα. Υπάρχει ένα πολιτικό σύστημα που δεν τραβάει, δεν μπορεί πια να συννενοηθεί μεταξύ του, δεν έχει εφεδρείες. Το θέμα είναι ότι ενώ έχεις ένα πολιτικό σύστημα που καταρρέει δεν έχεις τίποτα έτοιμο να το διαδεχθεί.
    ΥΓ. Τελικά το σύνθημα πώς είναι; "Όλοι πάνω, κάτω κανένας" ή "όλοι κάτω, πάνω κανένας";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Να η απαντηση που ψαχνουμε ολοι



    Ο δρόμος της χρεοκοπίας θα ωθούσε την Ευρωπαϊκή Ένωση σε συμβιβασμούς ή ακόμα και τη διαγραφή του χρέους επισημαίνεται σε άρθρο της Wall Street Journal. Η εναλλακτική λύση που έχει η Ελλάδα φοβίζει τους Ευρωπαίους



    Ενώ σε εγχώριο επίπεδο τα βλέμματα είναι στραμμένα στη νέα κυβέρνηση, η Wall Street Journal παρουσιάζει μια διαφορετική οπτική.
    Επισημαίνοντας ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο διαπραγματεύονται σκληρά το σχέδιο για την ελληνική οικονομία, ο Alen Mattich διερωτάται τι θα συνέβαινε αν η Ελλάδα έπαιρνε την απόφαση ότι δεν θέλει να διασωθεί.
    Αναφέρεται στο γεγονός ότι οι Έλληνες έχουν ουσιαστικά "μπουχτίσει" από τα μέτρα λιτότητας, τονίζοντας ότι είναι απρόθυμοι να συναινέσουν σε ακόμα πιο επώδυνες συνθήκες για να αποφευχθεί η χρεοκοπία.
    Τα τελευταία χρόνια, όπως σημειώνει, οι απεργιακές κινητοποιήσεις έχουν καταστεί ρουτίνα, με τους Αθηναίους να βρίσκονται στους δρόμους, αντιδρώντας στα συνεχή μέτρα λιτότητας.
    Η Ελλάδα έχει αρχίσει να αναρωτιέται αν υπάρχει πιο εύκολος δρόμος για να βγει από την κρίση, με το παράδειγμα της Αργεντινής να προσελκύει τα βλέμματα.
    Η Αργεντινή, που άρχισε να ανακάμπτει τρία χρόνια μετά τη χρεοκοπία της, ενδεχομένως εκλαμβάνεται από τους Έλληνες ως η μόνη εναλλακτική επιλογή.
    Σε περίπτωση που η Ελλάδα αποφάσιζε να βγει από τη νομισματική ένωση, θα έφερνε σε πολύ δύσκολη θέση την Ευρωπαϊκή Ένωση και την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.
    Μία τέτοια ενέργεια θα ενείχε τον κίνδυνο μιας συστημικής κρίσης του χρηματοπιστωτικού τομέα σε όλη την Ευρώπη εξαιτίας της μεγάλης έκθεσης των ευρωπαϊκών τραπεζών.
    Δεδομένης μίας "ανεξέλεγκτης" οικονομικής κρίσης στην Ευρώπη, ο Alen Mattich επισημαίνει ότι σε περίπτωση που η Ελλάδα δήλωνε την πρόθεσή της να χρεοκοπήσει, η Ευρωπαϊκή Ένωση θα προχωρούσε σε τεράστιους συμβιβασμούς ή ακόμα και θα διέγραφε το χρέος.
    Αυτό που τελικά απομένει να δούμε είναι ποιος θα πει την τελευταία κουβέντα σε ό,τι αφορά τα οικονομικά προβλήματα που ταλανίζουν τη χώρα και οδηγούν τους Έλληνες στην εξαθλίωση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Το παραπανω δημοσιευμα τα λεει ολα
    ΓΑΠ ,Καρατζαφερηδες,Αδωνις και λοιποι μνημονιακηδες γλυφουν τους Ευρωπαιους Πολιτικους και Τραπεζιτες για ενα ξεροκομματο εξουσιας,βυθιζοντας καθε μερα την Ελλαδα στο σκοταδι.
    Η παγκοσμια οικονομια παρακολουθει την Ελλαδα να καταστρεφετε ευτυχισμενη διοτι δεν θα αποσταθεροποιηθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. mpenoVgeno... ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑ διότι ξέχασα την φωτό σου.! Αλλά και εσυ να τα έλεγες, δεν με ενοχλεί ,οι διαφορετικές γνώμες είναι υγεία και δημοκρατία.! ΤΟ ΓΑΜΙΔΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΡΙΔΑ..... ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΩΣ και τυχαίνει να είναι Εβραϊκής καταγωγής, γι αυτό χάριν συντομίας γράφω Εβραίοι.!

    ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕ Ο ΔΙΚΑΣΤΗΣ.!!! Και η χθεσινή Γκάρντιαν κάτι ανάλογο λέει.... κλάνουν μαλί στο ενδεχόμενο να πτωχεύσουμε.!!!

    Για το σχόλιο του Ninja , δεν ξέρω αν είναι "σπόντα" για το βίντεο με τους Εβραίους που έβαλα..... θα απαντησω αυριο πρωϊ.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. prasinoskoyfis

    Ο ΓΑΠ εχει δωσει το λογο του οτι καθε Ευρωπαιος Τραπεζιτης θα παρει τα χρεη που μας εχουν φορτωσει χωρις ελεγχο,μεχρι και το τελευταιο ευρω.
    Οσο για την Ελλαδα και τους πολιτες της στα @@ του ΓΑΠ.Τι αξια εχει ο ανθρωπινος πονος των Ελληνων μπροστα στα μεγαλεια που του επιφυλλασουν??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ευτυχως ρε παιδια υπαρχουν πλεον ανθρωποι που σκεφτονται με τον ιδιο τροπο με εμας!

    θελαμε ισπανικη "ενεση" για να ξυπνησουμε?

    Και κατι τελευταιο..καλο ειναι να υπαρχουν διαφωνιες ομως μην κανετε αντιπαραθεση ο ενας με τον αλλον(χαρακτηριστικο γνωρισμα των Ελληνων)γιατι αυτο ειναι που θελουν ολα αυτα τα κοπροσκυλα! Πρεπει να ειμαστε οσο το δυνατον πιο ενωμενοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καμία σπόντα, Σκουφ. Αφορμή πήρα από τα ποσταρίσματά σου και από τις "αντιδράσεις" σ' αυτά. Αν ήθελα να πω κάτι άλλο, θα το έλεγα στα ίσα, τουλάχιστον αυτό το ξέρεις! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Το ίδιο βίντεο: άλλος το βλέπει και συμπεραίνει ότι πίσω απ' όλα είναι οι Εβραίοι (therefore οι Εβραίοι είναι το πρόβλημα του πλανήτη) και άλλος συμπεραίνει ότι ο κόσμος είναι έρμαιο στα χέρια των ισχυρών, όπως κι αν λέγονται ή απ' όπου κι αν κατάγονται. Διαλέγεις και παίρνεις, ανάλογα συνήθως με το τί "θέλεις" να δεις.

    Υ.Γ.: Αν μπορεί να γίνει σύγκριση ανάμεσα στις γενικεύσεις: α) "όλοι οι Εβραίοι είναι κακοί" και β) "όλες/όλοι οι πολυεθνικές/κεφαλαιοκράτες είναι κακές/κακοί", ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Θα συμφωνήσω με το Ninja Nihil πάντα ο Έλληνας διαλέγει και παίρνει,συνήθως με το τι θέλει να δεί.
    Πρασινοσκούφη:Τα κείμενα που ανέβασες είναι αναρτημένα,αν θυμάμαι σωστά,περίπου 1 μήνα στο tro-ma-kti-ko,όταν αναρτήθηκαν για πρώτη φορά γράψανε πάρα πολλοί για αυτά διάφορα,απο αυτά που διάβασα τότε συμπέρανα πως τα ιστορικά στοιχεία είναι περίπου σωστά,αλλά υπήρχαν ανακρίβειες και κυρίως αναπόδεικτα υποθετικά σενάρια και εικασίες που τα θεωρεί σαν δεδομένα ο ανώνυμος συντάκτης του κειμένου.
    Από παιδί(και έχουν περάσει πολλά μα πάρα πολλά χρόνια από τότε)κυριαρχούσε στην περιρρέουσα ατμόσφαιρα της κοινωνίας μας ότι μας κυνηγούν θεοί και δαίμονες,τη Χούντα την υποστήριζαν οι Αμερικάνοι,τη ΝΔ την έβγαλαν οι Αμερικάνοι,τον Γιωργάκη τον στηρίζουν οι Αμερικάνοι ,είναι μερικά που ακούς κατά καιρούς και εμείς ως κατατρεγμένοι πάντα αντιστεκόμασταν στην ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο,πάντα τα βάζαμε με τους άλλους και την μοίρα μας τη κακομοίρα μας που πάντα κάποιες ξένες δυνάμεις με ίντριγκες και δολοπλοκίες δε μας αφήνουν να διεκδικήσουμε αυτά που μας ανήκουν.
    Δεν υποστηρίζω ότι δε γίνονται "παιχνίδια" απο μεγάλα λόμπι,όπως συνηθίζεται να τα ονομάζουμε,διαφωνώ όμως με το βαθμό που τους αποδίδουμε ότι μας επηρεάζουν σαν χώρα,αλλά πως είναι δυνατόν να σκεφτόμαστε αλλιώς όταν από το σχολείο και τα βιβλία ιστορίας του Δημοτικού μας μαθαίνουν ότι "εξ απ' ανέκαθεν" οι μεγάλες δυνάμεις μας αδικούσαν και έκαναν ότι ήθελαν στη χώρα μας.
    Θα κλείσω με μια βιωματική εμπειρία,λόγω εργασίας μετείχα σε ένα συμβούλιο στο εξωτερικό την εποχή που υπήρχε το πρόβλημα της ονομασίας των Σκοπίων,κάποια στιγμή σε ένα διάλειμμα,συζητούσα με έναν Αμερικάνο που με ρώτησε για το θέμα,με όσες ιστορικές γνώσεις είχα προσπάθησα να του εξηγήσω τις Ελληνικές θέσεις ,εν τω μεταξύ προστέθηκε και ένας Γερμανός με τον οποίο ακολούθησε έντονος διάλογος ,κουβέντα στην κουβέντα διαπίστωσα ότι θαυμάζουν τους αρχαίους Έλληνες τη φιλοσοφία τους αλλά θεωρούν τους σύγχρονους Έλληνες τη χειρότερη ράτσα πάνω στο πλανήτη,μου είπαν ότι είμαστε υπερόπτες,τεμπέληδες και το μόνο που αναμασάμε συνεχώς είναι ότι γεννήσαμε την δημοκρατία,αυτή η εικόνα που έχουν οι ξένοι για εμάς με προβλημάτισε και με στεναχώρησε αρκετά.
    Βέβαια τότε δεν είχε ξεκινήσει ο Λιακόπουλος τις εμφανίσεις του για να έχω μερικές ατάκες έτοιμες να τους πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η τέχνη του να αναγάγεις όλα σε συνωμοσίες είναι αρχαία. Δεν χρειάζεται προσπάθεια για να το πετύχεις και αποτελεί τον πιο εύκολο τρόπο να φορτώσεις τα λάθη σου τις ανικανότητες σου και ανεπάρκειες σε τρίτους. Στο παρελθόν διαβάζοντας για την Μικρασιατική καταστροφή ένοιωθα απέχθεια για τους κακούς ξένους που κατέστρεψαν τον τόπο και συνασπίστηκαν με τους Τουρκαλάδες. Τελευταία θέλησα να διαβάσω αναλυτικά βήμα-βήμα την 5 ετία 1917-1922, αρχεία και διεξοδικές μελέτες καθώς τα ιστορικά γεγονότα και πανεπιστημιακές αναλύσεις. Έμεινα έκπληκτος από το πόσο βαθιά νυχτωμένος ήμουν. Τα λάθη των εξουσιών της Ελλάδας της εποχής δεν είναι απλά τραγικά αλλά εξωφρενικά. Ήταν δε απόλυτα λογικό να μεταστραφούν οι ξένοι εναντίον μας. Και όμως στον πληθυσμό για χρόνια υπήρχε έντονη η εντύπωση ότι για όλα έφταιγε το ρεξόνα. Δεν είναι τυχαίο οτι την τακτική αυτή της συνωμοσίας την υιοθετούν κατά κόρον οι ακροδεξιές ή ακροαριστερές πλευρές.Θυμηθείτε τόσο την χούντα πως ξεμπέρδευε με δύσκολα θέματα αλλά κυρίως θυμηθείτε τα ΚΚ στην Ρωσία αλλά και στην Ελλάδα πώς ξεπάστρευαν πολιτικούς αντιπάλους σπέρνοντας στην κοινωνία συνωμοτικά σχέδια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ninja ……… το ξέρω πως θα το έλεγες ευθέως, γι’ αυτό και έβαλα εισαγωγικά στην λέξη, σπόντα.! Το θέμα σωστά το τοποθετείς …… «ανάλογα του τι θες να δεις» …. Αλλά υπάρχουν και πάμπολλες μαρτυρίες επώνυμων εναντίον των Εβραίων, όπου φυσικά εννοώ τους Οικονομικούς κολοσσούς της Εβραϊκής καταγωγής αφεντικά και ΟΧΙ όλους τους Εβραίους.! Ίσα – ίσα , διότι έχουν ένα κράτος με γύρω – γύρω εχθρούς και επιβιώνουν , πέρα από τις πολεμικές διενέξεις οι οποίες είναι καταδικαστέες.!

    Ilias_chania. Ναι από εκεί είναι….. δεν έχει όμως σχόλια όπως λές περί αναπόδεικτων στοιχείων.! Δεν χρειαζόταν ο Λιακόπουλος για τα Σκόπια …. Υπάρχουν άλλα πολλά που θα μπορούσες να τους τα τρίψεις στα μούτρα, δεν είναι όμως θέμα για εδώ.

    Ανώνυμε …… δεν ανέφερα για πριν το 1974 κάτι, εσύ πάλι τα ίδια.! Αγωνία να πείσω?? Μα δεν υποχρεώνετε κανείς να τα διαβάσει, εξ’ άλλου υπάρχουν και δημοσιευμένα.! Όσο για τους Εβραίους που γράφεις…. Είναι αλήθεια πως την ημέρα των δίδυμων , έχουν ΑΡΓΙΑ και δεν ήταν κανείς εργαζόμενος εκεί? Μπορεί να ήταν ανάμεσα στα θύματα, κάποιος ως επισκέπτης δεν ξέρω.! Είναι τυχαίες οι αναφορές επώνυμων? ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ για τους οικονομικούς κολοσσούς, εβραϊκής καταγωγής. Ο ΑΝΑΙΜΑΚΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ …… Είναι ο ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟΣ (Δολοφονία) ΤΩΝ ΛΑΩΝ.!!
    Πάρε και μερικά άλλα…..

    http://www.youtube.com/watch?v=2QCKL8ej_dA

    http://abravanel.wordpress.com/2009/06/23/panousis/

    http://www.youtube.com/watch?v=vIwLFM087cM

    Εγώ μπορεί να μην συμφωνώ σε όλα αυτά που λένε, πρέπει όμως να τα κρατάμε στο «πίσω μέρος του κεφαλιού μας».!! Και φυσικά μιλάνε για Εβραίους και χρήμα, όχι απλούς πολίτες.!!
    Ακόμα και ο σημερινός Πρωθυπουργός Εβραϊκές ρίζες έχει (Μινέϊκο) …… δεν λέω όμως πως προστατεύει τα συμφέροντα των Εβραίων και όχι των Ελλήνων.!! Δεν το πιστεύω.!
    Μιλάω για τον Ρότσιλντ π.χ. , όπως και ο μη εβραίος Ροκφέλερ και φυσικά ελάχιστοι ακόμα που η οικονομική παγκοσμιοποίηση είναι πλέον στα χέρια τους.

    ΥΓ. Μιας λοιπόν είσαι χρονολογικά παλιός, έχω μια απορία χρόνια τώρα, αν μπορείς να μου την λύσεις αποδεδειγμένα και με στοιχεία, θα ήμουν ευγνώμων.! ΓΙΑΤΙ ο Χίτλερ ξεπέρασε ακόμα και τους κανίβαλους κάνοντας αυτά που όλοι γνωρίζουμε εναντίων ΜΟΝΟΝ των Εβραίων .? Του είχαν κάνει κάτι? Υπήρχε προηγούμενο μαζί τους.? Έφτασε σε αυτή την πράξη , που έμεινε στην Ιστορία, έτσι γιατί ήταν τρελός? Ούτε Έλληνες, ούτε Πολωνούς, ούτε Γάλλους, ούτε Ρώσους, ούτε Σέρβους χρησιμοποίησε , παρά μόνον Εβραίους …. ΓΙΑΤΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Άλλοι λένε οτι η μισή καταγωγή του ήταν εβραική και η εκκαθαρίσεις ήταν πόλεμος μεταξύ των φυλών
    Άλλοι οτι τρελάθηκε ,άλλοι οτι θεωρούσε οτι οι Βρετανοί - που ήταν υπαίτιοι για την οικονομική κρίση της Γερμανίας- στην ουσία ελέγχονταν απο εβραϊκά συμφέροντα ,άλλοι οτι γενικά στην ευρώπη τα μεγάλα κεφάλαια ανήκαν σε αυτούς. Σύγχρονες όμως μελέτες της ψυχολογίας λένε οτι γενικά τέτοιες αποκρουστικές πράξεις κατά της ανθρωπότητας μπορεί να γίνει απο οποιονδήποτε λαό αρκεί να υπάρξουν οι συνθήκες. Η αλήθεια είναι οτι η απίστευτη ομοιογένεια του λαού αυτού στα βάθη των αιώνων η αδυναμία προσαρμογής και αφομοίωση με άλλους λαούς, η απομόνωση και τα έργα τους έφερναν πάντα σε αντιπαθητική θέση και εδώ που τα λέμε είναι αντιπαθείς. Απο εκεί και πέρα καλά είναι να τους προσέχουμε και στο χέρι μας είναι οταν ψηφίζουμε εδώ να γνωρίζουμε τι, ώστε όσο το δυνατόν να αποφεύγουμε κακοτοπιές. Σήμερα πάντως κυβερνά το χρήμα και αυτοί έχουν την πρωτοκαθεδρία στον τομέα αυτό όποτε όλα παίζουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. 1a mikrh enhmerwsh pros ton prasinoskoufakia:

    alhthino gegonos eee...

    exw 1a fularaki..ton kwsta
    o opoios eide + apo'eide..+ phge sthn dania geia douleia....
    douleia...den ebrhske sthn arxh logo....glwsas

    otan brhke doulepse geia 7 mhnes me 1a mustho guro sta 1600 giouria{bohthos mageira}

    otan bgeneis sthn anergeia sthn dania ...san epidoma geia 2o xronia parakalw pairneis to poso tou teleuteou musthou sou ..

    etsi o kwstakis..o fulos mou ...o opoios kathetai duplamou twra pou grafw..
    exei apoluthei edw kai 1a mhna ,tous exei dwsei ton logariasmotou sthn ethnikh kai kathe mhna tou bazoun oi danezoi to 1600ari san danezos anergos pou einai ... o kwstakis..o fulos mou

    den sou krubw oti otan kleisw to kolomagazw tha pame leukaditsa geia 2hmero...me ton kwstaki ton....danw anergo fulomou

    kalh sunexeia sthn koubenta sas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Εγω ειμε απο αλβανια. Περνο επιδομα και πιγενο στο χοριο στο αλβανια και καθομε και πινο μπιρα και τσιπουρο. Καλα εινε γιατι ειμε εξιπνος και ψαχνω ευκερια.. Εσεις ελινες κιμοσαστε . Δεν ξερετε πος βγαλετε λεφτα και βριζετε ενας το αλο. Ιστε τεμπελιδες και δεν ξερετε κανετε τιποτα. Ολο αλβανο φοναζετε σας κανι δουλια. Ακομα και γινεκες σας εμις κανονιζουμε. Εσις μονο που ξερετε εινε καθεστε καφενιο και βαζετε αλβανο δουλεψη. Αλβανο δουλεψη καλα πλιροθη και παη χορα του ζιση καλα. Εγο δεν ξερω ελινες που δουλεβουν. Ολι καθοντε καφενιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. sth thrakh epishs...na pw thn alhtheia den kserw th....mousoulmanoproblhma uparxei....alla....


    sugoura uparxei 1a themataki me kati fouskota---tzak noris style---rosopontia ""futitakia""pou trampoukizoun aksionontas kai ntabatsiliki gkafra apo "ekdhlwseis"...pou geinontai akoma + sta panepisthmia-tei

    o epomenos

    ug:re sei katerinioth...exasa to pagkosmio g@mo thn pout@n@mou...elpizw na pas esei geia mena ...san prohn entouras

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Πρασινοσκούφη επαναλαμβάνω ενώ το έγραψα στο κείμενο και ίσως δεν έγινε κατανοητό,όταν είχαν ΠΡΩΤΟΑΝΑΡΤΗΘΕΙ σαν απλό κείμενο από τον ανώνυμο συντάκτη τους,τώρα που είναι στην δεξιά πλευρά σαν άρθρα φυσικά δεν υπάρχουν οι απαντήσεις που τους δόθηκαν τότε.
    Για το θέμα των Σκοπίων να είσαι σίγουρος οτι τους απάντησα αυτά που έπρεπε,η αναφορά στο Λιακόπουλο είχε καθαρά χιουμοριστικό χαρακτήρα και οι απαντήσεις του τύπου "όταν οι Έλληνες,είχαν εφεύρει μηχανισμό για να ανοίγει αυτόματα η πόρτα του σπιτιού τους,εσύ Γερμανέ ζούσες στις σπηλιές" και άλλα τέτοια χαριτωμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Birka είπε...

    ama se piasei o rhtza'i' esena.........
    tha exeis thn xara tou korkonea

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ισπανός ερευνητής αποκαλύπτει το περιεχόμενο της φετεινής σύσκεψης με κάποιες αναδρομές στην περυσινή. Διαβάστε το κείμενο που αφορά την Ελλάδα και κρίνετε εάν ο κύριος Παπακωνσταντίνου μπορεί να κάτσει έστω και μία ημέρα στον υπουργικό θώκο.

    Βαρύτατες καταγγελίες για το περιεχόμενο των συζητήσεων της περιβόητης λέσχης αλλά ακόμα χειρότερη η καταγγελία για το τι συζητήθηκε πέρυσι, παρουσία πάλι του υπουργού οικονομικών κυρίου Παπακωνσταντίνου!

    “Το ζητούμενο για την ελίτ της λέσχης ήταν το πως θα ξεφορτωθούν την Ελλάδα, παριστάνοντας ότι την βοηθούν για να ξεπεράσει την κρίση!”

    “Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του ΔΝΤ στην συνάντηση, η ανεργία το 2012 θα φτάσει το 25% (!!), πληροφορία που δεν πρέπει να διαρρεύσει στο τύπο”!

    “Η Ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα στην ουσία εκβιάζει την χώρα για να βγει από το Ευρώ! Το σενάριο είναι ήδη στο τραπέζι”
    Μέσα στις αποκαλύψεις βρίσκεται ένα πολύ ενδιαφέρον εδάφιο για το πως το Ελληνικό κόλπο θα οδηγήσει σε ντόμινο με κερδισμένους όσους πόνταραν στα CDS. Δείτε πως η Μπίλντεμπεργκ αποκρύπτει τελείως το θέμα των CDS και σε λίγο η αποκάλυψη για τον σχεδιασμό του οικονομικού εγκλήματος με θύματα τους λαούς του Νότου.

    ΠΗΓΗ : http://logioshermes.blogspot.com/2011/06/bilderberg_5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. 1a ermh kserw'gw...to soublatzidiko ths geitonias...
    pou einai + grhgoros san ton...ermh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. pane ole....... Έξυπνο πουλί ο μπούφος.... δεν νομίζεις ???

    Αυτό το παράδειγμα του Κωστάκη το ξέρω και ξέρω και άλλα πολλά σε άλλες χώρες.!! ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ και το θεωρώ εσκεμμένα ένα λάθος.!!!

    Η Δανία είναι χώρα της Ε. Ε. η Αλβανία είναι? Μήπως ο φίλος σου, σου είπε αν στην Δανία έχουν επιβάλει ΚΕΦΑΛΙΚΟ ΦΟΡΟ που τα χρήματα θα πηγαίνουν και στον.... Κωστάκη?

    Μήπως ξέρεις πόσοι εκ' Βουλγαρίας με ψεύτικα στοιχεία ήρθαν Ελλάδα για να κατοχυρώσουν και πάρουν σύνταξη? Έχουν € εκεί ?

    Εξ' άλλου το διευκρίνισα..... το λέω μόνον γι' αυτούς που δεν μένουν εδώ. Αυτοί ΟΛΟΙ οι μετανάστες που χάνουν την δουλειά τους και μένουν εδώ , φυσικά δικαιούνται επιδόματος.!!

    Να ξέρεις και κάτι άλλο.... τα GREEKLISH δεν τα διαβάζω.... τυχαία το είδα.!! Είναι μια ιστορία χρόνων αυτή με την γραφή.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. 1a sfuna ekana ..
    mhn to pairneis "prwsopika"

    oson afora t'amerikanika:::::
    geiauto den grafw pola-pola

    geia na mhn sas kourazw

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=q9x7o9O8A6A

    rikse ligo gelio twra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ (για να το κλείσουμε) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΕ ΦΥΛΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ….. Αλλά τα δικά μας «χάλια» έτσι όπως θέλουν να τα παρουσιάζουν.!!

    Έχετε δανείσει 100 ευρώ σε έναν με μισθό 100 ευρώ και 500 ευρώ σε κάποιον με μισθό 1000 ευρώ. Ο πρώτος σας χρωστάει το 100% του μισθού του, ενώ ο δεύτερος σας χρωστάει το 50% του μισθού του. Βάσει ποιας λογικής θα κυνηγούσατε τον πρώτο που αδυνατεί να πληρώσει το χρέος του και θα αφήνατε τον δεύτερο που ΜΠΟΡΕΙ να πληρώσει; Γιατί προσπαθείτε να πάρετε τα 100 και όχι τα 500;

    Αυτό ακριβώς είναι που συμβαίνει με το ΔΝΤ.

    Είδα στο διαδίκτυο τον κατάλογο με τα χρέη όλων των χωρών της γης. Ενδεικτικά:
    -Η Γερμανία με 5 τρις έλλειμμα έχει χρέος στο 155% του ΑΕΠ της.
    -Η Γαλλία πάλι με 5 τρις έχει χρέος στο 188% του ΑΕΠ της.
    -ΟΙ ΗΠΑ με 13 τρις έλλειμμα έχει χρέος στο 94% του ΑΕΠ της.
    Οπότε είναι προφανές ότι δεν έχει τόση σημασία το μέγεθος του χρέους όσο το ποσοστό του επί του ακαθαρίστου εθνικού προϊόντος.
    Μετά από μερικές ματιές στον πίνακα προκύπτουν κάποιες απορίες:

    Ερώτηση 1. Πως γίνεται και ενώ το Λουξεμβούργο, η Αγγλία, η Ελβετία, το Βέλγιο, η Γαλλία, η Δανία και η Αυστρία έχουν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ποσοστό χρέους από εμάς, αυτοί να ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ σώσιμο, αλλά αντίθετα έρχονται να σώσουν εμάς;

    Ερώτηση 2. Πως γίνεται το Αφγανιστάν με περίπου μισόν αιώνα συνεχείς πολέμους να έχει μόνο 23% του ΑΕΠ του χρέος, την στιγμή που ξέρουμε ότι ένας πόλεμος μερικών ημερών μπορεί να " ξετινάξει" μία χώρα;

    Ερώτηση 3. Πως γίνεται να χρωστάνε 29% το Κουβέιτ, 54% το Μπαχρέιν και τα Αραβικά εμιράτα 56% την στιγμή που είναι παγκόσμιοι προμηθευτές πετρελαίου;

    Ερώτηση 4. Πως γίνεται στην Ελβετία με 271% χρέος, μία απλή καθαρίστρια σε νοσοκομείο (περίπου το 2000) να πληρώνεται με 2000 ευρώ μισθό όσα έπαιρνε την ίδια στιγμή (στα βρώμικα καρβουνο-εργοστάσια της ΔΕΗ) ένας «υψηλόμισθος» τεχνικός, ανώτερης στάθμης εκπαίδευσης, ενταγμένος στα υπερ-βαρέα/ ανθυγιεινά με 25 χρόνια προϋπηρεσία;

    Ερώτηση 5. Πως γίνεται η Νορβηγία με 143% χρέος να μην έχει πρόβλημα και να μην χρειάζεται σώσιμο ή περικοπές;

    Ένα πραγματικό παράδειγμα από εκεί: Γνωστός μου μετακόμισε στην Νορβηγία πριν δύο χρόνια. Προσέξτε τώρα τι «έπαθε» εκεί: "pane ole" ξέρω και εγώ , αλλά μήπως άλλη η νομοθεσία εντός Ε. Ε. και άλλη για χώρες εκτός?

    α) Έπιασε δουλειά σε κουζίνα εστιατορίου σαν ανειδίκευτος και έπαιρνε 2.500 ευρώ τον μήνα μισθό!

    β) Μετά τρεις μήνες στην δουλειά δήλωσε ότι ήταν «ψυχικά κουρασμένος» και του έδωσαν αμέσως άδεια 15 ημερών!

    γ) Με τις επιστροφές φόρων (κάτι σαν το δικό μας δώρο) πήγε μαζί με την γυναίκα του στο Θιβέτ διακοπές.

    δ) Τώρα είναι άνεργος (με την δικαιολογία ότι ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕ εκεί που δούλευε!) και για δύο χρόνια παίρνει 1700 ευρώ τον μήνα!

    Ερώτηση 6. Γιατί οι παγκόσμιοι δανειστές δεν ανησυχούν μήπως χάσουν τα 13, 5 τρις που χρωστάνε οι ΗΠΑ, τα 2 τρις που χρωστάει το Λουξεμβούργο, τα 9 τρις που χρωστάει η Αγγλία (κλπ, κλπ) αλλά ανησυχούν για τα 500 δις που χρωστάμε εμείς;

    Ερώτηση 7. Πως γίνεται και ολόκληρος ο πληθυσμός της γης χρωστάει το 98% των χρημάτων του;

    Ερώτηση 8. Ποιοι έχουν τόσα πολλά ώστε να «αντέχουν» να δανείσουν τόσο πολύ χρήμα;

    Ερώτηση 9. Πού τα βρήκαν τόσα χρήματα;

    Ερώτηση 10. Γιατί τα χρήματά τους δεν συμμετέχουν στο ΑΕΠ της χώρας τους;
    Τελικά μήπως τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι η παγκόσμια οικονομία δεν είναι παρά μία τεράστια φούσκα, ενώ το χρήμα είναι ψεύτικο, τυπωμένο στα άδυτα των πολυεθνικών τραπεζών μόνο και μόνο για να επιτευχθεί ένας παγκόσμιος έλεγχος;

    Ολόκληρος ο κατάλογος με τα χρέη παγκοσμίως βρίσκεται εδώ:

    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_external_debt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Σηκώνει στους ώμους του το έθνος ο Πύρρος Δήμας.

    Σε σχολείο της Πυλαίας στην Θεσσαλονίκη βρέθηκε ο ολυμπιονίκης μας Πύρρος Δήμας, με την ιδιότητά του ως πρόεδρος της Ομοσπονδίας Άρσης Βαρών.

    Μια μικρή μαθήτρια του έκανε ερώτηση στα αλβανικά (σ.α. προφανώς για να τον προκαλέσει) και ο Πύρρος Δήμας απάντησε χωρίς δεύτερη σκέψη:

    «Εμένα δεν μου επέτρεπαν να μιλάω ελληνικά στην Αλβανία. Εσύ έχεις αυτό το δικαίωμα, όμως σε παρακαλώ να επαναλάβεις στα ελληνικά, ώστε να μη θεωρηθεί ότι προσβάλλεις τους συμμαθητές σου που δεν κατάλαβαν τι είπες».

    Είναι ή δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση για όλους ο Πύρρος Δήμας;

    http://www.epirus-ellas.gr/2011/06/blog-post_6723.html

    ΥΓ. Απάντηση στον «Ελληνάρα» Birka που θέλει να απαντήσει σε μικτή γλώσσα …. ουγκ –ουγκ .!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Δικαστή, η επισημη απογραφη των δημοσιων υπαλληλων που εγινε περσι κατεγραψε έναν αριθμο περιπου στις 800000…

    Αλλά αν συνυπολογισει κανεις και τους συμβασιουχους, τους αμοιβομενους με μισθωση εργου, τους «αργομισθους», τους πολυθεσιτες κτλ. ο αριθμος τους φτανει και ισως και να ξεπερναει το 1100000…

    Και συνυπολογιζονται και αυτοι ,διοτι βρισκονται κανονικά στην κατασταση μισθοδοσίας…

    Στον ετησιο κρατικο προϋπολογισμο μαλιστα οι αμοιβες για τους δημοσιους υπαλληλους και τους συνταξιουχους καταλαμβανουν το 70%!!!!

    Από εκει και περα τα λογια είναι περιττα….

    Και θα περιμενε κανεις ότι θα υπηρχε τουλάχιστον μια ανταποδοτικοτητα στην ποιοτητα των υπηρεσιων που απολαμβανει ο Ελληνας πολιτης,από ενα μεγαλο σε ογκο κρατος…

    Δηλαδη , θα περιμενε κανεις να ειμασταν τουλαχιστον Σουηδια με τοσους δημοσιους υπαλληλους,αλλά δυστυχως η ποιοτητα των υπηρεσιων που παρεχονται συγκρινονται με ένα μεσο κρατος της Αφρικης…

    Γεγονος που καταδεικνυεται από την ταλαιπωρια και την αγανακτηση που βιωνει καθενας που επισκεπτεται μια δημοσια υπηρεσια…

    Η εργασια τους λοιπόν δεν παραγει πλουτο για την Ελλάδα…

    Αντιθετα, μεσα στο κυκεωνα της γραφειοκρατικης ταλαιπωριας χανονται εκατομμυρια εργατοωρες από τον ιδιωτικο τομεα ,που αν ειχαν διοχετευθει σε παραγωγικες δραστηριοτητες αυτοματα θα ειχαμε μια σημαντική αυξηση του ΑΕΠ…

    Ταυτοχρονα ενισχυεται η διαφθορα, οι κομματικοι στρατοι, η κατασπαταληση του δημοσιου χρηματος κτλ.

    Πρεπει λοιπόν να καταλαβουμε ΟΛΟΙ ποσο μεγαλο κακο εχει κανει αυτος ο μεγαλος δημοσιος τομεας και πως αυτος είναι η κυρια αιτία των δεινων που πληρωνουμε τωρα…

    Και δεν εχει κανει κακο μονο για τους παραπάνω λογους,αλλά και γιατι ολη η ελληνικη οικονομια, με εξαιρεση την ναυτιλια και τον τουρισμο, στηριχθηκε και περιστραφηκε γυρω από αυτόν…

    Δεν υπήρχε ενας συνολικα δυναμικος ιδιωτικος τομεας που να δημιουργει πλουτο ,απαγκιστρωμενος από το δημοσιο τομεα και με εξωστρεφη προσανατολισμο …

    Αντιθετα με τα δανεισμενα λεφτα που επαιρνε ο δημοσιος τομεας χρηματοδοτουσε την αυξηση της καταναλωσης ,κατά κυριο λογο εισαγωμενων προϊοντων …

    Άλλο που δεν θελανε δηλαδη οι δανειστες μας…

    Και να καταναλωνουμε τα προϊόντα τους και να τους χρωσταμε λεφτα…(συνεχιζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Και τωρα που περιοριστηκε αυτή η μεταγγιση χρηματος ,βλεπουμε ποσο εχει καταρρακωθεί ολη η αγορα…

    Και μπορει κανεις να ριξει μια ματια στο επιπεδο ευημεριας της δεκαετιας του 70 με εκεινο των δεκαετιων που ακολουθησαν…

    Όταν δηλαδη αρχισαμε να δανειζομαστε ασυστολα και περα από αυτό που πραγματικά παραγαμε…

    Γιατι και τη δεκαετια του 70 παραγαμε και εξαγαμε περλιτη και μπετονιτη και βωξιτη,και τοτε ειχαμε ισχυρη ναυτιλια,και τοτε ειχαμε αγροτικη παραγωγη,όμως το βιοτικο επιπεδο ηταν χαμηλο…

    Και φτασαμε στο σημειο η Ελλαδα να είναι προτελευταια χωρα στις εξαγωγες στην ΕΕ των 27, με τελευταια την Κυπρο…

    Και οντως παραγουμε χωρις να κουραζομαστε ιδιαιτερα, όπως επισημαινεις Δικαστη…

    Αλλά με τη διαφορα ότι παραγουμε χαμηλοτερα από αυτό που πραγματικα μπορουμε , φροντιζοντας να καλυπτουμε τον λιγοτερο καματο με την εξαπατηση αυτων που βρισκονται εντος και εκτος της Ελλαδας…

    Κάθε κοινωνικη ομαδα εχει το χερι της στην τσεπη των αλλων…

    Από το επισημο κρατος με τα παραποιημενα στοιχεια που εδινε στην ΕΕ, μεχρι το τελευταιο αγροτη με το βολεμα των επιδοτεσεων…

    Και από το γιατρουδακο που δεν αποδιδει φορο μεχρι τον χονδρεμπορο που ανεβαζει στα υψη τις τιμες,, ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ επιδιδονται σε έναν αγωνα εξαπατησης και λαμογιας…

    Και αυτή η συνεχης μετακυλιση των βαρων από τη μια κοινωνικη ομαδα στην άλλη, στο τελος αποβαινει στο συνολο της κοινωνιας…

    Στην οικονομια, όπως εχει πει και ο Φρηντμαν, δεν υπάρχει τσαμπα γευμα…

    Συνοψιζοντας,η Ελλάδα εχει τεραστιες δυνατοτητες γιατι είναι ενας ευλογημενος τοπος…

    Το ανθρωπινο δυναμικό της είναι από τα καλυτερα του κοσμου, ενω εχει τη δυνατοτητα να είναι πρωτοπορος στην εξαγωγη πολλων προϊόντων…

    Αλλά χρειαζονται διαρθρωτικες αλλαγες, μεσα από τις οποίες θα μπορεσει να δημιουργησει αληθινο πλουτο,ώστε οι κατοικοι της να απολαμβανουν μια πραγματικη ευημερια…

    Χωρις ψεμματα,χωρις μετριοτητες,χωρις λαμογιες….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ο πραγματικός αριθμός των Δημοσίων υπαλλήλων στην Ελλάδα Μονίμων ΝΠΔΔ συμβασιούχων αορίστου χρόνου και συμβασιούχων ορισμένου χρόνου είναι 768.000 συμπεριλαμβανομένων και των ενόπλων δυνάμεων. Τα επίσημα στοιχεία όλων των δημοσίων υπαλλήλων ανά υπουργείο δίνεται στην παρακάτω διεύθυνση
    http://www.democracycrisis.com/index.php/2010-03-30-10-55-46/262-2010-03-29-20-27-16. Απο τον αριθμό αυτό των 511.000 αν θυμάμαι καλά το 2010, θα πρέπει να αφαιρέσουμε τουλάχιστον 25.000 που συνταξιοδοτήθηκαν.Το ότι ο Δημόσιος τομέας είναι αναποτελεσματικός εν μέρει οφείλεται στο προσωπικό αλλά η κυρία ευθύνη είναι των πολιτικών που το θεωρούν φέουδο. Αντιλαμβάνομαι την μήνη κατά αυτών των "βολεμένων" αλλά η παραπληροφόρηση και στρέβλωση δεν επιλύει κανένα πρόβλημα παρά μόνο δημιουργεί αντιπαλότητα μεταξύ των μελών της εργατικής τάξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμε, είναι οι δημόσιοι υπάλληλοι εργατική τάξη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Όχι είναι πλουτοκρατία. 30 χρόνια υπηρεσίας πανεπιστημιακή εκπαίδευση με διδακτορικό 4 ξένες γλώσσες 3 παιδιά 1.700 καθαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ρώτησα άν οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι εργατική τάξη. Εσύ μάλλον άλλο κατάλαβες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Για τα αστικά κόμματα πρέπει να θεωρούνται εργατική τάξη.Δεν ξέρω το ΚΚΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. κουκουλοφόρος19 Ιουνίου 2011 - 4:28 μ.μ.

    "Το εκήρυξεν ο θείος Όμηρος προ ετών τρισχιλίων: Εις οιωνός άριστος!...Αλλά τις έβαλεν εις πράξιν την συμβουλήν του θειοτάτου αρχαίου ποιητού; Εκ της παρούσης ημών γενεάς τις ημύνθη περί πάτρης;

    Ημύνθησαν περί πάτρης οι άστοργοι πολιτικοί, οι εκ περιτροπής μητρυιοί του ταλαιπώρου ωρφανισμένου Γένους;

    Άμυνα περί πάτρης δεν είναι αι σπασμωδικαί, κακομελέτητοι και κακοσύντακτοι επιστρατείαι, ουδέ τα σκωριασμένης επιδεικτικότητος θωρηκτά. Άμυνα πετρί πάτρης θα ήτο η ευσυνείδητος λειτουργία των θεσμών, η εθνική αγωγή, η χρηστή διοίκησις, η καταπολέμησις του ξένου υλισμού και του πιθηκισμού, του διαφθείραντος το φρόνημα και εκφυλίσαντος σήμερον το έθνος, και η πρόληψις της χρεωκοπίας.

    Τις ημύνθη περί πάτρης;

    Και τι πταίει η γλαυξ, η θρηνούσα επί ερειπίων; Πταίουν οι πλάσαντες τα ερείπια.

    Και τα ερείπια τα έπλασαν οι ανίκανοι κυβερνήται της Ελλάδος.

    Και σήμερον, νέον έτος έρχεται. Και πάλιν τι χρειάζονται οι οιωνοί; Οιωνοί είναι τα πράγματα.

    Μόνον ο λαός λέγει. Κάθε πέρσυ και καλλίτερα.

    Ας ευχηθώμεν το ερχόμενον έτος να μη είναι χειρότερον από το έτος το φεύγον".



    Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης

    Εφημερίς "Ακρόπολις", 1 Ιαν. 1896

    ΑπάντησηΔιαγραφή